RIP in de nabestaanden.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:42 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ngs_russian_trooper/
Die is dood.
wallhack genotquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 11:42 schreef Oriente het volgende:
https://www.reddit.com/r/(...)ngs_russian_trooper/
Die is dood.
Zondag 7:00. Wekkertje zetten dus. We gaan Max zien knallen.quote:
Lolquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:02 schreef Oriente het volgende:
[..]
Gelukkig niet.
Je bent de droeftoeter in de modfanfare. Blaast hoog van de toren en heeft zelf op FOK! zelf niets gepresteerd. Wie ben jij eigenlijk met je grote mond ? Je zit mij op de hielen. Ik kan je enkel m'n voetstappen laten zien terwijl jij het nu op een lopen zet. Jouw voetsporen op FOK! zijn minuscuul. Jij hebt geen betekenis voor FOK! Echt niks. Jij mogen dan een user zijn met grote mond. Daar zijn er velen van geweest. Vaak met de staart tussen de benen verdwenen. Ik gun jou de staart tussen de benen. Nietszeggende users.....die niemand zich zal herinneren.
Spleenheup?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:18 schreef Coco het volgende:
Ik heb vandaag een leuk nieuw woord geleerd.
De held.quote:
Heb er zin in. En dan Hamilton als tweede. Naast Max op het podium. Ha ha ha.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 13:49 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Zondag 7:00. Wekkertje zetten dus. We gaan Max zien knallen.
Maar Mercedes zag er ook goed uit dus wellicht dat George iets moois kan verrichten.
quote:
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het leest als een starnakel Tong post.
Zo ging hij anders wel tekeer tegen @Taglianoquote:
Wat heeft dit in godesnaam te maken met F1? Dit is gewoon trollen, en jij laat 't gewoon toe. Echt, schaam je. De moderatie hier in de F1-topics is beneden de maat. Al vaker gezegd trouwens.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo ging hij anders wel tekeer tegen @:Tagliano
Ik een zure appel.quote:
Ik ken deze miem niet.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 14:50 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat heeft dit in godesnaam te maken met F1? Dit is gewoon trollen, en jij laat 't gewoon toe. Echt, schaam je. De moderatie hier in de F1-topics is beneden de maat. Al vaker gezegd trouwens.
Jullie mods lijken in alles een lolletje te zien. Moet je een 12-jarige puber zijn om mod te worden? Of een ervaren alcoholist? Zo ja, dan kan ik er ook nog om lachen, een stel pubers en alcoholisten die een van Nederlands grootste fora in 't gareel proberen te houden. Lachwekkend.
Veel plezier met naar de starnakel gaan vanavond! (ik heb nog steeds geen lidl-vogels)quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 12:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Starnakel komt bijna altijd voor in combinatie met dronken of zat.
Nice, vanavond ga ik ook helemaal naar de starnakel.
Kijk @Littlerabbit , @maxi-mus is op zijn starnakel getrapt!quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
Je kan niet naar de starnakel gaan, analfabetische idioten.
Leuk. Gefeliciteerd met de aankoop. Hoe heten ze?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb er twee valkparkieten bij
Heb je ze al een naam gegeven?quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:20 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Boys, heb er twee valkparkieten bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |