Die is inderdaad behoorlijk deprimerend..quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
Poi.. dan is van de brug springen aanlokkelijker
Hmmm... Zoals zo vaak "afzijdig"... Laffe honden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:31 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Houden zich afzijdig toch? Volgens mij kunnen ze niet anders aangezien het hun geloofwaardigheid wat betreft Taiwan zal beschadigen. Dan hebben de mensen in Taiwan namelijk ook recht op een referendum.
Dit is al, denk ik 4 x gepostquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Edit: Oh hij zit in Nederland tegenwoordig![]()
Ziet er ook wel oprecht uit.quote:
Geen idee. Ik sprak er laatst een en die gaf daar geen antwoord op. Hij had het alleen over een referendum dat hij hier wilde organiseren.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Dit is al, denk ik 4 x gepost
maar waarom Nederland? Waarom de fuck komen die Russen hier naar toe?
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:37 schreef Ulx het volgende:
[..]
Geen idee. Ik sprak er laatst een en die gaf daar geen antwoord op. Hij had het alleen over een referendum dat hij hier wilde organiseren.
Het lijkt alsof we een dergelijke crisis nog nooit gehad hebben. Dan komen er allerlei profetische doomsday scenario's voorbij. Feitelijk hebben we een redelijk vergelijkbare crisis al eens gehad. Zo jaren 70 - 80. Ja dat is inclusief nucleaire en militaire dreiging. Inclusief inflatie. Inclusief energiecrisis. Inclusief rare arbeidsmarkt. Enzovoorts.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 14:31 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
En op welke basis stel je precies dat het erger gaat worden als 2008?
1420 is wat mij betreft welkom hierquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Jouw gedrag roept vragen op. Ik geef je dan eens kans daar iets over op te helderen. Vandaar dat ik tegen je praat.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:41 schreef xzaz het volgende:
[..]
Waarom praat jij tegen mij?
Overigens vluchten bijna alle Russische Youtubers russland deze dagen
Misschien kan @vosss dit beantwoorden?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:43 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Jouw gedrag roept vragen op. Ik geef je dan eens kans daar iets over op te helderen. Vandaar dat ik tegen je praat.
Oh en geen dank verder daarvoor.
Rustig aan hoor wist niet dat je boos werdquote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:48 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
[..]
Rustig aan hoor wist niet dat je boos werd
Omdat ze slachtoffer zijn van geweld.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:36 schreef xzaz het volgende:
[..]
Zijn die rantsoenen daar zo beroerd dat soldaten hun gevallen lotgenoten moeten opeten ofzo?quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 15:37 schreef Perrin het volgende:
Ze weten wel van wanten wat betreft werving, die Russen.
[ twitter ]
Ik zag gisteren een filmpje dat een Russische soldaat een gedeelte van een andere in zijn mond had.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn die rantsoenen daar zo beroerd dat soldaten hun gevallen lotgenoten moeten opeten ofzo?
Hij wil alvast inslaan voor de winter.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Zijn die rantsoenen daar zo beroerd dat soldaten hun gevallen lotgenoten moeten opeten ofzo?
Je grapt, maar, bij het innemen van de Russische posities bij Lyman merkten de Oekrainse soldaten al op dat veel Russen er redelijk uitgehongerd uitzagen. Zonder goede supply lines is het dus wachten tot er daadwerkelijk kannibalisme gaat plaatsvinden.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Aan het vasten misschien? Orthodoxen hebben ook vastenperiodes natuurlijk. Of Dagestaanse moslims die vasten...kan ook nog.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:17 schreef speknek het volgende:
Je grapt, maar, bij het innemen van de Russische posities bij Lyman merkten de Oekrainse soldaten al op dat veel Russen er redelijk uitgehongerd uitzagen. Zonder goede supply lines is het dus wachten tot er daadwerkelijk kannibalisme gaat plaatsvinden.
Begint doorgaans met de lokale "bevrijde" bevolking van hun eten beroven en ze laten sterven. Voordat het bij kannibalisme komt zijn ze volgens mij al wel zo verzwakt dat ze geen partij meer zijn voor het Oekraense leger.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:17 schreef speknek het volgende:
[..]
Je grapt, maar, bij het innemen van de Russische posities bij Lyman merkten de Oekrainse soldaten al op dat veel Russen er redelijk uitgehongerd uitzagen. Zonder goede supply lines is het dus wachten tot er daadwerkelijk kannibalisme gaat plaatsvinden.
Ja je vraagt je af hoe hij aan zijn bijnaam komt.quote:Op dinsdag 4 oktober 2022 16:01 schreef Monolith het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |