Same, ga deze doen na Hogwarts.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je had me bij BioShock, dus ik ga deze ook een kans geven
Yupquote:Op maandag 20 februari 2023 10:55 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Ook maar eens proberen dan.
Paar maanden terug nog de Bioshock collectie gekocht en uitgespeeld.
Is alleen Single player toch?
Zeker doen. Het heeft ook wel wat Prey (2017), Half-Life 2 en Fallout 4 vibes, maar op sommige momenten lijkt de inspiratie echt linea recta uit Bioshock (m.n. Infinite) te komen. Verhaal vind ik ook interessant genoeg om te volgen.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:55 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Je had me bij BioShock, dus ik ga deze ook een kans geven
SPOILER: Paar gelijkenissen Bioshock (milde spoilers m.b.t. gameplay/setting)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid even gedubbelcheckt of ik geen dingen verklap die ik niet mag verklappen
Op https://mundfish.com/lore/ kun je al veel lezen over de backstory, erg interessant en aan te raden als je jezelf alvast een beetje wilt hypen. Ik las al wel dat er de nodige controverse is ontstaan vanwege de 'USSR-verheerlijking' (wat natuurlijk gewoon fictie is), de timing van de release en beschuldigingen van dataverzamelingOp donderdag 3 maart 2011 19:12 schreef zeross het volgende:
Een Headmax PMX60 Sennheiser Koptelefoon, nieuw in de verpakking, slechts enkele keren gebruikt.
quote:Op maandag 20 februari 2023 11:28 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yup
[..]
Zeker doen. Het heeft ook wel wat Prey (2017), Half-Life 2 en Fallout 4 vibes, maar op sommige momenten lijkt de inspiratie echt linea recta uit Bioshock (m.n. Infinite) te komen. Verhaal vind ik ook interessant genoeg om te volgen.Klinkt goed allemaal, even op Steam wishlistenSPOILER: Paar gelijkenissen Bioshock (milde spoilers m.b.t. gameplay/setting)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de zekerheid even gedubbelcheckt of ik geen dingen verklap die ik niet mag verklappen
Op https://mundfish.com/lore/ kun je al veel lezen over de backstory, erg interessant en aan te raden als je jezelf alvast een beetje wilt hypen. Ik las al wel dat er de nodige controverse is ontstaan vanwege de 'USSR-verheerlijking' (wat natuurlijk gewoon fictie is), de timing van de release en beschuldigingen van dataverzameling
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
Je vergeet (Soulslike!) Lies of P, die komt ook day 1 op Game Pass las ik netquote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Er breken nu mooie Game Pass tijden aan![]()
Atomic Heart, Wo Long Fallen Dynasty (3 maart), Redfall (mei).
Starfield gaan geruchten over juni.
En de rest nog. Diablo 4, Hellblade 2, Stalker enzovoorts.
Dat was al lang bekend dat ie dat one naar Game Pass zou komen.quote:Op maandag 20 februari 2023 12:15 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je vergeet (Soulslike!) Lies of P, die komt ook day 1 op Game Pass las ik net
Ik kan wel even wachten.quote:Op maandag 20 februari 2023 10:53 schreef 2dope het volgende:
[..]
Yes, embargo verloopt vanmiddag 14.00
Hij is lang gek. Ik ben gister een paar uur eerder weggegaan van werk en vanmorgen een paar uur later begonnen, ik dacht ik was dat varkentje wel ff in pakweg 8 uur tijd, kan ik nog redelijk op tijd een recensie tikken. Nou mooi niet dus... Nu in totaal denk ik 12 uur in zitten en ik geloof dat het einde nu wel in zicht is.quote:Op dinsdag 21 februari 2023 15:05 schreef StateOfMind het volgende:
Ff klein uurtje gespeeld, tot aan Larissa.
Vermakelijk wel
Wordt Starfield ook gamepass? Noooice.quote:Op maandag 20 februari 2023 11:00 schreef StateOfMind het volgende:
Er breken nu mooie Game Pass tijden aan![]()
Atomic Heart, Wo Long Fallen Dynasty (3 maart), Redfall (mei).
Starfield gaan geruchten over juni.
En de rest nog. Diablo 4, Hellblade 2, Stalker enzovoorts.
yesquote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:18 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Wordt Starfield ook gamepass? Noooice.
Dat onequote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:18 schreef Rickocum het volgende:
[..]
Wordt Starfield ook gamepass? Noooice.
Het is hem toch niet (Roger Craig Smith).quote:Op dinsdag 21 februari 2023 18:59 schreef StateOfMind het volgende:
De stem van je character van Atomic Heart lijkt verdomd veel op die van Dying Light.
Je kunt altijd overwegen om de game in de originele taal te spelen met Engelse subs, wordt ook veel aangeraden. Veel dialoog is inderdaad behoorlijk edgy met vaak overdreven veel gescheld (niveautje High on Life, Bulletstorm) maar veel gesprekken zoals tussen MC en z'n handschoen zijn bij vlagen weer zeer scherp en informatief. Ook de VA in cutscenes en audio diaries zijn erg goed.quote:Op woensdag 22 februari 2023 05:07 schreef OMG het volgende:
Atomic Heart, is alles wat betreft voice acting door een edgy 12 jarige geschreven of zo? Niet te doen, toen ik bij die geile koelkast aankwam had ik het wel gehad. Nog even een stukje door gespeeld, maar best een prestatie moet ik zeggen, een game die zo vervelend is dat ik hem helemaal niet wil spelen.
Kan dus op de ga-ik-waarschijnlijk-nooit-spelen stapel bij The Callisto Protocol en Forspoken. Misschien na wat patches of de laatste maand op GamePass.quote:Op woensdag 22 februari 2023 05:07 schreef OMG het volgende:
Atomic Heart, is alles wat betreft voice acting door een edgy 12 jarige geschreven of zo? Niet te doen, toen ik bij die geile koelkast aankwam had ik het wel gehad. Nog even een stukje door gespeeld, maar best een prestatie moet ik zeggen, een game die zo vervelend is dat ik hem helemaal niet wil spelen.
De originele taal + subs kwam ik ergens tegen, maar de tekst die af en toe voorbij kwam is dusdanig klein dat ik daar weer geen zin in had om naar kleine lettertjes te moeten staren.quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:11 schreef 2dope het volgende:
[..]
Je kunt altijd overwegen om de game in de originele taal te spelen met Engelse subs, wordt ook veel aangeraden. Veel dialoog is inderdaad behoorlijk edgy met vaak overdreven veel gescheld (niveautje High on Life, Bulletstorm) maar veel gesprekken zoals tussen MC en z'n handschoen zijn bij vlagen weer zeer scherp en informatief. Ook de VA in cutscenes en audio diaries zijn erg goed.
Nora de pervy fridge vond ik wel leuk bedacht eigenlijk. Meteen weer allemaal lui op Twitter met hun stringetjes in de knoop, want oh wee, seksueel getinte dialoog gaat echt veel te ver in een game waar constant de ledermaten je om de oren vliegen. Dat sommige mensen het 'cringe' vinden kan ik ergens wel begrijpen, aan de andere kant, de MC vindt dat ook en dat levert m.i. best wel vermakelijke back & forths op
Calisto was wel vet toch?quote:Op woensdag 22 februari 2023 09:13 schreef Drankster het volgende:
[..]
Kan dus op de ga-ik-waarschijnlijk-nooit-spelen stapel bij The Callisto Protocol en Forspoken. Misschien na wat patches of de laatste maand op GamePass.
Veel game releases begin 2023 maar veel matige kwaliteit: One Piece Odyssey kreeg ook al matige cijfers.
Het zijn vooral de remakes zoals Like a Dragon: Ishin en Dead Space die het goed doen. Over een paar weken Resident Evil 4 Remake.
Paar uitblinkers zoals Hogwarts en Hi-Fi Rush.
Ben héél benieuwd naar Tears of the Kingdom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |