Ja maar die cd is weer via marktplaats te verpatsen later.quote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:43 schreef Rickocum het volgende:
49 ekkies via Brazilië.
Ik wacht nog effe een maandje, dan is het nog flink wat goedkoper.
Ik moet eerst toch nog Elden Ring uitspelen (heb nu net zoen Fire Giant neergekamehameha'd).
elden ring was dan ook een van de beste games van vorig jaarquote:Op dinsdag 14 februari 2023 17:19 schreef streamjohan het volgende:
Op bol kost de series x versie ook 55 euro nu. Heb je natuurlijk niks aan met een S.
Heb besteld, ben benieuwd. Gameplay en recensies zien er goed uit. Misschien kom ik nu over mijn Elden Ring miskoop heen. Daar jank ik nog soms om.
Speel normaal ditquote:Op dinsdag 14 februari 2023 19:37 schreef Jimbo het volgende:
[..]
elden ring was dan ook een van de beste games van vorig jaar
git gud scrub
Wel vermakelijk spel. Alleen het wordt een beetje grindy op het laatst, dan verlies ik motivatie om door te gaanquote:
TOYOTAAAAAquote:Op dinsdag 14 februari 2023 21:02 schreef streamjohan het volgende:
[..]
Speel normaal dit
[ link | afbeelding ]
Wat vind je van mijn waggy?
Forza Horizon 5quote:Op woensdag 15 februari 2023 11:31 schreef Jimbo het volgende:
[..]
TOYOTAAAAA
Welke game is dat? Forza?
Kan nog steeds toch?quote:Op dinsdag 14 februari 2023 15:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
''vroegah'' kon je uit argentinie/turkije games kopen digitaal voor ~35. Ik dacht zegmaar dat je weer zo iets had gevonden
Kopen kan, maar financieel gezien ga je er misschien 2 euro op vooruit ofzo.quote:
Ja, omdat dit dus ^ (zie vorige post)quote:Op donderdag 16 februari 2023 10:24 schreef streamjohan het volgende:
Eneba is vaker duurder dan gewoon bolcom of Coolblue bijvoorbeeld deze dagen.
Maar voor oude spellen nog wel toch?quote:Op donderdag 16 februari 2023 15:28 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Kopen kan, maar financieel gezien ga je er misschien 2 euro op vooruit ofzo.
Ze hebben dat hele gift / code systeem op de schop genomen in die landen waardoor het niet meer goedkoper is.
ja oké voor oude spellen wel..quote:Op donderdag 16 februari 2023 16:25 schreef Wouter2006 het volgende:
[..]
Maar voor oude spellen nog wel toch?
Ik heb paar weken geleden nog COD Ghosts Hardened Edition (Argentina) gekocht voor 5 EUR terwijl die in de Microsoft Store voor 119 EUR staat, nu trouwens 47.99 EUR in de sale.
Morgen toch, de 21e?quote:Op maandag 20 februari 2023 10:47 schreef Skull-splitter het volgende:
Helemaal gemist dat Atomic Heart al uit is.
Yes, embargo verloopt vanmiddag 14.00quote:
Ook maar eens proberen dan.quote:Op maandag 20 februari 2023 09:12 schreef 2dope het volgende:
Gister een flinke deuk geslagen in Atomic Heart, ik vind het echt een heel lekker spelletje. Heeft erg veel weg van Bioshock in zowel sfeer als gameplay, gemixt met een boel gigachad humor. Hopelijk vanavond afmaken, geen idee hoe lang de game is c.q. hoe ver ik ben...
Je had me bij BioShock, dus ik ga deze ook een kans gevenquote:Op maandag 20 februari 2023 09:12 schreef 2dope het volgende:
Gister een flinke deuk geslagen in Atomic Heart, ik vind het echt een heel lekker spelletje. Heeft erg veel weg van Bioshock in zowel sfeer als gameplay, gemixt met een boel gigachad humor. Hopelijk vanavond afmaken, geen idee hoe lang de game is c.q. hoe ver ik ben...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |