Ik had trouwens ook geen idee dat er "fuck her face" gezongen werd in het origineel. Ik luister bijna geen radio en kijk nog minder tv dus ik zou ook niet weten welke versie hier doorgaans afgespeeld wordt. Toen ik nog wel eens uitging is het me in ieder geval nooit opgevallen.quote:[img]https://fokstat[img]https://fokstatic.nl/p/0s.gif[/img] Op donderdag 12 oktober 2023 15:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dit is inderdaad een meer logische verklaring.
Was je vriend/man er ook niet verzot op? Zoiets meen ik me te herinneren. Vind je het zelf te eten?quote:Op donderdag 12 oktober 2023 15:21 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Fun Fact, ze waren de eerste met Ravioli in Blik
[ afbeelding ]
In NL niet zo een hit, maar in Duitstalige landen het gemaksvoer equivalent van witte bonen in tomatensaus. De saus smaakt ook vrijwel hetzelfde
Ja, maar die van Maggiquote:Op donderdag 12 oktober 2023 16:45 schreef Viezig het volgende:
[..]
Was je vriend/man er ook niet verzot op? Zoiets meen ik me te herinneren. Vind je het zelf te eten?
Meestal is dat soort blikvoer imo niet veel soeps, behalve als ik honger heb.
Schuldig, het YouTube commentaar ook als ik de lyrics video zie.quote:Op zaterdag 30 september 2023 08:00 schreef DJKoster het volgende:
Dat Lady Gaga in het liedje Pokerface 'Po-po-po-pokerface, Fu-fu-fuck her face' zingt en niet twee keer 'po-po-po-kerface'
quote:But don't you worry about my boyfriend
He's a boy whose name is Vitorino
I don't want him
Couldn't stand him
He was no good so I (hahahaha)
Now, come on, what was I supposed to do?
He was out of town and his two friends were so fine
Dus je begrijpt het nog steeds niet ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:30 schreef Oostblokkert het volgende:
Die tekst van de Macarena is best raar als je de lyrics zin voor zin volgt.
[..]
Nou raar is niet het goede woord.quote:Op dinsdag 17 oktober 2023 21:40 schreef chufi het volgende:
[..]
Dus je begrijpt het nog steeds niet ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |