Denk dat die thuis gewoon met redelijk sterkste spelen. Winnen en daarna idd jeugd uit.quote:Op zondag 16 oktober 2022 18:36 schreef XL het volgende:
Zou mooi zijn als Arsenal een jeugdteam opstelt. Een punt daar en je kunt Bodö laten komen, dan is dat gevaar ook wel geweken.
Die zullen wel met een B team komen, niet dat het dan een makkie wordt.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:03 schreef Gutanoth het volgende:
Mauro Noni en Luuk terug.
Iets zegt me dat ze niet het verschil gaan maken tegen de koploper van de premier league
Dat betwijfel ik. Als ze winnen zijn ze 100% zeker van deelname, ze spelen thuis en hebben komend weekend een makkelijk programma.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die zullen wel met een B team komen, niet dat het dan een makkie wordt.
Niet om de Eredivisie of PSV te min te doen maar ik denk dat ze donderdag een makkelijker programma hebben dan komend weekend.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 12:55 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Dat betwijfel ik. Als ze winnen zijn ze 100% zeker van deelname, ze spelen thuis en hebben komend weekend een makkelijk programma.
Die klappen er vol op, zodat ze tot de knockout lekker met de voetjes omhoog kunnen
Ik ben al blij als iedereen heel van het veld stapt en het geen historisch grote nederlaag is gewordenquote:
Is toch wel leuk om je met de koploper van de PL te meten, niks te verliezen en wie weet met een beetje resultaat kweek je toch weer zelfvertrouwen, ben vooral benieuwd hoe Gakpo het doet.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben al blij als iedereen heel van het veld stapt en het geen historisch grote nederlaag is geworden![]()
Dit is gewoon realistisch gezien niet een wedstrijd waarvan je verwacht dat hij punten of zelfs maar een punt op gaat leveren.
Als die verwachte opstelling van Arsenal klopt ga je hier niet met historische cijfers vanaf denk ik. Als ze met hun sterkste elftal spelen heb je een heel groot probleem.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:36 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik ben al blij als iedereen heel van het veld stapt en het geen historisch grote nederlaag is geworden![]()
Dit is gewoon realistisch gezien niet een wedstrijd waarvan je verwacht dat hij punten of zelfs maar een punt op gaat leveren.
Denk niet dat die veel aan het werk gezet kan wordenquote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is toch wel leuk om je met de koploper van de PL te meten, niks te verliezen en wie weet met een beetje resultaat kweek je toch weer zelfvertrouwen, ben vooral benieuwd hoe Gakpo het doet.
Dan mag je idd hopen dat ze het wel best vinden na de 5-0quote:Op donderdag 20 oktober 2022 15:53 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Als die verwachte opstelling van Arsenal klopt ga je hier niet met historische cijfers vanaf denk ik. Als ze met hun sterkste elftal spelen heb je een heel groot probleem.
Heb alles behalve het idee dat Arsenal op volle kracht gaatquote:Op donderdag 20 oktober 2022 19:31 schreef Buitendam het volgende:
Als die 1-0 valt wordt een walk-over vrees ik. Gelukkig al een halfuur geen angstig psv.
Eens. Als dit zooitje toch eens fit blijft kan het echt een mooi seizoen worden.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:53 schreef GotenSSJ het volgende:
Jammer, maar Benitez keepte wel een wereldpartij zeg.
Ook erg blij dat Madueke terug is, heeft meer gedaan in 25 minuten dan Saibari en Bakayoko in 10 wedstrijden.
Als tv-kijker was de 2e helft best vermakelijk.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:20 schreef RipCity het volgende:
Misschien wel de saaiste wedstrijd Waar ik ooit ben bij geweest. Gedoe na de wedstrijd tussen de fans was varmakelijker dan de hele game.
Ja.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:18 schreef Gutanoth het volgende:
is het nou zo dat wanneer we 2e eindigen in deze poule, we eerst tegen een nummer 3 van de CL moeten voor de knockout fase?
Wat was er dan?quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:20 schreef RipCity het volgende:
Misschien wel de saaiste wedstrijd Waar ik ooit ben bij geweest. Gedoe na de wedstrijd tussen de fans was varmakelijker dan de hele game.
Het was niet veel.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 20:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach ja 1-0 het is allemaal wat
Als Teze een assist geeft kom je met 1-1 weg, het is jammer dat je het beste moment niet benut. Verder was het niet echt boeiend nee, Arsenal dreigender maar slechts een fase van 10-15 minuten van echte kansenquote:
3,62 xG tegen 0,22 xG.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Teze een assist geeft kom je met 1-1 weg, het is jammer dat je het beste moment niet benut. Verder was het niet echt boeiend nee, Arsenal dreigender maar slechts een fase van 10-15 minuten van echte kansen
Ik heb sterk het idee dat die dan wegens buitenspel van Luuk was afgekeurd.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 08:46 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als Teze een assist geeft kom je met 1-1 weg, het is jammer dat je het beste moment niet benut. Verder was het niet echt boeiend nee, Arsenal dreigender maar slechts een fase van 10-15 minuten van echte kansen
Ja, maar die 3.6 xG was wel in een fase van 15 minuten. Dat PSV verder weinig creeerde ben ik het wel mee eens. Maar xG zegt niet altijd alles en ik denk dat 3/4-0 best veel was geweest in deze wedstrijd.quote:
Als zij hun kansen hadden benut dan was het wel een grote uitslag geweest, ze speelden gewoon een tempo te laag maar 1-0 is al geflatteerd naar PSV toe, laat staan 1-1.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja, maar die 3.6 xG was wel in een fase van 15 minuten. Dat PSV verder weinig creeerde ben ik het wel mee eens. Maar xG zegt niet altijd alles en ik denk dat 3/4-0 best veel was geweest in deze wedstrijd.
1-1 zou wel geflatteerd zijn, 2-0 wel terecht denk ikquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als zij hun kansen hadden benut dan was het wel een grote uitslag geweest, ze speelden gewoon een tempo te laag maar 1-0 is al geflatteerd naar PSV toe, laat staan 1-1.
Benitez was je beste speler en Simons laat zien dat hij beter kan dan PSV, de rest inclusief Gakpo gewoon matig al vind ik ook dat hij te ver naar achteren speelt en dus teveel mensen moet passeren wat uiteraard niet lukt tegen zo'n ploeg, zo'n speler moet je proberen te lanceren, een beetje dat Sneijder-Robben idee.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
1-1 zou wel geflatteerd zijn, 2-0 wel terecht denk ik
Ik zou dat soort achterlijke acties nou niet persé vermakelijk noemen.quote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:20 schreef RipCity het volgende:
Misschien wel de saaiste wedstrijd Waar ik ooit ben bij geweest. Gedoe na de wedstrijd tussen de fans was vermakelijker dan de hele game.
In mijn herinnering was Luuk achter de bal op het moment van passen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:02 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik heb sterk het idee dat die dan wegens buitenspel van Luuk was afgekeurd.
Ik weet het niet.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
In mijn herinnering was Luuk achter de bal op het moment van passen.
Als dit het moment van spelen is, dan is het offside. Ik dacht dat hij hem later gaf en Luuk inhield. Maar ik heb het niet vaal teruggezien.quote:
Bedoelde meer van gebeurde meer dan tijdens de wedstrijd. Die acties keur ik sowieso af. Waren maar 10/15 tieners gelukkig maar straalt weer verkeerd af op de rest.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:05 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik zou dat soort achterlijke acties nou niet persé vermakelijk noemen.
Amateurpotje uit zou ook wel eens leuk zijn geweest ja.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:36 schreef tja77 het volgende:
Sparta uit voor de beker, dat had ook wel wat makkelijker gemogen.
Zekers. Goed voor zijn ontwikkeling als hij mee mag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:20 schreef tja77 het volgende:
Simons bij de voorselectie, mooi voor da manneke.
In je natte dromen, jullie boeren gaan verliezen.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hopen op 0-7 ofzo. Zal wel 1-2 worden
quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
7-0 zit er wel in.quote:Op zondag 23 oktober 2022 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Dit ja, voor de 55e minuut 3-2 en anders ga ik met de honten wandelenquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft ze verteld dat het na 37 minuten rust is?
Ik kijk niet meer verder als ze weigeren te voetballen
Ik ga niet kijken naar een stel lamzakken, dan kan ik mijn tijd beter benutten (door op fok te posten jawel!)quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit ja, voor de 55e minuut 3-2 en anders ga ik met de honten wandelen
DA ZAL ZE LERE !!!!
Waarom kijk je überhaupt dan want psv heeft überhaupt NIETS met voetballen te maken.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wie heeft ze verteld dat het na 37 minuten rust is?
Ik kijk niet meer verder als ze weigeren te voetballen
In de winterstop nog maar een extra aanvaller en middenvelder halen want achterin is het gewoon helemaal af idd.quote:
Ja, lekker miljoenen aftikken voor nog meer overschot.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:32 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
In de winterstop nog maar een extra aanvaller en middenvelder halen want achterin is het gewoon helemaal af idd.
Veel plezier met de hondenquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:20 schreef ISVV het volgende:
[..]
Dit ja, voor de 55e minuut 3-2 en anders ga ik met de honten wandelen
DA ZAL ZE LERE !!!!
Maar die speelt bij Ajax.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Er waren hier serieus users, aan het begin van het seizoen, die dachten dat de verdedigers prima waren.
Dan ben je een partij blind, allemachtig.
Nou ja... hij staat op het veld, laten we het daarbij houden.quote:
Echt irritant, had nu minimaal 3-3 moeten staanquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
Zoveel kansen worden er gemist. Dit wordt ‘m niet meer.
En dan weet je wat er gaat gebeuren, als je ze zelf niet maakt...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
Zoveel kansen worden er gemist. Dit wordt ‘m niet meer.
Gelukkig hebben we Til…quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan weet je wat er gaat gebeuren, als je ze zelf niet maakt...
Dit somt het wel prima op ja, er klopt echt helemaal niets van. Al een jaar of 8 oid inmiddels, belachelijk.quote:
We praten hier Nederlands.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
't is nait aal doage kovvie mit kouke
@:Zipportal
Daarom ben ik ook erg blij dat Johnnie weg is. Die heeft jaar in jaar uit naar die verschrikkelijke verdediging zitten kijken, en komt dan weer aan met een huurling van Everton en een huurling van Liverpool, die allebei bijzonder weinig toe lijken te voegen. Branthwaite speelde goed tegen Feyenoord, dat is ook gelijk zijn enige wapenfeit sinds die hier zit. Vervolgens gaat er 4 miljoen naar Til bijvoorbeeld, dat is wellicht een leuke speler om erbij te hebben als je alles op orde hebt en voor een leuk prijsje kan kopen, maar dat zou niet 1 van je hoofdaankopen moeten zijn wanneer je al meerdere opties hebt voor die positie. Ik hoop echt dat de vervanger van John z'n prioriteiten beter op orde heeft, en ook een beter netwerk. Buiten Simons en Sangare is niemand echt geslaagd van zijn aankopen, Benitez is op de goede weg opzich, die is echt een klap beter dan wat we hadden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:06 schreef tja77 het volgende:
11 Wedstrijden gespeeld, 18 tegendoelpunten.
![]()
![]()
En dat tegen ploegen als Cambuur en Groningen.
Straks Sangaré, Gakpo en Simons pleite en dan worden daar natuurlijk weer aanvallers en middenvelders gehaald. Schop van die laatste linie een man of 4-5 van de loonlijst, en investeer daarin.
Maggewoonniegebeureniequote:
Die 2 kwamen juist via Brandsquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook erg blij dat Johnnie weg is. Die heeft jaar in jaar uit naar die verschrikkelijke verdediging zitten kijken, en komt dan weer aan met een huurling van Everton en een huurling van Liverpool, die allebei bijzonder weinig toe lijken te voegen.
Idd. Was blij toen die weg ging. Lijkt me ook totaal geen geschikte peer voor wat die nu doet helaas.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En die heeft al vaak genoeg bewezen bij PSV geen kijk op verdedigers te hebben
En die heeft al vaak genoeg bewezen bij PSV geen kijk op verdedigers te hebbenquote:
Veerman?quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
Buiten Simons en Sangare is niemand echt geslaagd van zijn aankopen,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |