Maar die speelt bij Ajax.quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:43 schreef GotenSSJ het volgende:
Er waren hier serieus users, aan het begin van het seizoen, die dachten dat de verdedigers prima waren.
Dan ben je een partij blind, allemachtig.
Nou ja... hij staat op het veld, laten we het daarbij houden.quote:
Echt irritant, had nu minimaal 3-3 moeten staanquote:Op zondag 23 oktober 2022 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
Zoveel kansen worden er gemist. Dit wordt ‘m niet meer.
En dan weet je wat er gaat gebeuren, als je ze zelf niet maakt...quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:52 schreef tompsv18 het volgende:
Zoveel kansen worden er gemist. Dit wordt ‘m niet meer.
Gelukkig hebben we Til…quote:Op zondag 23 oktober 2022 15:59 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En dan weet je wat er gaat gebeuren, als je ze zelf niet maakt...
Dit somt het wel prima op ja, er klopt echt helemaal niets van. Al een jaar of 8 oid inmiddels, belachelijk.quote:
We praten hier Nederlands.quote:Op zondag 23 oktober 2022 16:35 schreef 3rr0r het volgende:
't is nait aal doage kovvie mit kouke
@:Zipportal
Daarom ben ik ook erg blij dat Johnnie weg is. Die heeft jaar in jaar uit naar die verschrikkelijke verdediging zitten kijken, en komt dan weer aan met een huurling van Everton en een huurling van Liverpool, die allebei bijzonder weinig toe lijken te voegen. Branthwaite speelde goed tegen Feyenoord, dat is ook gelijk zijn enige wapenfeit sinds die hier zit. Vervolgens gaat er 4 miljoen naar Til bijvoorbeeld, dat is wellicht een leuke speler om erbij te hebben als je alles op orde hebt en voor een leuk prijsje kan kopen, maar dat zou niet 1 van je hoofdaankopen moeten zijn wanneer je al meerdere opties hebt voor die positie. Ik hoop echt dat de vervanger van John z'n prioriteiten beter op orde heeft, en ook een beter netwerk. Buiten Simons en Sangare is niemand echt geslaagd van zijn aankopen, Benitez is op de goede weg opzich, die is echt een klap beter dan wat we hadden.quote:Op zondag 23 oktober 2022 17:06 schreef tja77 het volgende:
11 Wedstrijden gespeeld, 18 tegendoelpunten.
![]()
![]()
En dat tegen ploegen als Cambuur en Groningen.
Straks Sangaré, Gakpo en Simons pleite en dan worden daar natuurlijk weer aanvallers en middenvelders gehaald. Schop van die laatste linie een man of 4-5 van de loonlijst, en investeer daarin.
Maggewoonniegebeureniequote:
Die 2 kwamen juist via Brandsquote:Op zondag 23 oktober 2022 17:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Daarom ben ik ook erg blij dat Johnnie weg is. Die heeft jaar in jaar uit naar die verschrikkelijke verdediging zitten kijken, en komt dan weer aan met een huurling van Everton en een huurling van Liverpool, die allebei bijzonder weinig toe lijken te voegen.
Idd. Was blij toen die weg ging. Lijkt me ook totaal geen geschikte peer voor wat die nu doet helaas.quote:Op zondag 23 oktober 2022 18:03 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
En die heeft al vaak genoeg bewezen bij PSV geen kijk op verdedigers te hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |