quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:07 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Geef eens een collectie van de laatste 10 posts van jouw hand en dan ga ik wel even bepalen wiens geneuzel voorrang verdient.
300.000 man met nul motivatie en slechte uitrusting.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat ie prima loopt ja. 300.000 man is peanuts.
Propoganda nieuws zegt dat het slecht gaat.
We hadden het vanmiddag al over deze pijpbomquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:06 schreef polderturk het volgende:
Deze hebben jullie vast al gezien.
Russische soldaat pijpt een andere Rus terwijl ze met een granaat aangevallen worden.
[ twitter ]
Knallend hoogtepuntquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:06 schreef polderturk het volgende:
Russische soldaat pijpt een andere Rus terwijl ze met een granaat aangevallen worden.
[ twitter ]
Taiwan bedoel je denk ik.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is er dus niet, want kernmacht.
Als China straks Thailand annexeert dan stonden we erbij en keken erna.
Boeit nul als je maar genoeg man stuurtquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:08 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
300.000 man met nul motivatie en slechte uitrusting.
Propaganda... het gaat echt super goed met de Russische doelen inderdaad.
Nog maar 25 keer of zoquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:06 schreef polderturk het volgende:
[ twitter ]
Als ze Pattaya annexeren eis ik dat we China helemaal de moeder nuken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dat is er dus niet, want kernmacht.
Als China straks Thailand annexeert dan stonden we erbij en keken erna.
Vind ik niet.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:07 schreef Ulx het volgende:
[..]
Ongelukkige woordkeuze. De Russische horde respecteert de grenzen juist niet. Dus hij praat de horde juist na.
De Britten en Amerikanen doen dit al lang en breed hoor. Maar goed, dat zijn dan ook niet van die vreselijke lafbekken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:52 schreef weetjewel5 het volgende:
[ twitter ]
Ze kunnen niet wachten om het echt onze oorlog te maken.
WO I zegt iets anders, zeker waar het Rusland betreft.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:08 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Boeit nul als je maar genoeg man stuurt
Of Russen die in de "leegstaande" huizen zijn getrokken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:56 schreef zalkc het volgende:
[..]
Wie mogen er dan stemmen? Ook de mensen die gevlucht zijn?
Aha daarom gaat het nu zo goed met de Russische inval….quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:08 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Ja exuse Thaiwan natuurlijk.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:08 schreef zalkc het volgende:
[..]
Taiwan bedoel je denk ik.
Anyhoe, Poetin is al een paar weken de schuld op de incompetente legertop aan het afschuiven, of het nu gaat om de verliezen op het slagveld of de mobilisatie. Als die maar genoeg bang worden voor een irrationele Poetin zullen ze misschien zelf de macht overnemen.
Jij bent het duidelijk niet eens met het voorstel zelf. Prima, je goed recht. De vraag was alleen: waarom zou je het niet mogen voorstellen (in jouw woorden: "je bek houden") wanneer je dat, ondanks je concrete steun aan Oekraïne, als beste compromis beschouwt voor beëindiging van dit conflict?quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:06 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat een voorstel... Oekraïne moet "neutraal" blijven.
Ja, dus gewoon: geef die dictator z'n zin.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:09 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vind ik niet.
Vind zelfs dat hij Oekraïne steunt. Dat die domme ruiers dat zelf niet inzien kan die niet helpen.
Wat hij zegt is maak een einde aan deze onzinnige doodsstrijd met een kernmacht waarbij er geen uitweg mogelijk is.
Tot nu toe heeft de bully army van Rusland anders verdorie weinig voor elkaar gekregen. Behalve steden en dorpen met de grond gelijk maken, genocide plegen en vrouwen verkrachten.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:08 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Dat werkt alleen als je tegenstander geen wapens heeft. Ik zie die Russen geen human waves/banzai charges doen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:08 schreef kevinrsd het volgende:
[..]
Je mag het best voorstellen, andere mensen mogen je er ook best op wijzen dat het een lachwekkend naïef ideetje is.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jij bent het duidelijk niet eens met het voorstel zelf. Prima, je goed recht. De vraag was alleen: waarom zou je het niet mogen voorstellen (in jouw woorden: "je bek houden") wanneer je dat, ondanks je concrete steun aan Oekraïne, als beste compromis beschouwt voor beëindiging van dit conflict?
Je beloont hiermee genocide.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:48 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hij heeft ook gewoon gelijk mijn inziens.
Hij is niet zo iemand die graag wil deugen door de horde achterna te praten.
Waarom is het relevant wat ze zelf geloven? Volgens Iran moeten we allemaal dood voor de Jihad puur omdat we bestaan, daar hoef ik toch ook geen begrip voor te hebben?quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:01 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Je blijft interne politiek maar verwarren met geopolitiek. Er bestaat heus een relatie, maar hoe is het relevant voor de Russische belevenis van het imperialisme van Amerika?
https://www.vandale.nl/gr(...)everein#.YztB16RNeewquote:Op maandag 3 oktober 2022 22:00 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oeh lastig. Op welke schaal is soevereiniteit relevant voor de FOK!ers?
Ik vermoed: op de schaal die - door de ander - relevant is gemaakt voor de FOK!ers.
Omdat het dat overduidelijk niet is. Neutraliteit garandeert de veiligheid van Oekraïne op geen enkele manier, Rusland de Krim cadeau doen is hetzelfde als hun agressie belonen en die referenda van hem zijn in de praktijk op geen enkele manier fatsoenlijk te houden.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:10 schreef Repentless het volgende:
[..]
Jij bent het duidelijk niet eens met het voorstel zelf. Prima, je goed recht. De vraag was alleen: waarom zou je het niet mogen voorstellen (in jouw woorden: "je bek houden") wanneer je dat, ondanks je concrete steun aan Oekraïne, als beste compromis beschouwt voor beëindiging van dit conflict?
Of gewoon een debiel idee.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:12 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je mag het best voorstellen, andere mensen mogen je er ook best op wijzen dat het een lachwekkend naïef ideetje is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |