Staat me bij dat ie daar begin maart mee kwam, ná de invasie.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:02 schreef zalkc het volgende:
[..]
Kan het moeilijk terugvinden, maar er was een artikel waar Zelensky met Poetin waar hij aangeboden heeft om neutraal te blijven wat betreft NAVO vlak voor de invasie. Rusland vond dat niet genoeg.
Staat me bij, nee ik weet zeker! dat dat in februari was. Vóór de inval.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Staat me bij dat ie daar begin maart mee kwam, ná de invasie.
Even YouTube terugspoelenquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Staat me bij, nee ik weet zeker! dat dat in februari was. Vóór de inval.
Mag Finland lid worden, of moeten ze dat eerst aan Putin vragen?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:05 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Staat me bij dat ie daar begin maart mee kwam, ná de invasie.
Over welke 'helft' heb je het? Misschien iets meer nadruk leggen op begrijpend lezen, en iets minder op het corrigeren van spelfouten die voortkomen uit drukte/haast.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:05 schreef la_perle_rouge het volgende:
En daarmee is de helft van de mensheid afgeschreven.
Jij hoort zeker bij de andere helft?
Gefeliciteerd.
Ondanks die voortreffelijkheid heb ik wel even de vrijheid genomen je spelfout te verbeteren.
Het is inderdaad zelfs meer dan de helft, 'de meeste mensen'.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Over welke 'helft' heb je het? Misschien iets meer nadruk leggen op begrijpend lezen, en iets minder op het corrigeren van spelfouten die voortkomen uit drukte/haast.
Ik zie op Google op de eerste 2 pagina's in ieder geval alleen maar artikelen uit maart.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kijk, jij kan het wel, wanneer je geen stromannen probeert te fabriceren.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:09 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het is inderdaad zelfs meer dan de helft, 'de meeste mensen'.
Het zijn geen stromannen, je reageert echter steeds op zaken die, wanneer ze niet op jou van toepassing zijn, helemaal geen reactie nodig hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:10 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Kijk, jij kan het wel, wanneer je geen stromannen probeert te fabriceren.
https://www.reuters.com/w(...)his-aide-2022-09-14/quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:09 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Ik zie op Google op de eerste 2 pagina's in ieder geval alleen maar artikelen uit maart.
quote:'Russen onderling met elkaar op de vuist bij Moskou'
Op een militaire basis nabij Moskou is het, volgens mediaberichten, tot een massale vechtpartij gekomen tussen net gemobiliseerde soldaten en collega’s die al langer in het leger dienen. De Russische president Vladimir Poetin kondigde recent een gedeeltelijke mobilisatie aan. “De nieuwelingen worden echter niet overal met open armen ontvangen, integendeel: ze moeten hun kleren en gsm’s afstaan”, aldus de nieuwssite Baza. Daarop brak de knokpartij uit, waarbij de gerekruteerden uiteindelijk aan het langste eind trokken.
Volgens Baza werden “ongeveer 20 ‘opa’s’ in elkaar geslagen”. De geslagen mannen wisten te ontsnappen door zich op te sluiten in een van de kamers van de eenheid. Van daaruit hebben ze de politie gebeld. Pas na aankomst van agenten keerde de rust terug. Geen van de partijen besloot een klacht of aangifte in te dienen.
De vechtpartij past in een reeks conflicten de voorbije twee weken. De mobilisatie die Poetin aankondigde, verloopt op veel plaatsen chaotisch. Mannen worden opgeroepen ondanks aandoeningen of een andere reden voor uitzondering. Anderen moeten zonder training gaan vechten. Zelfs president Vladimir Poetin gaf onlangs toe dat er fouten zijn gemaakt bij het selectieproces.
Op veel plaatsen is er ook een gebrek aan kleding, uitrusting en voedsel. Volgens een jurist zijn zeker zes gemobiliseerde mannen omgekomen terwijl ze nog in opleiding waren.
https://www.telegraaf.nl/(...)manderende-collega-s
Ik geloof dat ze dat tijdens de vredesonderhandelingen hadden gezegd en dat ze daar mee akkoord zouden gaan, mits er dan wel veiligheidsgaranties kwamen van China en de VS als Rusland weer een poging zouden doen om binnen te vallen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:07 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Oh, wat stoer zeg. Ik snap dan alleen niet waarom mensen zo beginnen te steigeren wanneer ik hen vraag verantwoordelijkheid te pakken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:04 schreef Aloulu het volgende:
“Mensen” snappen wel dat Rusland er niet blij mee is maar het boeit ze niet of ze daar nou blij mee zijn of niet. Dat is heel wat anders. Maar dat lijk jij niet te snappen. Het is niet doorslaggevend in onze steun aan Oekraïne of Rusland er niet blij mee is of niet.
Waarvoor? Putin's ongebreidelde en op niets gebaseerde agressie?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:12 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Oh, wat stoer zeg. Ik snap dan alleen niet waarom mensen zo beginnen te steigeren wanneer ik hen vraag verantwoordelijkheid te pakken.
Hmm, ik zie meer problemen in jouw vermogen begrijpend en coherent te schrijven dan in perle’s vermogens begrijpend te lezen hoor. Zo schijn je bijvoorbeeld problemen met het woord soevereiniteit te hebben.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:08 schreef Akathisia het volgende:
[..]
Over welke 'helft' heb je het? Misschien iets meer nadruk leggen op begrijpend lezen, en iets minder op het corrigeren van spelfouten die voortkomen uit drukte/haast.
Wat bedoel je met verantwoordelijkheid? Tweede keer dat ik het vraag. Totaal onduidelijk. Moet iemand naar het front in Oekraïne rijden?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:12 schreef Akathisia het volgende:
Oh, wat stoer zeg. Ik snap dan alleen niet waarom mensen zo beginnen te steigeren wanneer ik hen vraag verantwoordelijkheid te pakken.
Nee, omdat je Oekraïne steunt, ben je verantwoordelijk voor opgeblazen Oekraïners.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:14 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Wat bedoel je met verantwoordelijkheid? Tweede keer dat ik het vraag. Totaal onduidelijk. Moet iemand naar het front in Oekraïne rijden?
Hahahaha.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:00 schreef ExTec het volgende:
De reactie op de tweet van musk van zelensky is overigens wel briljant.
[ twitter ]
Leg eens uit waarom ze tot 'de helft' (van de bevolking) kwam, waar 'half-wezen' (geleend van EvB) stond? Er stond een 'een' teveel, maar die was niet relevant voor het begin van de zin.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:13 schreef mcmlxiv het volgende:
Hmm, ik zie meer problemen in jouw vermogen begrijpend en coherent te schrijven dan in perle’s vermogens begrijpend te lezen hoor. Zo schijn je bijvoorbeeld problemen met het woord soevereiniteit te hebben.
Dat is de dom-rechtse logica van het korte rokje, dat weet je toch?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Nee, omdat je Oekraïne steunt, ben je verantwoordelijk voor opgeblazen Oekraïners.
according to three people close to the Russian leadershipquote:Op maandag 3 oktober 2022 21:11 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
https://www.reuters.com/w(...)his-aide-2022-09-14/
Over wie heb je het nou?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet voor hun vaderland vechten wanneer het aangevallen wordt vertrouw ik sowieso niet.
Of nog erger, mensen die niet willen (of willen snappen) dat mensen vechten voor hun vaderland.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:19 schreef EttovanBelgie het volgende:
Mensen die niet voor hun vaderland vechten wanneer het aangevallen wordt vertrouw ik sowieso niet.
Opmerking tussendoor. Dat is mijn variant, anderen slepen de NATO en EU erbij om deze oorlog 'te duiden'.quote:
Nouja, naar wat ik heb begrepen zijn enorm veel Oekraïners juist heel erg boos op het westen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:20 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Of nog erger, mensen die niet willen (of willen snappen) dat mensen vechten voor hun vaderland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |