Heb het over de inzet van bijvoorbeeld een nucleair wapen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:48 schreef xzaz het volgende:
[..]
Ja stel je voor dat ze Oekraine binnenvallen...
Ze krabbelen al terug. Je geloofde dat "Poetin is sterk" verhaal toch niet echt?quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Des te groter het risico op escalatie door de Russen. Een kat in het nauw..
Rosenberg benoemt dat ook in zijn stuk, die ik hierboven heb gepost, waarin hij een Russische krant quote dat de nucleaire escalatie nooit zo groot is geweest sinds de Cuba crisis.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
mja maar wat moet je dan?quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Heb het over de inzet van bijvoorbeeld een nucleair wapen.
En dan?quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat dat aan de orde komt is Poetin's machtspositie intern zo verzwakt dat het toch niet wordt uigevoerd.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:49 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Nucleaire wapens gaan ze niet gebruiken. Dan zijn ze de lul.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:47 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
wutquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
3km wideDie rivier is nergens 3km breed
[ twitter ]
Ze hebben hun handen ook al vol aan Mali.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:47 schreef Slayage het volgende:
Ook de fransozen hebben laten zien dat ze geen Europese leiderschapsrol op zich kunnen nemen wanneer er nood aan de man is. Wel goed dat de fransozen onderling ook hierover discussiëren
[ twitter ]
Nee; het is iets wat pro-Russische chatters nog steeds naar voren kunnen brengen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:51 schreef Ulx het volgende:
Kan er misschien een apart topic over de inzet van nukes komen? Elke dag hetzelfde verhaaltje lezen is ook saai.
Het is Rusland's laatste troef denk ik..quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
Rosenberg benoemt dat ook in zijn stuk, die ik hierboven heb gepost, waarin hij een Russische krant quote dat de nucleaire escalatie nooit zo groot is geweest sinds de Cuba crisis.
daarna nog even ietsje door naar het oosten (Starobilsk bijvoorbeeld) en Luhansk ligt in HIMARS-bereikquote:
Dreigen ermee in de hoop dat het Westen en Oekraïne gas terug nemen is hun grootste troef, niet het daadwerkelijk inzetten.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:52 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Het is Rusland's laatste troef denk ik..
Elk rondje is weer anders, net als op hardcore feesten .quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:53 schreef Aether het volgende:
Lekker rondjes vliegen: https://www.flightradar24.com/TI32/2db242b2
Even wat real time data naar Kyjiv sturen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:53 schreef Aether het volgende:
Lekker rondjes vliegen: https://www.flightradar24.com/TI32/2db242b2
Standaard rondje wat ze doen, ze vliegen wel vaker over laatste tijdquote:Op maandag 3 oktober 2022 14:54 schreef Rabieluh het volgende:
Er kwamen net 2 straaljagers erg laag over in Zeeland, moeten ze weer verdwaalde russen onderscheppen?
Nee hoor.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:54 schreef Rabieluh het volgende:
Er kwamen net 2 straaljagers erg laag over in Zeeland, moeten ze weer verdwaalde russen onderscheppen?
Uiteraard, maar heb toch m'n twijfels bij Putin en co hoe ver men durft te gaan.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:54 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dreigen ermee in de hoop dat het Westen en Oekraïne gas terug nemen is hun grootste troef, niet het daadwerkelijk inzetten.
Lijkt me een beetje raar dat putin daar middelen voor heeft als in ukraïne alles en iedereen onder de voet gelopen wordt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:54 schreef Rabieluh het volgende:
Plus ze hebben geen materiaal genoeg om de boel te onderhouden en ze hebben technici ook al naar het front gestuurd.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:56 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Lijkt me een beetje raar dat putin daar middelen voor heeft als in ukraïne alles en iedereen onder de voet gelopen wordt.
Tactische nuke op Bløf.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:54 schreef Rabieluh het volgende:
(In de wereld van @slashdotter3) Die journalist: weet je wat? Ik ga een soort van Breaking news brengen en dan gooi ik er een heel makkelijk verifieerbaar feitje in dat niet klopt. Dat gaat vast goedkomen!!quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:23 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
3km wideDie rivier is nergens 3km breed
[ twitter ]
Probleem voor Poetin is dat Oekraïne dan nog steeds niet zal stoppen met het Russische leger op hun sodemieter geven. Ze hebben tenslotte geen keus.quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uiteraard, maar heb toch m'n twijfels bij Putin en co hoe ver men durft te gaan.
Er zijn twee mogelijkheden:quote:Op maandag 3 oktober 2022 14:55 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Uiteraard, maar heb toch m'n twijfels bij Putin en co hoe ver men durft te gaan.
Ja, Kornwerderzand heeft stand gehoudenquote:Op maandag 3 oktober 2022 12:37 schreef xFriendx het volgende:
Bij Kornwerderzand zijn de Duitsers nog wel tot stoppen gebracht als de verhalen kloppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |