Vanaf pole was ie gewoon vrolijk achter de horizon verdwenen met de snelheid die hij had.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat dit Max' weekend niet was. (Maar wel dat van CHECO!)
VER is toch vaak een slagje minder op van die krappe circuits.
Hoewel ik er u geen statistieken van kan leveren. 't Is meer een gevoel.
De Leidse kermis is lekker ordinairquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is iets wat een proleet zou zeggen.
In Jeddah was hij wel sterk dit jaar maar ik herken het gevoel.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Laten we het er maar op houden dat dit Max' weekend niet was. (Maar wel dat van CHECO!)
Volgend jaar dan maar.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Vanaf pole was ie gewoon vrolijk achter de horizon verdwenen met de snelheid die hij had.
Ja natuurlijk.... maar die is er nog niet tochquote:
Hij heeft in het verleden een x aangegeven stratencircuits niet heel prettig te vindenquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:53 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Als geboren en getogen Leidenaar kan ik dit natuurlijk niet overslaanquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:54 schreef StephanL het volgende:
[..]
De Leidse kermis is lekker ordinair
Niet vechten hè Nattekat?
Sow.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is iets wat een proleet zou zeggen.
Toch gaf-ie als 17-jarige z'n vader flink de bibbers op Monaco.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:57 schreef tripel7 het volgende:
[..]
Hij heeft in het verleden een x aangegeven stratencircuits niet heel prettig te vinden
Pas op voor het waterquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als geboren en getogen Leidenaar kan ik dit natuurlijk niet overslaan
Leclerc was de partypooper vandaagquote:Op zondag 2 oktober 2022 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ferrari eens geen tactische blunder.
LEC heeft vandaag weer eens laten zien dat hij geen enkele aanspraak maakt op de wereldtitel.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Leclerc was de partypooper vandaag
OOk niks over plannen gehoord..quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ferrari eens geen tactische blunder.
Had nog niet echt gekeken, maar dat was wel een race vol uitvallers zeg - LOL.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/1976_British_Grand_Prix
Tsja.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:06 schreef -XOR- het volgende:
[..]
LEC heeft vandaag weer eens laten zien dat hij geen enkele aanspraak maakt op de wereldtitel.
Een familielid van me heeft die (inderdaad nogal uitvalgevoelige) knoertharde knalmotoren nog in het echt gehoord. En gevoeld, diep in de buik.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:09 schreef Sally het volgende:
[..]
Had nog niet echt gekeken, maar dat wel een race vol uitvallers zeg - LOL.
Toen keek ik uiteraard nog niet... was net een paar maand oud, haha
En mn vader is nog steeds helemaal tégen 'dat stomme motorgerace'.
Door een ex-vriendje erin gerold, en ook op FOK! terecht gekomen toentertijd
Twee vrouwen die meededen dat weekendquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:45 schreef Toby56 het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/wiki/1976_British_Grand_Prix
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |