We moeten nu niet afwijken van de normale toetredingsprocedure en dat geldt ook voor de EU. Die procedure is er niet voor niks, en het zou imo ook niet uit te leggen zijn aan de landen op de Westelijke Balkan die al jaren zonder al te veel progressie in de wachtkamer zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Maximale doen. En als alles voorbij is, dan over Navo praten.
De toetredingsprocedure van de navo is een stuk minder strak dan die van de EU. Veel meer dan overeenstemming tussen de lidstaten is niet nodig.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We moeten nu niet afwijken van de normale toetredingsprocedure en dat geldt ook voor de EU. Die procedure is er niet voor niks, en het zou imo ook niet uit te leggen zijn aan de landen op de Westelijke Balkan die al jaren zonder al te veel progressie in de wachtkamer zitten.
Uitgebreide wiki over de diverse protesten in Rusland.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:19 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ twitter ]
Meer van dit soort teksten op Moskouse muren!
Van de NAVO zijn ze allemaal (degenen die het willen althans) al lid dus ik zou niet weten wie je daarmee zou schofferen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:28 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
We moeten nu niet afwijken van de normale toetredingsprocedure en dat geldt ook voor de EU. Die procedure is er niet voor niks, en het zou imo ook niet uit te leggen zijn aan de landen op de Westelijke Balkan die al jaren zonder al te veel progressie in de wachtkamer zitten.
Dat klopte gisteren om 11 uur 's ochtends toch ook?quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Schijnt dat Lyman bijna is herveroverd.
Beste antwoord op Putins show zaterdag; stug doorgaan met offensief en gebieden innemen. Over weekje weten alle Russen definitief dat hun leider alleen maar de show ophoudt voor de buitenwereld.quote:
Ik leef in Robs tijdquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:45 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Dat klopte gisteren om 11 uur 's ochtends toch ook?
Denk niet dat het voorbii gaat zijn. Wordt een beetje hetzelfde als Georgi denk ik, frozen conflict.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:26 schreef capricia het volgende:
[..]
Ik sluit me hierbij aan. Maximale doen. En als alles voorbij is, dan over Navo praten.
Zitten er berhaupt landen in de NAVO wachtkamer?quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:42 schreef trein2000 het volgende:
Maar niet uit te leggen, dat meen je toch niet echt h?
Lyman en ondertussen al een kilometer of 30/40 verder jaquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Schijnt dat Lyman bijna is herveroverd.
Hoop je.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
Denk niet dat het voorbii gaat zijn. Wordt een beetje hetzelfde als Georgi denk ik, frozen conflict.
Ah, je loopt achter.quote:
alles gaat voorbij , ook poetinquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Denk niet dat het voorbii gaat zijn. Wordt een beetje hetzelfde als Georgi denk ik, frozen conflict.
Bosni, maar je kunt moeilijk Oekrane laten hangen tot ze er daar eindelijk eens over uit zijn of ze die aanvraag willen doorzetten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:46 schreef ExTec het volgende:
[..]
Zitten er berhaupt landen in de NAVO wachtkamer?
Dat zeker, en ik hoop ook snel. Maar dan? Ze zijn daar allemaal eng enger engst.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:50 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
alles gaat voorbij , ook poetin
Putin wil aan de macht blijven. Dan is de vraag, wat zal ie als een grotere bedreiging voor z'n positie zien: de oorlog verliezen, of de binnen- en buitenlandse reactie op de inzet van kernwapens.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:47 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Hoop je.
Jij denkt dat de Russen Oekrane nog militair kunnen tegenhouden? 😄
Ik heb het over versnelde toetreding tot de EU h. Ik ben daar geen voorstander van.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:42 schreef trein2000 het volgende:
[..]
De toetredingsprocedure van de navo is een stuk minder strak dan die van de EU. Veel meer dan overeenstemming tussen de lidstaten is niet nodig.
Maar niet uit te leggen, dat meen je toch niet echt h? Dit is natuurlijk het schoolvoorbeeld van een bijzondere omstandigheid.
Hoeveel miljarden gingen er vanuit het westen naar Georgi?quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:45 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Het Putinregime moet weg. Daar kunnen we niet meer geloofwaardig zaken mee doen. Zo lang Putin er zit, zie ik niet in hoe er herstel moet komen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:06 schreef zuchtje het volgende:
[..]
Hoeveel miljarden gingen er vanuit het westen naar Georgi?
Deze investering heeft wel een bepaald doel natuurlijk, en een frozen conflict is misschien niet iets waar het Westen akkoord mee gaat. Als heel Oekrane bevrijd is kunnen we misschien weer gaan praten over handel, waar alle partijen van kunnen profiteren. Rusland moet hierbij, als agressor en verliezende partij, wel wat meer garanties geven. Wat moeilijker gaat als er nog een frozen conflict is..
Maar het kan natuurlijk allemaal wensdenken zijn
Ook niet als ze dreigen de Krim te verliezen?quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:02 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom hebben we het nog steeds over kernwapens eigenlijk? Als hij ze nu nog niet ingezet heeft gaat hij ze nooit meer inzetten.
Je weet het nooit met aan grootheidswaanzin lijdende types. Het hangt er vanaf hoe slecht hij met deze tegenslagen omgaat.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:02 schreef Vliegbaard het volgende:
Waarom hebben we het nog steeds over kernwapens eigenlijk? Als hij ze nu nog niet ingezet heeft gaat hij ze nooit meer inzetten.
Tegen de tijd dat dat aan de orde komt is hun greep op de macht doorgaans al zo verzwakt dat het hoogst onwaarschijnlijk is dat zo'n bevel berhaupt wordt uitgevoerd.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:08 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Je weet het nooit met aan grootheidswaanzin lijdende types. Het hangt er vanaf hoe slecht hij met deze tegenslagen omgaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |