Maar een complottheorie is veel spannender! Er moet wel een complot achter zitten.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:08 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Het is helemaal geen toeval. Je doet alsof er een soort verborgen agenda is. Dit is echter precies de reden en dat is ook openlijk zo gecommuniceerd.
Dat Arib voorzitter zou worden van de coronacommissie, zou betekend hebben dat ze weer had moeten gaan werken met (een deel van) dezelfde ambtenaren als voorheen. Dat was de directe aanleiding om deze brieven op te stellen.
Als je niks te verbergen hebt ga je gewoon met een opgeheven hoofd dat onderzoek tegemoet en kun je gewoon Kamerlid blijven. Dat laatste kon trouwens sowieso.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zou het inderdaad wel kiezersbedrog kunnen noemen wanneer een gekozen volksvertegenwoordiger weggepest wordt.
Je weet net zo goed als ik dat die rat Martin Bosma het lek is.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik lees dat Bergkamp zichzelf aangegeven heeft, dat werd wel tijd.
Ben je weer lekker nepnieuws aan het verspreiden?quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:48 schreef Weltschmerz het volgende:
Ik lees dat Bergkamp zichzelf aangegeven heeft, dat werd wel tijd.
Nou, als je partij je eerst wilt spreken en voor die tijd niet openlijk steunt dan weet je natuurlijk ook wel hoe laat het is. Beetje schijnheilig dus om te verklaren dat ze niet bereikbaar was.quote:
Het zou me niet verbazen. Maar ik wil het eerst uitgezocht hebben voordat ik conclusies trek.quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:03 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Je weet net zo goed als ik dat die rat Martin Bosma het lek is.
Het komt mij nogal algemeen en vaag over.quote:
Nee, woensdag besloten om onderzoek te doen en woensdag gelekt.quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Het komt mij nogal algemeen en vaag over.
Haar taak was toch ook om te reorganiseren, en reorganisaties kunnen over het algemeen niet rekenen op veel sympathie.
Maar misschien was er ook van alles mis aan haar stijl.
De timing van dit lekken is ook best bijzonder.
Ja dit.quote:Op zondag 2 oktober 2022 07:11 schreef Nielsch het volgende:
Maar goed, dit topic en Twitter leert mij onder andere dat de klachten tegen bijvoorbeeld Marc Overmars ook afgedaan hadden kunnen worden met:
- het is al 1,5 jaar geleden
- de klacht is anoniem
- Ajax heeft wel iets beters te doen
Ik stel voor dat we alle klachten over grensoverschrijdend gedrag op de werkvloer voortaan zo behandelen. Wel zo fijn voor de machtsmisbruikers.
Wat is er bijzonder aan?quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Haar taak was toch ook om te reorganiseren, en reorganisaties kunnen over het algemeen niet rekenen op veel sympathie.
Wat was er bijzonder aan? Het presidium heeft woensdag besloten onderzoek te gaan doen en nog diezelfde dag is er door een lid van het presidium - mijn donkerbruine vermoeden zegt Martin Bosma - gelekt naar de pers. Voordat Bergkamp contact kon krijgen met Arib.quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Dat vind ik nogal wat.quote:Op maandag 3 oktober 2022 07:37 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Nee, woensdag besloten om onderzoek te doen en woensdag gelekt.
Bosma ligt op pole om zelf voorzitter te worden dus het medium zal hem zijn pvv-reet roesten?quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:28 schreef Sodemieters het volgende:
Ik neem aan dat we nooit zullen weten wie het lek was. Maar de combinatie Bosma en NRC? Zou het dan niet de Telegraaf geweest zijn?
quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:43 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Dit vind ik een algemene, anonieme en vage aantijging dus daar doen we niks mee
Afleidingsmanoeuvre. Nee maar serieus, ik denk niet dat we het ooit zullen weten. De journalist in kwestie zal z'n bron nooit noemen.quote:Op maandag 3 oktober 2022 10:28 schreef Sodemieters het volgende:
Ik neem aan dat we nooit zullen weten wie het lek was. Maar de combinatie Bosma en NRC? Zou het dan niet de Telegraaf geweest zijn?
De klachten zijn al van voor de reorganisatie. En "misschien was er iets mis aan haar stijl" klinkt me als een eufemisme in de oren. Maar goed, we weten er het fijne (nog) niet van.quote:Op maandag 3 oktober 2022 00:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |