abonnement Unibet Coolblue
pi_206181177
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:25 schreef PdeHoog het volgende:

[..]
Alestorm? Of een andere band?
Visions of Atlantis :)
  zondag 2 oktober 2022 @ 18:43:18 #77
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_206181221
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ook zoiets.
In november dan de griepvacc en g krijgt de kokkies erbij.
AnneX jij had daar toch zo'n last van? Van die pneumokokken prik?
Pneumokokkenprik staat bekend om gemene bijwerkingen ja
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_206181420
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 17:34 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Zo snel gaat dat niet :+ Of bedoel je overgenomen van mijn lieftallige wederhelft?
Allebei
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206181438
Goed, F. had dus buikgriep vorige week en toen heb ik een nacht op de bank geslapen.
Plottwist: nu heeft ie kerona. Ik niet.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206181449
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:01 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Allebei
Allebei niet. Jullie ook niet hoop ik?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206181452
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:03 schreef Lonaa het volgende:
Goed, F. had dus buikgriep vorige week en toen heb ik een nacht op de bank geslapen.
Plottwist: nu heeft ie kerona. Ik niet.
Ga je weer op de bank?
En dat hij naar z'n eigen badkamer moet die dan ontsmet wordt met chloor na elk bezoek?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206181485
Ik was wegens nabije coronalijder gister maar niet naar de 18e verjaardag van m'n oudste neefje.
Heeft m'n zusje een taartdoor met de legendarisch lekkere muffins die zij serveert bij verjaardagspartijtje aan mijn vader meegegeven, die het bij mij heeft afgegeven.
Zo hadden wij na ons pannenkoekenontbijt een muffinavondmaaltijd :9

De allerlekkerste zijn naar recept van het Paradijs (Enschede)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:08:49 #83
63722 z80
I fink you freaky
pi_206181498
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 16:46 schreef fietsie het volgende:
Het was achterlijk mooi weer om te fietsen vanmiddafg, alleen had iemand die grote ventilator net even een standje te hoog gezet voor het leuk. En klopte het "droog" plaatje van Buienradar tot 13:00 ook niet echt...

Maar lekker 64 km gefietst , zonnetje erbij, in Langelille geweest, wat wil een mens nog meer. Binnenkort naar Lutjelollum.
Hier ook wind tegen op de heenweg. En dat is dan ook nog bergop. Terug met wind opzij, wat natuurlijk wat gedraaid, ging een stuk soepeler.
En het was DRUK in het Radboud. Rondleiding door de technische ruimte (warmte en noodvoeding) ging nog wel. Tevens wat ik niet verwachte in een compleet nieuw ziekenhuis, buizenpost. We zijn tijdens de ronleiding door de "postkamer" van de buizenpost gelopen.
SEH Minimaal half uur wachten. Helidek alles bij elkaar twee uur wachttijd. De SEH maar tussendoor gedaan.
Uiteindelijk op het dek. Was er buiten het uitzicht niets. Geen uitleg of bordjes. Een gemiste kans.
DNA lab was wat rustiger. En het pathologisch was open ^O^ . Compleet vernieuwd.
Tandheelkunde bood de mogelijkheid om zelf een keertje te boren en vullen met composiet. Instructies werden gegeven door een tandarts in opleiding en gaven ook duidelijke antwoorden op de gestelde vragen.
En een demo van een handscanner om het gebit 3d in een computer te krijgen. Dus in plaats van happen een groot uitgevallen tandenborstel door de mond.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206181499
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:03 schreef Lonaa het volgende:
Goed, F. had dus buikgriep vorige week en toen heb ik een nacht op de bank geslapen.
Plottwist: nu heeft ie kerona. Ik niet.
Ach, arme F, hij treft het niet
We have far more in common than that which devides us..
pi_206181510
quote:
11s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:04 schreef sigme het volgende:

[..]
Ga je weer op de bank?
En dat hij naar z'n eigen badkamer moet die dan ontsmet wordt met chloor na elk bezoek?
Ik zou willen dat ik in een huis woonde met eigen badkamers. En zin om de badkamer vaker dan eens per week schoon te maken.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206181531
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:08 schreef Kaatje1 het volgende:

[..]
Ach, arme F, hij treft het niet
Hij heeft een rauwe keel en kriebelhoest. Als het daar bij blijft zou het mooi zijn. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206181533
Twee badkamers O+ Heel handig ook voor alle getuigen die volgende week in ons huis verblijven :P
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:12:01 #88
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206181539
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:08 schreef z80 het volgende:

[..]
Hier ook wind tegen op de heenweg. En dat is dan ook nog bergop. Terug met wind opzij, wat natuurlijk wat gedraaid, ging een stuk soepeler.
En het was DRUK in het Radboud. Rondleiding door de technische ruimte (warmte en noodvoeding) ging nog wel. Tevens wat ik niet verwachte in een compleet nieuw ziekenhuis, buizenpost. We zijn tijdens de ronleiding door de "postkamer" van de buizenpost gelopen.
SEH Minimaal half uur wachten. Helidek alles bij elkaar twee uur wachttijd. De SEH maar tussendoor gedaan.
Uiteindelijk op het dek. Was er buiten het uitzicht niets. Geen uitleg of bordjes. Een gemiste kans.
DNA lab was wat rustiger. En het pathologisch was open ^O^ . Compleet vernieuwd.
Tandheelkunde bood de mogelijkheid om zelf een keertje te boren en vullen met composiet. Instructies werden gegeven door een tandarts in opleiding en gaven ook duidelijke antwoorden op de gestelde vragen.
En een demo van een handscanner om het gebit 3d in een computer te krijgen. Dus in plaats van happen een groot uitgevallen tandenborstel door de mond.
Ik ben zo blij dat ik niet naar de publieke rondleiding hoef maar dat ik met m'n team de 12e terecht kan voor een rondleiding door de ontwerpers... Zo te horen zou het anders heel veel wachten zijn...
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:12:12 #89
63722 z80
I fink you freaky
pi_206181543
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik zou willen dat ik in een huis woonde met eigen badkamers. En zin om de badkamer vaker dan eens per week schoon te maken.
??? Waarom? Na een week is die toch nog niet smerig?
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206181545
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:09 schreef Lonaa het volgende:

[..]
Ik zou willen dat ik in een huis woonde met eigen badkamers. En zin om de badkamer vaker dan eens per week schoon te maken.
Nee joh, je wil geen huis met eigen badkamers, dan moet er nog meer badkamer/week geschoond worden.

Ik heb gister de spinnen in de douche geteld. Er zitten er vijf in het natte deel en nog eentje bij de handdoeken. Meer 'badkamer' is er gelukkig niet :').
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_206181565
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:12 schreef z80 het volgende:

[..]
??? Waarom? Na een week is die toch nog niet smerig?
Mwoah, na een week mag er best even een doekje door de wasbak, een borstel door het toilet en de haren uit het doucheputje
Sterkheidsbaas van alles.
pi_206181576
quote:
7s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:12 schreef sigme het volgende:

[..]
Nee joh, je wil geen huis met eigen badkamers, dan moet er nog meer badkamer/week geschoond worden.

Ik heb gister de spinnen in de douche geteld. Er zitten er vijf in het natte deel en nog eentje bij de handdoeken. Meer 'badkamer' is er gelukkig niet :').
Hehehe. Ik vond ook wel vrij veel spinnen in huis de afgelopen week. Ze mogen lekker blijven zitten.

Denk overigens wel dat er iemand vannacht op een luchtbed in de woonkamer slaapt, maar ik doe niet aan panische zooi.
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:18:41 #93
63722 z80
I fink you freaky
pi_206181614
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:12 schreef fietsie het volgende:

[..]
Ik ben zo blij dat ik niet naar de publieke rondleiding hoef maar dat ik met m'n team de 12e terecht kan voor een rondleiding door de ontwerpers... Zo te horen zou het anders heel veel wachten zijn...
Het wachten komt deels ook door het in bedrijf zijn van het ziekenhuis. Bij de SEH werd er tijdens de rondleiding 1 van de kamers leeg geveegd ivm spoed die binnen kwam met toeters en bellen.
De lift naar het helidek werd ook voor de patiënten gebruikt. Dus de bezoekers er uit en op de gang wachten.
Dit om te voorkomen dat iedereen door de rest van het ziekenhuis gaat zwerven.
Bij een rondleiding van eigen personeel heb je daar geen of minder last van. Gezamenlijk in de lift of met de trap.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
pi_206181924
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:04 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Allebei niet. Jullie ook niet hoop ik?
Nein Mann
Op zaterdag 24 februari 2024 16:25 schreef Claudia_x het volgende:
Sterker nog, als ik reacties als die van @:vanyel lees, dan vraag ik me af of ik niet op het verkeerde geslacht val. :Y)
pi_206181961
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:42 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Nein Mann
Gut ^O^
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_206181974
Matrassen op bed omgekeerd, molton en kussen-onder sloop gewassen en alles schoon erop *zichzelf high five geeft*

Tevens kitten kamer uitgepuind omdat ik daar volgende week twee logees krijg. Ligplekjes staan fris opgedekt klaar. Al vermoed ik dat De Doos het meest in trek gaat zijn.

Volgende week misschien de badkamer poetsen :+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 2 oktober 2022 @ 19:58:59 #97
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206182136
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:18 schreef z80 het volgende:

[..]
Het wachten komt deels ook door het in bedrijf zijn van het ziekenhuis. Bij de SEH werd er tijdens de rondleiding 1 van de kamers leeg geveegd ivm spoed die binnen kwam met toeters en bellen.
De lift naar het helidek werd ook voor de patiënten gebruikt. Dus de bezoekers er uit en op de gang wachten.
Dit om te voorkomen dat iedereen door de rest van het ziekenhuis gaat zwerven.
Bij een rondleiding van eigen personeel heb je daar geen of minder last van. Gezamenlijk in de lift of met de trap.
Jup en wij hebben denk ik een andere focus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  zondag 2 oktober 2022 @ 20:10:39 #98
63722 z80
I fink you freaky
pi_206182330
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 19:58 schreef fietsie het volgende:

[..]
Jup en wij hebben denk ik een andere focus:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mobiel ontvangst was door het hele pand, incl kelder goed. Hingen ook genoeg microcell antennes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voeding van het pand is na klachten van de mis/gebruikers aangepast heb ik begrepen. Ze waren het niet eens dat een toren aan 1 voeding hing. Is nu aangepast per toren/segment en verdieping.
Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
  zondag 2 oktober 2022 @ 20:11:25 #99
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_206182348
quote:
0s.gif Op zondag 2 oktober 2022 20:10 schreef z80 het volgende:

[..]
Mobiel ontvangst was door het hele pand, incl kelder goed. Hingen ook genoeg microcell antennes.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat willen wij dus niet, bij voorkeur. En daar gaat het ook wringen... metaalfolie in de raampartijen e.d.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_206182364
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:35 schreef Blues het volgende:

[..]
Ik ook zoiets.
In november dan de griepvacc en g krijgt de kokkies erbij.
AnneX jij had daar toch zo'n last van? Van die pneumokokken prik?
quote:
1s.gif Op zondag 2 oktober 2022 18:43 schreef Molo het volgende:

[..]
Pneumokokkenprik staat bekend om gemene bijwerkingen ja
Ja, vorig jaar. 1e het is allemaal goedgekomen. Uitgebreider onder spoiler:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.rivm.nl/en/pn(...)pneumococcal-vaccine
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')