Piratenmetal?quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:59 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgenmiddag
Gisteravond naar een concert geweest. Was superleuk![]()
![]()
We hadden het concert al 2.5 jaar tegoed, ik wist inmiddels (nadat het concert 2x last minute uitgesteld was) niet meer of ik er echt nog zin in had maar het bleek heel erg de moeite waard.![]()
We zijn nog allerlei bekenden tegengekomen, en dat bij een concert van een ontzettend niche genre (symfonische piratenmetal) in een kleine zaalKennelijk overlappen hobby's van mensen toch wel flink.
Vanochtend om 10:00 trainen. Dat was wel even pittig. Vooral omdat ik de training moest geven, dus ik kon niet spijbelen en ik moest ook nog een beetje wakker overkomenMaar het was wel lekker.
@:Candaasje veel plezier!
@:Barreltjeboterkoek
@:Kaatje1 wat rottig van al het hoesten! beterschap
@:sigme hopelijk blijf jij coronavrij!
@:Cat-astropheschrikken in het zwembad
Ho! Stop! Recept graagquote:Op zondag 2 oktober 2022 12:59 schreef Tuindier het volgende:
Hier staat de slowcooker aan met een pastinaak/paddestoelen/bier stoof.
Zo nog maar even de bossen in om wat herfst op te snuiven.
Zo zagen de bandleden eruit (minus de zwaarden):quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:24 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Piratenmetal?
Ik stem regelmatig af op de 94.5 of 95.10 MHz maar metal hoor ik daar nooit
Nopequote:Op zondag 2 oktober 2022 13:47 schreef Blues het volgende:
@:Molo en @:fietsie kunnen jullie de Volkskrant lezen?
Stuk over Chipsoft/HiX van Jasper v Kuijk.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:10 schreef Blues het volgende:
[..]Thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh mu ik dit zie, had het op LinkedIn voorbij zien komen ja
Komen wat dit betreft mooie en uitdagende jaren aan, in positieve zin.
Zat aan/mee te doen voor mij ook![]()
Tevens zooi Europese wetgeving in de maak, ja dat wordt oprecht tof. Als we dan niet allemaal Russisch spreken of stralingsziekte hebben tegen die tijd dan
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Alestorm? Of een andere band?quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:59 schreef Tele6 het volgende:
Goedemorgenmiddag
Gisteravond naar een concert geweest. Was superleuk![]()
![]()
We hadden het concert al 2.5 jaar tegoed, ik wist inmiddels (nadat het concert 2x last minute uitgesteld was) niet meer of ik er echt nog zin in had maar het bleek heel erg de moeite waard.![]()
We zijn nog allerlei bekenden tegengekomen, en dat bij een concert van een ontzettend niche genre (symfonische piratenmetal) in een kleine zaalKennelijk overlappen hobby's van mensen toch wel flink.
Covid? Griep?quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:54 schreef Clubsoda het volgende:
Nou, die prik is gelukt, maar wel mét werkgeversverklaring.
Covid. Oproep voor griep zal binnenkort ook wel komen maar dat doe ik altijd op het werk.quote:
Nog geen klachten?quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:23 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Covid. Oproep voor griep zal binnenkort ook wel komen maar dat doe ik altijd op het werk.
Zo snel gaat dat nietquote:
Wat kan een agenda vollopen opeens, hè.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:11 schreef Blues het volgende:
Sowieso staat de agenda hier ineens vol komende maand
Vaccinaties, Tietenbus, OnderhoudEbike, Lunches, (Werk-)Etentjes, Mensendieck, Theater, Stolpersteinen leggen bijwonen, Uitje met kinderen naar Nemo.
En tussendoor werken
Ik ook door post covid maar dit is nog wel wat ergerquote:Op zondag 2 oktober 2022 18:20 schreef Clubsoda het volgende:
Moe ben ik toch welVan de vorige Pfizer had ik ook weinig last, dus het zal nu ook vast goedkomen.
Drie keer zo weinig last gehad van Pfizer dat ik dacht dat ik een placebo heb gehadquote:Op zondag 2 oktober 2022 18:20 schreef Clubsoda het volgende:
Moe ben ik toch welVan de vorige Pfizer had ik ook weinig last, dus het zal nu ook vast goedkomen.
Moe had ik ook. En twee dagen spierpijnlijke arm.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:20 schreef Clubsoda het volgende:
Ik ook zoiets.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:32 schreef Cat-astrophe het volgende:
Moe had ik ook. En twee dagen spierpijnlijke arm.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |