abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:02:57 #252
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206168989
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 20:57 schreef bleiblei het volgende:
Waren deze gebieden nu voor februari onder controle van die "rebellen"? Want dan ben ik ergens wel benieuwd of die Oekraense soldaten net zo een warm onthaal kregen als wat je eerder op filmpjes zag. Hopelijk wel, dan is gelijk duidelijk waar het probleem al 8 jaar zit.
Veel mensen die de Oekraense soldaten in die dorpen een warm onthaal zouden geven, zijn de afgelopen 8 jaar gevlucht, verjaagd, etc., dus een kille respons zou nog niet zoveel zeggen.
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:03:21 #253
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206168999
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 20:58 schreef zalkc het volgende:

[..]
Er is nog geen rebellengebied veroverd.
Ah! Zodra die gebieden aan de beurt zijn (hopelijk komt dat nog), ben ik echt benieuwd hoe de achtergebleven bevolking reageert.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:04:23 #254
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206169017
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:02 schreef SillyWalks het volgende:

[..]
Veel mensen die de Oekraense soldaten in die dorpen een warm onthaal zouden geven, zijn de afgelopen 8 jaar gevlucht, verjaagd, etc., dus een kille respons zou nog niet zoveel zeggen.
Klopt, daar ben ik mij bewust van.
pi_206169029
quote:
7s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 15:15 schreef skysherrif het volgende:

[..]
Heel eng

https://www.politico.com/(...)s-take-over-00058362

Veel republkeinses senators zijn nog wel redelijk pro oekraine/anti putin, maar probleem dat bekende figuren als Tucker Carlson of dus CPAC wat jij aangeeft die full pro poetin gaan. Ze moeten helaas een beetje aan hun electoraat denken.
Waar komen al die collaborateurs en landverraders in de westerse wereld toch vandaan?
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206169031
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 20:45 schreef polderturk het volgende:
Oekraners getraumatiseerd door het aantal Russische doden.

[ twitter ]
Misschien moet het ruimen van lijken gendustrialiseerd worden. Je wilt niet dat zoiets handenwerk is. Dat is te traumatisch.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:06:21 #257
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206169051
Knettergek, we heben al eerder zo een situatie gehad
twitter


When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206169058
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Waar komen al die collaborateurs en landverraders in de westerse wereld toch vandaan?
Ik vind dat ook bijzonder inderdaad. Want wat is er nou zo fantastisch aan de Russische Utopie? Want werkelijk alles is er kutter dan hier,.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:08:37 #259
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206169098
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vind dat ook bijzonder inderdaad. Want wat is er nou zo fantastisch aan de Russische Utopie? Want werkelijk alles is er kutter dan hier,.
Russisch Ei met Paling

When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206169153
WTF?

twitter
Het is koud, het is guur....
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:10:47 #261
500074 Rode_Wijn
Kom laat ons vrolijk zijn
pi_206169156
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 19:47 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Een oorloghitser. Die man met bril en vertaling.
Heeft hij het over de totale oorlog tegen Oekrane?
Of impliceert hij een oorlog tegen de navo-landen ? Heel Europa dus.
Impliceert hij atoombommen gooien ?

Hij wil dus weer een oostfront openen . Niks geleerd van 1941 ?
Moet hier eigenlijk vooral van grinniken. Lijken stuk voor stuk bezopen lui. Letterlijk en figuurlijk. En dan in de fase tussen weg gaan uit de kroeg en nog langs de shoarmaboer moeten.
pi_206169158
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vind dat ook bijzonder inderdaad. Want wat is er nou zo fantastisch aan de Russische Utopie? Want werkelijk alles is er kutter dan hier,.
Behalve hun eigen karakter, de kring om hen heen en hun hele onhebbelijke bestaan, dat is al ellendig genoeg zonder in Rusland te wonen.

En dan gaan ze 'kritisch' denken...het moet wel aan iets anders liggen dan hunzelf natuurlijk
pi_206169161
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:05 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Waar komen al die collaborateurs en landverraders in de westerse wereld toch vandaan?
Verdienmodellen hangen aan het bespelen van kwetsbare groepen met bedreigend nieuws. Zowel door makers, sociale media als subfora zoals BNW hier.

Als je maar genoeg fake news over je heen gestort krijgt gaan ook hele redelijke mensen toch benvloed worden door zulke troep
pi_206169183
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 19:47 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Een oorloghitser. Die man met bril en vertaling.
Heeft hij het over de totale oorlog tegen Oekrane?
Of impliceert hij een oorlog tegen de navo-landen ? Heel Europa dus.
Impliceert hij atoombommen gooien ?

Hij wil dus weer een oostfront openen . Niks geleerd van 1941 ?
Als je deze waanzin bekijkt is de conclusie dat het huidige Rusland tot het nieuwe Nazi-Duitsland is verworden bepaald niet vergezocht.
pi_206169192
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 16:32 schreef zalkc het volgende:

[..]
No! You bacon!
In Russia, bacon eats you!
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206169235
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:12 schreef J.B. het volgende:

[..]
Als je deze waanzin bekijkt is de conclusie dat het huidige Rusland tot het nieuwe Nazi-Duitsland is verworden bepaald niet vergezocht.
Door de jaren heen heb ik best wat boeken gelezen om een beetje duidelijk te krijgen hoe het toch bestaan heeft dat de tweede wereldoorlog en de Holocaust plaats hebben gevonden. Technisch gezien begreep ik het, maar kon er toch niet goed bij.


Nou, dat is nu wel anders.
pi_206169292
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:12 schreef J.B. het volgende:

[..]
Als je deze waanzin bekijkt is de conclusie dat het huidige Rusland tot het nieuwe Nazi-Duitsland is verworden bepaald niet vergezocht.
nope.. het is alleen een vroeg imploderende versie ervan met een achterstand in techniek en training ipv een voorsprong.
pi_206169332
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:12 schreef J.B. het volgende:

[..]
Als je deze waanzin bekijkt is de conclusie dat het huidige Rusland tot het nieuwe Nazi-Duitsland is verworden bepaald niet vergezocht.
Ik denk dat dit veel sneller implodeert vanuit binnen.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:21:03 #269
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206169340
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:15 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Door de jaren heen heb ik best wat boeken gelezen om een beetje duidelijk te krijgen hoe het toch bestaan heeft dat de tweede wereldoorlog en de Holocaust plaats hebben gevonden. Technisch gezien begreep ik het, maar kon er toch niet goed bij.


Nou, dat is nu wel anders.
Ik kan er nog steeds niet bij.
Vind dat ergens nog de engste ontwikkeling. Bij 911 was het wel grappig, stukje bij beetje irritanter met dacht ik als hoogtepunt het coronageneuzel. Maar het dendert gewoon verder. Wat is er mis?
pi_206169344
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:15 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Door de jaren heen heb ik best wat boeken gelezen om een beetje duidelijk te krijgen hoe het toch bestaan heeft dat de tweede wereldoorlog en de Holocaust plaats hebben gevonden. Technisch gezien begreep ik het, maar kon er toch niet goed bij.


Nou, dat is nu wel anders.
Een aanzienlijk deel van Nederland kijkt gewoon doodleuk weg als zo’n situatie zich voor doet. Dat is toch wel pijnlijk duidelijk geworden.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:21:11 #271
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_206169345
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
nope.. het is alleen een vroeg imploderende versie ervan met een achterstand in techniek en training ipv een voorsprong.
Ilyin, Dugin, eaurasie, de witte stroming, fascisme is geweldig. Het derde rijk was tof, maar Hitler was helemaal de verkeerde. Hier komt de Vierde Politieke Werkelijkheid. Eurasie. Ukraine en Rusland zijn 1. Ukraine bestaat niet. Een nieuwe wereldbalans. Hier komt Putler...

Plof.

Weg leger. Weg imago. Weg economie. Weg zijn de mannen die aan de grens staan om te vluchten.
pi_206169355
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 18:57 schreef Frutsel het volgende:
Wordt tijd dat ze die kadyrovnazi ook eens een kopje kleiner maken.

Beter zsm
Die moet hoog nodig binnenstebuiten gevouwen en aan de varkens gevoerd worden.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206169370
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
nope.. het is alleen een vroeg imploderende versie ervan met een achterstand in techniek en training ipv een voorsprong.
Maar wel een allemachtig wapen waardoor vernietiging van het regime geen optie is. Wat zou een Hitler hebben gedaan als ie 'de bom' had? Gebruiken natuurlijk. De Oekraners zijn nu 'Rusland' aan het bezetten. Er zal toch een gruwelijk antwoord komen binnenkort, conventioneel of niet-conventioneel. We sluimeren langzaam richting dat punt.
pi_206169467
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:22 schreef Confetti het volgende:

[..]
Maar wel een allemachtig wapen waardoor vernietiging van het regime geen optie is. Wat zou een Hitler hebben gedaan als ie 'de bom' had? Gebruiken natuurlijk. De Oekraners zijn nu 'Rusland' aan het bezetten. Er zal toch een gruwelijk antwoord komen binnenkort, conventioneel of niet-conventioneel. We sluimeren langzaam richting dat punt.
Wat eerder werd geschreven is dat het kan zijn dat die nukes met de staat van onderhoud en expertise helemaal niets meer zouden kunnen aanrichten. Dus storm maar door naar Moskou als de laatste geannexeerde stad is teruggenomen.
pi_206169512
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:22 schreef Confetti het volgende:

[..]
Maar wel een allemachtig wapen waardoor vernietiging van het regime geen optie is. Wat zou een Hitler hebben gedaan als ie 'de bom' had? Gebruiken natuurlijk. De Oekraners zijn nu 'Rusland' aan het bezetten. Er zal toch een gruwelijk antwoord komen binnenkort, conventioneel of niet-conventioneel. We sluimeren langzaam richting dat punt.
Om strategisch nucleaire wapens te gebruiken, zullen ze er meerdere tegelijk moeten gaan gebruiken, ben ik bang.
Het front is lang en de Oekrainers vechten door totdat die gebieden weer terug zijn.

Er zijn al momenten geweest dat putin zei dat ie kernwapens zou inzetten, dat is tot nu toe niet gebeurt. Dus een paar keer heeft ie niet gedaan wat ie zei dat ie zou doen.
En ja er zijn meer soorten verschrikkelijke WMD's. Die heeft ie wel al gebruikt, een sonicbomb.
pi_206169513
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:18 schreef Beathoven het volgende:

[..]
nope.. het is alleen een vroeg imploderende versie ervan met een achterstand in techniek en training ipv een voorsprong.
Tevens heb ik de indruk dat Hitlers regime wat enthousiaster door de bevolking werd omarmd. De Russen laten het vechten over aan minderheden en doen dat zelf alleen als ze ertoe gedwongen worden, en naar zo'n georganiseerd evenement als in Moskou gaan ze uit eigen beweging ook niet. Hoe ver kom je in een oorlog met een bevolking die vooral lamlendig gelaten op alles reageert? Niet ver, zoals nu blijkt.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:35:31 #278
465142 PluggieOD
LAAG = RELATIEF
pi_206169574
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:31 schreef saparmurat_niyazov het volgende:

[..]
Tevens heb ik de indruk dat Hitlers regime wat enthousiaster door de bevolking werd omarmd. De Russen laten het vechten over aan minderheden en doen dat zelf alleen als ze ertoe gedwongen worden, en naar zo'n georganiseerd evenement als in Moskou gaan ze uit eigen beweging ook niet. Hoe ver kom je in een oorlog met een bevolking die vooral lamlendig gelaten op alles reageert? Niet ver, zoals nu blijkt.
Duitsland was in een maand door de Ukraiene heen met 3 miljoen krijgsgevangenen.

Iets andere orde allemaal.
pi_206169580
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:21 schreef PluggieOD het volgende:

[..]
Ilyin, Dugin, eaurasie, de witte stroming, fascisme is geweldig. Het derde rijk was tof, maar Hitler was helemaal de verkeerde. Hier komt de Vierde Politieke Werkelijkheid. Eurasie. Ukraine en Rusland zijn 1. Ukraine bestaat niet. Een nieuwe wereldbalans. Hier komt Putler...

Plof.

Weg leger. Weg imago. Weg economie. Weg zijn de mannen die aan de grens staan om te vluchten.
En dat voor een land waarvan de bevolking makkelijk in welvaart had kunnen leven door de enorme hoeveelheid beschikbare grondstoffen en er in principe ook meer dan genoeg hoogopgeleiden moeten zijn om dat te beseffen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:36:10 #280
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206169583
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:15 schreef Hatseflats22 het volgende:

[..]
Door de jaren heen heb ik best wat boeken gelezen om een beetje duidelijk te krijgen hoe het toch bestaan heeft dat de tweede wereldoorlog en de Holocaust plaats hebben gevonden. Technisch gezien begreep ik het, maar kon er toch niet goed bij.

Nou, dat is nu wel anders.
Het is voor het grootste deel van Europa niet meer voor te stellen omdat de laatste ooggetuigen van echte oorlog uit aan het sterven zijn. Een hoop mensen herkennen de mechanismen en signalen niet meer.

Azerbaidzjanen, Armenirs, voormalig Joegoslaven, Rwandezen, Congolezen, Soedanezen enz. die hebben de opmaat naar etnische zuiveringen zelf bewust meegemaakt.
pi_206169599
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:28 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Wat eerder werd geschreven is dat het kan zijn dat die nukes met de staat van onderhoud en expertise helemaal niets meer zouden kunnen aanrichten. Dus storm maar door naar Moskou als de laatste geannexeerde stad is teruggenomen.
Nee. ‘Wat u wilt dat u niet geschied, doe dat ook een ander niet.’
pi_206169613
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 19:47 schreef BEFEM het volgende:

[..]
Een groot gedeelte daarvan is pro jodendom, niet pro Isral.
Juist niet!. Ze zijn extreem nationalistisch, en hebben grotendeels zelfde fascistische complot onzin, als baudet, Poetin, hitler, stalin etc.
pi_206169620
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:36 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
En dat voor een land waarvan de bevolking makkelijk in welvaart had kunnen leven door de enorme hoeveelheid beschikbare grondstoffen en er in principe ook meer dan genoeg hoogopgeleiden moeten zijn om dat te beseffen.
Ik vond het dan ook bijzondef cynisch dat Poetin het in zijn toespraak over ‘western greed’ had.
  Moderator zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:41:57 #284
236264 crew  capricia
pi_206169691
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:38 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik vond het dan ook bijzondef cynisch dat Poetin het in zijn toespraak over ‘western greed’ had.
Het lijkt een compleet schisma te zijn.
Ik snap er soms niets van. 8)7
Definitely not CIA
pi_206169732
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Het lijkt een compleet schisma te zijn.
Ik snap er soms niets van. 8)7
Onze media , heeft de afgelopen jaren bijna geen aandacht besteed aan wat ze daar aan het doen waren en zijn.
De meest vreemde dingen krijgen kinderen daar ingeprent.
pi_206169787
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Het lijkt een compleet schisma te zijn.
Ik snap er soms niets van. 8)7
Het is ook met geen pen te beschrijven.
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:43 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Onze media , heeft de afgelopen jaren bijna geen aandacht besteed aan wat ze daar aan het doen waren en zijn.
De meest vreemde dingen krijgen kinderen daar ingeprent.
Ik vind dit ergens ook niet zo heel erg. Stel je voor dat dit dagelijks beschikbaar zou zijn, het zou een handvat voor bepaalde mensen worden.
pi_206169811
quote:
15s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:06 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ik vind dat ook bijzonder inderdaad. Want wat is er nou zo fantastisch aan de Russische Utopie? Want werkelijk alles is er kutter dan hier,.
Je weet toch de regering is kut, daarom zou ik die mensen graag in een zieke versie van ik vertrek naar Noord-Korea deporteren. En zodra ze dan in een concentratiekamp belanden zegt de kampcommandant met een spiegelende zonnebril in accentloos Nederlands Rutte was zo slecht nog niet toch en nu sjouwen.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_206169825
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:46 schreef XSbig het volgende:

[..]
Het is ook met geen pen te beschrijven.
[..]
Ik vind dit ergens ook niet zo heel erg. Stel je voor dat dit dagelijks beschikbaar zou zijn, het zou een handvat voor bepaalde mensen worden.
Pas op voor de beer, leren kinderen in Finland. ;)
pi_206169915
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:48 schreef christmastsunami het volgende:

[..]
Pas op voor de beer, leren kinderen in Finland. ;)
Touch, het heeft twee kanten.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 21:53:11 #290
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206169916
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:38 schreef XSbig het volgende:

[..]
Ik vond het dan ook bijzondef cynisch dat Poetin het in zijn toespraak over ‘western greed’ had.
Dat is denk ik wel het kenmerk van een beetje serieus te nemen dictatuur.
"Prijs u gelukkig want ik bescherm jullie tegen de kwade vijand!" brult de Grote Leider terwijl achter hem de dampende lijken nog stuiptrekken aan de strop.
pi_206169998
twitter
pi_206170119
twitter

Opvallend.
pi_206170158
De Baltische staten zouden er goed aan doen om alle etnische Russen te deporteren. Voor je het weet komt Putin ook daar een referendum organiseren.
pi_206170222
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:06 schreef Gehrman het volgende:
De Baltische staten zouden er goed aan doen om alle etnische Russen te deporteren. Voor je het weet komt Putin ook daar een referendum organiseren.
Collectieve afstraffing en behandeling is inderdaad noodzakelijk. Ze hebben daar de luxe niet om het per individu te beoordelen. Elke Rus is een gevaar voor de nationale veiligheid daar.

Dat hebben ze daar al goed begrepen. Hier spat de naviteit er nog van af bij onze politici.
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:09:56 #296
172669 Papierversnipperaar
Cafene is ook maar een drug.
pi_206170235
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:07 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Zeemijnen zeggen ze hier. Maar waarvoor?[ twitter ]
Mijnen zijn mijnen zijn explosieven zijn grote BIEM.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:09:59 #297
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_206170236
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:04 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Opvallend.
Nee, en niet in de laatste plaats omdat de Russische minderheid in Letland (zo'n 30% geloof ik) gediscrimineerd wordt en een groot deel ervan niet mag stemmen.

Ook:

quote:
Many ethnic Russians now refuse to speak to pollsters, indicating unease about voicing their views...
Bron
pi_206170243
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:07 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Zeemijnen zeggen ze hier. Maar waarvoor?[ twitter ]
Zullen de Spetsnaz Marine afdeling wel zijn die daar zaten.
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 1 oktober 2022 @ 22:13:17 #299
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206170296
quote:
0s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 21:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Russisch Ei met Paling

[ afbeelding ]
Komt dit niet gewoon uit Urk? :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206170338
quote:
84s.gif Op zaterdag 1 oktober 2022 22:13 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Komt dit niet gewoon uit Urk? :')
Dat is een huzarensalade, dat was een andere oorlog.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')