Het is natuurlijk riskant om de foto’s van Russische soldaten te vergelijken met de foto’s van Oekraïne soldaten, maar man man man wat zijn die Russische toch voorzien van matige kleding etc. Alsof het een stel padvinders zijn.quote:
Het maakt geen flikker uit wat Poetin zegt of gezegd heeft, hij liegt, verdraait, zegt het een en doet het ander. Dus wat hij zegt is totaal irrelevant, in welke vertaling dan ook.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:14 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
In zijn laatste speech zei putin, als de vertaling juist was. Dat ie NIET de oude sovjet-landen, terug wil.
Voor dat ie dat zei, had ie alleen maar gezegd dat ie WEL, die ex-sovjet landen terug wilde.
Volgens mij, heeft ie gezegd dat ie wil stoppen. Maar dat was wat ik uit die vertaling haalde.
En dan weet ik nog niet of ie tijdelijk wilt stoppen, maar ik vond het opmerkelijk.
Ja die speeches zijn bedoeld voor een bepaald publiek. Je kan er wel zaken uithalen maar je moet ermee oppassen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:40 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Het maakt geen flikker uit wat Poetin zegt of gezegd heeft, hij liegt, verdraait, zegt het een en doet het ander. Dus wat hij zegt is totaal irrelevant, in welke vertaling dan ook.
Nee door gewoon door te gaan met het offensief en hun reet af te vegen met de oorlogstaal uit Moskou.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 17:35 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Door hun land terug te winnen
Inderdaad.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:41 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja die speeches zijn bedoeld voor een bepaald publiek. Je kan er wel zaken uithalen maar je moet ermee oppassen.
Hoe meer er sneuvelen, des te minder hij tegen de Tjetjeense bevolking in kan zettenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:35 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gnocchi
Erg lekker, hoewel Tsjetseense barbecue ook niet te versmaden is.
Aan het begin van september heeft Kadyrov nog twee bataljons op de grill gelegd in Oekraïne. Dat is de laatste stand van zaken dat ik weet.
Een groot gedeelte daarvan is pro jodendom, niet pro Israël.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 18:32 schreef Korenfok het volgende:
[..]
veel nationalistische israeliten, zijn van russische afkomst, dus dit is niet zo heel vreemd.
Dan hoop ik dat ze het nauwkeurig doen, zodat ze niet de complete Oekraïens bevolking uit die plaatsen wegmaaien. Ook al heeft 98% van die bevolking dan zogenaamd voor aansluiting bij Rusland gestemd.quote:
Nu zijn wij natuurlijk ook een stelletje Satanisten in de rest van de wereld, deze meneer nuanceert graag. Zo open je dus een goed debat.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:47 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Een oorloghitser. Die man met bril en vertaling.
Heeft hij het over de totale oorlog tegen Oekraïne?
Of impliceert hij een oorlog tegen de navo-landen ? Heel Europa dus.
Impliceert hij atoombommen gooien ?
Hij wil dus weer een oostfront openen . Niks geleerd van 1941 ?
Het is HUN land. Poetin heeft er niks te zoeken met zn leger. Groot gelijk hebben de Oekraïnersquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:44 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Nee door gewoon door te gaan met het offensief en hun reet af te vegen met de oorlogstaal uit Moskou.
Ik weet eigenlijk niet of het redelijk is om ons allemaal satanisten te noemen, als ik straks klaar ben met de maandelijkse babyoffers ga ik daar even over reflecteren.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:51 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nu zijn wij natuurlijk ook een stelletje Satanisten in de rest van de wereld, deze meneer nuanceert graag. Zo open je dus een goed debat.
Ik snap niet wat je in Beëlzebubs naam allemaal loopt te twijfelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:53 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet of het redelijk is om ons allemaal satanisten te noemen, als ik straks klaar ben met de maandelijkse babyoffers ga ik daar even over reflecteren.
Je stelt gewoon maar wat vragen?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:53 schreef Lospedrosa het volgende:
Hoe gaat dat nu eigenlijk met de overgebleven burgers in bv Lyman, is dat gewoon collateral damage?
Bizar he. Als dit in Nederland zou gebeuren zou het land te klein zijn. Het zou een schande zijn en het aftreden van de minister van defensie, de legertop en wellicht het hele kabinet zou worden geëist.quote:
Wel een grote bek voor een land dat er niet eens in slaagt een paar provincies in een buurland te veroveren. Krijg er een beetje Noord-Korea vibes van, met hun ellenlange speeches over de westerse Satan.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:47 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Het zou me niks verbazen als dat mee blijkt te vallen. Als er nog maar één 'uitweg' uit die stad is en alle Russen proberen er op die manier nog vandoor te gaan, terwijl Oekraïne lekker met de voetjes omhoog die weg non-stop aan het bombarderen is...tja, dan gaat de score toch redelijk fors oplopen in Oekraïns voordeel gok ik.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ben wel benieuwd naar het aantal Russische doden in Lyman.
Dat moet echt een énorme slachtpartij zijn geweest als je de verschillende verhalen leest.
Ongetwijfeld ook een hoop aan Oekraïnse zijde.
Tuurlijk, maar in het Lyman-stuk zelf zou het me niks verbazen als het mee blijkt te vallen. In elk geval vanaf het moment dat die duizenden Russen alleen nog die ene weg hadden om te vertrekken.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:01 schreef skysherrif het volgende:
Neemt niet weg dat Oekraiene alsnog honderden en waarschijnlijk wel over de duizend troepen heeft verloren in dit hele offensief afgelopen 2 weken.
Wat een niveauquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:47 schreef Bluesdude het volgende:
[ twitter ]
Daar schieten ze hanen neer en vergiftigen ze de kippen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:56 schreef Spablauw214 het volgende:
[..]
Bizar he. Als dit in Nederland zou gebeuren zou het land te klein zijn. Het zou een schande zijn en het aftreden van de minister van defensie, de legertop en wellicht het hele kabinet zou worden geëist.
In Rusland kraait er geen haan naar.
En ontvoeren de kuikens naar elders, never to be seen or heard of again.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 20:03 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Daar schieten ze hanen neer en vergiftigen ze de kippen.
Ze hebben het over kalkoenen schieten en dat ze er zelf beroerd van werden, een slachting. Aantal Oekraïners lijkt mee te vallen. Ze hebben de Russen op de vlucht gejaagd over de enige uitweg die ze open hadden gelaten en die bestreken ze volkomen met hun wapens.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 19:48 schreef StateOfMind het volgende:
Ben wel benieuwd naar het aantal Russische doden in Lyman.
Dat moet echt een énorme slachtpartij zijn geweest als je de verschillende verhalen leest.
Ongetwijfeld ook een hoop aan Oekraïnse zijde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |