Dat ben ik vergeten had moeten zijn daar heb ik geen actieve herinnering over.quote:
Je had niet gezien dat deze tweet een paar posts hierboven staat en al is vastgesteld dat die video uit 2021 is?quote:Op zondag 30 oktober 2022 06:49 schreef michaelmoore het volgende:
Mooi die ex ambtenaar is weg , nu zal i ewel ergens burgemeester worden of minister van Landbouw
nu maar wachte op de volgende mislukte D66 figuur
[ twitter ]
Er dringt niet zo veel door in het hoofd van @michaelmoore , daar ben ik inmiddels wel achter.quote:Op zondag 30 oktober 2022 08:50 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Je had niet gezien dat deze tweet een paar posts hierboven staat en al is vastgesteld dat die video uit 2021 is?
Rotterdam-Schiphol is maar 25 minuten met de trein.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 05:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Kop van Noord-Holland is ook best een eind, dat is zowel met Auto als OV al snel 5 kwartier.
Rotterdam is ook al snel een uur.
Duurde best lang tot jij dat door had.quote:Op zondag 30 oktober 2022 12:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er dringt niet zo veel door in het hoofd van @:michaelmoore , daar ben ik inmiddels wel achter.
Je kunt 'm ook honderd keer vertellen dat Benschop geen ex-ambtenaar is. Heeft geen enkel effect.
Ja, bij mij dringt ook betrekkelijk weinig door.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:04 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Duurde best lang tot jij dat door had.
nou ik hoop voor hem dat ze een andere baan hebben ergens in de provincie bij de woningbouw ofzo als ie maar niet met mensen hoef te pratenquote:Op zondag 30 oktober 2022 12:24 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er dringt niet zo veel door in het hoofd van @:michaelmoore , daar ben ik inmiddels wel achter.
Je kunt 'm ook honderd keer vertellen dat Benschop geen ex-ambtenaar is. Heeft geen enkel effect.
pvda, had je zelf ook wel kunnen opzoeken.quote:Op zondag 30 oktober 2022 14:32 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
nou ik hoop voor hem dat ze een andere baan hebben ergens in de provincie bij de woningbouw ofzo als ie maar niet met mensen hoef te praten
Was Benschop trouwens van D66 ??
Ok dus nu komt er een leidinggevende van de D66 ??quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:00 schreef Malavita het volgende:
[..]
pvda, had je zelf ook wel kunnen opzoeken.
Geen idee. Zoek een hobby ipv een obsessie zou ik zeggenquote:Op zondag 30 oktober 2022 15:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ok dus nu komt er een leidinggevende van de D66 ??
ergens bij de provincie weg ofzo
Koop dan van die mini-verpakkingen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:51 schreef Selenophilia het volgende:
Mijn verzorgingsproducten passen niet in een 1 liter zakje![]()
Meeste zijn mini, ik heb er gewoon te veelquote:Op maandag 31 oktober 2022 00:32 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Koop dan van die mini-verpakkingen.
Een uitgerangeerde D66-er, VVD-er, zoiets... als ruilhandeltje voor wat anders.quote:Op zondag 30 oktober 2022 15:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Ok dus nu komt er een leidinggevende van de D66 ??
ergens bij de provincie weg ofzo
Koop ze dan op je bestemming.quote:Op maandag 31 oktober 2022 07:32 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Meeste zijn mini, ik heb er gewoon te veel
Dit heeft niks met Schiphol te maken. Alles mag gewoon in je koffer/ tas blijven.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:51 schreef Selenophilia het volgende:
Mijn verzorgingsproducten passen niet in een 1 liter zakje![]()
Mijn ervaring van laatst is inderdaad dat ze er niet echt meer naar kijken. We hadden zelfs heen een aangebroken flesje cola en terug twee deels aangebroken flesjes water en daar werd niets van gezegd. Alles bleef in de koffer/tas en we konden zo door de security.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit heeft niks met Schiphol te maken. Alles mag gewoon in je koffer/ tas blijven.
Je kunt het alleen waarschijnlijk niet meer mee terug naar Nederland nemen (in handbagage dan) maar ochquote:Op maandag 31 oktober 2022 08:03 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Dit heeft niks met Schiphol te maken. Alles mag gewoon in je koffer/ tas blijven.
Dan neem je minder meequote:Op maandag 31 oktober 2022 07:32 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Meeste zijn mini, ik heb er gewoon te veel
Wat is die methode?quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:35 schreef Molo het volgende:
Die nieuwe scanmethodes op Schiphol zijn echt wel briljant. Als de chaos nu ook eens stopt, ga ik er wel weer gebruik van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |