Droog voor 30 minuten zeiden ze netquote:
Okéquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Droog voor 30 minuten zeiden ze net
Want?quote:
Ik zag groen en raakte in extasequote:
Hij is iets te enthousiastquote:
Minder zuipen.quote:
Jij bent zelf een lachtertje, met je denigrerende opmerkingenquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 11:28 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Die rijden dan ook wel wat meer op het randje in heel wat sneller materiaal.
Die W-seroes is echt een lachertje.
ik word zeeziek...!quote:
Lecerc, Latitfi en Strollquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:33 schreef HiDiHo het volgende:
Wie rijdt zijn wagen nog even in de prak voor de kwali
Mss denken ze dat full wets nu genoeg zijn?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:34 schreef Evenstar het volgende:
Kan toch ook regenen tijdens Q? Raar dat niemand nog iets probeert te doen qua afstelling.
Waarom riskeren dat je je auto nu in de muur zet als die kans heel klein is?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:34 schreef Evenstar het volgende:
Kan toch ook regenen tijdens Q? Raar dat niemand nog iets probeert te doen qua afstelling.
Hij knalt hem wel ergens inquote:
Is die zo klein? Dacht dat er een flinke kans was, maar laatste updates niet gelezen om eerlijk te zijn.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom riskeren dat je je auto nu in de muur zet als die kans heel klein is?
Droog rijden voor de grote jongensquote:
Zelfde vermogen als de Formula Regional en Toyota Racing Series, dus tussen F4 en FIA F3 in.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 11:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Natuurlijk heeft vermogen er mee te maken. Daarom rijdt men op hoger niveau met meer vermogen. Het feit dat de dames geen kansen krijgen op een hoger niveau zegt alles. Ze zijn gewoon niet goed genoeg.
Dit is extra strafquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:36 schreef Sally het volgende:
@:nattekat: volgens mij bedoelde iemand net Tsunoda.
Tja.quote:
quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het was heel gezellig tot jij op dook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |