Lichte vibraties zal wel bedoeld worden?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
"Did you feel any noise"
Whut?
Dat is gevaarlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:02 schreef HiDiHo het volgende:
Van mij mogen de uitloopstroken wel weg
Gasly net bijna... maar die koos eieren voor zn geld.quote:
Ja maar nu maken ze teveel fouten omdat het kanquote:
Dat het niveau lager is dan F2 en FIA F3 klopt, maar dat geldt net zo goed voor de mannen die in Regional F3 rijden, dus die vergelijking is onzin.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 12:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Precies wat ik zeg dus. Hetzelfde vermogen als de lagere formule klasses. 270pk waar de FIA F3 op 380 zit.
De allerbeste dames rijden dus in een klasse lager dan de F3. En degene die de kans heeft gegregen om regional F3 te rijden (de afgetekend allerbeste van het stel) kon daar geen deuk in een pakje boter rijden. En dan hebben we het niet alleen over een jong talent maar iemand die de talent leeftijd al even voorbij is
Dan is de conclusie dat het niveau aanzienlijk lager is dan de F2 en F3 toch niet gek?
Natuurlijk is het net als bij veel vrouwensport een groeimodel en moet het de kans en tijd krijgen, maar het is gewoon een laag niveau. Het is net als met vrouwenvoetbal, helemaal prima, maar bij een gemiddelde hoofdklassewedstrijd bij de heren zie je meer voetbal dan in de hoogste damesklasse.
Dat dat niet eens benoemd mag worden vind ik gewoon bizar.
Yuki raakte de muur lichtjesquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:02 schreef Sally het volgende:
[..]
Gasly net bijna... maar die koos eieren voor zn geld.
Daarom ook alleen maar grindbakken toestaanquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ja maar nu maken ze teveel fouten omdat het kan
Psst, dit is een F1 live topic.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:03 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat het niveau lager is dan F2 en FIA F3 klopt, maar dat geldt net zo goed voor de mannen die in Regional F3 rijden, dus die vergelijking is onzin.
En er rijden dames in hogere klassen (IndyCar, WEC LMP2, ELMS LMP2, etc.) dus dat dit de hoogste klasse is waar vrouwen in rijden is ook onzin.
Inclusief jezelf dus, anders wist je niet dat de kwalificatie was gestopt door een rode vlag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:01 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dank voor deze opheldering.
Bij deze lach ik alle W-series kijkers KEI HARD uit.
die zijn biased. maar dat weet je eigenlijk van te voren al....quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:03 schreef Nattekat het volgende:
Bij F1TV hebben ze wel heel erg veel hoop dat RB er totaal niet aan komt.
Sky. Die keuze is er nog steeds.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:08 schreef Sally het volgende:
[..]
die zijn biased. maar dat weet je eigenlijk van te voren al....
eerder was er ook keuze voor een ander Engelstalige commentaar, maar die waren NOG een graadje erger op de hand van Hammie.
Ik was een stabiele stream aan het zoeken inderdaad, dus ik heb me vermaakt.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:06 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Inclusief jezelf dus, anders wist je niet dat de kwalificatie was gestopt door een rode vlag.
En dat geldt dan ook voor andere Regionale F3 klassen?
Mijns inziens is dit de juiste plek: SPT / [Junior] Formuleklassen #80 - Monzaquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 13:19 schreef Nattekat het volgende:
Kan dat niet ergens anders, die W-series discussie?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |