SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
Als er nou gewoon even iemand opstaat en een kogel tussen zn ogen schiet....quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:44 schreef Evenstar het volgende:
Je ziet echt iedereen zuchten en kreunen ..... geniaal.
Deze wou ik ook net printsscreenenquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:45 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
Ook helemaal eens met Poetin.
[ afbeelding ]
Iedereen die daar zit is flink gefouilleerd neem ik aan.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als er nou gewoon even iemand opstaat en een kogel tussen zn ogen schiet....
Opstaan en zeggen: "Wat een gelul" is al genoeg eigenlijk maar ja dan ben je je luxe leventje kwijt.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:46 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Als er nou gewoon even iemand opstaat en een kogel tussen zn ogen schiet....
Jaquote:
Het publiek van Goebbels was wel wat enthousiaster. Wat een aanfluiting ditquote:
In dit gebouw zijn veel ramen. Dat kan je beter niet gokkenquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:47 schreef alpeko het volgende:
[..]
Opstaan en zeggen: "Wat een gelul" is al genoeg eigenlijk maar ja dan ben je je luxe leventje kwijt.
Iedereen die niet wild-enthousiast was, krijgt een functioneringsgesprek met de FSB ergens op de bovenste etage.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:47 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het publiek van Goebbels was wel wat enthousiaster. Wat een aanfluiting dit
Dan krijgen ze het druk.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:49 schreef Perrin het volgende:
[..]
Iedereen die niet wild enthousiast was, krijgt een functioneringsgesprek met de FSB hebben ergens op de bovenste etage.
Welke quote? Net gemistquote:
Een vreemde tenenkrommende voorstelling idd.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:50 schreef Panthera. het volgende:
[..]
Dan krijgen ze het druk.
Dit is Soviet Unie all over, ondanks wat Putin daarover beweert. Totale lethargie.
Dat weet Putin zelf ook toch?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:48 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Zelfs een staakt het vuren met Oekraïne herstelt de positie van Rusland wereldwijd niet.
Dit lees ik eigenlijk niet zo in deze speech. Meer afzetten en daarmee eigen positie verklaren en verdedigen.quote:
Ik niet, het lijkt me overduidelijk.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:51 schreef alpeko het volgende:
Ik vraag me af of Poetin nog wel mentaal in orde is
Het is wel eenzelfde soort inhoud als vlak voor de invasie van Oekraïnequote:
Was er al bang voor.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:50 schreef Evenstar het volgende:
Oh, we zijn ondertussen aangekomen bij LGBT
Hij heeft al zoveel strategische blunders gemaakt dat je kan afvragen of hij nog wel de realiteit ziet.quote:
Dank!quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:48 schreef Jemoederniet het volgende:
Stream met commentaar van Zack the Russian
quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:51 schreef Spablauw214 het volgende:
Wie heeft deze speech geschreven. Wat een onsamenhangend lulverhaal
Die mag straks in plaats van naar huis direct doorrijden naar Lyman.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:52 schreef Evenstar het volgende:
Die cameraman kan ook een andere baan zoeken na vandaag denk ik.
Opzich wel maar daar was het verhaal dat Oekraïne en Rusland een zijn etc en dat dit historische onrecht moet worden aangepakt. De speech is nu vooral over verdedigen, niet eens zozeer over de rest van Oekraïne.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:52 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Het is wel eenzelfde soort inhoud als vlak voor de invasie van Oekraïne
Dit soort drek spuien ze al.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:54 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Benieuwd hoeveel van deze teksten we straks via de FvD kanalen gaan terugzien.
iets in mij zegt dat hij de kerst niet gaat halenquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:54 schreef polderturk het volgende:
We gaan binnenkort zien of Putin erger is dan Hitler of niet.
Als ik eens in die zaal rond kijk denk ik hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:55 schreef Giggio het volgende:
[..]
iets in mij zegt dat hij de kerst niet gaat halen
Nee, ze gaan nu officieel annexerenquote:
fingers crossedquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:56 schreef XSbig het volgende:
[..]
Als ik eens in die zaal rond kijk denk ik hetzelfde.
Ik vond het wel meevallen eigenlijk. De praktische implicaties van de annexatie zijn dramatisch, maar het lijkt erop dat Putin de weg probeert in te zetten om deze gebieden nu te verdedigen ('by all means possible') tegen het boze westen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:55 schreef Evenstar het volgende:
Ik vind dit wel echt een behoorlijk gevaarlijk gebaar eigenlijk. Komt geen enkel zinnig woord meer uit. Het ging niet eens over Oekraïne, maar over de hele wereld tegen Rusland.
Daarom kijken ze allemaal zo sip. Ze zijn bang voor bijltjesdag.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:56 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Daar zitten een boel potentiële jaren Scheveningse cel achter die tafel
Dan is Poetin zeker die kwalquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:57 schreef Starhopper het volgende:
Als Lavrov in beeld komt moet ik steeds aan deze denken:
[ afbeelding ]
Jaquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:58 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Dan is Poetin zeker die kwalLispel ofzo toch?
Hey! Het zin theorieën, geen complottheorieën he .... kom nou! Anders worden sommige users boos.quote:
Daar zat ik ook al naar te kijken jaquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:58 schreef Spablauw214 het volgende:
Die vent met die Z op z’n revers
@SillyWalksquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:58 schreef Stoorzendert het volgende:
Het ministerie van silly walks is er ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |