Ze zouden ook niet moeten toevoegen, want dan zijn over een paar jaar een aantal andere gebieden weer het slachtoffer.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:27 schreef Evenstar het volgende:
Het is wel duidelijk wat Putin nu wil.
Hij gaat deze gebieden nooit meer opgeven, dus enige manier is als Oekraïne zegt "ok, jullie mogen deze gebieden houden". Dat gaat ook weer niet gebeuren, dus tsja ..... leuk dit.
Dat was in februari al duidelijk toch?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:27 schreef Evenstar het volgende:
Hij gaat deze gebieden nooit meer opgeven, dus enige manier is als Oekraïne zegt "ok, jullie mogen deze gebieden houden". Dat gaat ook weer niet gebeuren, dus tsja ..... leuk dit.
Je kan een land flink ontregelen voordat je bij artikel 5 bentquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:27 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Het oostblok is nu grotendeels NAVO-lid.
Dat was toch al duidelijk? Daar was deze speech echt niet voor nodig..quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:27 schreef Evenstar het volgende:
En niemand die dat ooit gaat erkennen.quote:
Als Luhansk voor de motie tegen de aansluiting wil stemmen moet iedereen even de rode bordjes in de lucht doen!!!quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:27 schreef EinarBoe het volgende:
Ik mis toch de emotie van een Camiel Eurlings die Poetin een christendemocraat in hart en nieren noemt. Tamme bende daar in de Doema.
Petje op, petje af.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:28 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als Luhansk voor de motie tegen de aansluiting wil stemmen moet iedereen even de rode bordjes in de lucht doen!!!
in a nutshell iddquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:27 schreef Evenstar het volgende:
quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:29 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Kazachstan is erg corrupt en zit vol met nazi's.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:27 schreef EinarBoe het volgende:
Ik mis toch de emotie van een Camiel Eurlings die Poetin een christendemocraat in hart en nieren noemt. Tamme bende daar in de Doema.
Dit was de beste comedy die ik ooit heb gezien.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:28 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Als Luhansk voor de motie tegen de aansluiting wil stemmen moet iedereen even de rode bordjes in de lucht doen!!!
Kazachstan geeft de laatste tijd erg veel middelvingers aan Putinquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:29 schreef Ulx het volgende:
[ twitter ]
Kazachstan is erg corrupt en zit vol met nazi's.
Tuurlijk, maar hij herhaalt het nu wel heel duidelijk. Die gebieden zijn verloren voor Oekraïne. Gaan ze nooit meer terugkrijgen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:28 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat was toch al duidelijk? Daar was deze speech echt niet voor nodig..
Ok dus als ik voor wat precies ben dan stem ik tegen?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:28 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Maar Qatar bijvoorbeeld niet....waar wij gaan voetballen, gas van kopen en waar ook Russisch olie opgeslagen wordt voor verkoop aan het westen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Kazachstan geeft de laatste tijd erg veel middelvingers aan Putin
Daarvoor moet je bij Maxime zijnquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:31 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ok dus als ik voor wat precies ben dan stem ik tegen?
Ik hoor niks dat ik niet verwacht had..quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij herhaalt het nu wel heel duidelijk. Die gebieden zijn verloren voor Oekraïne. Gaan ze nooit meer terugkrijgen.
Probleem is hoe het nu verder moet. Putin gaat geen stap terug doen, Oekraïne ook niet. Ik snap niet hoe dit kan gaan aflopen zonder een escalatie eigenlijk. Of NAVO gaat zich er mee bemoeien en het loopt uit de hand of het gaat dusdanig lang door dat wij in Europa er aan onderdoor gaan (economisch gezien).
Yep nucleaire blackmail tot het gaatje. We gaan zien wat er gebeurd maar enige toekomst is alle landen die dat willen onderdeel maken van de NAVO en volzetten met wapens inclusief nukes (zou zeggen onder hoede van triad VS / Frankrijk / UK om het nog een beetje te managen).quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:27 schreef Evenstar het volgende:
Overige gebieden die Rusland wil.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:33 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Openstaan voor onderhandelingen, maar deze gebieden zijn niet onderhandelbaar.
Waarover zou je dan nog onderhandelen?
In Westminster Abbey was het onlangs nog gezelliger inderdaad.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:33 schreef Evenstar het volgende:
Als de top van de top er al zo moedeloos bij zit dan kan je je wel voorstellen hoe slecht het er eigenlijk voor staat. Een gemiddelde begrafenis heeft meer vreugde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:27 schreef EinarBoe het volgende:
gebruik je een russische proxy?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoezo is Google Maps nog niet aangepast? https://www.google.nl/maps/@:49.2203467,38.2012869,6.75z
Matige Sovjet nostalgie en het grote boze Westen.quote:
Ja dat is een beetje wat ik bedoel. Dat zijn geen onderhandelingen dat is meer, hoeveel wil je dat ik je pest? Een beetje of heel veel?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overige gebieden die Rusland wil.
[ afbeelding ]
Het zou mooi zijn dat hij zegt dat het allemaal een grapje zou zijn.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:35 schreef Stoorzendert het volgende:
Hij gaat sneller en harder praten, komt de clou nu?
Dat doet m'n vriendin ook weleens maar die bombardeer ik vervolgens ook niet helemaal platquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:34 schreef HSG het volgende:
Op 1 punt heeft hij wel gelijk.
Het westen hanteert continue dubbele standaarden.
Niet toevallig een russische 1 april dag vandaag oid?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:35 schreef HSG het volgende:
[..]
Het zou mooi zijn dat hij zegt dat het allemaal een grapje zou zijn.
ik hoorde gisteren een duitse expert in internationale relaties en die gaf aan dat volgens zijn bronnen Putin bij de vorige meeting met India en China duidelijk verteld heeft gekregen dat deze landen niet bereid zijn hem te blijven steunen als er een nucleair incident in de oekraine zou plaatsvinden (zij het de inzet van nucleaire wapens of een 'ongeval' bij de Zaprosiha-installatie).quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:03 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet, niet bij een (1) kernbom althans.
Meer van..quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:35 schreef Raw85 het volgende:
[..]
Dat doet m'n vriendin ook weleens maar die bombardeer ik vervolgens ook niet helemaal plat
Idd, en dus was de Westerse reactie in 2014 al veel te slap. Maar goed, datzelfde zie je nu ook weer een beetje gebeuren.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje wat ik bedoel. Dat zijn geen onderhandelingen dat is meer, hoeveel wil je dat ik je pest? Een beetje of heel veel?
Zou Put ook met lavendel baden?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
He cherry hou eens op, ik hoor dat gefap helemaal hier.
Zit nu even op Yandex Maps te kijken... maar daar staan dus gewoon nergens landsgrenzen bijquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Hoezo is Google Maps nog niet aangepast? https://www.google.nl/maps/@:49.2203467,38.2012869,6.75z
Deze speech en de "referenda" zijn 100%98,3% fictie.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:31 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar hij herhaalt het nu wel heel duidelijk. Die gebieden zijn verloren voor Oekraïne. Gaan ze nooit meer terugkrijgen.
...
Dat is voor zijn Chinese publiek.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:37 schreef Evenstar het volgende:
De tering, hoe kan je van gebieden annexeren uitkomen bij opium oorlogen?
En hij blijft maar bezig ook..quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nogal wat slachtoffergejank gecombineerd met eigendunk
Ik kan de speech niet live volgen, maar ben nu wel nieuwsgierig naar de transciptsquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:37 schreef Evenstar het volgende:
De tering, hoe kan je van gebieden annexeren uitkomen bij opium oorlogen?
Dat zegt ie serieus?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:39 schreef Evenstar het volgende:
Putin is boos op de VS omdat ze nukes hebben gegooid op Japan en dat ze Duitse steden hebben gebombardeerd tijdens WOII? Wut?
Precies goed dus voor het Trump publiek in de VS. die vissen er ook altijd magisch uit wat ze willen horen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:39 schreef Haags het volgende:
Moeilijk serieus te nemen dit. Wat een gelul zeg.
Des te verontrustender is het wmb..quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:39 schreef Haags het volgende:
Moeilijk serieus te nemen dit. Wat een gelul zeg.
Er worden wel hele oude koeien uit de sloot gehaald, je zou denken dat Putin een beetje in het verleden leeft.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:39 schreef Evenstar het volgende:
Putin is boos op de VS omdat ze nukes hebben gegooid op Japan en dat ze Duitse steden hebben gebombardeerd tijdens WOII? Wut?
Hij is gefrustreerd dat hij dit niet mag denk ik. Grootste signaal dat hij geen nukes gaat gooienquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:39 schreef Evenstar het volgende:
Het is een hoop slachtoffergejank gecombineerd met het ophemelen van Rusland/veren in de eigen reet stekenquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik kan de speech niet live volgen, maar ben nu wel nieuwsgierig naar de transcipts
Als ik naar de gezichten kijk zo’n 90/95%quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:40 schreef Giggio het volgende:
hoeveel van de aanwezigen in die zaal denken nu 'bla bla bla ja ja whatever'?
tja de russen hebben op een vreedzame wijze meegewerkt aan de bevrijdingquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:39 schreef Evenstar het volgende:
40/45% schat ik inquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:40 schreef XSbig het volgende:
[..]
Als ik naar de gezichten kijk zo’n 90/95%
"Had ik m'n auto nou op slot gemaakt..?"quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:41 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel de samenvatting van de dag (van iemand die in publiek zit)
Stalin ligt te tollen in zijn graf.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:39 schreef Evenstar het volgende:
Wanneer je naar een groep 8 musical gaat en alle kinderen heel vals beginnen te zingenquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:41 schreef Evenstar het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is wel de samenvatting van de dag (van iemand die in publiek zit)
Hij komt 10 minuten na de vorige referentie opnieuw terug op NAVO uitbreiding. Die gaan we terugzien.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:43 schreef Zwoerd het volgende:
Ik kijk niet, maar ik ga er vanuit dat ik de komende week hier precies lees wat Poetin allemaal gezegd heeft als er weer een nieuw trollenblik open getrokken wordt.
Ik vraag mij af he of die mensen echt bestaan, die mensen die roepen dat ze hopen dat Putin hier binnenvalt want hij heeft nog goede conservatieve moraliteit.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:43 schreef Zwoerd het volgende:
Ik kijk niet, maar ik ga er vanuit dat ik de komende week hier precies lees wat Poetin allemaal gezegd heeft als er weer een nieuw trollenblik open getrokken wordt.
De helft heeft nog een kater van gisteren.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:35 schreef TLC het volgende:
Heeft nou niemand de ballen om die vent dood te schieten ?
stelletje fucking lafaards
Plaatje klopt niet.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Overige gebieden die Rusland wil.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |