Navalny?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:12 schreef capricia het volgende:
[..]
Wie is de designated survivor eigenlijk?

Rare conclusiequote:Op vrijdag 30 september 2022 14:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Kortom: ze hebben geen idee wat te doen.

Jawel, CONVENTIONEEL terugslaan zodat de rest van de wereld nog een beetje heel blijft. Daar hebben ze genoeg capaciteit voorquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Ja, maar een staatsgreep lijkt ver weg van wat wij kunnen zien vanuit de buitenwereld.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Imo is het veel belangrijker om Rusland van binnen uit te laten klappen ipv aan te gaan vallen.
Anders veranderd er niks.

Ja valt echt op. Hier alleen Herrenvolk.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:13 schreef AToontje87 het volgende:
Ik vind het publiek maar weinig divers.

Nukes gooien op landen die onderdeel zijn van een samenwerkingssmacht die zelf kernwapens hebben, zal hij niet doen. Dat is het gehele punt. Het schrikt elkaar af. De vraag die wij onsszelf moeten stellen is: zijn wij (NAVO) ook bereid een potentiele kernoorlog te voeren voor een land als Oekraïne? Lijkt mij niet. Maar goed...quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:10 schreef SillyWalks het volgende:
[..]
Wees jij eens concreet. Wat moet de NAVO exact doen bij de eerste nuke die Rusland inzet op Oekraïne?
Hem alles geven wat hij wil? Bukken?
Oké, en dan gooit hij er een op Tbilisi, en dan? Weer toegeven?
En dan gooit hij er een op Warschau, en dan? Weer toegeven?
Wees JIJ eens concreet.

Nee, jij hebt geen idee wat ze zullen doen. Net zoals Rusland geen idee had van een couteroffensive bij Kharkiv.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]

Wat is dat 'hard terugslaan' dan? van Moskou een soort Dresden maken?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:13 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Jawel, CONVENTIONEEL terugslaan zodat de rest van de wereld nog een beetje heel blijft. Daar hebben ze genoeg capaciteit voor

Zwarte Zeevloot, bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is dat 'hard terugslaan' dan? van Moskou een soort Dresden maken?

Grootste kans daarop is als Rusland verliest in Oekraïne.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:13 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Imo is het veel belangrijker om Rusland van binnen uit te laten klappen ipv aan te gaan vallen.
Anders veranderd er niks.

Misschien is die wel van de trap gevallen back stage.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:15 schreef AToontje87 het volgende:
Getuigt van weinig manieren je publiek zo lang te laten wachten.

Geen idee, ik laat me verrassen, maar ik waag te betwijfelen of het dan nog bij economische sancties zal blijvenquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Wat is dat 'hard terugslaan' dan? van Moskou een soort Dresden maken?

Misschien moet hij even aftrekken.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien is die wel van de trap gevallen back stage.

Zal Putin vast verschrikkelijk vinden. Hij heeft immers laten blijken dat hij veel geeft om Russische burgers.quote:

Natuurlijk niet..quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:16 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Geen idee, ik laat me verrassen, maar ik waag te betwijfelen of het dan nog bij economische sancties zal blijven

Russen vallen uit ramen, niet van trappenquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien is die wel van de trap gevallen back stage.

Of toch weer die drol die niet in het koffertje past.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:17 schreef Stoorzendert het volgende:
Putin heeft acute plankenkoorts

Toch ligt hij snel tussen 6 planken.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:17 schreef Stoorzendert het volgende:

Hadden ze wel. Opgegeven onder druk van het westen / Navo. Waren wel nukes met een range van 5000-10000km (om de VS te kunnen raken).quote:

Snap ik, die zien de westerse sancties al weer aankomen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:17 schreef Ronzz het volgende:
Wat een serieuze bedroevende gezichtjes zeg.

Hij heeft gehoord dat hij Lyman kwijt is dus gaat hij elders lopen tieren.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:17 schreef Stoorzendert het volgende:

Die zijn vanochtend uit het raam gevallenquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:17 schreef AToontje87 het volgende:
Overigens is het niet helemaal uitverkocht, ik zie nog 2 lege stoelen.

Daar issie hoor.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:17 schreef Ronzz het volgende:
Wat een serieuze bedroevende gezichtjes zeg.

Hadden is geweest.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:18 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hadden ze wel. Opgegeven onder druk van het westen / Navo. Waren wel nukes met een range van 5000-10000km (om de VS te kunnen raken).

https://www.bd.nl/brabant(...)in-moskou~a48b5a4e9/quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Russen vallen uit ramen, niet van trappen

We doen de polonaise achteruit ....quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:11 schreef Raw85 het volgende:
[ afbeelding ]
Die gaan de polonaise inzetten zo

Ik ga uit van Stef Blok himself.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:12 schreef capricia het volgende:
[..]
De Stef Blok van Rusland.

Halbe Zijlstra natuurlijkquote:Op vrijdag 30 september 2022 14:12 schreef capricia het volgende:
[..]
De Stef Blok van Rusland.

dan heb je de verkeerde stream?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
Geen geluid, geen ondertiteling

quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:20 schreef Whiskers2009 het volgende:

In de fantasiewereld van deze idioten welquote:

Evenstar

Evenstar

Daarom bom erop.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:23 schreef monkyyy het volgende:
Veel belangrijke personen in één ruimte wel

Wat insinueer je nu?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:23 schreef monkyyy het volgende:
Veel belangrijke personen in één ruimte wel

Het meest raadselachtige aan de Putin adoratie is z'n totale gebrek aan charisma. Nooit anders dan een zoutzak.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:22 schreef Stoorzendert het volgende:
Dit doet erg denken aan een speech van Hitler. Wat een dwaas

Hebben ook wel door dat ze naar een dwaas zitten te luisteren en er niet voor weg kunnen rennen..quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:23 schreef Evenstar het volgende:
Als je naar de gezichten kijkt lijkt het eerder alsof ze een oorlog verloren hebben en niet net twee gebieden hebben "veroverd".

quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
Bedankt voor de hulp, maar ik krijg nergens geluid. Zal zelf wel iets fout doen

Dat dacht ik ah begin: "wat al er nu een raket binnen komt vliegen?"quote:

Het zou interessant zijn als daar iets gebeurtquote:

Ze hadden rond deze tijd eigenlijk verwacht geheel Oekraine in handen te hebben, en tsja...dan voelt dit toch een beetje als een troostprijs.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:23 schreef Evenstar het volgende:
Als je naar de gezichten kijkt lijkt het eerder alsof ze een oorlog verloren hebben en niet net twee gebieden hebben "veroverd".

In Mariupol stonden ook hele mooie gebouwen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Liever niet. In Moskou staan hele mooie gebouwen.

Que?quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Poetin is niet achter herstel van soviet Unie aan zegt hij. Dat is dus zijn doel. Oostblok weet waar het aan toe is

Mensenlevens laten hem koud, maar de vernedering van het verliezen van zijn vloot doet hem wel wat.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:16 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Zal Putin vast verschrikkelijk vinden. Hij heeft immers laten blijken dat hij veel geeft om Russische burgers.

Thanks! Maar zodra ik 'm cast doet het geluid het niet meerquote:

Tot nu toe alles wat Rusland/Poetin specifiek ontkenden, bleken ze te doen/na te streven.quote:

Er stonden in de Oekrainse steden ook veel mooie gebouwen.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:24 schreef HSG het volgende:
[..]
Liever niet. In Moskou staan hele mooie gebouwen.

Poetin zegt het omgekeerde dan wat hij denkt. Hij zei in januari/februari nog dat ze Oekraïne niet gingen binnenvallen.quote:

Het lijkt mij zinniger hem een kogel te bezorgen, op een of andere manier.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:25 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Mensenlevens laten hem koud, maar de vernedering van het verliezen van zijn vloot doet hem wel wat.

Het oostblok is nu grotendeels NAVO-lid.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:24 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Oostblok weet waar het aan toe is

Evenstar

Evenstar

Als er iets een constante is dan is het wel dat als ze iets zeggen niet na te streven of te hebben gedaan, ze dat wel doen of van plan zijn. Waarom zou dit de uitzondering zijn?quote:

Eeeuh nee absoluut niet. Vooral naoorlogse communistische gedrochten.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:25 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
In Mariupol stonden ook hele mooie gebouwen.

De burgeroorlog wel, nadat Poetin daar de boel heeft geëscaleerd.quote:Op vrijdag 30 september 2022 14:26 schreef Momo het volgende:
En de oorlog die Oekraine begon in 2014 ________________

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |