Ik moest wel lachen om die man die zich er mee bemoeide. Die noemde precies wat zij niet wilde zeggen had ik het ideequote:Op donderdag 20 oktober 2022 21:11 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Die andere dame eigenlijk ook niet. Tamelijk ontluisterend weer om zo op TV te komen, denk ik.
Ik merk dat ik dit zieliger vond dan anders, als iemand van de Albert Heijn oid dat overkomt. Misschien omdat het vrouwen zijn of omdat ze beiden kleinschaliger overkwamen. Niet heel rationele redenen en het blijft gewoon desinformatie en al dan niet bewuste misleiding.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 09:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Typisch voor journalistiek, lekker editen, soundbites, mensen niet tegen zich beschermen..
De formule van vragen stellen aan mensen waar je van te voren al weet dat ze waarschijnlijk helemaal niets weten en ze op hun bek laten gaan omdat ze graag een antwoord willen geven is een deel van de formule van KvW. Zou goed zijn als ze daar eens mee ophielden. Het is inmiddels al erg moe.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ik merk dat ik dit zieliger vond dan anders, als iemand van de Albert Heijn oid dat overkomt. Misschien omdat het vrouwen zijn of omdat ze beiden kleinschaliger overkwamen. Niet heel rationele redenen en het blijft gewoon desinformatie en al dan niet bewuste misleiding.
Voorlichters aan de telefoon ok, maar importeurs en/of verkopers die beweren alles er van af te weten?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 10:48 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
De formule van vragen stellen aan mensen waar je van te voren al weet dat ze waarschijnlijk helemaal niets weten en ze op hun bek laten gaan omdat ze graag een antwoord willen geven is een deel van de formule van KvW. Zou goed zijn als ze daar eens mee ophielden. Het is inmiddels al erg moe.
Maar Hilliwood wil vette tv, maar eigenlijk is het niets anders dan afzeiken.
Gros van de telefoongesprekken zijn met klantenservice of de supermarkt medewerkers bij de weg.quote:
Maar ook die komen intelligenter over als ze gewoon erkennen dat ze het niet weten in plaats van maar iets te gokken.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 12:01 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Gros van de telefoongesprekken zijn met klantenservice of de supermarkt medewerkers bij de weg.
Ja, die klinken ook vaak als een willekeurige vakkenvuller die er ook maar een slag maar slaan.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:24 schreef qajariaq het volgende:
[..]
Maar ook die komen intelligenter over als ze gewoon erkennen dat ze het niet weten in plaats van maar iets te gokken.
Blijkbaar wel oude of oudere rijst.quote:Op donderdag 8 september 2022 12:26 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Netjes van de plus als huismerk
Maakt dat bij jasmijnrijst uit? De gemiddelde rijst is toch zo goed als onbeperkt houdbaar?quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 19:59 schreef Bocaj het volgende:
[..]
Blijkbaar wel oude of oudere rijst.
Misschien bij de toko verser en wel meer jasmijnrijst. (Eerlijke rijst.)
Die vrouw daar in Thailand zei dat... oude rijst... rijst waar de geur vanaf is...quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Maakt dat bij jasmijnrijst uit? De gemiddelde rijst is toch zo goed als onbeperkt houdbaar?
Ik heb sinds die uitzending trouwens altijd Tilda rijst gekocht, prima rijst verder
Dat zijn het volgens mij ook vaak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:43 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Ja, die klinken ook vaak als een willekeurige vakkenvuller die er ook maar een slag maar slaan.
Verliest zijn aroma. Net als Thee of Koffie, kruiden, etc.quote:Op zaterdag 22 oktober 2022 20:09 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Maakt dat bij jasmijnrijst uit? De gemiddelde rijst is toch zo goed als onbeperkt houdbaar?
Ik heb sinds die uitzending trouwens altijd Tilda rijst gekocht, prima rijst verder
China. Maar geen toegang tot de verwerkers daar.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 17:24 schreef ThePlaneteer het volgende:
Ah, de bamboe zelf is lekker natuurlijk maar het bewerkingsproces vrij chemisch.
Grote vraag is, was Marijn hiervoor ook naar Thailand?
De nieuwe medewerkster uitmaken voor zwarte piet was niet genoeg?quote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:00 schreef golfer het volgende:
Bamigomeneer heeft bamboe boter op zijn hoofd.
Wat maakt het uit. Gewoon terug een leuke door de omroep betaalde trip ...quote:Op donderdag 27 oktober 2022 20:50 schreef golfer het volgende:
[..]
China. Maar geen toegang tot de verwerkers daar.
Niet naar China. Naar België en Portugal.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 11:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Wat maakt het uit. Gewoon terug een leuke door de omroep betaalde trip ...
Zwanenberg Oss, waar ooit Jan Marijnissen van de SP heeft gewerkt en waar volgens mij ook de Hemaworsten worden gemaakt.quote:Op donderdag 3 november 2022 22:55 schreef Dutch_view het volgende:
Werknemer wilde niet vertellen of er ook 'verse' rookworsten in dezelfde fabriek worden gemaakt.
Als het goed is staat er op de verpakking een NL ... EG nummer, zo kun je gewoon zien waar de worst is gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |