abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 29 september 2022 @ 09:13:35 #1
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_206137729

..en alle overige Britse politiek.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slides van de EU die de WA uitleggen:
https://ec.europa.eu/comm(...)eement_explained.pdf



Nieuwe overeenkomst per 17/10/19 https://ec.europa.eu/comm(...)_nothern_ireland.pdf
  donderdag 29 september 2022 @ 09:14:25 #2
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_206137744




En verder!
pi_206138733
twitter


Ze weet het nu al niet meer. De hele ochtend al is ze een mess in de lokale interviews.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_206138808
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 10:51 schreef RipCity het volgende:
[ twitter ]

Ze weet het nu al niet meer. De hele ochtend al is ze een mess in de lokale interviews.
Ja, dat was een slim plan die interviews met lokale radio stations, hier nog een highlight:

twitter
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_206138889
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 08:54 schreef Perrin het volgende:
Die masterminds achter Brexit krijgen het voor elkaar om binnen enkele jaren een grote economie totaal te slopen. En het Britse electoraat staat erbij en kijkt ernaar.
Je zou toch al wel protesten verwachten ja, maar afgezien van een petitie voor nieuwe verkiezingen heb ik nog niets gezien.
pi_206138925
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, dat was een slim plan die interviews met lokale radio stations, hier nog een highlight:

[ twitter ]
Stukje Ella Vogelaar.
pi_206139030
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, dat was een slim plan die interviews met lokale radio stations, hier nog een highlight:

[ twitter ]
Wat een onzin ook, de taart is al absurd groot daar als je de financiële economie meerekent.
What Would Goku Do
  donderdag 29 september 2022 @ 11:49:39 #8
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206139240
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:14 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Stukje Ella Vogelaar.
Nogal, ze mag haar PR-adviseurs wel eens nalopen of die wel het beste met haar voorhebben.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  donderdag 29 september 2022 @ 12:10:49 #9
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206139460
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:49 schreef Perrin het volgende:

[..]
Nogal, ze mag haar PR-adviseurs wel eens nalopen of die wel het beste met haar voorhebben.
Ik heb de indruk dat het vooral met haarzelf te maken heeft. Heb nu al verschillende interviews/persmomenten met haar gezien en ik krijg sterk de indruk dat deze vrouw gewoon niet helemaal spoort. En dat meen ik echt serieus.

Net wat de UK op dit moment nodig heeft, een MP die lichtelijk krankjorum is. Niet dat het een verslechtering is tov de vorige MP, maar toch... 8)7
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 29 september 2022 @ 12:15:10 #10
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206139491
quote:
6s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:10 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat het vooral met haarzelf te maken heeft. Heb nu al verschillende interviews/persmomenten met haar gezien en ik krijg sterk de indruk dat deze vrouw gewoon niet helemaal spoort. En dat meen ik echt serieus.

Net wat de UK op dit moment nodig heeft, een MP die lichtelijk krankjorum is. Niet dat het een verslechtering is tov de vorige MP, maar toch... 8)7
Maar als je weet dat dit soort interviews niet haar sterkste punt is als PR-adviseur... of negeert ze die lui gewoon?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206139547
twitter
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  donderdag 29 september 2022 @ 13:03:28 #12
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206140036
quote:
Oef.. ik neem aan dat de salarissen niet verdrievoudigd zijn in de tussentijd?
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206140059
twitter
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_206140634
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 11:01 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ja, dat was een slim plan die interviews met lokale radio stations, hier nog een highlight:

[ twitter ]
Angela Rayner: "Liz Truss has finally broken her long painful silence with a series of short painful silences."
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
  donderdag 29 september 2022 @ 14:01:50 #15
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206140744
quote:
6s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:10 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat het vooral met haarzelf te maken heeft. Heb nu al verschillende interviews/persmomenten met haar gezien en ik krijg sterk de indruk dat deze vrouw gewoon niet helemaal spoort. En dat meen ik echt serieus.

Net wat de UK op dit moment nodig heeft, een MP die lichtelijk krankjorum is. Niet dat het een verslechtering is tov de vorige MP, maar toch... 8)7
Boris had in ieder geval nog zijn intelligentie. Dat ontbreek hier ook nog eens.
  donderdag 29 september 2022 @ 14:09:37 #16
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206140836
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 14:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Boris had in ieder geval nog zijn intelligentie. Dat ontbreek hier ook nog eens.
Goed punt! Dus wel degelijk een verslechtering, I stand corrected.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
  donderdag 29 september 2022 @ 14:11:54 #17
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206140875
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 14:01 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Boris had in ieder geval nog zijn intelligentie. Dat ontbreek hier ook nog eens.
Nou ja, meer boereslim dan intelligent.

Liz doet mij denken aan een panikerende wiskundelereres die niet weet hoe ze de klas in toom moet houden. En net de verkeerde naar de rector heeft gestuurd.
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 29 september 2022 @ 14:12:18 #18
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206140881
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 14:11 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Nou ja, meer boereslim dan intelligent. Liz doet mij denkwn aan een panikerende wiskundelereres die niet weet hoe ze klas in toom moet houden. En net de verkeerde maar de rector heeft gestuurd.
Ja die straalt uit dat ze totaal op de verkeerde plek terecht is gekomen.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206141567
quote:
6s.gif Op donderdag 29 september 2022 12:10 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Ik heb de indruk dat het vooral met haarzelf te maken heeft. Heb nu al verschillende interviews/persmomenten met haar gezien en ik krijg sterk de indruk dat deze vrouw gewoon niet helemaal spoort. En dat meen ik echt serieus.

Net wat de UK op dit moment nodig heeft, een MP die lichtelijk krankjorum is. Niet dat het een verslechtering is tov de vorige MP, maar toch... 8)7
Domenic Cummings noemt haar de meeste gestoorde persoon met wie hij gewerkt heeft. Aangezien hij ook gewerkt heeft met Nadine Dorris zegt dat veel.
pi_206141581
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 15:29 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
Domenic Cummings noemt haar de meeste gestoorde persoon met wie hij gewerkt heeft. Aangezien hij ook gewerkt heeft met Nadine Dorris zegt dat veel.
Aan de andere kant is ie zelf Dominic Cummings.
pi_206142025
"Dan Hodges", commentator Mail on Sunday en tory en (voormalig?) Truss aanhanger was trending op twitter, omdat hij blijkbaar voor het eerst iets zinnigs verkondigt...

twitter

twitter

twitter
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_206142306
Het is wel een prestatie; in competitie met Boris Johnson nog steeds de slechtste PM van de maand zijn.

Deze strategie is zo catastrofaal voor haar land dat je nauwelijks een samenzwering hoeft te vermoeden om de hand van Putin erachter te denken.
  donderdag 29 september 2022 @ 17:05:44 #23
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_206142422
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 16:49 schreef HiZ het volgende:
Het is wel een prestatie; in competitie met Boris Johnson nog steeds de slechtste PM van de maand zijn.

Deze strategie is zo catastrofaal voor haar land dat je nauwelijks een samenzwering hoeft te vermoeden om de hand van Putin erachter te denken.
Nou nou nou nou.. ik denk dat ze gewoon een beetje knettergek en neoliberaal verslaafd is.
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_206142593
quote:
Dit klopt niet natuurlijk, hij is het dividend vergeten. Als je dat wel meeneemt is de FTSE 94% gestegen.

Gecorrigeerd voor inflatie: als je in 1999 honderd pond had geïnvesteerd had je nu 114 pond gehad.
pi_206142601
quote:
6s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:05 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]
Nou nou nou nou.. ik denk dat ze gewoon een beetje knettergek en neoliberaal verslaafd is.
Maar je moet toegeven dat Vladimir zelf het nauwelijks beter had kunnen doen.
pi_206142699
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:28 schreef HiZ het volgende:

[..]
Maar je moet toegeven dat Vladimir zelf het nauwelijks beter had kunnen doen.
Ik denk dat hij een grens had getrokken bijThatcher-cosplay.
A gentleman is a man who can play Jump on an Oberheim and chooses not to.
pi_206142758
twitter

Voorlopig nog geen MPs gezien die de plannen verdedigen (misschien heb ik ze gemist).

De Tory party conference (die zondag begint) belooft interessant te worden.
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_206143285
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 16:49 schreef HiZ het volgende:
Het is wel een prestatie; in competitie met Boris Johnson nog steeds de slechtste PM van de maand zijn.

Deze strategie is zo catastrofaal voor haar land dat je nauwelijks een samenzwering hoeft te vermoeden om de hand van Putin erachter te denken.
Ik denk dat haar tax-plannen allemaal prima hadden gekund als Poetin niet net een half jaar eerder Oekraïne was binnengevallen met allerhande recessie-/staatsschuld-/gasprijsproblemen tot gevolg. Doordat ze bij de regering lijken te doen alsof het uitdelen van enorme (tijdelijke) steunpakketten best gecombineerd kan worden met belastingverlagingen, is er paniek op de beurs.
  Moderator donderdag 29 september 2022 @ 18:40:54 #29
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206143428
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 17:42 schreef crystal_meth het volgende:
[ twitter ]
Voorlopig nog geen MPs gezien die de plannen verdedigen (misschien heb ik ze gemist).

De Tory party conference (die zondag begint) belooft interessant te worden.
Daar zullen de rijen vast wel gesloten blijven, dat is meestal het geval bij dat soort zaken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 29 september 2022 @ 18:50:25 #30
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206143593
Sowieso ook al een prestatie dat de zelfs bij aantreden geen kleine opleving in de peilingen voor de Tories bezorgde. Meestal zie je dat een nieuw iemand nog even het voordeel van de twijfel krijgt.
  donderdag 29 september 2022 @ 18:52:40 #31
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_206143626
Maar ze hebben er toch zelf op gestemd? Het is niet dat deze plannen na de verkiezing ineens uit de hoge hoed kwamen, toch?
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
pi_206144419
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 18:40 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Daar zullen de rijen vast wel gesloten blijven, dat is meestal het geval bij dat soort zaken.
Zo goed als de conferentie in 2017 zal het allicht niet worden, maar we kunnen hopen... (Theresa May's hoestbui, de F die van de muur valt, de staande ovatie waar Boris pas na een aanmaning van Amber Rudd aan deelneemt...)

Sunak heeft al gezegd dat hij niet komt
quote:
Tory leadership loser Rishi Sunak is to stay away from the party’s annual conference next week after the new government’s disastrous first mini-budget – claiming he wants to let winner Liz Truss ‘own the moment’.
Rishi will skip Tory conference to let Liz ‘own’ the chaos
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_206146462
twitter
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_206146651
Met de huidige YouGov poll voorspelling zouden de Tories worden weggevaagd.

twitter


En met de stemdistrict veranderingen in 2023 hebben ze maar 2 zetels

twitter
pi_206146663
quote:
Ed Vaizey has been on LBC’s Tonight with Andrew Marr.

Marr asked: You [Tories] are deep, deep in the doo-dah, aren’t you?

Lord Vaizey replied: “I think that’s fair to say. I think the situation is suboptimal, I think is probably the phrase that I’m searching for.

“It has been obviously a disastrous few days for the government.

“I mean, I was pleased, obviously, see the dollar-pound ratio changing, so the pound is now strengthening again.

“And we’re in an appalling position. There are no good choices here.

“It’s quite clear that Liz Truss and Kwazi Kwarteng cannot back down, so a U-turn now will be for them politically disastrous and effectively signing a death warrant for them. But at the same time, what else do they do?”
quote:
Polling expert and former strategy director to former prime minister David Cameron, Andrew Cooper, gave his reaction to Liz Truss’s local radio interviews in this evening’s episode of The News Agents podcast.

Lord Cooper told presenters Emily Maitlis and Jon Sopel: “If your starting position is basically to tell a lie, to pretend that something which clearly happened and has clearly gone wrong and clearly wasn’t part of the plan, and to say that hasn’t happened, you know, you’re on incredibly thin ice.

“That’s a terrible strategy for managing a difficult situation.”
quote:
Sir Charles Walker, a Conservative MP, ruled out any immediate leadership challenge to Liz Truss but was highly critical of the approach taken by the government in recent days.

Appearing on Channel 4 News, he admitted that his party would likely lose an election if it was called.

“We’ve made our bed, we’ve got to lie in it,” he said.

“Overall, the statement doesn’t seem to make a lot of sense both to markets and members of parliament. The government needs to recognise that.

“It can’t go blaming journalists for not understanding it, it can’t go blaming what’s going on in the world for the way it has been received.

“It has been received in the way it has been received, because people just didn’t think it added up.”
quote:
Sir Craig Oliver, David Cameron’s former director of politics and communications, told The News Agents podcast the government was under “enormous pressure” ahead of the Conservative party conference.

“I think the fewer MPs you have at conference, probably the better for her [Truss] because they’re not going to find their way in front of microphones.”
https://www.theguardian.c(...)olitics-live-updates
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  donderdag 29 september 2022 @ 22:20:01 #36
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206147322
Volgens mij nog geen regeringsleider gezien die zo snel zijn/haar krediet heeft verspeeld.
pi_206147454
Zag dit artikel
https://www.volkskrant.nl(...)nd-en-stom~ba4c7a1b/

Wat er mis is met de Britse ‘Kamikwasi-begroting’


Voor het eerst zag ik dat het klinkt als kamikaze begroting. En toen viel alles op zijn plek.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_206148012
quote:
Liz Truss to hold emergency talks with OBR after failing to calm markets

Liz Truss will hold emergency talks with the head of Britain’s independent fiscal watchdog after failing to dampen panic in the financial markets or shore up support from Tory MPs on her radical economic plan.

In a highly unusual move, the prime minister will meet the Office for Budget Responsibility’s (OBR) Richard Hughes on Friday, along with her chancellor, Kwasi Kwarteng, before being presented with a first draft of its full fiscal forecasts next week.

One government insider said the OBR meeting was “like trying to read the manual after you’ve broken the thing” after last week’s announcement of sweeping tax cuts triggered investor panic over the future health of the UK economy, prompting a sharp fall in the value of the pound and driving up government borrowing costs.

Truss faces urgent calls from the Treasury select committee to bring forward the government’s financial statement, which is not due until 23 November, by at least a month – and to publish growth forecasts as soon as possible to help calm jitters. On Thursday night the OBR confirmed that it could have produced a forecast in time for the mini-budget, but was not asked to do so by Kwarteng.

The Treasury select committee’s chair, Mel Stride, told the Guardian there was a path out of the current economic situation for the government, but added: “It’s not a very broad path. There is a lot of work to be done. This is a huge challenge.”

The Guardian understands Truss will use the meeting to discuss the dramatic economic and fiscal developments since March, the last time the OBR published growth forecasts. Kwarteng will continue liaising with the body over the forecast process ahead of the release of the next figures. Alarm was spreading across the Conservative party last night after Truss ruled out any U-turns from the mini-budget and a shock YouGov poll put Labour a record 33 points ahead, on 54%, to the Tories’ 21%, doubling their lead from only four days ago.

[..]
https://www.theguardian.c(...)ling-to-calm-markets
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 01:14:37 #39
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206148652
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 22:20 schreef Hexagon het volgende:
Volgens mij nog geen regeringsleider gezien die zo snel zijn/haar krediet heeft verspeeld.
Ik weet niet of ze uberhaupt met enig krediet begon.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  vrijdag 30 september 2022 @ 01:21:16 #40
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206148672
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 01:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]
Ik weet niet of ze uberhaupt met enig krediet begon.
Het voordeel van de twijfel verspeeld dan :P
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
  Moderator vrijdag 30 september 2022 @ 01:22:37 #41
54278 crew  Tijger_m
42
pi_206148675
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 01:21 schreef Perrin het volgende:

[..]
Het voordeel van de twijfel verspeeld dan :P
Laten we eerlijk zijn, Truss heeft gewonnen omdat Sunak niet blank is. Inhoudelijk had ze weinig tot niets te bieden wat hout sneed (dat blijkt ook meteen) en ze had de schijn mee dat ze Johnson zo lang mogelijk steunde.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_206148828
Ik dacht dat we na de jaren 80 wel hadden geconcludeerd dat trickle down economics niet werken, maar Truss doet het gewoon. Extreme belastingverlagingen voor de allerrijksten waardoor er elders 50 miljard moet worden gesneden. Zoveel gedoe rondom haar plannen dat er een bailout door de Bank of England gedaan moest worden om honderden miljarden aan pensioenen te redden, de pond onderuit, een minister van Financiën die nergens te bekennen is.... Man man man wat een puinhoop.

En het is allemaal de schuld van Poetin!!!

twitter
Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
  vrijdag 30 september 2022 @ 07:53:17 #43
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206149109
quote:
1s.gif Op vrijdag 30 september 2022 06:19 schreef Nielsch het volgende:
Ik dacht dat we na de jaren 80 wel hadden geconcludeerd dat trickle down economics niet werken, maar Truss doet het gewoon. Extreme belastingverlagingen voor de allerrijksten waardoor er elders 50 miljard moet worden gesneden. Zoveel gedoe rondom haar plannen dat er een bailout door de Bank of England gedaan moest worden om honderden miljarden aan pensioenen te redden, de pond onderuit, een minister van Financiën die nergens te bekennen is.... Man man man wat een puinhoop.

En het is allemaal de schuld van Poetin!!!

[ twitter ]
Ze werken prima, voor de 1% die Liz Truss in het zadel hebben gehesen.

Dat de 99% verder in het moeras wegzinkt, zal hun worst wezen. Een probleem voor de volgende regering.

Pakken wat je pakken kan, zolang het kan.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206151943
quote:
Truss en Kwasi hadden volgens mij geen idee wat het effect van hun mini-budget op de pond, de hypotheken en gilts. Maar ik geloof niet dat ze hun fouten zullen erkennen, daarvoor is het bord voor hun kop te groot. En zelfs als ze hun fouten erkennen, de damage is done, dat is niet zomaar terug te draaien. De BoE heeft 65 miljard uitgegeven, dat is niet terug te draaien.
pi_206152343
Kamikaze Kwarteng gaat forse bezuinigingen aankondigen in publieke voorzieningen om de belastingverlagingen voor de rijken te bekostigen. Volgens mij willen de Tories bewust verliezen.

https://uk.finance.yahoo.(...)-cuts-155219589.html
  vrijdag 30 september 2022 @ 12:26:37 #46
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_206152366
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:
Kamikaze Kwarteng gaat forse bezuinigingen aankondigen in publieke voorzieningen om de belastingverlagingen voor de rijken te bekostigen. Volgens mij willen de Tories bewust verliezen.

https://uk.finance.yahoo.(...)-cuts-155219589.html
Verliezen is geen probleem, de puinhopen laat je lachend en met goed gevulde zakken aan je politieke concurrent na.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_206152389
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:26 schreef Perrin het volgende:

[..]
Verliezen is geen probleem, de puinhopen laat je lachend en met goed gevulde zakken aan je politieke concurrent na.
Hopelijk lukt het Labour dan om het kiesstelsel te wijzigen zodat er nooit meer een absoluut meerderheid voor de Tories mogelijk is.
pi_206152406
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:25 schreef Jaeger85 het volgende:
Kamikaze Kwarteng gaat forse bezuinigingen aankondigen in publieke voorzieningen om de belastingverlagingen voor de rijken te bekostigen. Volgens mij willen de Tories bewust verliezen.

https://uk.finance.yahoo.(...)-cuts-155219589.html
Cameron liet zijn opvolger lekker het Brexit-probleem oplossen, Johnson kon mooi aftaaien vlak voordat het echt bergafwaarts zou gaan. Het is gewoon hoe het gaat als je van de Tories bent.
pi_206152469
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:31 schreef EinarBoe het volgende:

[..]
Cameron liet zijn opvolger lekker het Brexit-probleem oplossen, Johnson kon mooi aftaaien vlak voordat het echt bergafwaarts zou gaan. Het is gewoon hoe het gaat als je van de Tories bent.
BoJo aast nog wel op een comeback :')
  vrijdag 30 september 2022 @ 14:21:14 #50
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_206153584
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 september 2022 12:37 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]
BoJo aast nog wel op een comeback :')
Een beetje de Henk Krol van de Britse politiek
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')