abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_206136470
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:44 schreef the-eye het volgende:

[..]
Als ik de berichten moet geloven zijn ze al vanaf het begin aan het verliezen. Duurt toch nog wel vrij lang voor dat deze verliezende tegenstander verslagen is vind ik ondertussen
Tja Nazi-Duitsland was in principe ook al verslagen in 1943 maar dat heeft ook tot 1945 geduurd...
pi_206136534
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:31 schreef the-eye het volgende:

[..]
De EU kan zich geen jaren durende oorlog veroorloven
Bla bla.

Deze hele oorlog loopt anders dan gedacht voor iedereen. De EU heeft al acties ondernomen die niemand zag aankomen. Zelfde geldt voor de eensgezindheid dat al maanden duurt.

De EU kan zich wél een oorlog permitteren als er nog meer te verliezen valt door niet in te grijpen.

Waar komt dat toch vandaan om de EU zo zwak te zien? We zijn met meer, we zijn rijker en machtiger en sterker wanneer we samenwerken - iets dat we al maanden doen.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-09-2022 00:59:58 ]
  donderdag 29 september 2022 @ 01:02:25 #213
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_206136553
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:58 schreef YStec het volgende:

[..]
Bla bla.

Deze hele oorlog loopt anders dan gedacht voor iedereen. De EU heeft al acties ondernomen die niemand zag aankomen. Zelfde geldt voor de eensgezindheid dat al maanden duurt.

De EU kan zich wél een oorlog permitteren als er nog meer te verliezen valt door niet in te grijpen.

Waar komt dat toch vandaan om de EU zo zwak te zien? We zijn met meer, we zijn rijker en machtiger en sterker wanneer we samenwerken - iets dat we al maanden doen.
Mijn antwoord is precies het gedeelte dat je niet quot. Het draagvlak onder de bevolkingen is tanende
pi_206136604
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 01:02 schreef the-eye het volgende:

Het draagvlak onder de bevolkingen is tanende
Boeiend. Ze zijn nog steeds in de minderheid.
  donderdag 29 september 2022 @ 01:24:40 #215
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206136621
quote:

[..]
Mijn antwoord is precies het gedeelte dat je niet quot. Het draagvlak onder de bevolkingen is tanende
Maar dat maakt niet uit want de EU is een dictatuur onder commando van het Amerikaanse militair-industrieel complex.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206136640
quote:

[..]
Hoe kom je daarbij?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_206136671
Hoe bestaat het dat Biden nog voor de oorlog dreigde NorthStream 2 kapot te maken indien Rusland de invasie zou beginnen. 8)7
Waarom zou hij dit zo openlijk zeggen, terwijl bondskanselier Scholz naast hem staat?
Als de VS willen dat de pijpleiding niet wordt gebruikt, volstaat diplomatieke druk dan kennelijk niet?
We wisten wel dat de VS tegen die leiding waren, maar het feit dát Biden dreigt de leiding op te blazen is ronduit bizar.
Heeft iemand hiervoor al een goede verklaring gehoord?
Zouden de Amerikanen toch achter de aanslagen zitten, eventueel met medeweten van Scholz, die definitieve sluiting van NS 1 en 2 thuis politiek niet kan verkopen?
Zouden de Russen in staat zijn om bommen door die leidingen te manoevreren, terwijl er wel gas in zat maar niet stroomde, en dan precies buiten de territoriale wateren laten ontploffen? Lijkt me heel sterk verhaal, doet meer denken aan James Bond.
Van buitenaf drie explosieven plaatsen ... zou kunnen maar kunnen de Russen dat nu nog wel, zulke complexe operaties uitvoeren zonder gesnapt te worden? De zeeën worden constant gemonitord met afluisterapparatuur, zou echt knap zijn als de Russen dit nu kunnen.
Persoonlijk denk ik nog steeds dat het de Russen waren, wat des te zorgelijker is dan een scenario waarin de VS erachter zitten.
twitter
pi_206136686
quote:
Dat spul kan mooi in de NATO-basissen van Oekraïne staan straks :9
Nieuw is niet altijd beter.
pi_206136688
quote:

[..]
Als ik de berichten moet geloven zijn ze al vanaf het begin aan het verliezen. Duurt toch nog wel vrij lang voor dat deze verliezende tegenstander verslagen is vind ik ondertussen
Nouja, we gaan van "als Kiev niet binnen 3 dagen valt is dat een overwinning voor Oekraïene" naar "die Russen houden het nog vrij lang vol".
"Roken is slecht. Vooral voor de gordijnen." - Willem van Hanegem
pi_206136707
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 01:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Hoe bestaat het dat Biden nog voor de oorlog dreigde NorthStream 2 kapot te maken indien Rusland de invasie zou beginnen. 8)7
Waarom zou hij dit zo openlijk zeggen, terwijl bondskanselier Scholz naast hem staat?
Als de VS willen dat de pijpleiding niet wordt gebruikt, volstaat diplomatieke druk dan kennelijk niet?
We wisten wel dat de VS tegen die leiding waren, maar het feit dát Biden dreigt de leiding op te blazen is ronduit bizar.
Zouden de Amerikanen toch achter de aanslagen zitten, eventueel met medeweten van Scholz, die definitieve sluiting van NS 1 en 2 thuis politiek niet kan verkopen?
Zouden de Russen in staat zijn om bommen door die leidingen te manoevreren, terwijl er wel gas in zat maar niet stroomde, en dan precies buiten de territoriale wateren laten ontploffen? Lijkt me heel sterk verhaal, doet meer denken aan James Bond.
Van buitenaf drie explosieven plaatsen ... zou kunnen maar kunnen de Russen dat nu nog wel, zulke complexe operaties uitvoeren zonder gesnapt te worden? De zeeën worden constant gemonitord met afluisterapparatuur, zou echt knap zijn als de Russen dit nu kunnen.
Persoonlijk denk ik nog steeds dat het de Russen waren, wat des te zorgelijker is dan een scenario waarin de VS erachter zitten.
[ twitter ]
Het was de VS al een tijd een doorn in het oog, dat vooral Duitsland een contract voor afname van olie en gas had lopen met Rusland en dat notabene als NATO-lid. Wel bescherming van de VS verwachten in tijden van oorlog ,maar wel olie en gas afnemen van een potentiele vijand? Trump heeft daar ook al een keer over gesproken met Stoltenberg:.https://www.youtube.com/watch?v=nu57D9YcIk0 De VS wilde al langer vloeibaar gas verkopen aan Europa en dat is nu realiteit geworden..
Leipe shit ouwe
  Moderator donderdag 29 september 2022 @ 04:42:09 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_206136741
quote:

[..]
quote eens zo'n bericht?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_206136797
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 03:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:

[..]
Het was de VS al een tijd een doorn in het oog, dat vooral Duitsland een contract voor afname van olie en gas had lopen met Rusland en dat notabene als NATO-lid. Wel bescherming van de VS verwachten in tijden van oorlog ,maar wel olie en gas afnemen van een potentiele vijand? Trump heeft daar ook al een keer over gesproken met Stoltenberg:.https://www.youtube.com/watch?v=nu57D9YcIk0 De VS wilde al langer vloeibaar gas verkopen aan Europa en dat is nu realiteit geworden..
Heel Europa nam energie af van Rusland. Nederland ook. Moeten wij nu bang zijn als NAVO bondgenoot dat de VS ons aanvalt omdat we Groningen niet leegpompen?
Je bent wel cool, maar dat komt doordat je in mijn schaduw staat
pi_206136825
quote:

[..]
Door heel Europa zijn er protesten van burgers tegen de inflatie en hoge energieprijzen. Het draagvlak is duidelijk aan het afnemen. De EU kan zich geen jaren durende oorlog veroorloven
Jammer voor degenen die protesteren, maar wen er maar gewoon aan.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_206136844
quote:

[..]
Nou en? Er worden hier doorlopend dingen doorgevoerd waar geen tot amper draagvlak voor is. Onze premier heeft bijvoorbeeld amper draagvlak en wordt door 80% van de bevolking uitgekotst, toch zit hij er nog.

Politiek is soms ook impopulaire beslissingen nemen en dit valt daar ook onder.
  donderdag 29 september 2022 @ 06:51:15 #225
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_206136852
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 29 september 2022 @ 07:22:34 #226
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_206136936
quote:

[..]
Ik herken dat niet. Het grootste gedeelte van de bevolking heeft steeds meer hoop dat Rusland inderdaad dit gaat verliezen. Het is meer dat ik een select groepje steeds harder zie roepen dat draagvlak af begint te nemen. Maar dat is werkwijze die we vanuit dat groepje eerder hebben gezien en die niet heel succesvol bleek.

Maar goed, dat alles vanuit mij gebaseerd op gevoel. Heb jij misschien iets meer feitelijke bronnen? Onderzoeken ofzo. Niet een berichtje dat een groep idioten stonden te trommelen in Dld bij de Nordstream turbines (want dat is exact wat ik bedoel met klein groepje, hoger volume. Gevalletje groep achterlijken die door NL toert met Corona/Boeren whatever protesten).
pi_206136940
A Ukrainian Teenager Invents a Drone That Can Detect Land Mines
https://www.smithsonianma(...)-mines-180980826/?ut
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206136989
quote:

[..]
Door heel Europa zijn er protesten van burgers tegen de inflatie en hoge energieprijzen. Het draagvlak is duidelijk aan het afnemen. De EU kan zich geen jaren durende oorlog veroorloven
Trumpetisten in 2016: Trump heeft gelijk toen hij zei dat Duitsland niet afhankelijk moet zijn van Russisch gas, want TrumpGOD heeft altijd gelijk!

Trumpetisten in 2022: de Russische gaskraan moet wagenwijd open!

Niet serieus te nemen die mensen.
pi_206136997
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:24 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Nee vriend, die beelden van het kanonnenvoer gaan hier door merg en been.

Zijn wel families, en ik zie dat tuig ook. Wij betalen die oorlog. Heb daar moeite mee.

Zo’n mannelijk trutje, die bang is om geen reizen te kunnen maken… :r Hoop dat die morgen een klap op zijn bek krijgt. Gewoon voor zijn landgenoten die niet de middelen hebben en als voer sterven om het punt te maken.
Da's wel een heel vreemde redenatie.
Nicky is voor zijn eigen veiligheid Rusland ontvlucht.
En nu vind jij dat hij in elkaar mag worden geslagen omdat niet elke man die zich in zijn positie bevindt Rusland kan ontvluchten...

Dat is natuurlijk van de zotte.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_206137017
quote:
0s.gif Op woensdag 28 september 2022 23:49 schreef UitStraling het volgende:

[..]
Volgende actie zal tegen de servers van Fok! gericht zijn, in een klap alle stoere toetsenbordsoldaatjes uitgeschakeld.
Maar dan worden alle Russische trollen hier werkloos. Lijkt me niet.
pi_206137034
quote:

[..]
De EU voert geen oorlog.
Rusland voert oorlog.
Verder zijn er wereldwijd protesten tegen de stijgende prijzen. Het is niet zo dat de EU wordt gestraft voor deelname aan de oorlog, wereldwijd, dus ook in landen die zich afzijdig houden of Rusland steunen, stijgen de prijzen en komt de bevolking in de problemen.

We kunnen als EU zeggen van we gaan geen wapens meer leveren, maar dat zal weinig uitmaken. Het gros aan wapens komt uit Amerika. En die gaan heus niet stoppen. Zeker niet nu Rusland zelf daardoor aan het destabiliseren is.
pi_206137039
quote:
Oeeeeeh dreigen?
pi_206137084
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 01:54 schreef Jemoederniet het volgende:
Het probleem hier is dat nu wordt ingevuld dat Biden zegt dat hij NS2 dan zal opblazen. Dat zegt hij niet.
Verder is NS1 ook opgeblazen, en daarover is met geen woord gesproken.

quote:
[ twitter ]
Als de zee vol afluister apparatuur zit, dan had een Amerikaanse operatie ook opgevallen.

We weten niet wie er achter zit, alles is gewoon speculatie. En het leidt tot niets.
pi_206137093
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 06:48 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Nou en? Er worden hier doorlopend dingen doorgevoerd waar geen tot amper draagvlak voor is. Onze premier heeft bijvoorbeeld amper draagvlak en wordt door 80% van de bevolking uitgekotst, toch zit hij er nog.

Politiek is soms ook impopulaire beslissingen nemen en dit valt daar ook onder.
Inderdaad. Daarnaast even wat aanhalen in dat bijvoorbeeld Biden door Maga Trumpers een dictator werd genoemd omdat hij regels oplegt, hetgeen een hele moeilijke discussie werd.

Je mag je ook rustig zeggen dat de regering bepaalde maatregelen kan dicteren. Als in dat er gecontroleerde verplichtingen komen bij b.v. energiebedrijven, multinationals of burgers. Graag zelfs, anders wordt het hier chaos. Verkeersregels zijn eveneens een soort dictaat en we profiteren ervan.

Zolang dit allemaal maar geen "fascistisch dictaat" wordt zoals in Nazi Duitsland of het huidige Rusland. En dat is waarin bepaalde burgers geen lijn kunnen zien.

Voor Hitler aan de macht kwam en een fascistisch schrikbewind voerde was het woord dictator ook niet een besmet woord. Politici als Ataturk en andere pro-democratie leiders werden vóór Hitler gewoon dictators genoemd. Het was alleen dat zij de democratie dicteerden als in gelijkere kansen, betere educatie, meer secularisme etc etc.
pi_206137094
Waarom ruimen ze lijken niet op in Oekraïne ? Kreeg een berichtje waarop te zien was hoe dieren de lijken aanvreten :r
pi_206137101
Vierde gaslek ontdekt in Nord Stream-gaspijpleidingen
https://nos.nl/l/2446407
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206137109
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 00:36 schreef ootjekatootje het volgende:
Ik heb een eerste vluchteling Rus in huis gehad. Die was bang. Die Russen die nu vertrekken :r

Moeilijke materie
Ik begrijp je reactie niet. Waarom kots je de huidige golf vluchtelingen uit?
pi_206137111
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 07:50 schreef quirina het volgende:
Waarom ruimen ze lijken niet op in Oekraïne ? Kreeg een berichtje waarop te zien was hoe dieren de lijken aanvreten :r
Het zijn er wss zoveel dat je ze niet allemaal meteen kunt opruimen
pi_206137124
quote:
1s.gif Op donderdag 29 september 2022 07:52 schreef Wantie het volgende:

[..]
Ik begrijp je reactie niet. Waarom kots je de huidige golf vluchtelingen uit?
Omdat de Russen die nu vluchten Poetlul wel steunen, maar niet willen vechten.
  donderdag 29 september 2022 @ 07:54:07 #240
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_206137126
quote:
0s.gif Op donderdag 29 september 2022 07:50 schreef quirina het volgende:
Getver. En wie stuurt je zulke berichten?
Wie dit leest is een lezer van dit
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')