was een grapje Marioquote:Op woensdag 28 september 2022 19:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoe dann? zij hadde binnen geen GV
Wel eens met deze post, hij bleef op het moment rustig en dat heeft ie goed gedaan.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:30 schreef Rhosyn het volgende:
Ik denk dat als iemand op zo'n manier tegen je schreeuwt dat dat wel iets met je doet.
Agenten krijgen in hun opleiding zo'n test waarin ze de huid wordt vol gescholden en dan kijken of ze kalm kunnen blijven...
dus niet gaan slaan en meppen en ook niet huilend weg lopen.
Maar kalm blijven en het van je af laten glijden.
Knap
Ik heb al neiging om Jeffrey op zijn bek te slaan terwijl ik Martin niet een zo heel leuk vind.
Ik ben het totaal niet eens met de post. Soms moet je duidelijk tegen iemand zijn, geen ruimte geven dat diegene er weer een ander verhaal van maakt /quote:Op woensdag 28 september 2022 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel eens met deze post, hij bleef op het moment rustig en dat heeft ie goed gedaan.
Alleen jammer dat ie daarna dan schijnbaar is gaan klagen/huilen bij de oempa loempa's, misschien om ff stoom af te blazen tegen hun, kan ook. Sta ik ook voor open.
Maar voor nu is het gewoon een tv programma waarbij ik vermaakt wil worden.
en hij heeft hem niet uitgescholdenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het totaal niet eens met de post. Soms moet je duidelijk tegen iemand zijn, geen ruimte geven dat diegene er weer een ander verhaal van maakt /
Soms moet je dus 'hard' zijn om je punt te maken .
Dat is gelukt
Hmmm, 2 kanten van een verhaal en dit vind ik ook zo, ik ben raar in mijn hoofd.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben het totaal niet eens met de post. Soms moet je duidelijk tegen iemand zijn, geen ruimte geven dat diegene er weer een ander verhaal van maakt /
Soms moet je dus 'hard' zijn om je punt te maken .
Dat is gelukt
Smoesjsonsquote:Op woensdag 28 september 2022 19:39 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hmmm, 2 kanten van een verhaal en dit vind ik ook zo, ik ben raar in mijn hoofd.Ik geef het op.
quote:
Yep zo glad als een aalquote:Op woensdag 28 september 2022 19:42 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Heeft ze zich wel eerst geschoren?
5th is jaloersquote:Op woensdag 28 september 2022 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie is best trots op zichzelf dattie er een paar "over het drempeltje" heeft weten te krijgen.. bij Martin lukte het niet erg, maar het beeld van Sjeffie wordt inmiddels wel duidelijker.. een verstopte gluiperd
Sjeffiequote:Op woensdag 28 september 2022 19:42 schreef 5thencounter het volgende:
Sjeffie is best trots op zichzelf dattie er een paar "over het drempeltje" heeft weten te krijgen.. bij Martin lukte het niet erg, maar het beeld van Sjeffie wordt inmiddels wel duidelijker.. een verstopte gluiperd
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
is zo betje als word je
de Golden Girls kijken
is poetsig
Vind die masker wel mooi staan, misschien moet ze die op latenquote:
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Neuhh.. ik zie alleen dat Sjeffie zich te pletter verveeld en doelwitten zoekt
Niet?quote:Op woensdag 28 september 2022 19:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
en hij heeft hem niet uitgescholden
niet tegen hem geschreeuwd
hij was vooral heel duidelijk hoe hij over Martin dacht
hij heeft gezegd dat hij niks konquote:
Een DGK'er .. iemand moet er mee startenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
![]()
daar worden we toch blij van
Ik denk dat dat spul van de action komt.quote:
Dat zou best kunnenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:48 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Ik denk dat dat spul van de action komt.
Ik herken het een en ander
Met open porien, lekker al het vuil erin...quote:Op woensdag 28 september 2022 19:47 schreef chufi het volgende:
En dan gaan de dames straks in dat vervuilde bak met heet water
Nee, was nog met het spel blikken gooien volgens mijquote:Op woensdag 28 september 2022 19:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
moesten ze dat beautydingen niet betalen?
Wat doet z'n strik eigenlijkquote:Op woensdag 28 september 2022 19:51 schreef Jippie het volgende:
Het ziet er raar uit die maskers, zeker in combi met die paasei strikken.
okequote:Op woensdag 28 september 2022 19:51 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Nee, was nog met het spel blikken gooien volgens mij
Na DGK moeten mensen toch wel weten wat er in een RLS kan gebeuren.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Wel eens met deze post, hij bleef op het moment rustig en dat heeft ie goed gedaan.
Alleen jammer dat ie daarna dan schijnbaar is gaan klagen/huilen bij de oempa loempa's, misschien om ff stoom af te blazen tegen hun, kan ook. Sta ik ook voor open.
Maar voor nu is het gewoon een tv programma waarbij ik vermaakt wil worden.
Haar uit het gezicht houdenquote:
Vraag me af hoelang de groep dat nog trekt.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:52 schreef greysbones het volgende:
hoor weer vooral Wanda erboven uit tetteren
Ah okayquote:Op woensdag 28 september 2022 19:52 schreef Jippie het volgende:
[..]
Ik denk het haar uit hun gezicht houden?
Ze hebben hygiëne niet erg hoog in het vaandel staan.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:51 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Met open porien, lekker al het vuil erin...
ik switch zodra ik haar hoorquote:Op woensdag 28 september 2022 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
Vraag me af hoelang de groep dat nog trekt.
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom doet zoe niks op of omdat ze anders al haar make up er af moet ?
Ik ben wel benieuwd hoe Zoe er zonder eyeliner uit zietquote:Op woensdag 28 september 2022 19:53 schreef Mrsloveable het volgende:
Waarom doet zoe niks op of omdat ze anders al haar make up er af moet ?
Denk sowieso wel beter zonder té veel make upquote:Op woensdag 28 september 2022 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe Zoe er zonder eyeliner uit ziet
ik ben benieuwd hoe zoe er thuis uit zietquote:Op woensdag 28 september 2022 19:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd hoe Zoe er zonder eyeliner uit ziet
Joe, deze mensen waren tussen de 2 en 11 ofzo tijdens DGK.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Na DGK moeten mensen toch wel weten wat er in een RLS kan gebeuren.
Haai!quote:Op woensdag 28 september 2022 19:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze hebben hygiëne niet erg hoog in het vaandel staan.
Hoi Juud, dat is lang geleden
Je kunt je voorbereiden op wat je te wachten staat.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Joe, deze mensen waren tussen de 2 en 11 ofzo tijdens DGK.
Lijkt me wel, of vergeten omdat de laatste jaren de rlsen maar beetje suf waren.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:52 schreef Charmian het volgende:
[..]
Na DGK moeten mensen toch wel weten wat er in een RLS kan gebeuren.
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die "vibrator" is zo maar ineens verdwenen
Gadver.. Lekker de comedeonen van een ander op je poriënquote:Op woensdag 28 september 2022 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lijkt me wel, of vergeten omdat de laatste jaren de rlsen maar beetje suf waren.
Hoorde ik nu zeggen dat een masker op verschillende gezichten wordt gedragen.
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben benieuwd hoe zoe er thuis uit ziet
Ja zeker, maar ik denk dat ze dan niet DGK als voorbeeld nemen, eerder BB 2021 en 2022 natuurlijk. Zelfs voor Utopia zijn sommige nog te jong. Het is maar wat je referentiekader is he. En ik voel mij heel oud nu, want ik zag zelfs de eerst BB ooit.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:57 schreef Charmian het volgende:
[..]
Je kunt je voorbereiden op wat je te wachten staat.
Ik heb zelfs het boek nog van BB1 met "knuffel" Ruud uit 2000quote:Op woensdag 28 september 2022 19:58 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Ja zeker, maar ik denk dat ze dan niet DGK als voorbeeld nemen, eerder BB 2021 en 2022 natuurlijk. Zelfs voor Utopia zijn sommige nog te jong. Het is maar wat je referentiekader is he. En ik voel mij heel oud nu, want ik zag zelfs de eerst BB ooit.
Haha topquote:Op woensdag 28 september 2022 20:01 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik heb zelfs het boek nog van BB1 met "knuffel" Ruud uit 2000
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:57 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Die "vibrator" is zo maar ineens verdwenen
Die hebben waarschijnlijk geen idee wie Terror Jaap isquote:Op woensdag 28 september 2022 19:55 schreef Juud79 het volgende:
[..]
Joe, deze mensen waren tussen de 2 en 11 ofzo tijdens DGK.
Laat staan een v. Ballegoojjquote:Op woensdag 28 september 2022 20:06 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Die hebben waarschijnlijk geen idee wie Terror Jaap is
quote:Op woensdag 28 september 2022 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Als je lief vraagt mag je misschien mee doen..... met Janet
De hele wereld gaat langs haar heenquote:Op woensdag 28 september 2022 20:14 schreef 5thencounter het volgende:
Sasje heeft gewoon een stand-by stand.. als er ff nix om haar heen gebeurd staat de boel stil.. boeiend kindje
[ afbeelding ]
Spaart wel energie...quote:Op woensdag 28 september 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hele wereld gaat langs haar heen
quote:Op woensdag 28 september 2022 20:15 schreef Deisyy het volgende:
[..]
De hele wereld gaat langs haar heen
Chiquitaquote:Op woensdag 28 september 2022 20:15 schreef Seattle het volgende:
Wat zijn die bananen onder Leila haar ogen??
bij verwijt kreg ik op duits Schuld bijquote:Op woensdag 28 september 2022 20:21 schreef puzziepie het volgende:
Leila verwijt haar ouders dat ze in NL terecht zijn gekomen.
Waar komt ze oorspronkelijk vandaan?quote:Op woensdag 28 september 2022 20:21 schreef puzziepie het volgende:
Leila verwijt haar ouders dat ze in NL terecht zijn gekomen.
Ik snap em niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
bij verwijt kreg ik op duits Schuld bij
ik hoor nu net Rusland?quote:Op woensdag 28 september 2022 20:24 schreef spapaars het volgende:
[..]
Waar komt ze oorspronkelijk vandaan?
Ze was wel een luxepaardje begrijp ik uit haar verhalen. Haar familie was behoorlijk rijk.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:27 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan had ze gewoon naar Rusland moeten vertrekken.
Dat maakt haar niet sympathiek, wel eerlijk.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:32 schreef puzziepie het volgende:
Leila is dus wel gefixeerd op rijke mannen . luxe leven
bezigheidstherapiequote:Op woensdag 28 september 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
En als al die rotzooi van hun gezichten afgewassen is moeten ze naar bed en morgenochtend zien ze er weer niet uit..
Het Nut..
Het ontspant en voelt wel lekker. 'k Doe het soms ookquote:Op woensdag 28 september 2022 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
En als al die rotzooi van hun gezichten afgewassen is moeten ze naar bed en morgenochtend zien ze er weer niet uit..
Het Nut..
zij houd van ciminalität?quote:Op woensdag 28 september 2022 20:34 schreef puzziepie het volgende:
Leila is gefascineerd door criminaliteit
Whutquote:Op woensdag 28 september 2022 20:41 schreef Moeraskat het volgende:
Ze zou de zachte criminaliteit ingaan.
Volgens mij zat ze een paar dagen geleden nog te vertellen dat ze rechercheur wilde worden. Of criminoloog.
Lekker haaks op elkaar
Gisteren was haar woede in de tv uitzendingquote:Op woensdag 28 september 2022 20:40 schreef Moeraskat het volgende:
Leila is wel echt een beetje bijzonder
Toen ze ging gooien bedoelde je?quote:Op woensdag 28 september 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren was haar woede in de tv uitzending
Volgens mij hebben we echt nog maar een beetje gezien. Die wordt gek als ze woest wordt.
Jaquote:Op woensdag 28 september 2022 20:43 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Toen ze ging gooien bedoelde je?
quote:Op woensdag 28 september 2022 20:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij houd van criminalität?
misschien heeft zij toch betje eten
in de keuken gejat
Babette is ook een Back stabber 1ste klasquote:Op woensdag 28 september 2022 20:43 schreef puzziepie het volgende:
Babette nu over Jeffrey , dat zij zijn target nu is
Opvallend iddquote:Op woensdag 28 september 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babette is ook een Back stabber 1ste klas
haar wijntjes avond heeft ze de volgende ochtend een behoorlijk scheve schaats gereden
nu alles om anderen onder de bus te gooien
ze heeft Wendy ook een soort van gedumptquote:
De dynamiek is compleet veranderd in twee dagenquote:Op woensdag 28 september 2022 20:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze heeft Wendy ook een soort van gedumpt
niet volledig want dan weet ze dat Wendy haar scheur lostrekt
Jeffrey in een fout daglicht zetten, zonder zijn naam te noemen, maar steeds zeggen hoe erg het is voor Martin. Zou ze verliefd zijn op Martin? Ze verdedigd hem altijd.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Babette is ook een Back stabber 1ste klas
haar wijntjes avond heeft ze de volgende ochtend een behoorlijk scheve schaats gereden
nu alles om anderen onder de bus te gooien
Dat is wel interessantquote:Op woensdag 28 september 2022 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De dynamiek is compleet veranderd in twee dagen
het leek me dat Babette een oogje op Jeff hadquote:Op woensdag 28 september 2022 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
De dynamiek is compleet veranderd in twee dagen
Nou ja... groepsprocessen en hoe ze werken is altijd wel leuk om te zien. Heb er de pest aan om er deel van te maken, maar het bekijkenquote:
vraag ik me afquote:Op woensdag 28 september 2022 20:48 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Jeffrey in een fout daglicht zetten, zonder zijn naam te noemen, maar steeds zeggen hoe erg het is voor Martin. Zou ze verliefd zijn op Martin? Ze verdedigd hem altijd.
Oh niet...quote:Op woensdag 28 september 2022 20:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
vraag ik me af
als Martin geen manager meer is
vraag ik me af hoe interessant ze hem nog vindt
Babette is een beetje een slangquote:
Toch nog even kijken danquote:Op woensdag 28 september 2022 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Gisteren was haar woede in de tv uitzending
Volgens mij hebben we echt nog maar een beetje gezien. Die wordt gek als ze woest wordt.
Arme Martinquote:Op woensdag 28 september 2022 20:51 schreef puzziepie het volgende:
Babette maakt het allemaal wel heel zwaar
vrouwen hebben nogal eens de neiging de underdog te steunenquote:Op woensdag 28 september 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt vast door die "Droopy Eyes"
Leuke bijnaam voor Martinquote:Op woensdag 28 september 2022 20:55 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Komt vast door die "Droopy Eyes"
Ik vind hem er vooral enorm oud uitzien voor iemand van 31. Kan daar echt met m’n kop niet bij.quote:Op woensdag 28 september 2022 20:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
vrouwen hebben nogal eens de neiging de underdog te steunen
heb ik gelukkig zelf geen last van
Martin ook niequote:Op woensdag 28 september 2022 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind hem er vooral enorm oud uitzien voor iemand van 31. Kan daar echt met m’n kop niet bij.
stiekem is hij wel gewoon 40quote:Op woensdag 28 september 2022 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik vind hem er vooral enorm oud uitzien voor iemand van 31. Kan daar echt met m’n kop niet bij.
eunice waarschijnlijk?quote:Op woensdag 28 september 2022 21:02 schreef Adat231 het volgende:
goedeavond. de laatste tijd hoor ik steeds meer bewoners over Eucalypta. Hebben jullie enig idee wie ze er mee bedoelen?
Zo zag ik dat Wanda ook pas 31 is. Die ziet er toch ook 10 jaar ouder oud?quote:Op woensdag 28 september 2022 20:59 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
hij heeft goed inzichtquote:Op woensdag 28 september 2022 21:03 schreef puzziepie het volgende:
Jeff en Kim over Babs en Alicia die ineens bij de andere groep willen horen
Zou die juist jonger dan 30 geschat hebbenquote:Op woensdag 28 september 2022 21:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zo zag ik dat Wanda ook pas 31 is. Die ziet er toch ook 10 jaar ouder oud?
Ik ookquote:Op woensdag 28 september 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zou die juist jonger dan 30 geschat hebben
O nou zo zie je maarquote:Op woensdag 28 september 2022 21:05 schreef engine het volgende:
[..]
Zou die juist jonger dan 30 geschat hebben
ja maar hij is zieligquote:Op woensdag 28 september 2022 21:08 schreef greysbones het volgende:
de manager ligt alweer ziek zwak en misselijk op bed
Waarom?quote:
quote:
Oh okayquote:Op woensdag 28 september 2022 21:12 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat het een stuk hypocriet is.
Net allemaal boven op hem of zijn bed liggen en hem vertellen hoe geweldig hij wel niet isquote:Op woensdag 28 september 2022 21:12 schreef greysbones het volgende:
[..]![]()
dat zielige actje
echt ik snap bepaalde mensen niet
hij melkt het helemaal uitquote:Op woensdag 28 september 2022 21:15 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net allemaal boven op hem of zijn bed liggen en hem vertellen hoe geweldig hij wel niet is![]()
Een échte vent stapt op Jeffrey af en zegt, zullen we het e.e.a. ff uitpraten, drinken samen eenen het is klaar, die gaat niet op bed liggen janken.
quote:Op woensdag 28 september 2022 21:14 schreef engine het volgende:
[..]
Oh okay
Gelukkig hebben we binnenkort manager madeleine. Die zal dat wel oplossen
Beetje net als Ruben met Djedi, janken en klagen bij iedereen die het maar horen wil.quote:
gewoon lekker laten wegkwijnen die aandachtstrekkerquote:Op woensdag 28 september 2022 21:16 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Beetje net als Ruben met Djedi, janken en klagen bij iedereen die het maar horen wil.
Had nog liever gehad dat ze met elkaar op de vuist waren gegaan en dan zand erover
Volgens mij op Wendyquote:Op woensdag 28 september 2022 21:20 schreef puzziepie het volgende:
Nu ben ik wel benieuwd wie Maddy gek wil maken door op haar te stemmen , ik heb het vandaag vaker op stream gezien.
Wendy weet het ook niet en zou het zelfs zielig vinden. dus ik denk het nietquote:
Ze had het vanmorgen erover dat ze vanaf die zuipavond dronken was en de dag daarna zo tekeer was gegaan en Wendy helemaal zat was en van haar mocht oprotten.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Wendy weet het ook niet en zou het zelfs zielig vinden. dus ik denk het niet
Dat zei ze net ook, maar er is een verschil tussen iets in emotie roepen en nu die situatie terug halen en over die emotie /situatie te praten zoals ze net deed. Wendy mag dan wel bitchen (en terecht) maar iemand slechte dingen toewensen zie ik niet bij haarquote:Op woensdag 28 september 2022 21:29 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze had het vanmorgen erover dat ze vanaf die zuipavond dronken was en de dag daarna zo tekeer was gegaan en Wendy helemaal zat was en van haar mocht oprotten.
Wow, ja !quote:Op woensdag 28 september 2022 21:02 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zo zag ik dat Wanda ook pas 31 is. Die ziet er toch ook 10 jaar ouder oud?
Wow wat heb ik gemist?!quote:
Ik zat naar Kim en Jeffrey te kijken en ineens zijn mensen klaar met alicia?quote:
Ailicia kruipt zielepoot Martin in zijn hol en heult met de vijand #teamJeffreyquote:
Omdat ze hypocriet is ,maar dat is mijn meningquote:Op woensdag 28 september 2022 21:36 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik zat naar Kim en Jeffrey te kijken en ineens zijn mensen klaar met alicia?
Ohquote:Op woensdag 28 september 2022 21:36 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ailicia kruipt zielepoot Martin in zijn hol en heult met de vijand #teamJeffrey
Onderbouwing is mij niet gegund zeker ?quote:Op woensdag 28 september 2022 21:37 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Omdat ze hypocriet is ,maar dat is mijn mening
Zelfde als Aardbeienmoes,. ik ben al twee dagen ziek en mijn batterij is een beetje leeg aan het lopen voor vandaagquote:Op woensdag 28 september 2022 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onderbouwing is mij niet gegund zeker ?
Net gedaanquote:Op woensdag 28 september 2022 21:37 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Onderbouwing is mij niet gegund zeker ?
Ochquote:Op woensdag 28 september 2022 21:39 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Zelfde als Aardbeienmoes,. ik ben al twee dagen ziek en mijn batterij is een beetje leeg aan het lopen voor vandaag
Waaronder Alicia, Rupert, Maddy en Moariama of hoe ze heetquote:Op woensdag 28 september 2022 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net gedaanMartin zit of in zijn kantoor of ligt op bed, hij is nu heul zielig en heb gehoord dat hij naar huis wil. Groep probeert hem tegen te houden en vertellen hem hoe geweldig hij is
Geen corona (hoop ik) maar ik was wel goed ziek gisterenquote:
Ja, jij welquote:Op woensdag 28 september 2022 21:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Net gedaanMartin zit of in zijn kantoor of ligt op bed, hij is nu heul zielig en heb gehoord dat hij naar huis wil. Groep probeert hem tegen te houden en vertellen hem hoe geweldig hij is
quote:Op woensdag 28 september 2022 21:41 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Jeffrey een beetje too much worden, hij wil té graag een huub dgk'tje worden en is alleen nog maar bezig met een grote bakkes hebben over anderen en te denken dat ie daar punten mee kan scoren bij de tv kijkers. Ik was zo pro Jeffrey maar ik ben nu richting pro Martin aan het gaan.
Ik ben geen hijquote:Op woensdag 28 september 2022 21:41 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ja, jij welmaar was benieuwd naar z’n persoonlijke reden. Maar ik lees net dat hij ziek is, dus dan ga ik hem daar niet lastig mee vallen.
Thanksik heb talent om naar de verkeerde streams te kijken elke keer
Omg sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat je niet doodt, zorgt er alleen voor dat je vreemd overkomt in intieme situaties.
Echt? Dus jij valt ook voor iemand die zo in de slachtofferrol kruipt?quote:Op woensdag 28 september 2022 21:41 schreef mijntjexx het volgende:
Ik vind Jeffrey een beetje too much worden, hij wil té graag een huub dgk'tje worden en is alleen nog maar bezig met een grote bakkes hebben over anderen en te denken dat ie daar punten mee kan scoren bij het publiek. Ik was zo pro Jeffrey maar ik ben nu richting pro Martin aan het gaan.
quote:Op woensdag 28 september 2022 21:44 schreef Moeraskat het volgende:
Ik zal mezelf een gele kaart geven![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Ik val voor niemand!quote:Op woensdag 28 september 2022 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt? Dus jij valt ook voor iemand die zo in de slachtofferrol kruipt?
Maar daar is hij zelfs hypocriet en tegenstrijdig in.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:45 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Echt? Dus jij valt ook voor iemand die zo in de slachtofferrol kruipt?
Omdat jij dat echt irritante mensen vindt, hoeft Jeffrey dat niet te vinden en zijn uitval had ook te maken met de rol van Martin als managerquote:Op woensdag 28 september 2022 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
Jeffrey kan het alleen maar goed maken met me als ie die kut Wanda ,Marciano of Kim k ( ok Zoe mag ook) eens aan gaat spreken zoals hij Martin aansprak. Dat zijn pas écht de irritante mensen maar dat durft ie niet. Hij wist wel wie hij uit moest kiezen.
Dus een 'te makkelijk scoren' doelwitquote:Op woensdag 28 september 2022 21:46 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar daar is hij zelfs hypocriet en tegenstrijdig in.
De ene keer een vette bek en dan weer zielig doen
Zeg ik dat jij dat moet vinden dan?quote:Op woensdag 28 september 2022 21:47 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat jij dat echt irritante mensen vindt, hoeft Jeffrey dat niet te vinden en zijn uitval had ook te maken met de rol van Martin als manager
Dat is Jeffrey dan ook.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:47 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Dus een 'te makkelijk scoren' doelwit
Jeffrey boeit het vast niet hoe jij over hem denktquote:Op woensdag 28 september 2022 21:45 schreef mijntjexx het volgende:
Jeffrey kan het alleen maar goed maken met me als ie die kut Wanda ,Marciano of Kim k ( ok Zoe mag ook) eens aan gaat spreken zoals hij Martin aansprak. Dat zijn pas écht de irritante mensen maar dat durft ie niet. Hij wist wel wie hij uit moest kiezen.
ze geeft een sterk voorgevoel dat ze dat moet doenquote:Op woensdag 28 september 2022 21:49 schreef Seattle het volgende:
[..]
Hoe zo dat ineens? Heb het even niet gevolgd
Wil thuis weer aan de slag, heeft niets te maken met de mensen in de loods, ze kan met iedereen goed zei zequote:Op woensdag 28 september 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Eunice mist haar kinderen![]()
Mijn hemel
Dat kunnen we denk ik wel van alle bewoners zeggenquote:Op woensdag 28 september 2022 21:49 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Jeffrey boeit het vast niet hoe jij over hem denkt
ja dit had ik ook niet verwacht, vooral nu ze een oogje had op jefquote:Op woensdag 28 september 2022 21:50 schreef Moeraskat het volgende:
Ik heb eunice al even niet gezien. ( paar uur ) wat is er veranderd?
Dat geloof ik ook wel ,maar je geeft je op en dan na een maandje mis je je leventjequote:Op woensdag 28 september 2022 21:51 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wil thuis weer aan de slag, heeft niets te maken met de mensen in de loods, ze kan met iedereen goed zei ze
Kloptquote:Op woensdag 28 september 2022 21:51 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat kunnen we denk ik wel van alle bewoners zeggen
Jeffrey heft uitgelegd waarom hij dat deed, om de reden dat Martin dan niet weer kon liegen en zijn woorden verdraaien. Maar even goede vrienden hoor, Iedereen heeft zijn voorkeur en dat is maar goed ook.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:50 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Martin heeft hem niet en public aangevallen
Ze moeten niets, en als ze iets moeten moeten ze juist ruzie maken en voor nog meer verdeling zorgenquote:Op woensdag 28 september 2022 21:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Kloptdus ze hoeven niets met ons goed te maken. Alleen met elkaar.
Dus Jeffrey en Martin moeten elkaar even een kusje geven een sorry zeggen.
En van elkaar stelenquote:Op woensdag 28 september 2022 21:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ze moeten niets, en als ze iets moeten moeten ze juist ruzie maken en voor nog meer verdeling zorgen
Eunice begint door te krijgen dat ze Jeffrey niet in haar bedje kan krijgenquote:Op woensdag 28 september 2022 21:49 schreef puzziepie het volgende:
Eunice mist haar kinderen![]()
Mijn hemel
Is de Labello van Madeline al terecht? Had Leila hem gejat? Ik vind haar een onsympathieke vrouw.quote:
Volgens mij is er niks gevonden. Er is overigens al een hele lijst weg.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de Labello van Madeline al terecht? Had Leila hem gejat? Ik vind haar een onsympathieke vrouw.
Waarom geven ze elkaar de schuld zonder het zeker te weten ?quote:Op woensdag 28 september 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Is de Labello van Madeline al terecht? Had Leila hem gejat? Ik vind haar een onsympathieke vrouw.
Ik dacht dat Eunice veel te oud voor hem is, maar ze is pas 42quote:Op woensdag 28 september 2022 21:54 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Eunice begint door te krijgen dat ze Jeffrey niet in haar bedje kan krijgen
Vanmorgen had ze het erover dat ze Esther (of was het Janet?) er van verdacht.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:54 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wat?! Wow.. ik dacht tegen de 50quote:Op woensdag 28 september 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik dacht dat Eunice veel te oud voor hem is, maar ze is pas 42
Misschien sluipt FEBO 's nachts rond om het één en ander te verdonkeremanen.quote:Op woensdag 28 september 2022 21:56 schreef just me het volgende:
[..]
Waarom geven ze elkaar de schuld zonder het zeker te weten ?
dat bedoel ik, de een zegt ik denk dat die het gedaan heeft en de volgende weet het zekerquote:Op woensdag 28 september 2022 21:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Vanmorgen had ze het erover dat ze Esther (of was het Janet?) er van verdacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |