Volgens mij ben ik wat gemakkelijkerquote:Op woensdag 28 september 2022 17:39 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
men. Aardbeienmoes zou niet blij met mij zijn als ik zo bij een andere man zou liggen/ hangen
Zozo…quote:Op woensdag 28 september 2022 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik eis dat ze nu gaan koken en een keukenstream hebben
Meid toch hihiquote:
Heel irritant om naar te kijken. Zijn houding en manier van spreken.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:46 schreef Seattle het volgende:
Imadidididjedin heeft ook mooi haar en lieve sproetjes en een irritant accent. Kan hem zo moeilijk volgen helaas
Misschien weet zij dat helemaal niet , je kan niet alles van iemand aflezen.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:46 schreef ChildoftheStars het volgende:
Djedi heeft wel domme dingen gezegd idd bij een kwetsbare jongen
Touchéquote:Op woensdag 28 september 2022 17:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Misschien weet zij dat helemaal niet , je kan alles van iemand aflezen.
Djedie is met hele dingen bezig, en logisch . Ruben wil dat ze met hem bezig is.
Ze zouden hem kunnen helpen met zijn NL taal, beter leren praten.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Heel irritant om naar te kijken. Zijn houding en manier van spreken.
Nou het is iig te volgenquote:
Ja ik wil wel moeite doen, maar het lukt me echt niet. Ik ga weer naar stream 2quote:Op woensdag 28 september 2022 17:47 schreef engine het volgende:
[..]
Heel irritant om naar te kijken. Zijn houding en manier van spreken.
Als hij praat zap ik altijd door...quote:Op woensdag 28 september 2022 17:48 schreef Seattle het volgende:
[..]
Ja ik wil wel moeite doen, maar het lukt me echt niet. Ik ga weer naar stream 2
quote:Op woensdag 28 september 2022 17:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik vind haar wel vervelend, dat dan weer wel
Gadverdamme voeten masserenquote:
Eensquote:Op woensdag 28 september 2022 17:46 schreef Seattle het volgende:
Imadidididjedin heeft ook mooi haar en lieve sproetjes en een irritant accent. Kan hem zo moeilijk volgen helaas
Ik trek het gewoon niet, zelfde voor Leila en Rupertquote:Op woensdag 28 september 2022 17:50 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Als hij praat zap ik altijd door...
Ik haat smurfenquote:
okquote:
Och die lach van Eunice inderdaad. Tenenkrommend.quote:Op woensdag 28 september 2022 17:52 schreef Moeraskat het volgende:
[..]
Ik trek het gewoon niet, zelfde voor Leila en Rupert![]()
De lach van eunice trek ik ook slecht
Gadverdamme !!!!!!!!!quote:
Ik wens je lego steentjesquote:
Hup hup schort om en gaanquote:Op woensdag 28 september 2022 17:56 schreef Seattle het volgende:
De keuken… ik moet ook naar mijn keuken, geen zin in
Zou zijn moeder vertederd zijn door zo’n foto? Dat soort dingen vraag ik mij dan afquote:
Jaquote:Op woensdag 28 september 2022 17:56 schreef Seattle het volgende:
[..]
Zou zijn moeder vertederd zijn door zo’n foto? Dat soort dingen vraag ik mij dan af
quote:Op woensdag 28 september 2022 18:02 schreef Ebinas het volgende:
Er zit een vlieg in zegt Zoe, Janet haalt hem eruit
[ afbeelding ]
Nou nou ...quote:
Ze is het nog aan het verdelenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
Wat een lullig beetje stamp
Geef hem een dj-booth en muziekquote:Op woensdag 28 september 2022 17:46 schreef Seattle het volgende:
Ja jesus het is rook nooit goedquote:Op woensdag 28 september 2022 18:07 schreef chufi het volgende:
Met een 1/3 worst hadden ze ook wel afgekund
Ze hebben 1/3 rookworst.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:07 schreef chufi het volgende:
Met een 1/3 worst hadden ze ook wel afgekund
Dan bedoel ik 1/4quote:Op woensdag 28 september 2022 18:08 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ze hebben 1/3 rookworst.
Janet heeft ze goed onder de duim. Niet eerder pakken dan wanneer ik het zeg.
Daarom team janetquote:Op woensdag 28 september 2022 18:08 schreef itsme46 het volgende:
[..]
Ze hebben 1/3 rookworst.
Janet heeft ze goed onder de duim. Niet eerder pakken dan wanneer ik het zeg.
LOLquote:
NOOT NOOTquote:
quote:
quote:Op woensdag 28 september 2022 18:15 schreef Ebinas het volgende:
nog een ransuil
[ afbeelding ]
-edit- staat precies die fles ervoor.
Ze zit met een pot mayo
Ja ik zag het d'r ook al doenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:15 schreef Ebinas het volgende:
nog een ransuil
[ afbeelding ]
Ze zit met een pot mayo
Heb er wel de focus op, vind ik eik het leukst om te doenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja ik zag het d'r ook al doen
Hoe krijg je het toch al voor elkaar om op het goede moment een dingetje ervan te maken. Alsof je het weet dat ze dat gaat doen
quote:Op woensdag 28 september 2022 18:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb er wel de focus op, vind ik eik het leukst om te doen
Nee, nee, nee,.......ja nou ja.....dat ook.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Ze heeft gewoon een afgezakt gezicht, dus het kan verkeerd overkomen
quote:Op woensdag 28 september 2022 18:02 schreef Ebinas het volgende:
Er zit een vlieg in zegt Zoe, Janet haalt hem eruit
[ afbeelding ]
Nee dat heeft wel wat tijd nodigquote:Op woensdag 28 september 2022 18:23 schreef D. het volgende:
[..]
[..]
Maar toch niet op zo'n korte termijn?
Weet niet zo goed wat ze verder eten.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Zeker gezien het feit dat ze de hele dag weinig krijgen
Ik eet ook heel wat meer, maar ik ben een grote eter. Volgens mij zijn het normale portiesquote:Op woensdag 28 september 2022 18:22 schreef D. het volgende:
[..]
Ja
Zeker gezien het feit dat ze de hele dag weinig krijgen
Nee natuurlijk niet. Maar alleen al het feit dat een vlieg in je eten gaat zitten. WTFquote:
Ach... dood varken, dode vlieg, wat is het verschilquote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar alleen al het feit dat een vlieg in je eten gaat zitten. WTF
Ook normaal is dus verschillend.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet ook heel wat meer, maar ik ben een grote eter. Volgens mij zijn het normale porties
Beide net op de stront gezetenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... dood varken, dode vlieg, wat is het verschil
Ja, ik vind mijn porties normaalquote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ook normaal is dus verschillend.![]()
Vond mezelf normaal/gemiddeld, maar daar denk jij weer anders over
Ik bel Walter White evenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ach... dood varken, dode vlieg, wat is het verschil
Mijn porties zijn iets groterquote:Op woensdag 28 september 2022 18:25 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik eet ook heel wat meer, maar ik ben een grote eter. Volgens mij zijn het normale porties
Ze hadden wraps met roomkaas tomaat en sla als lunch..quote:Op woensdag 28 september 2022 18:28 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn porties zijn iets groter
Lunch heb ik gemist, maar ontbijt was ook maar 2 sneetjes brood
Daar is weinig aan te doen, dat doen vliegen, en ze hebben er nogal wat daarquote:Op woensdag 28 september 2022 18:26 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet. Maar alleen al het feit dat een vlieg in je eten gaat zitten. WTF
Vliegenwacht.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:30 schreef D. het volgende:
[..]
Daar is weinig aan te doen, dat doen vliegen, en ze hebben er nogal wat daar
quote:Op woensdag 28 september 2022 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vliegenwacht.
VInd het wel een taak voor Martin met die wapperende armen en handen
Ze moeten daar een paar van die plakstips ophangenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:30 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Vliegenwacht.
VInd het wel een taak voor Martin met die wapperende armen en handen
Die ja ze was op het punt om te jankenquote:
Ze trekken Jeff niet meer.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Die ja ze was op het punt om te janken
Dat is lullig voor Jeffquote:
quote:Op woensdag 28 september 2022 18:34 schreef D. het volgende:
Heeft Babette een piercing, of zit er een lieveheersbeestje in haar oor?
Ik ze wel bult of wrat oidquote:Op woensdag 28 september 2022 18:34 schreef D. het volgende:
Heeft Babette een piercing, of zit er een lieveheersbeestje in haar oor?
Er is geen borg.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:35 schreef spapaars het volgende:
Jef wil naar huis zonder zijn borg te verliezen.
Dat zou wel beter zijn. Wel smerige dingen, maar beter vieze plakvanger dan op mijn bordquote:Op woensdag 28 september 2022 18:31 schreef D. het volgende:
[..]
Ze moeten daar een paar van die plakstips ophangen
Er zit lokstof op maw meer beetjesquote:Op woensdag 28 september 2022 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn. Wel smerige dingen, maar beter vieze plakvanger dan op mijn bord
Ach, zolang jouw bord niet daar staatquote:Op woensdag 28 september 2022 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zou wel beter zijn. Wel smerige dingen, maar beter vieze plakvanger dan op mijn bord
Daarom, waarschijnlijk is een dag of 2 genoegquote:Op woensdag 28 september 2022 18:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Slim bedacht welquote:Op woensdag 28 september 2022 18:37 schreef Soury het volgende:
[..]
Er zit lokstof op maw meer beetjes
INEZquote:Op woensdag 28 september 2022 18:37 schreef puzziepie het volgende:
Inez Weski de roze olifant in de rechtzaak Jeff de roze olifant in JAA
moet dat nou zo dichtbijquote:Op woensdag 28 september 2022 18:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Een eng ding is het zeker..
[ afbeelding ]
hoe lang wil je horen dat ze jeffie niet vertrouwen?quote:Op woensdag 28 september 2022 18:39 schreef Ebinas het volgende:
Jammer Jasper erbij, gesprek gestopt
Geen idee, heb het nog niet eerder meegekregen.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoe lang wil je horen dat ze jeffie niet vertrouwen?
Ik wil dat wel horen eigenlijkquote:Op woensdag 28 september 2022 18:40 schreef Charmian het volgende:
[..]
hoe lang wil je horen dat ze jeffie niet vertrouwen?
Ik ook niet.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Geen idee, heb het nog niet eerder meegekregen.
Heb de laatste dagen weinig kunnen zien
had ook precies rookwurst(Selchwurst)quote:Op woensdag 28 september 2022 18:14 schreef Ebinas het volgende:
Wat een ransuilen ook.
Mayo erbij
[ afbeelding ]
na 80 keer hetzelfde herhalen in iets andere bewoording, dan weet ik het welquote:Op woensdag 28 september 2022 18:41 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik wil dat wel horen eigenlijk
Ging over een restaurant.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:44 schreef Soury het volgende:
Zoe klapt een beetje uit de school. Ik was net te laat over kut op tafel
Nou wat fijnquote:Op woensdag 28 september 2022 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
had ook precies rookwurst(Selchwurst)
en Sauerkraut vandaag
Ik was ziek heb niet alles gezienquote:Op woensdag 28 september 2022 18:44 schreef Charmian het volgende:
[..]
na 80 keer hetzelfde herhalen in iets andere bewoording, dan weet ik het wel
Ook toevallig, ik 2 weken terug.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
had ook precies rookwurst(Selchwurst)
en Sauerkraut vandaag
zie de mayo nietquote:Op woensdag 28 september 2022 18:15 schreef Ebinas het volgende:
nog een ransuil
[ afbeelding ]
Ze zit met een pot mayo
je hebt nu toch gekeken? er wordt gewoon steeds hetzelfde gezegd in dat gesprekquote:Op woensdag 28 september 2022 18:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik was ziek heb niet alles gezien
Dat is vanavond in hun slaapkamer in bedquote:Op woensdag 28 september 2022 18:47 schreef Ebinas het volgende:
Is dat pingpong vanavond?
Volgens mij zou Marciano nog wat zeggen,of is dat al gebeurd, of doet ie het niet meer.
Die mag winnenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:47 schreef puzziepie het volgende:
Martin ligt weer in bed begrijp ik
Wat maakt het uit.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt nu toch gekeken? er wordt gewoon steeds hetzelfde gezegd in dat gesprek
gaat erder endenquote:Op woensdag 28 september 2022 18:33 schreef spapaars het volgende:
Ze konden in Utopia veel meer doen.
De loods was niet af, ruim terrein om iets mee te kunnen doen, kortom betere streams om naar te kijken.
Dit is BB die een jaar duurt.
Dan heb ik het gemist, want ik heb het niet gezien vandaagquote:Op woensdag 28 september 2022 18:47 schreef Charmian het volgende:
[..]
je hebt nu toch gekeken? er wordt gewoon steeds hetzelfde gezegd in dat gesprek
Ohhhhhh ik dacht nu komt het.......voor de groep knallen.quote:Op woensdag 28 september 2022 18:48 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat is vanavond in hun slaapkamer in bed
Ligt onder vuur, lijkt me duidelijkquote:Op woensdag 28 september 2022 18:49 schreef puzziepie het volgende:
Martin gedraagt zich heel erg vreemd vindt groepje GJ,Erik,Nadir
ook skipquote:Op woensdag 28 september 2022 18:54 schreef puzziepie het volgende:
Groepje Jerold Rupie Imma zitten in de reet van Maddy
Ik ga me bezattenquote:
Ik hoorde al zoiets , dan ben je idd een lafbekquote:Op woensdag 28 september 2022 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Martin wil naar huis, schijnt niet goed te gaan met hem volgens de dames.
Dus hij krijgt 1 keer een grote mond en wil gelijk weg. Mietje.
zijn nu al 3 jef,madin, aliciaquote:Op woensdag 28 september 2022 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Hij heeft wel een boel klote over zich heen gehad. Hij handelde dat wel.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Echt he, opzouten die lafbek ja, beter woord ervoor, lafbek. Sukkel is het.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik hoorde al zoiets , dan ben je idd een lafbek
Nah grote mond.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
En veroorzaakte ook een hoop gedoe. Hoe dan ook, we merken het wel komende dagen dan.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Hij heeft wel een boel klote over zich heen gehad. Hij handelde dat wel.
Mja, grove woorden misschien maar ook wel wat gelijk, Martin had echt wel een bepaalde houding zo van kijk mij eens de baas zijn en ik kan aaaaallllleeeessss, dan kan je ook wel een keer tegengas verwachten.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:03 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nah grote mond.
Die nare Jeffrey met zijn : je bent niets en je kan niets en nog wel erger dingen die Jefry zei..
Ik vind het niet kunnen
Eensquote:Op woensdag 28 september 2022 19:06 schreef Charmian het volgende:
jeffie zorgde eindelijk voor iets pittigs ipv dat eeuwige geroddel van die bakvismutsen #teamjeffie
Ik denk dat als je die verantwoording krijgt vanaf het begin is het lastig om iedereen tevreden te krijgen. Wat dat betreft heeft Martin het niet slecht gedaan, ieder ander zou negatieve feedback krijgenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
En veroorzaakte ook een hoop gedoe. Hoe dan ook, we merken het wel komende dagen dan.
Gewoon recht in zijn bakkesquote:Op woensdag 28 september 2022 19:06 schreef Charmian het volgende:
jeffie zorgde eindelijk voor iets pittigs ipv dat eeuwige geroddel van die bakvismutsen #teamjeffie
istie aan het likken?quote:
Precies! Niet de ruimte gevend om er via via via weer een ander lul verhaal van te maken,quote:Op woensdag 28 september 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Gewoon recht in zijn bakkes
Zonder dat Martin er achteraf een ander verhaaltje van kan maken
Jaaahaaaquote:Op woensdag 28 september 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Hij wilde die verantwoording, maar wat graag en nee hij heeft het niet slecht gedaan maar er zijn echt wel dingen gebeurt waardoor ik zeg: #teamjeffreyquote:Op woensdag 28 september 2022 19:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik denk dat als je die verantwoording krijgt vanaf het begin is het lastig om iedereen tevreden te krijgen. Wat dat betreft heeft Martin het niet slecht gedaan, ieder ander zou negatieve feedback krijgen
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:01 schreef ChocoFan het volgende:
Heel wat beter dan de rest, die over iedereen lult, maar nooit tegen de persoon zelf wat zegtquote:Op woensdag 28 september 2022 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Preciesquote:Op woensdag 28 september 2022 19:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Precies! Niet de ruimte gevend om er via via via weer een ander lul verhaal van te maken,
Soms moet je dat op die manier aanpakken
het houdt ruis tegen, iedereen weet dan hoe het zitquote:Op woensdag 28 september 2022 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jaaahaaamaar waarom in de fucking groep
Zodat martin het niet later weer kan verdraaien, dat gebeurt veel daar, dingen die verdraaid worden, nu kon iedereen getuigen zijn.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Laat die het maar doenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hij wilde die verantwoording, maar wat graag en nee hij heeft het niet slecht gedaan maar er zijn echt wel dingen gebeurt waardoor ik zeg: #teamjeffrey
Dus dat, eindelijk iemand die durft te zeggen wat hij denkt.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heel wat beter dan de rest, die over iedereen lult, maar nooit tegen de persoon zelf wat zegt
Omdat Martin er om bekend staat verhaaltjes te verdraaien.. remember snoepjesgatequote:Op woensdag 28 september 2022 19:08 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Die wil niet eens, weet dat het veel te veel gedoe is. Martin wilde wel en heel heel heel erg graag wilde hij het.quote:
alleen madeleine en janet zijn in de race voor 'manager'quote:
Mwahhhquote:Op woensdag 28 september 2022 19:11 schreef spapaars het volgende:
Het komt een beetje uit het niets dat met Martin.
Misschien een leuke verhaallijn gemaakt voordat hij vertrekt.
jij zegt proevenquote:
Waarvan? Dat Jeffrey vindt dat Martin niks is en niks kan, een loser is etc etc etc ?quote:Op woensdag 28 september 2022 19:09 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Zodat martin het niet later weer kan verdraaien, dat gebeurt veel daar, dingen die verdraaid worden, nu kon iedereen getuigen zijn.
Martinquote:Op woensdag 28 september 2022 19:12 schreef ChocoFan het volgende:
En verder mag iedereen zijn favoriet hebben of wel of niet van bepaalde acties houden uiteraard.
Love en piece in de COS
Vooral de laatste dagen.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mwahhh
Er is heel veel commentaar achter Martins rug om
Tja, dat is zijn mening. Van Jeffrey en hij was grof en heeft zeker zijn tv momentje even gepakt.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:13 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Waarvan? Dat Jeffrey vindt dat Martin niks is en niks kan, een loser is etc etc etc ?
dat was niet bestellt?quote:Op woensdag 28 september 2022 19:16 schreef spapaars het volgende:
Zo, kost dus geen drol, gratissss
[ afbeelding ]
hoezo hebben alle dat ding op de Kop?quote:Op woensdag 28 september 2022 19:19 schreef ChocoFan het volgende:
Lekker hoor, oksels ontharen aan de eettafel.
Beauty avond, lekker frutten met elkaarquote:Op woensdag 28 september 2022 19:20 schreef mario390 het volgende:
[..]
hoezo hebben alle dat ding op de Kop?
belachelijkquote:Op woensdag 28 september 2022 19:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Leuk een beauty avond voor de vrouwen
Ik zou hem wel….quote:
Voor de streams ... de mannen mogen laterquote:Op woensdag 28 september 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
belachelijk
waarom alleen voor de vrouwen
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beauty avond, lekker frutten met elkaar![]()
![]()
Houd je haar naar achteren voor als je zalf wilt smeren op je hoofd.
oke komt geen pingpong spelen?quote:Op woensdag 28 september 2022 19:21 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beauty avond, lekker frutten met elkaar![]()
![]()
Houd je haar naar achteren voor als je zalf wilt smeren op je hoofd.
Mannen hadden idd ook wel iets kunnen krijgen..quote:Op woensdag 28 september 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
belachelijk
Dit is goudquote:
waarom ga je een prijs weggeven die alleen voor de vrouwen isquote:Op woensdag 28 september 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mannen hadden idd ook wel iets kunnen krijgen..
Die g=hebben ook gekregenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:22 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Mannen hadden idd ook wel iets kunnen krijgen..
hij doet ook metquote:Op woensdag 28 september 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
belachelijk
Dat is een andere dag, ik weet niet meer wanneer.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
oke komt geen pingpong spelen?
wtfquote:Op woensdag 28 september 2022 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
Dus jeffrey zegt voor de streamlock tegen gj dat ie misschien wat te ver was gegaan, bv niet zeggen dat heel nederland hem ziet als een loser, korte versie, afijn maar dat martin dus gelijk naar boven was gegaan en mailtje had gestuurd en jeffrey daarna op het matje moest komen bij de oempa loempa's, dit vinden ze wel heel raar en ik eigenlijk ook. En toen dus een sl.
Dat haal ik eruit ja, ff grof gezegd, martin is huilie huilie gaan doen bij de oempa loempa's en die hebben toen contact gehad met jeffreyquote:Op woensdag 28 september 2022 19:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
wtf
hij mag dus niet zijn mond opentrekken
![]()
Ook maskers?quote:Op woensdag 28 september 2022 19:24 schreef Sestra666 het volgende:
De mannen hebben ook een pakket gekregen... maar niet veel bijzonders. scheerschuim enzo
Berend doet mee zag ikquote:Op woensdag 28 september 2022 19:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
belachelijk
lieve jeffquote:Op woensdag 28 september 2022 19:25 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat haal ik eruit ja, ff grof gezegd, martin is huilie huilie gaan doen bij de oempa loempa's en die hebben toen contact gehad met jeffrey
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:23 schreef ChocoFan het volgende:
Dus jeffrey zegt voor de streamlock tegen gj dat ie misschien wat te ver was gegaan tegen martin, bv niet zeggen dat heel nederland hem ziet als een loser, korte versie, afijn maar dat martin dus gelijk naar boven was gegaan en mailtje had gestuurd en jeffrey daarna op het matje moest komen bij de oempa loempa's, dit vinden ze wel heel raar en ik eigenlijk ook. En toen dus een sl.
we mogen er in ieder geval niet al te veel van zienquote:Op woensdag 28 september 2022 19:26 schreef ChocoFan het volgende:
Hier, weer zoiets, beauty gedoe voor de vrouwen, mannen gaan later, wie loopt er weer rond met een masker, martin.want hij is manager zeker
SL in de hol van de oempa loempa's.quote:Op woensdag 28 september 2022 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
we mogen er in ieder geval niet al te veel van zien
weer een SL
omdat hij een aandachtshoer manager isquote:Op woensdag 28 september 2022 19:28 schreef greysbones het volgende:
waarom ga je een heel gesprek voeren met een masker op je bakkes
quote:Op woensdag 28 september 2022 19:29 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
omdat hij een aandachtshoer manager is
ze valt me zwaar tegenquote:Op woensdag 28 september 2022 19:29 schreef puzziepie het volgende:
Alicia begint me ook tegen te staan met heilige gedoe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |