SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zipportal op 28-09-2022 16:32:39 ]
Bij NBA Today zeiden ze dat hij juist heel gemotiveerd isquote:Op woensdag 28 september 2022 14:53 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat contract kan ook zo zwaar worden dat je hem niet meer kwijtraakt omdat die er niks meer om geeft .
Iemand die stamelend zegt dat het allemaal wel gaat en niet praat tegen zijn coach kan niet gemotiveerd zijn .quote:Op donderdag 29 september 2022 00:44 schreef Omega het volgende:
[..]
Bij NBA Today zeiden ze dat hij juist heel gemotiveerd is
Nee was o.a. Perk himself. Hij blijkt nu basketball serieuzer te nemen om te laten zien dat ze hem onterecht geen max wilden geven.quote:Op donderdag 29 september 2022 02:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Iemand die stamelend zegt dat het allemaal wel gaat en niet praat tegen zijn coach kan niet gemotiveerd zijn .
Zal wel weer een Suns rookgordijn zijn
Wat check je daar? Beter dan ESPN?quote:Op maandag 3 oktober 2022 21:42 schreef Zipportal het volgende:
De nieuwe NBA app is wel hele vooruitgang.
Ooit al wel gedownload maar gebruik het nooit. ESPN werkt fijn voor mij. Maar zal eens kijken.quote:Op maandag 3 oktober 2022 22:24 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Download maar kun je het zelf bekijken. ESPN gebruik ik niet.
Alleen wat highlights, maar daarin wel goed voetenwerk in de post. Hopelijk ontwikkeld hij een goede postgame zodat hij niet alleen maar hoeft te vliegen en heel kan blijvenquote:Op woensdag 5 oktober 2022 09:14 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Ziet er aardig uit bij die vetklep.
Er is een beetje kwaad bloed in de tent denk ik. Het zit Green niet lekker dat Poole een sterk verbetert contract krijgt en dat de onderhandelingen van zijn eigen contract muurvast lijken te zitten. Daarnaast schijnt Poole een beetje een superstar attitude te ontwikkelen en daar rondloopt alsof hij DE man is. Hij schijnt ook in een woordenwisseling met Green iets van 'triple single' te hebben gezegd, waarna hij dus een klap voor zijn bek kreeg. Geen idee hoe men dit gaat oplossen, maar ik begin sterk de indruk te krijgen dat Green aanstuurt op een vertrek richting Detroit. In zijn podcast was hij ook behoorlijk neerbuigend ten opzichte van Poole, en dat was nog voor dit incident. Hij begint wel een stoorzender te worden op deze manier.quote:Op donderdag 6 oktober 2022 03:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
''iK kriJg zO eEn goEd cOntRaCt eN jiJ niEt oUwE''
quote:De NBA bibbert: supergetalenteerde reus Victor Wembanyama maakt de hype helemaal waar in eerste Amerikaanse match
De volgende NBA Draft is nog acht maanden verwijderd, maar nu al is één ding zeker: Victor Wembanyama zal in juni als eerste zijn naam horen in Madison Square Garden. De Franse reus van 2m20 wordt aanzien als een “generationeel supertalent”.
De amper 18-jarige Wenbanyama stak deze week de Atlantische Oceaan over om een exhibitiepartij te spelen met zijn club Metropolitans 92. Hij deed dat tegen de G League Ignite van dat andere supertalent, Scoot Henderson. En de Fransman stelde niet teleur. Hij was goed voor 37 punten (met 7 driepunters), vier rebounds en vijf blocks.
En hoewel zijn rivaal Scoot aan het langste eind trok (122-115) waren de aanwezige basketbalfans, NBA-scouts en basketbalanalisten door het dolle heen over de prestatie van Wenbanyama.
“De toptalenten hebben geweldig gespeeld. Het was alles waar we ons aan konden verwachten”, aldus een van de 200 (!) NBA-scout aan Sport Illustrated. “Het was geweldig om te mee te maken”, aldus de Franse reus. “Ik hoop dit voor de rest van mijn leven te mogen doen.”
quote:Op donderdag 6 oktober 2022 13:32 schreef GotenSSJ het volgende:
GreenGrootste omhoog gevallen debiel in de league
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Lijkt mij goed genoeg om hem eruit te gooien/traden
quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:58 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Wat is dit joh
![]()
Podcastje is een beetje naar z'n hoofd gestegen
Klutch, maar Green kan niet naar LA tenzij Westbrook de andere kant op gaat. Dat gaat nooit gebeuren.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Mag jij eens raden wie Young/Green/Lebrick tezamen vertegenwoordigt
Hij kan wel naar Detroit gaan . En ja dit is gewoon doelbewust iemand proberen te verwonden want erna dook die er ook nog eens op om het af te maken .quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 17:08 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Klutch, maar Green kan niet naar LA tenzij Westbrook de andere kant op gaat. Dat gaat nooit gebeuren.
Maar ik ben benieuwd, Poole mag hier best aangifte van doen. Kijken wat de rechters er mee doen, dit is niet normaal man, met zo'n uithaal kun je iemand met een beetje pech invalide meppen of met heel veel pech dood slaan.
Dat is een flinke zwieper zegquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
En die dan zelf de video bij het bericht zettenquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:19 schreef GotenSSJ het volgende:
Al die (ex-)spelers die nu lopen te janken dat iemand die video lekt mogen ze in de journalistiek ook wel aanpakken trouwens.
Die lijken dat een groter probleem te vinden dan Green die erop los mept.
Bizar. Erg laf om iemand die het totaal niet verwacht zo hard opeens te slaan in z'n gezicht.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 16:42 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
Precies wat ik bedoelde, al is dit natuurlijk geen specifieke speler.quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:17 schreef DrMarten het volgende:
[ twitter ]
Volgens mij concentreren ze zich op het verkeerde probleem
De Lacob familie heeft samen met de GM een Goebbels-propaganda reputatie opgebouwd , alles is perfect en niks kan fout gaan volgens hun .quote:Op vrijdag 7 oktober 2022 22:37 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Precies wat ik bedoelde, al is dit natuurlijk geen specifieke speler.
Hoe krijg je het uit je toetsenbord om er alles aan te willen doen om degene die deze video heeft gelekt te vinden, voordat je uberhaupt een statement maakt over 1 van jouw werknemers die een andere werknemer aanvalt op de werkvloer. Totaal geschift. Zoiets kan je bij de plaatselijke AH doen, niet bij 1 van de meest waardevolle sportclubs ter wereld.
Hoeveel teams zullen er dit seizoen gaan tanken om dat binnen te halen?quote:
Zou mij wel verbazen, als de NBA zich ook nog moet bezighouden met trainingen van teams, what's nextquote:Op vrijdag 7 oktober 2022 18:14 schreef DrMarten het volgende:
Zou me niet verbazen als de NBA er ook een seizoentje schorsing bovenop gooit.
Portis en Mirotic, toen ze in Chicago speelden, kregen ook een schorsing voor een vechtpartij op de training dacht ik.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:39 schreef Omega het volgende:
[..]
Zou mij wel verbazen, als de NBA zich ook nog moet bezighouden met trainingen van teams, what's next
Volgens mij van de Bulls en niet van de NBAquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:48 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Portis en Mirotic, toen ze in Chicago speelden, kregen ook een schorsing voor een vechtpartij op de training dacht ik.
Even opgezocht, je hebt gelijkquote:Op zondag 9 oktober 2022 10:56 schreef Omega het volgende:
[..]
Volgens mij van de Bulls en niet van de NBA
Had ie een buzzer beater?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 01:53 schreef XSbig het volgende:
Gisteren bij de Raptors tegen de Bulls geweest. Wat blijft DeRozan toch een fantastische speler.
quote:Op maandag 10 oktober 2022 06:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]
Koning der wappies laat weer de meest nikszeggende club in de NBA in de steek.
Uit pure propaganda overwegingen gaat die niet zeggen Green eruit gesmeten moet worden ten koste van alles , maar je kan wel merken dat hij en de spelers even niks met hem te maken willen hebben . Geagiteerd "no comment " zeggen nadat die vraag kreeg wanneer die dan wel terugkomt zegt mij al voldoende .quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Misschien moet die z’n handen eens wat vaker wassen. Zelfs als debiele wappie moet je je best doen om 5x COVID te krijgen
![]()
Die Kerr is ook een idioot trouwens, met z’n reactie op het hele Green en gelekte video gebeuren. ‘My job as a coach is to prepare us to play, that is more difficult when there is a leak’
In andere woorden, erg jammer dat de video is gelekt, nu kunnen we niet net doen alsof Draymond geen doorgesnoven debiel is en het onder het tapijt schuiven. Allemachtig, altijd z’n mening klaar op 3 A4’tjes als het in zijn straatje past, en nu het binnen zijn eigen organisatie een teringbende is heeft die niks te zeggen hoor.
Health and safety protocols wil niet direct zeggen dat ie het zelf heeft he. He wordt daar al ingegooid als je in co tact bent geweest met iemand die positief getest is.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 13:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]Misschien moet die z’n handen eens wat vaker wassen. Zelfs als debiele wappie moet je je best doen om 5x COVID te krijgen
![]()
Die Kerr is ook een idioot trouwens, met z’n reactie op het hele Green en gelekte video gebeuren. ‘My job as a coach is to prepare us to play, that is more difficult when there is a leak’
In andere woorden, erg jammer dat de video is gelekt, nu kunnen we niet net doen alsof Draymond geen doorgesnoven debiel is en het onder het tapijt schuiven. Allemachtig, altijd z’n mening klaar op 3 A4’tjes als het in zijn straatje past, en nu het binnen zijn eigen organisatie een teringbende is heeft die niks te zeggen hoor.
Nog steeds? In het begin kan dat wel het geweest zijn inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:51 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Health and safety protocols wil niet direct zeggen dat ie het zelf heeft he. He wordt daar al ingegooid als je in co tact bent geweest met iemand die positief getest is.
Las ook dat Poole niets met hem te maken wou hebben, tot nu toe in ieder geval. Andere spelers hadden het ook al voor Poole opgenomen zag ik, voordat de video gelekt was. Dat zegt wel genoeg ja. Zou het wel heerlijk vinden als Green dalijk een paar jaar weg kan rotten in de onderste regionen van de NBA, misselijk mannetje. Niet enkel vanwege dit incident natuurlijk, maar over z’n hele carriere gezien.quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 14:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Uit pure propaganda overwegingen gaat die niet zeggen Green eruit gesmeten moet worden ten koste van alles , maar je kan wel merken dat hij en de spelers even niks met hem te maken willen hebben . Geagiteerd "no comment " zeggen nadat die vraag kreeg wanneer die dan wel terugkomt zegt mij al voldoende .
Green speelt volgend seizoen voor dat botox Busskindje en de FC Klutch . Zijn laatste jaar, maanden, weken (?) bij GSW wat Myers ook weer slapeloze nachten scheelt .quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Las ook dat Poole niets met hem te maken wou hebben, tot nu toe in ieder geval. Andere spelers hadden het ook al voor Poole opgenomen zag ik, voordat de video gelekt was. Dat zegt wel genoeg ja. Zou het wel heerlijk vinden als Green dalijk een paar jaar weg kan rotten in de onderste regionen van de NBA, misselijk mannetje. Niet enkel vanwege dit incident natuurlijk, maar over z’n hele carriere gezien.
Duwtje versus een haymaker, compleet normale reactie inderdaadquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Green speelt volgend seizoen voor dat botox Busskindje en de FC Klutch . Zijn laatste jaar, maanden, weken (?) bij GSW wat Myers ook weer slapeloze nachten scheelt .
Stukje gebrek aan opvoeding trouwens met een proleet als moeder
[ twitter ]
Na dat potje vannacht tegen Portland is alles weer tjoepie wat leuk daarquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 15:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Duwtje versus een haymaker, compleet normale reactie inderdaadJe ziet wel van wie Draymond z’n intelligentie heeft inderdaad.
En Wiggins dus ook, ik blijf het bizar vinden dat er een salarisplafond is, maar dat teams alsnog 5 spelers op een 20+ miljoen contract kunnen hebben. Volgens mij zitten de Warriors gigantisch over de cap met enkel de contracten van 5 spelers (Curry, Thompson, Green, Poole, Wiggins), en dan moet je er nog 10 anderen bij halen.quote:
Contracten van Poole en Wiggins gaan pas volgend seizoen in dus Poole krijgt voor dit jaar nog steeds maar 1,6 miljoen ofzo . Green heeft nog een 2 jarig contract maar hij kan in de zomer besluiten of die het uitzit of vrij agentje wordt. Maar deze verlengingen geven wel aan wie GSW wil houden en wie niet, dus als Green zegt dat die nog even blijft dan willen ze meteen van hem af.quote:Op zondag 16 oktober 2022 10:16 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
En Wiggins dus ook, ik blijf het bizar vinden dat er een salarisplafond is, maar dat teams alsnog 5 spelers op een 20+ miljoen contract kunnen hebben. Volgens mij zitten de Warriors gigantisch over de cap met enkel de contracten van 5 spelers (Curry, Thompson, Green, Poole, Wiggins), en dan moet je er nog 10 anderen bij halen.
Ah okay, dat verklaard een hoop. Ik dacht dat ze vanaf deze zomer in zouden gaan. Green is klaar ja, dat is vrij duidelijk uit deze extensies.quote:Op zondag 16 oktober 2022 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Contracten van Poole en Wiggins gaan pas volgend seizoen in dus Poole krijgt voor dit jaar nog steeds maar 1,6 miljoen ofzo . Green heeft nog een 2 jarig contract maar hij kan in de zomer besluiten of die het uitzit of vrij agentje wordt. Maar deze verlengingen geven wel aan wie GSW wil houden en wie niet, dus als Green zegt dat die nog even blijft dan willen ze meteen van hem af.
Ik heb (ook) maar voor de Bucks en Doncic gestemd. Maar het zou ook zomaar de Boston Celtics en Giannis kunnen worden.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 12:47 schreef GotenSSJ het volgende:
Bucks en Giannis denk ik.
Met Middleton terug zie ik ze wel weer ver komen. Giannis blijft top, en imo de beste speler in de league op het moment. Al zou het zomaar kunnen dat Doncic MVP gaat winnen omdat Giannis en Jokic er al 2 hebben.
Spurs, Jazz, OKC, Rockets, Pistons, Magic, Wizards, Pacers op zeker. Kings zullen daar wel snel bijkomen.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 22:36 schreef Arnhemunited het volgende:
Wordt wel een interessant seizoen.
Vraagje aan de kenners hier: Welke teams gaan snel in het seizoen tanken voor Wembanyama?
Overigens Ben ik bang dat het toch weer de Warriors gaan worden.
Wat een team was datquote:Carmelo Anthony
Isaiah Thomas
Stanley Johnson (waived by Jazz after trade)
Avery Bradley
Trevor Ariza
Rajon Rondo
Wayne Ellington
DJ Augustin
Dwight Howard
Kent Bazemore
Wizards en Kings zullen wel zo lang mogelijk voor de play-offs/play-in blijven pushen.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Spurs, Jazz, OKC, Rockets, Pistons, Magic, Wizards, Pacers op zeker. Kings zullen daar wel snel bijkomen.
Ik had eerlijk gezegd gemist dat Porzingis nu in Washington zat, ik dacht dat het de grote Bradley Beal show ging worden met 4 matige support spelers. Washington zal dan inderdaad wel wat aan proberen te hakenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:20 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wizards en Kings zullen wel zo lang mogelijk voor de play-offs/play-in blijven pushen.
Magic? Heb je geen vertrouwen in de nr. 1 draft pick?quote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:19 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Spurs, Jazz, OKC, Rockets, Pistons, Magic, Wizards, Pacers op zeker. Kings zullen daar wel snel bijkomen.
Rookies/jonkies, hoe getalenteerd ook, dragen in hun eerste jaar/jaren over het algemeen nog weinig bij aan het daadwerkelijk winnen van wedstrijden.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 08:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Magic? Heb je geen vertrouwen in de nr. 1 draft pick?
Eens, maar er zit een verschil in weinig wedstrijden winnen en daadwerkelijk tanken voor een eventueel toppick in de draft.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 09:53 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Rookies/jonkies, hoe getalenteerd ook, dragen in hun eerste jaar/jaren over het algemeen nog weinig bij aan het daadwerkelijk winnen van wedstrijden.
Kon je 10 jaar geleden een leuk team van makenquote:Op woensdag 19 oktober 2022 00:23 schreef GotenSSJ het volgende:
Lees net op Reddit dat blijkbaar 10 van de 15 Lakers van vorig seizoen niet onder contract staan bij een team dit jaar
[..]
Wat een team was dat
Teams als Houston en Orlando zullen niet perse actief tanken nee. Maar gezien het aantal jonge spelers zullen ze op een "natuurlijke" manier genoeg wedstrijden verliezen voor een hoge draft pick.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eens, maar er zit een verschil in weinig wedstrijden winnen en daadwerkelijk tanken voor een eventueel toppick in de draft.
Maar goed, ik zit volgende week bij de Magic tegen de Hornets. Kleine kans dat ze dan al aan het tanken zijn.
Denk dat veel teams de eerste 30-40 wedstrijden wel serieus spelen, en dan hebben spelers ineens een enkelblessure die 35 wedstrijden duurt om te genezen, of een verkoudheid van 6 weken etc.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 10:58 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Eens, maar er zit een verschil in weinig wedstrijden winnen en daadwerkelijk tanken voor een eventueel toppick in de draft.
Maar goed, ik zit volgende week bij de Magic tegen de Hornets. Kleine kans dat ze dan al aan het tanken zijn.
quote:Westbrook blames coming off bench for hamstring strain
Russell Westbrook describes how coming off the bench in the last preseason game messed with his routine, leading to a hamstring strain.
Prima stats inderdaad, goed om te horen dat hij verder okay speelde. Heb de pot natuurlijk niet gezien verder, maar ik hoop van harte dat hij weer een normaal niveau haalt. Laker fanbase was echt gigantisch toxisch tov Westbrook vorig jaar, ondanks het lijstje hierboven wat nu gewoon uit de league is, was alles zijn schuld. Een team dragen kan die niet meer, maar ben er wel van overtuigd dat hij echt iets toe kan voegen aan een team nog, maar dan moet dat team wel bestaan uit gasten die iets kunnen en ruimtes kunnen creeeren.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was niet slecht . Wel de gebruikelijke airball maar verder ok
Dat is wel een probleem daar , dat ze nog steeds schandalig slecht van 3 zijn en verder niks hebben buiten LeChina , AD en soms Westbrook als het op kwaliteit aankomt .quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Prima stats inderdaad, goed om te horen dat hij verder okay speelde. Heb de pot natuurlijk niet gezien verder, maar ik hoop van harte dat hij weer een normaal niveau haalt. Laker fanbase was echt gigantisch toxisch tov Westbrook vorig jaar, ondanks het lijstje hierboven wat nu gewoon uit de league is, was alles zijn schuld. Een team dragen kan die niet meer, maar ben er wel van overtuigd dat hij echt iets toe kan voegen aan een team nog, maar dan moet dat team wel bestaan uit gasten die iets kunnen en ruimtes kunnen creeeren.
Was zeker niet alleen zijn schuld. Maar zijn gedrag tijdens en na het seizoen hebben niet geholpen met zijn populariteit onder Lakers fans nee...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:03 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Laker fanbase was echt gigantisch toxisch tov Westbrook vorig jaar, ondanks het lijstje hierboven wat nu gewoon uit de league is, was alles zijn schuld.
Dat voorspelt weer weinig goeds als je van Anthony 'Street Clothes' Davis, een 37-jarige LeBron en totale mismatch en aftakelende Westbrook uit moet gaan.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat is wel een probleem daar , dat ze nog steeds schandalig slecht van 3 zijn en verder niks hebben buiten LeChina , AD en soms Westbrook als het op kwaliteit aankomt .
Helemaal mee eens, hij (en zijn familie, iets dat altijd dom is om er bij te betrekken) hebben er ook helemaal niets aan gedaan om een beetje goodwill te kweken. Die hele trade heb ik nooit begrepen, van beide kanten. Lakers gaven zoveel diepte in hun team op om een niet meer top niveau Westbrook binnen te halen, en Russ moet toch ook 2 tellen naar dat roster gekeken hebben om dan tot dezelfde conclusie te komen als de rest van de wereld, dat dit voor zijn speelstijl een totale mismatch is.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:08 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Was zeker niet alleen zijn schuld. Maar zijn gedrag tijdens en na het seizoen hebben niet geholpen met zijn populariteit onder Lakers fans nee...
Ja Russ in de non-LeBron minuten met zoveel mogelijk shooters om hem heen zou nog best prima zijn. Alleen accepteert hij dit waarschijnlijk niet en hebben we geen shooters...quote:Op woensdag 19 oktober 2022 16:12 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het enige dat imo zou kunnen werken is als ze 1 of 2 goede schutters samen met Westbrook vanaf de bank laten komen. Daar gaat Westbrook niet blij mee zijn, maar als hij zich er toe kan zetten is dat een easy 6th man of the year aan het einde van het seizoen.
Alle tijd van de wereld en dan met zo'n airball komen.quote:
IggyGod.quote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Optyfen . Bank ernaast pruimt hem niet meer en Iggygenot met een peniszuiger handje
Awkward feelingsquote:Op woensdag 19 oktober 2022 23:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Optyfen . Bank ernaast pruimt hem niet meer en Iggygenot met een peniszuiger handje
Altijd al geweten dat Fortnite spelers zwakzinnige huilie millenials zijn (KAT)quote:Op donderdag 20 oktober 2022 11:51 schreef GotenSSJ het volgende:
Minnesota viel me erg tegen in deze wedstrijd tegen OKC. Softy KAT en zelfbenoemd fenomeen Edwards hadden een drama game. KAT blesseerde nog bijna even SGA door z'n been uit te steken in SGA z'n landingsruimte, om vervolgens een zielige blik tirade van 2 minuten te gaan houden![]()
Gobert was wel weer fantastisch, zoals eigenlijk altijd tegen OKC.
En die hele Lakers online fanbase wisten het allemaal zeker...dit jaar zou alles anders worden, Pat Bev zou de poppetjes op de juiste plek zetten en AD zou een MVP seizoen spelen. Voorlopig had hij voorafgaand aan de game tegen Golden State alweer lower back soreness.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:27 schreef 3rr0r het volgende:
35% FG en 20% 3PT is wel erg slecht zelfs voor de Lakers lol
Hoop doet leven.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
En die hele Lakers online fanbase wisten het allemaal zeker...dit jaar zou alles anders worden, Pat Bev zou de poppetjes op de juiste plek zetten en AD zou een MVP seizoen spelen. Voorlopig had hij voorafgaand aan de game tegen Golden State alweer lower back soreness.
Weet niet waar jij leest maar meeste Laker fans hadden er geen vertrouwen in hoor...quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:23 schreef Hathor het volgende:
[..]
En die hele Lakers online fanbase wisten het allemaal zeker...dit jaar zou alles anders worden,
Bij ieder balcontact begon het publiek wat er amper is al te schuimen en schiet die 3tjes die alleen Curry/Lillard soms proberen qua afstand .quote:
Wat ik niet snap is dat ze maar blijven schieten van afstand. Als je merkt dat dat niet gaat, verzon dan wat anders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 11:27 schreef 3rr0r het volgende:
35% FG en 20% 3PT is wel erg slecht zelfs voor de Lakers lol
Ja blijkbaar denken ze dat ze eventjes uit vorm zijn maar in principe hele goede schutters zijn, dus blijven ervoor gaan. In de training kennelijk wel veel raak.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat ze maar blijven schieten van afstand. Als je merkt dat dat niet gaat, verzon dan wat anders.
Voor andere teams wordt het makkelijk verdedigen. Laat maar schieten, want ze raken toch niks en concentreren op de rebound.
Dat is wel hilarisch, maar eens Lakers kijken ter vermaak als het lukt.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij ieder balcontact begon het publiek wat er amper is al te schuimen en schiet die 3tjes die alleen Curry/Lillard soms proberen qua afstand .
Lijkt bijna expres om dat volk ziedend te krijgen
Omdat dat de schoten zijn die teams "weggeven" aan de Lakers. Is makkelijk om te zeggen "ga dan 2 punters schieten" maar die schoten worden juist eruit gehaald door tegenstanders.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat ik niet snap is dat ze maar blijven schieten van afstand. Als je merkt dat dat niet gaat, verzon dan wat anders.
Voor andere teams wordt het makkelijk verdedigen. Laat maar schieten, want ze raken toch niks en concentreren op de rebound.
LeBron gaf na de eerste wedstrijd zelf al aan dat ze geen goede schutters hebben. Gaan ze vervolgens de volgende pot nog meer 3tjes schietenquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ja blijkbaar denken ze dat ze eventjes uit vorm zijn maar in principe hele goede schutters zijn, dus blijven ervoor gaan. In de training kennelijk wel veel raak.
Dat heb ik sowieso nooit begrepen, dat je online of in een bar met je vrienden dingen roept is 1 ding, maar als je in het stadion zit ga je toch niet met z'n allen 'NOOOOO' of 'BOOOOO' zitten roepen als iemand een schot neemtquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:35 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Bij ieder balcontact begon het publiek wat er amper is al te schuimen en schiet die 3tjes die alleen Curry/Lillard soms proberen qua afstand .
Lijkt bijna expres om dat volk ziedend te krijgen
Je frustratie uiten is ook wat waardquote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso nooit begrepen, dat je online of in een bar met je vrienden dingen roept is 1 ding, maar als je in het stadion zit ga je toch niet met z'n allen 'NOOOOO' of 'BOOOOO' zitten roepen als iemand een schot neemtAlsof iemand daar beter van gaat schieten of meer vertrouwen krijgt
![]()
Ja, de samenstelling van dit team is bagger, maar je kan kiezen; ofwel je steunt het team dat er staat en hoopt op het beste, of je gooit weer een seizoen weg omdat je lekker rebels wil zijn.
Wat zouden ze dan moeten doen volgens jou?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gaan ze vervolgens de volgende pot nog meer 3tjes schieten
Ja wat JayJay zegt, op een gegeven moment hebben de tegenstanders geen respect meer voor je kunde achter de 3 puntslijn en gooien ze juist binnen alles potdicht zodat de 3 je enige optie is.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
LeBron gaf na de eerste wedstrijd zelf al aan dat ze geen goede schutters hebben. Gaan ze vervolgens de volgende pot nog meer 3tjes schieten
Aan de andere kant mogen ze wat mij betreft lekker zo door gaan en ergens onderaan eindigen
Is het ook niet zo dat AD (tegenwoordig) bang is om een beetje contact te hebben in de post? Ik kijk bijna nooit naar de Lakers maar lees veel op Reddit, waar je nooit weet of mensen zomaar wat roepen of het serieus is, dat AD het een beetje naar z'n hoofd is gestegen sinds de bubble waar hij alles vanuit allerlei hoeken en standen er in schoot. Schijnt veel jumpshots en 3tjes te nemen terwijl hij veruit de slechste schutter in de NBA is bijvoorbeeld, terwijl hij met zijn fysiek toch behoorlijk zou moeten kunnen domineren rondom de basket?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:00 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan moeten doen volgens jou?
In ieder geval de bal eens aan anderen geven. Westbrook 0 uit 11. Berverly 1 uit 7.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:00 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Wat zouden ze dan moeten doen volgens jou?
quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 14:52 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat heb ik sowieso nooit begrepen, dat je online of in een bar met je vrienden dingen roept is 1 ding, maar als je in het stadion zit ga je toch niet met z'n allen 'NOOOOO' of 'BOOOOO' zitten roepen als iemand een schot neemtAlsof iemand daar beter van gaat schieten of meer vertrouwen krijgt
![]()
Ja, de samenstelling van dit team is bagger, maar je kan kiezen; ofwel je steunt het team dat er staat en hoopt op het beste, of je gooit weer een seizoen weg omdat je lekker rebels wil zijn.
AD is na de bubble niet meer echt fit geweest natuurlijk. En heeft vorig seizoen, de games dat hij speelde, meer op Center gespeeld dan daarvoor. Tegen de meeste Centers heeft hij niet perse een fysiek voordeel inside, maar juist meer van buiten(sneller, explosiever). Vorig jaar waren zijn schotpercentages natuurlijk dramatisch, maar dit was ook maar een kleine sample dus ook wel een beetje overdreven allemaal. Tegen de meeste PF's zou AD in de post zeker moeten kunnen domineren. Alleen speelt daar hij daar nu weinig. En als hij daar speelt, en dus samen met een Center speelt die ook geen goede schutter is, is er ook weinig spacing om echt wat te kunnen doen in de post.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:05 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Is het ook niet zo dat AD (tegenwoordig) bang is om een beetje contact te hebben in de post? Ik kijk bijna nooit naar de Lakers maar lees veel op Reddit, waar je nooit weet of mensen zomaar wat roepen of het serieus is, dat AD het een beetje naar z'n hoofd is gestegen sinds de bubble waar hij alles vanuit allerlei hoeken en standen er in schoot. Schijnt veel jumpshots en 3tjes te nemen terwijl hij veruit de slechste schutter in de NBA is bijvoorbeeld, terwijl hij met zijn fysiek toch behoorlijk zou moeten kunnen domineren rondom de basket?
Westbrook zou inderdaad niet moeten schieten en Reaves vaker. Beverly schiet 38% 3pt's over zijn carrière. Moet hij nu dan stoppen met schieten omdat hij er een paar mist?quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:16 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In ieder geval de bal eens aan anderen geven. Westbrook 0 uit 11. Berverly 1 uit 7.
Reaves krijgt maar 2 schoten in 21 minuten, waarvan 1 raak. Ryan 4 in 12 minuten waarvan 2 raak.
Zorg er dan voor dat die meer schoten kunnen nemen ipv weer naar Westbrook te gaan die het weer verneukt.
In iedere andere sport word je naar de kant gehaald als je kut speelt, maar deze lui blijven maar staan en blijven maar schieten. Geef dan een ander maar de kans.
Lakers fangroup op Facebook, er zijn meerdere van die fangroups, maar die van de Lakers en vooral de Nets zijn soms hilarisch om te lezen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 13:38 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Weet niet waar jij leest maar meeste Laker fans hadden er geen vertrouwen in hoor...
Die is na dat gelazer vorig jaar gewoon mentaal uitgechecked daar, denk dat weinig mensen hem echt ongelijk kunnen geven ook. Hij heeft vorig jaar genoeg verantwoording genomen dat het niet goed genoeg was, en dat het bij hem begon, maar dat was blijkbaar ook niet goed voor de fans daar, aangezien hij nog steeds uitgejouwd werd. Wat moet die dan doen? 50 miljoen door het putje gooien omdat Nick en Steve uit LA hem niet zo goed vinden? Het is niet zijn schuld dat de Lakers een trade gemaakt hebben met de Wizards voor hem. Lekker z'n paychecks blijven halen en volgend jaar, als die uberhaupt nog zin heeft, lekker ergens anders tekenen voor een leuk bedrag.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:30 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
Ontiegelijk achterlijk of hij doet het erom . Ik begin te neigen naar het laatste
Ja eens, hij is behoorlijk kwakkelend geweest met z'n gezondheid natuurlijk. Maar zou het niet beter zijn, voor de Lakers, als AD gewoon full-time center gaat spelen? Als je ziet wat Westbrook met Adams en de center van Washington (voordat die geblesseerd raakte) kon doen, zou dat met AD toch nog een niveautje beter moeten kunnen. LeBron doet z'n ding ook en dan vul je het aan met Walker en Beverley, die zoals je zei een redelijk % van 3 schiet normaal gesproken, en dan staat er een redelijk startend team denk ik. De bank is dramatisch.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:30 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
AD is na de bubble niet meer echt fit geweest natuurlijk. En heeft vorig seizoen, de games dat hij speelde, meer op Center gespeeld dan daarvoor. Tegen de meeste Centers heeft hij niet perse een fysiek voordeel inside, maar juist meer van buiten(sneller, explosiever). Vorig jaar waren zijn schotpercentages natuurlijk dramatisch, maar dit was ook maar een kleine sample dus ook wel een beetje overdreven allemaal. Tegen de meeste PF's zou AD in de post zeker moeten kunnen domineren. Alleen speelt daar hij daar nu weinig. En als hij daar speelt, en dus samen met een Center speelt die ook geen goede schutter is, is er ook weinig spacing om echt wat te kunnen doen in de post.
Als je 2 uit 11 schiet over 2 wedstrijden kun inderdaad eens besluiten iemand anders de bal te geven en niet zelf te blijven schieten.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 15:35 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Westbrook zou inderdaad niet moeten schieten en Reaves vaker. Beverly schiet 38% 3pt's over zijn carrière. Moet hij nu dan stoppen met schieten omdat hij er een paar mist?
Hij wilt het zelf sowieso niet, al meedere keren aangegeven. Maar doet het wel als het nodig is. Denk dat het voor AD fysiek beter is om niet full-time tegen centers te moeten beuken. Het beste zou zijn om met een floor spacing center(Porzingis, Myles Turner enz.) te spelen.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:04 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ja eens, hij is behoorlijk kwakkelend geweest met z'n gezondheid natuurlijk. Maar zou het niet beter zijn, voor de Lakers, als AD gewoon full-time center gaat spelen? Als je ziet wat Westbrook met Adams en de center van Washington (voordat die geblesseerd raakte) kon doen, zou dat met AD toch nog een niveautje beter moeten kunnen. LeBron doet z'n ding ook en dan vul je het aan met Walker en Beverley, die zoals je zei een redelijk % van 3 schiet normaal gesproken, en dan staat er een redelijk startend team denk ik. De bank is dramatisch.
Volgens mij is dit ook hoe ze gisteren gespeeld hebben, en als je dan met maar 6 punten verliest terwijl je 1-25 gaat met Westbrook, Beverley en Nunn, dan moet het normaal gesproken toch wel goed komen. Die 1-25 lijkt mij meer een incident dan iets wat we dagelijks gaan zien. Ik heb dus geen idee of AD full-time center wil en kan spelen, maar het lijkt wel een necessiteit te zijn inmiddels.
Turner en Hield schijnen op te halen te zijn in Indiana. Gaat de Lakers wel (weer) hun toekomst kosten met 2 a 3 FRPs..quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:22 schreef JayJay8 het volgende:
[..]
Hij wilt het zelf sowieso niet, al meedere keren aangegeven. Maar doet het wel als het nodig is. Denk dat het voor AD fysiek beter is om niet full-time tegen centers te moeten beuken. Het beste zou zijn om met een floor spacing center(Porzingis, Myles Turner enz.) te spelen.
2 FRP's nu. Snap wel dat de Lakers wachten met die trade. Denk dat dichter bij de trade deadline die vraagprijs weleens kan zakken, en je wilt die trade ook alleen maken als je daardoor een titel kandidaat bent.quote:Op vrijdag 21 oktober 2022 16:25 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Turner en Hield schijnen op te halen te zijn in Indiana. Gaat de Lakers wel (weer) hun toekomst kosten met 2 a 3 FRPs..
Inmiddels hebben de Lakers het wel weer recht getrokkenquote:Op zondag 23 oktober 2022 22:52 schreef PowerLoungen het volgende:
Door hun eigen nepotisme en hooghartigheid zal het nooit gebeuren maar het is beter voor ze als ze een nieuwe eigenaar krijgen.
Alleen is het van allebei de kanten niet om aan te zien momenteelquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Inmiddels hebben de Lakers het wel weer recht getrokken
AD wel lekker bezig met 6 blocksquote:Op zondag 23 oktober 2022 23:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Alleen is het van allebei de kanten niet om aan te zien momenteel
En de 3-tjes vallen weer lekker bij LA
Lamme tegen de blindequote:Op zondag 23 oktober 2022 23:29 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Inmiddels hebben de Lakers het wel weer recht getrokken
quote:
Was dit ergens op het laatst ofzo? Hij komt veel te vroeg inlopen, dat is al onhandig op zichzelf maar als dit niet onder druk van moeten scoren op het eind is dan is het wel erg debiel.quote:
Gezien de kant die ze op spelen was het de eerste helft.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:42 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Was dit ergens op het laatst ofzo? Hij komt veel te vroeg inlopen, dat is al onhandig op zichzelf maar als dit niet onder druk van moeten scoren op het eind is dan is het wel erg debiel.
Vreemd.quote:Op maandag 24 oktober 2022 12:53 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gezien de kant die ze op spelen was het de eerste helft.
Ja LeBron heeft meer hulp nodig toch? Wordt tijd dat Durant en VanVleet gratis weggegeven gaan worden aan de Lakers.quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:
LeBron ondertussen met 8 punten down: https://www.reddit.com/r/(...)o_3_with_13_seconds/
Daar hoor je de 'Laker fans' niet over, maar zodra Westbrook een schot neemt is het weer een tranendal
LeBron is nog wel een klasse apart vaak, maar ik vrees voor hem dat hier niets meer aan te doen valt. Het enige wat kan is die trade met Indiana, maar of de Lakers hun toekomst willen gokken op Turner en Hield..quote:Op maandag 24 oktober 2022 15:37 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja LeBron heeft meer hulp nodig toch? Wordt tijd dat Durant en VanVleet gratis weggegeven gaan worden aan de Lakers.
Ironisch wel want Lebrick wilde Westbrook bij LA hebben om daarna even te tweeten dat de liek al die opa's die ze hebben onderschat (heeft die uiteraard weer verwijderd )quote:Op maandag 24 oktober 2022 11:36 schreef GotenSSJ het volgende:
LeBron ondertussen met 8 punten down: https://www.reddit.com/r/(...)o_3_with_13_seconds/
Daar hoor je de 'Laker fans' niet over, maar zodra Westbrook een schot neemt is het weer een tranendal
quote:Op maandag 24 oktober 2022 21:09 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ironisch wel want Lebrick wilde Westbrook bij LA hebben om daarna even te tweeten dat de liek al die opa's die ze hebben onderschat (heeft die uiteraard weer verwijderd )
Maar goed het narratief valt altijd goed uit bij hem . Kareem kotst hem niet voor niks uit.
En Utah en Spurs, die slecht zouden moeten zijn, lijken er ook nog wel zin in te hebben nu. Wordt leuk zo voor de plekjes in het Westen.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef 3rr0r het volgende:
Blazers lekker begonnen met 4 winstpartijen, nu van de Nuggets. Als je Jokic op slechts 4 schoten houdt 3 uit 4 lol en Murray 3 uit 12 FG...
Nu is iedereen nog fris en fruitig, later komen de goede teams wel bovendrijven.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:38 schreef Mykonos het volgende:
[..]
En Utah en Spurs, die slecht zouden moeten zijn, lijken er ook nog wel zin in te hebben nu. Wordt leuk zo voor de plekjes in het Westen.
Experiment Wolves lijkt voorlopig nergens op. Het zal wel even duren voor dat gaat lopen, maar los daarvan kun je in ieder geval wel je best doen. Echt genant hard verloren van de Spurs vannacht. Zonder Beverley en Vanderbilt zit er 0,0 vuur in dit team.
Met geheim wapen GP2.quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 11:00 schreef 3rr0r het volgende:
Blazers lekker begonnen met 4 winstpartijen, nu van de Nuggets. Als je Jokic op slechts 4 schoten houdt 3 uit 4 lol en Murray 3 uit 12 FG...
Kerr mist hem . Is nu al pissig dat die per se talentloze kleuters zoals Kuminga en Wiseman als eerste wissels moet gebruikenquote:
Ik dacht dat die Kuminga juist stappen had gezet richting het einde van vorig seizoen?quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 14:39 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kerr mist hem . Is nu al pissig dat die per se talentloze kleuters zoals Kuminga en Wiseman als eerste wissels moet gebruiken
Heeft nog steeds maar 1 move dus daar is op gescout waardoor die steeds vast komt te zitten met een drive naar de basket . Verder kan die wel 1 op 1 verdedigen maar loopt die uit luiheid nooit mee met fastbreaks . Het is een geweldige atleet maar het is geen basketbalspeler als je begrijpt wat ik bedoelquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:00 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ik dacht dat die Kuminga juist stappen had gezet richting het einde van vorig seizoen?
Vreemd dat Presti hem dan niet gedraft heeft met pick 6 vorig jaar, dat is normaal zijn go-to pick. Atletisch maar kan verder niet schieten of passen, alleen hoog springen voor rebounds of blocksquote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft nog steeds maar 1 move dus daar is op gescout waardoor die steeds vast komt te zitten met een drive naar de basket . Verder kan die wel 1 op 1 verdedigen maar loopt die uit luiheid nooit mee met fastbreaks . Het is een geweldige atleet maar het is geen basketbalspeler als je begrijpt wat ik bedoel
Kerr had Giddey wel in GSW shirt willen zien ja , of een Franz Wagner . Misschien 2 spelers die hun plafond snel bereiken maar wel slim en ze zijn fundamenteel veel beter met een bal in de hand .quote:Op dinsdag 25 oktober 2022 15:23 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Vreemd dat Presti hem dan niet gedraft heeft met pick 6 vorig jaar, dat is normaal zijn go-to pick. Atletisch maar kan verder niet schieten of passen, alleen hoog springen voor rebounds of blocks![]()
Wel vreemd dat zoiets bij GSW getolereerd wordt trouwens, als die serieus verzaakt om mee te lopen etc. Dat lijkt me toch vrij belangrijk in een team dat om de titel speelt
'Lebron vows to be more agressive' lees ik.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:20 schreef Hathor het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe de Lakers dit zwalkende schip nog recht denken te kunnen trekken.
Jerry Buss uit zijn graf trekken of gewoon weer een zondebok pakken na Riley/Spoelstra , Griffin/Blatt , Vogel en nu Westbrook.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 09:20 schreef Hathor het volgende:
Ben toch wel benieuwd hoe de Lakers dit zwalkende schip nog recht denken te kunnen trekken.
Straks lekker 2 FRPs traden om er achter te komen dat het probleem groter is dan Westbrook alleen, genot.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 16:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Jerry Buss uit zijn graf trekken of gewoon weer een zondebok pakken na Riley/Spoelstra , Griffin/Blatt , Vogel en nu Westbrook.
Lukagoat. 41-11-14.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 10:25 schreef Hathor het volgende:
Doncic dropt er eventjes 40 op de Nets.
Deze pass was wel grappig.quote:He flirts with that statline on a nightly basis, and he already ranks 10th all-time on the NBA's career triple-doubles list with 47 at just 23 years of age. But in Thursday night's 129-125 overtime win against the Brooklyn Nets, Doncic entered rarified air, becoming just the 10th player in league history to record at least three 40-point triple doubles. Doncic is now tied with Larry Bird, Michael Jordan, Pete Maravich and Elgin Baylor to do it exactly three times over their career.
Wat is er toch aan de hand met hem? In het begin bij de Sixers deed het ie best goed, maar nu lijkt het erop alsof hij bang voor de bal is.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:07 schreef DrMarten het volgende:
Simmons ook weer prima stats zie ik. De analisten hadden het idee dat ie op verdedigend gebied heel belangrijk zou zijn. 2x 6 fouled out Doncic een 40+ puntem tripple double. Yep, gaat heel goed dat verdedigen
Vertrouwen kwijt, moet misschien eens met Kevin Love oid gaan praten over wat hem heeft geholpen met het mentale aspect.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Wat is er toch aan de hand met hem? In het begin bij de Sixers deed het ie best goed, maar nu lijkt het erop alsof hij bang voor de bal is.
Hij had een hilarische airball zag ik netquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 11:07 schreef DrMarten het volgende:
Simmons ook weer prima stats zie ik. De analisten hadden het idee dat ie op verdedigend gebied heel belangrijk zou zijn. 2x 6 fouled out Doncic een 40+ puntem tripple double. Yep, gaat heel goed dat verdedigen
Zou wel een goed idee zijn, smallmarket teams kunnen het anders wel vergeten met al die rijke eigenaren in Californie en New York/Miami denk ik.quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Hard gelachen. Gaan de spelers ook niet mee akkoord , dat gepiep van oa De Pacers en Memphis
De Pelicans zullen er blij mee zijnquote:Op zaterdag 29 oktober 2022 10:02 schreef Hathor het volgende:
Lakers zijn vol aan het tanken voor Wembanyama.
Net gelezen, is betrokken bij een moord.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 01:42 schreef GotenSSJ het volgende:
De Spurs waiven Josh Primo (12de pick van de draft vorig jaar) vanuit het niets.
Benieuwd waar die binnenkort voor in de bak voor verdwijnt
Dat kan wel eens een grote jongen gaan worden.quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 14:57 schreef Zwansen het volgende:
Banchero was wel goed gisteren.
En dus eindelijk een W voor Orlando.
De ene commentator noemt hem Benkerro en de ander Bantsjero. Hij is toch latino dus die tweede? Hoe noemt hij zichzelf?quote:Op zaterdag 29 oktober 2022 22:54 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat kan wel eens een grote jongen gaan worden.
Warriors denken letterlijk dat de 9de plaats in het reguliere seizoen ook genoeg is voor een nieuwe title run . Reguliere seizoen boeit ze geen tyfus tot nu toequote:Op zondag 30 oktober 2022 01:59 schreef 3rr0r het volgende:
Kijk even wat Warriors, Hornets zal wel niet spannend zijn dacht ik maar ze hebben het moeilijk.
OK, gewoon injury free erdoorheen komen en tegenstander maakt niet uit in de playoffs hehe.quote:Op zondag 30 oktober 2022 02:03 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Warriors denken letterlijk dat de 9de plaats in het reguliere seizoen ook genoeg is voor een nieuwe title run . Reguliere seizoen boeit ze geen tyfus tot nu toe
Naja je moet wel eerst tot 40 wins komen ofzo en uitkijken voor Kerr die vroeg of laat ziedend de rookies eruit smijtquote:Op zondag 30 oktober 2022 02:06 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
OK, gewoon injury free erdoorheen komen en tegenstander maakt niet uit in de playoffs hehe.
NBA zelfs met een bericht erover, Nets in ongemakkelijke positie.quote:Op zondag 30 oktober 2022 04:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
[ twitter ]
https://streamable.com/pexzdv
Dit moet trouwens wel de grootste gekkie allertijden zijn onder de sportersDie moeten ze afvoeren in een witte pyjama
Hij zei zelf dat hij aan mental health issues moest werken las ik. Dacht dus depressie maar wat jij beschrijft is mentaal ook niet ok natuurlijk hehe.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:15 schreef Hathor het volgende:
Die tweet die ik gelezen had dat Primo bij een moord betrokken zou zijn was dus gewoon onzin, maar er komt ondertussen wel wat geloofwaardiger geluid op gang. Hij schijnt zichzelf 'exposed' te hebben aan een vrouwelijke medewerker van de Spurs organisatie. Hij heeft dus een Overmarsje gedaan zeg maar.
Trauma dus vandaar dat hij het deedquote:"I know that you all are surprised by today's announcement," Primo said in the statement. "I've been seeking help to deal with previous trauma I suffered and will now take this time to focus on my mental health treatment more fully. I hope to be able to discuss these issues in the future so I can help others who have suffered in a similar way. I appreciate privacy at this time."
Beetje onbegrijpelijk ook, als hij in een willekeurige club gaat zitten en iedereen weet dat hij een NBA speler is, staan de dames in de rij voor hem, dan ga je toch niet op je werk je pielemuis lopen flashen aan de receptioniste. Klinkt niet als een al te slimme jongen.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hij zei zelf dat hij aan mental health issues moest werken las ik. Dacht dus depressie maar wat jij beschrijft is mentaal ook niet ok natuurlijk hehe.
Ja dat soort dingen zijn dan ook meer voor de kick. Of juist bij een vrouw die niet per se als een groupie achter je aan zit. Is spannender ofzo.quote:Op zondag 30 oktober 2022 10:24 schreef Hathor het volgende:
[..]
Beetje onbegrijpelijk ook, als hij in een willekeurige club gaat zitten en iedereen weet dat hij een NBA speler is, staan de dames in de rij voor hem, dan ga je toch niet op je werk je pielemuis lopen flashen aan de receptioniste. Klinkt niet als een al te slimme jongen.
Precies dat dacht ik ook toen ik van de week even zag, slappe hap.quote:Op zondag 30 oktober 2022 23:30 schreef PowerLoungen het volgende:
Wiseman is Andrew Bynum 2 . Slappe hap en weer een nr 2 pick de oven in
Gast heeft het lichaam mee van pakweg Howard in zijn hoogtijdagen maar hij ziet het gewoon niet + hij is bang voor contactquote:Op maandag 31 oktober 2022 00:07 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Precies dat dacht ik ook toen ik van de week even zag, slappe hap.
Wat was de blessure ook alweer waarvan hij terugkomt? Misschien is hij nog onzeker? Want wordt door 'nobuddies' afgetroefd.quote:Op maandag 31 oktober 2022 00:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Gast heeft het lichaam mee van pakweg Howard in zijn hoogtijdagen maar hij ziet het gewoon niet + hij is bang voor contact
Zijn meniscus volgens mij ,maar daarvoor was die ook hetzelfde . Geen enkel basketbalinstinctquote:Op maandag 31 oktober 2022 00:12 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wat was de blessure ook alweer waarvan hij terugkomt? Misschien is hij nog onzeker? Want wordt door 'nobuddies' afgetroefd.
Porter was onmogelijk sinds zijn vrouw terug wilde gaan naar Canada. Maar Payton hadden ze moeten betalen ja , ook al was de tax belachelijk hoog geworden ( Heb geen medelijden trouwens met de eigenaar met zijn geforceerde 2 tijdlijnen in 1 beleid)quote:Op maandag 31 oktober 2022 01:37 schreef danusz1986 het volgende:
GS veels te jonge bank. Payton, Porter, Bjelica, Lee wegdoen is teveel van het goede! Zeker Payton en Porter had je kostte wat het kost moeten behouden. Maar ze kiezen voor iedereen een max te geven.
Schiet toch 70+% raak van z’n FT’s.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 11:40 schreef 3rr0r het volgende:
Die Bol Bol bij de Magic schiet net zo slecht FT's als Shaq vroeger lol. Je hoopt steeds dat hij heel blijft met z'n ranke lijf tussen de spiermassa's in de NBA. Doet het goed met blocken blijkbaar.
Banchero beweegt wel goed, aan de motoriek merk je al dat hij er wat van kanen de ballen die erin gaan bevestigen het
Oh dat is nog best veel. Toen ik hem ze zag nemen van de week zag het er heel slecht uit qua techniek, heel klungelig en gingen ze kansloos mis, vandaar Shaq herinneringen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 08:04 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Schiet toch 70+% raak van z’n FT’s.
Klay is altijd wel boos om iets.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:56 schreef 3rr0r het volgende:
Maar Klay is dus na een hele zomer extra herstellen nog niet in staat een back to back game te spelen. Zat afgelopen nacht op de bank. Avond ervoor mokerslecht geschoten. Hij was toch boos dat Barkley iets zei over dat hij niet meer dezelfde is?
Kritiek knaagt aan hem, dat kon je ook zien toen hij in de playoffs begon over een opmerking van een speler van de Grizzlies gemaakt in het reguliere seizoen, daar heeft ie dus al die tijd mee rondgelopen tot het moment dat hij er iets over terug kon zeggen. Altijd gedacht dat het een koele kikker was, maar het is dus meer een binnenvetter. Golden State heeft op dit moment totaal geen defense, en dat kost ze nu wedstrijden. Als je als titelverdediger niet eens de Pistons opzij kan zetten, dan weet je dat er wat moet veranderen.quote:Op maandag 31 oktober 2022 09:56 schreef 3rr0r het volgende:
Maar Klay is dus na een hele zomer extra herstellen nog niet in staat een back to back game te spelen. Zat afgelopen nacht op de bank. Avond ervoor mokerslecht geschoten. Hij was toch boos dat Barkley iets zei over dat hij niet meer dezelfde is?
Door wat hij mee heeft gemaakt is hij natuurlijk ook wel flink gefrustreerd geweest en dan kan je vaak er niet zo goed (meer) tegen als mensen in jouw ogen onterecht kritiek hebben (haters).quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:02 schreef Hathor het volgende:
[..]
Kritiek knaagt aan hem, dat kon je ook zien toen hij in de playoffs begon over een opmerking van een speler van de Grizzlies gemaakt in het reguliere seizoen, daar heeft ie dus al die tijd mee rondgelopen tot het moment dat hij er iets over terug kon zeggen. Altijd gedacht dat het een koele kikker was, maar het is dus meer een binnenvetter. Golden State heeft op dit moment totaal geen defense, en dat kost ze nu wedstrijden. Als je als titelverdediger niet eens de Pistons opzij kan zetten, dan weet je dat er wat moet veranderen.
In het geval van de Grizzlies denk ik eerder dat het eens soort psychologische oorlogsvoering is, die lui lopen al een jaar lang op social media te kutten tegen Golden State, en blijkbaar werkt het, want Klay en vooral Green reageren er op.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:56 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Door wat hij mee heeft gemaakt is hij natuurlijk ook wel flink gefrustreerd geweest en dan kan je vaak er niet zo goed (meer) tegen als mensen in jouw ogen onterecht kritiek hebben (haters).
Oké, nou ja kan nuttig zijn soms, ben je nog getergder om ze te verslaan.quote:Op maandag 31 oktober 2022 11:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
In het geval van de Grizzlies denk ik eerder dat het eens soort psychologische oorlogsvoering is, die lui lopen al een jaar lang op social media te kutten tegen Golden State, en blijkbaar werkt het, want Klay en vooral Green reageren er op.
Klay heeft niks uitgevoerd deze zomer (dus geen gympotjes gespeeld zoals bijna iedereen doet) en zoals bij 99% van de spelers die een achilles hebben gescheurd : Het komt vaak niet meer goedquote:Op maandag 31 oktober 2022 09:56 schreef 3rr0r het volgende:
Iets beter drietjes scoren zou alsnog wel mogen de dagen dat hij wel speelt.quote:Op maandag 31 oktober 2022 14:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Klay heeft niks uitgevoerd deze zomer (dus geen gympotjes gespeeld zoals bijna iedereen doet) en zoals bij 99% van de spelers die een achilles hebben gescheurd : Het komt vaak niet meer goed
Kan niet echt omhoog komen bij zijn jumpshot zoals vroeger . En hij neemt ook belachelijke schoten met tegenstanders die handjes in de lucht hebben. Alsof die geforceerd wil laten zien dat die zijn contract waard is terwijl zijn verdediging nu ronduit triest is . Kan niemand meer bijbenenquote:Op maandag 31 oktober 2022 15:20 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Iets beter drietjes scoren zou alsnog wel mogen de dagen dat hij wel speelt.
Gewoon spot up shooter vanachter de 3 zou genoeg zijn. Gewoon als alternatief op Curry en Poole. Wie anders dan die twee schiet anders regelmatig een driepunter erin voor Golden State op dit moment? Tot nu toe schieten ze ook als team redelijk onder hun normaal van 3PT.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Kan niet echt omhoog komen bij zijn jumpshot zoals vroeger . En hij neemt ook belachelijke schoten met tegenstanders die handjes in de lucht hebben. Alsof die geforceerd wil laten zien dat die zijn contract waard is terwijl zijn verdediging nu ronduit triest is . Kan niemand meer bijbenen
Dat is die altijd geweest ja maar daar neemt die blijkbaar geen genoegen mee. Wiggins kan goede cijfers overleggen in zijn laatste 2 jaar van 3 maar daar moet je ook niet op rekenen voor het zijn van een pure schutter.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:16 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gewoon spot up shooter vanachter de 3 zou genoeg zijn. Gewoon als alternatief op Curry en Poole. Wie anders dan die twee schiet anders regelmatig een driepunter erin voor Golden State op dit moment? Tot nu toe schieten ze ook als team redelijk onder hun normaal van 3PT.
Westbrook speelde voor de verandering eens erg sterk.quote:Op maandag 31 oktober 2022 16:53 schreef 3rr0r het volgende:
Lakers overigens gewonnen, van de Nuggets zelfs.
Westbrook, James en Davis zie ik. Benieuwd hoe vaak dat voor gaat komen, dat ze alledrie bijdragen wat je mag verwachten.quote:Op maandag 31 oktober 2022 17:53 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Westbrook speelde voor de verandering eens erg sterk.
Ex-Laker McGee deed wel aardig mee bij Dallas zag ik laatst eventjes. Maar Howard is toch beperkter en dient tegenwoordig meen ik slechts als sta-in-de-weg voor een drive naar de basket. Dat kan iedere lange gozer met beetje body doen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 10:39 schreef Hathor het volgende:
Lees net dat Dwight Howard loopt te solliciteren naar een contractje bij Golden State. Geen idee of het nog wat is, maar als hij nog een beetje kan verdedigen zou ik het doen, want met Wiseman ga je de oorlog niet winnen.
James Wiseman niet. 2de pick genotquote:Op dinsdag 1 november 2022 13:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ex-Laker McGee deed wel aardig mee bij Dallas zag ik laatst eventjes. Maar Howard is toch beperkter en dient tegenwoordig meen ik slechts als sta-in-de-weg voor een drive naar de basket. Dat kan iedere lange gozer met beetje body doen.
Als ik even gauw spiek op wiki zie ik dat er voor een center geen andere optie was die draft, zeker niet eentje die het nu beter doet. Lamello Ball doet het uit die groep het beste, niet kijkend naar positie.quote:Op dinsdag 1 november 2022 14:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
James Wiseman niet. 2de pick genot
Ik denk dat Kerr liever Haliburton gedraft had of ja desnoods Ball die voor de draft dacht te verklappen dat GSW hem pakte . Maar nee de eigenaar had liever iemand die lang en sterk was gecombineerd met zijn kunde van de Chinese taal ( Komt goed uit voor hem over een paar jaar)quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:24 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als ik even gauw spiek op wiki zie ik dat er voor een center geen andere optie was die draft, zeker niet eentje die het nu beter doet. Lamello Ball doet het uit die groep het beste, niet kijkend naar positie.
Toch was Wiseman wel best goed toch, voor de blessure. Kan het niet allemaal kwijt zijn opeens. Ik heb zelf niet genoeg gezien nu om echt te kunnen oordelen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat Kerr liever Haliburton gedraft had of ja desnoods Ball die voor de draft dacht te verklappen dat GSW hem pakte . Maar nee de eigenaar had liever iemand die lang en sterk was gecombineerd met zijn kunde van de Chinese taal ( Komt goed uit voor hem over een paar jaar)
Was gewoon hetzelfde eigenlijk . Slechtste +/- van het team ondanks dat die makkelijk aan zijn punten komt . Heeft gewoon geen idee hoe die moet staan en bijna iedere center neemt hem te grazen omdat die bang is voor contactquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Toch was Wiseman wel best goed toch, voor de blessure. Kan het niet allemaal kwijt zijn opeens. Ik heb zelf niet genoeg gezien nu om echt te kunnen oordelen.
Weet niet hoeveel je aan Looney als mentor hebt hehe.quote:Op dinsdag 1 november 2022 16:05 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Was gewoon hetzelfde eigenlijk . Slechtste +/- van het team ondanks dat die makkelijk aan zijn punten komt . Heeft gewoon geen idee hoe die moet staan en bijna iedere center neemt hem te grazen omdat die bang is voor contact
Zelfs een Servische coach die Jokic heeft getraind over laten vliegen speciaal voor hemquote:Op dinsdag 1 november 2022 16:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Weet niet hoeveel je aan Looney als mentor hebt hehe.
Die Haliburton is wel een partij goed zeg in Indiana, ook wel weer typisch de Kings natuurlijk. Een goede speler draften, die ook daadwerkelijk in Sacramento wil zijn, en hem traden voor Sabonisquote:Op dinsdag 1 november 2022 15:43 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ik denk dat Kerr liever Haliburton gedraft had of ja desnoods Ball die voor de draft dacht te verklappen dat GSW hem pakte . Maar nee de eigenaar had liever iemand die lang en sterk was gecombineerd met zijn kunde van de Chinese taal ( Komt goed uit voor hem over een paar jaar)
quote:Op dinsdag 1 november 2022 19:44 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
En het maar raar vinden dat de Nets de minste seizoenkaarten verkopen . Criminele gekkie bende
Dit is echtquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:32 schreef 3rr0r het volgende:
Kan toch niet zomaar zou je zeggen? Is dat echt of een grap?
Zie het op ESPN ook ja. Raar dat Celtics hem zomaar dat laten doen. Nog vreemder dat de Nets geen moraal hebben.quote:
Celtics hebben geen zin meer in negatieve publiciteit met hemquote:Op dinsdag 1 november 2022 20:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zie het op ESPN ook ja. Raar dat Celtics hem zomaar dat laten doen. Nog vreemder dat de Nets geen moraal hebben.
Dit straalt net zo goed op hen af.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:54 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Celtics hebben geen zin meer in negatieve publiciteit met hem
Het feit dat hij weer ten tonele is in de NBA, men gaat er uitgebreid over lullen en menigeen denkt eraan als ze hem zien. Die Udoka geef je de kans om een 'ik mag niet via jullie, schijt, ik doe het elders net zo best' te doen. Geen idee hoe moeilijk Celtics juridisch zou kunnen doen verder.quote:Op dinsdag 1 november 2022 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
In welke zin ? dat ze hem zijn schorsing niet uit laten zitten ?
Mja komt verder wel op hetzelfde neer dat Celtics er makkelijk vanaf willen . Geeft wel te denken dat die organisatie stiekem fopstraffen heeft voor wat hij gedaan heeft en dus gedeeltelijk goedkeuren.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Het feit dat hij weer ten tonele is in de NBA, men gaat er uitgebreid over lullen en menigeen denkt eraan als ze hem zien. Die Udoka geef je de kans om een 'ik mag niet via jullie, schijt, ik doe het elders net zo best' te doen. Geen idee hoe moeilijk Celtics juridisch zou kunnen doen verder.
Word het niet eens tijd dat de rest van de NBA Kyrie niet meer serieus neemt?quote:Op dinsdag 1 november 2022 17:58 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Het zwaard begon boven zijn nek te hangen sinds er berichten kwamen dat Kyrie hem totaal niet serieus neemt.
Stephen Jackson en Lebron mogen ook gerust doorbaggeren .quote:Op woensdag 2 november 2022 00:17 schreef Hathor het volgende:
[..]
Word het niet eens tijd dat de rest van de NBA Kyrie niet meer serieus neemt?
Denk dat de Celtics gewoon van hem af wilden zonder verder zijn salaris te moeten betalen.quote:Op dinsdag 1 november 2022 21:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mja komt verder wel op hetzelfde neer dat Celtics er makkelijk vanaf willen . Geeft wel te denken dat die organisatie stiekem fopstraffen heeft voor wat hij gedaan heeft en dus gedeeltelijk goedkeuren.
Ook vrij kwalijk dat de NBA niet ingrijpt en Kyrie (en ook mede-supporters als Bullock en Jaylen Brown) een flinke schorsing oplegt.quote:Op woensdag 2 november 2022 01:19 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Stephen Jackson en Lebron mogen ook gerust doorbaggeren .
Dat Mickey Mouse ring gebeuren was ook een neppe bende vanuit de spelers omdat ze eerst wilden stoppen met het seizoen vanwege de rellen . Toen begon CJ McCollum vragen te stellen hoeveel dat de spelers ging kosten en plots draaiden ze allemaal want het is BLM maar niet als ze aan hun centen komen.quote:Op woensdag 2 november 2022 09:21 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Ook vrij kwalijk dat de NBA niet ingrijpt en Kyrie (en ook mede-supporters als Bullock en Jaylen Brown) een flinke schorsing oplegt.
Je hebt de hele COVID Bubble toegewijd aan haat tegenover bepaalde groepen, maar nu het geen huidskleur betreft ben je ineens stil als organisatie, dat kan niet. Zelfde met de spelers, allemaal de grootste mond over eigenaren als Sterling en Sarver, wat geheel terecht is natuurlijk, maar nu het collegas betreft en niet in hun straatje past, zijn ze angstvallig stil.
Dat klopt jaquote:Op woensdag 2 november 2022 15:26 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat Mickey Mouse ring gebeuren was ook een neppe bende vanuit de spelers omdat ze eerst wilden stoppen met het seizoen vanwege de rellen . Toen begon CJ McCollum vragen te stellen hoeveel dat de spelers ging kosten en plots draaiden ze allemaal want het is BLM maar niet als ze aan hun centen komen.
Dat klinkt vaag genoeg om het voor je eigen visie in te zetten, stichting strijdend tegen ongevaccineerdenhaat en moslimhaatquote:The Brooklyn Nets and Kyrie Irving will each donate $500,000 "toward causes and organizations that work to eradicate hate and intolerance in our communities," they announced in a joint statement with the Anti-Defamation League on Wednesday.
Zij dacht na de 7de keer ook dat hij het nu echt niet meer ging doen ofzo? Zo iemand weiger je toch hulp te geven als je die vrouw bent..quote:Op donderdag 3 november 2022 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Beste cultuur in de NBAgenot
quote:Op donderdag 3 november 2022 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zij dacht na de 7de keer ook dat hij het nu echt niet meer ging doen ofzo? Zo iemand weiger je toch hulp te geven als je die vrouw bent..
Niet dat ik haar niet geloof, maar ik zou er na 1 en hooguit 2 keer, als je na de eerste keer geloofd dat die zich niet meer als een debiel gedraagt, wel klaar mee zijn
quote:Op donderdag 3 november 2022 17:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[ twitter ]
Beste cultuur in de NBAgenot
Weet niet of je als teampsycholoog zomaar kunt weigeren om iemand te "behandelen" eigenlijk. Sowieso als vrouw in een machowereld ben je best kwetsbaar. Spurs hebben flink gefaald blijkbaar.quote:Op donderdag 3 november 2022 19:24 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zij dacht na de 7de keer ook dat hij het nu echt niet meer ging doen ofzo? Zo iemand weiger je toch hulp te geven als je die vrouw bent..
Niet dat ik haar niet geloof, maar ik zou er na 1 en hooguit 2 keer, als je na de eerste keer geloofd dat die zich niet meer als een debiel gedraagt, wel klaar mee zijn
Was het nou een schotpoging of een allyoop?quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:06 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Erg mislukte play op het einde
[ twitter ]
Gewoon een schot/floater van Klay omdat de tijd bijna op 0 stond.quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was het nou een schotpoging of een allyoop?
Ja. @Cocoquote:Op vrijdag 4 november 2022 13:31 schreef Hathor het volgende:
[..]
Was het nou een schotpoging of een allyoop?
quote:Op vrijdag 4 november 2022 13:32 schreef Hathor het volgende:
Ik denk dat Kerr het wel een beetje gehad heeft met Wiseman trouwens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.RED ONS HENNIEGOD
quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die blik van Barton ook
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:Op zaterdag 5 november 2022 16:57 schreef PowerLoungen het volgende:
[ afbeelding ]Contactlens kwijtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Deed nog z'n vertrouwde handje klap met Kevin Love zag ik.quote:Op maandag 7 november 2022 13:30 schreef Hathor het volgende:
Maar inderdaad, lekker bezig die Cavs. Zou Lebron al heimwee hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |