quote:Op woensdag 28 september 2022 12:42 schreef maxi-mus het volgende:
Vorige keer hebben 3 gerespecteerde users de prijzen gesponsord (al vond @:ggmm de prijswinnaar niet geloof ik) maar is er vanuit FOK! ook iets mogelijk voor de WK Poule? Een kleinigheidje voor de winnaar (2/3) maakt het toch net wat leuker. Wie moet ik dan aanschieten?
@:coco
quote:Op woensdag 28 september 2022 12:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik wil dat eventueel wel weer doen (zeker als er weer een totaal onbekende user wint lol)
Ik denk voor je vraag dat je het beste bij @:viv terecht kan.
quote:Op woensdag 28 september 2022 12:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Ik doe wel weer mee maar ik denk dat je bij dat pr dametje moet zijn.
Hoi,quote:Op woensdag 28 september 2022 12:44 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja ik was haar naam even vergeten, dan schiet ik haar binnenkort even aan als de plannen wat concreter zijn aan mijn kant.
Gelukkig. Schrok al een beetjequote:Op woensdag 28 september 2022 14:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Relax maat, ik wist niet dat je boos werd
Gebbetje
Kan wel van de donaties af tochquote:Op woensdag 28 september 2022 14:45 schreef Viv het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Hoi,
FOK! heeft hier zelf geen budget voor, en de laatste keer dat ik bedrijven benaderde voor prijzen (voor EURO 2020) kreeg ik ofwel geen reactie, ofwel een afwijzing. Echt chanant gewoon.![]()
Mocht er toevallig iets relevants voorbijkomen kunnen we dat natuurlijk aan de WK poule koppelen, maar ik zou daar zelf niet nog een keer veel tijd en moeite in willen steken voor nul resultaat.
JAAAAA FOK! borrel!quote:Op woensdag 28 september 2022 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat er binnen het moderatieteam van fok! een zeer grote kabel loopt.
Jullie zouden eens gezellig wat moeten gaan drinken met zn allen.
Veel plezier.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
JAAAAA FOK! borrel!
Ik zal het even neerleggen. Achter.
Hallo moderator @ChevyCapricequote:Op woensdag 28 september 2022 14:51 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
JAAAAA FOK! borrel!
Ik zal het even neerleggen. Achter.
Ik denk vooral dat heel veel mensen @ChevyCaprice een vermoeiende randdebiel vinden.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg een beetje de indruk dat er binnen het moderatieteam van fok! een zeer grote kabel loopt.
Jullie zouden eens gezellig wat moeten gaan drinken met zn allen.
Wtf?quote:Op woensdag 28 september 2022 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat heel veel mensen @:chevycaprice een vermoeiende randdebiel vinden.
Daar helpt geen borrel tegenop.
Ik denk dat het best wel meevalt.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk vooral dat heel veel mensen @:chevycaprice een vermoeiende randdebiel vinden.
Ach joh ik weet wie het zegt.quote:Op woensdag 28 september 2022 14:56 schreef onlogisch het volgende:
Moderator @:Chevycaprice gaat genadeloos door de mangel
oke wie heeft er zitten lekken?quote:Op woensdag 28 september 2022 14:55 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 28 september 2022 14:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik heb niet zitten lekkenquote:Op woensdag 28 september 2022 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf?
![]()
Hoe ben jij zo goed op de hoogte
Laten we zeggen dat ik er door jou ben achtergekomen dat ik moderators niet kan blokkeren op Fok!quote:Op woensdag 28 september 2022 14:57 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wtf?
![]()
Hoe ben jij zo goed op de hoogte
Wie ben jij eigenlijkquote:Op woensdag 28 september 2022 15:06 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Laten we zeggen dat ik er door jou ben achtergekomen dat ik moderators niet kan blokkeren op Fok!
Zelfs bij de ontzettend vermoeiende acts van @:paul en @:onlogisch heb ik dat niet geprobeerd.
quote:Op woensdag 28 september 2022 15:11 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Is @:scrummie ook al anoniem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |