190 is bijna mijn complete termijnbedragquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:27 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Krijgen in november en december toch 190 per huishouden terug.
heb de verwarming wel al even aan gehad, maar dat komt doordat mijn woonkamer weinig zonlicht meer krijgt, dus niet echt meer opwarmt.
Dat mag ik niet meer zeggen, heb hem in die hele koude week heel even aan gehad om te kijken of ie het nog deed.quote:
Per jaar? Das wel heel erg weinig. Niet dat ik veel verbruik, maar dat is wel erg weinig. Maar dan krijg jij dus 2x bijna 190 gestort in november en december. Alleen je verbruik erafquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:31 schreef Nattekat het volgende:
[..]
190 is bijna mijn complete termijnbedrag
Mag je dat niet meer zeggenquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:32 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat mag ik niet meer zeggen, heb hem in die hele koude week heel even aan gehad om te kijken of ie het nog deed.
Per maandquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:34 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Per jaar? Das wel heel erg weinig. Niet dat ik veel verbruik, maar dat is wel erg weinig. Maar dan krijg jij dus 2x bijna 190 gestort in november en december. Alleen je verbruik eraf
Verwarming is aan geweest, dus ik mag niet zeggen dat ie nog niet is aan geweest.quote:
Ah oké.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Verwarming is aan geweest, dus ik mag niet zeggen dat ie nog niet is aan geweest.
Krijg jij wel een berg geld terug met je jaarafrekening zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Per maand
Het maakt echt geen ene flikker uit dat tientje per maand meer of minder.
Wel mooi voor het archief en naderhand terug te kijken hoe het daadwerkelijk is verlopen. December en februari zouden dus iets warmer moeten gaan verlopen. Ben wel benieuwd. Liever een koudere januari, dan februari.quote:
Komende maand zekerquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:38 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Krijg jij wel een berg geld terug met je jaarafrekening zeker
Hoorde ik daar 0 Hellmannetjes?quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel mooi voor het archief en naderhand terug te kijken hoe het daadwerkelijk is verlopen. December en februari zouden dus iets warmer moeten gaan verlopen. Ben wel benieuwd. Liever een koudere januari, dan februari.
Volgens mij waren ze voor de zomer wel redelijk spot on vanuit het voorjaar. Maar je moet er inderdaad niet zoveel waarde aan hechten.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Wel mooi voor het archief en naderhand terug te kijken hoe het daadwerkelijk is verlopen. December en februari zouden dus iets warmer moeten gaan verlopen. Ben wel benieuwd. Liever een koudere januari, dan februari.
0 Hellmannetjes = de temperatuur blijft de hele winter boven het vriespunt. Wereldberoemd geworden toen het in 2014 voor de eerste keer ooit voor kwamquote:
quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Volgens mij waren ze voor de zomer wel redelijk spot on vanuit het voorjaar. Maar je moet er inderdaad niet zoveel waarde aan hechten.
quote:
Mja, dat alles precies goed valt niet eens, maar twee keer in één zomer had geen model kunnen voorspellen natuurlijkquote:Op zaterdag 8 oktober 2022 14:21 schreef Momo het volgende:
[..]
[ twitter ]
Terug Vind Tweetje.
Links is voorspelling, rechts is werkelijke temperatuurafwijking van gemiddelde.
De kou komt meestal ook het eind.quote:Op zaterdag 8 oktober 2022 11:48 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Waarom laatste dag? Als je 11 graden warm genoeg vindt om in de tuin te zitten, gok ik dat er heus nog wel redelijk wat dagen komen die de 11 graden grens passeren.quote:Op zondag 9 oktober 2022 10:55 schreef Van_Poppel het volgende:
Laatste dag in de tuin zitten vandaag.
Met 11 graden en een zonnetje is het momenteel heerlijk.
Het is nu alleen lekker omdat de zon schijnt en het zo goed als windstil is. Volgend weekend verwachten ze slecht weer, het weekend daarop verplichtingen en daarna is het toch alweer eind oktober. Op een bepaald moment komt de zon ook niet meer (NO tuin).quote:Op zondag 9 oktober 2022 11:21 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Waarom laatste dag? Als je 11 graden warm genoeg vindt om in de tuin te zitten, gok ik dat er heus nog wel redelijk wat dagen komen die de 11 graden grens passeren.
Regendag!quote:Op maandag 10 oktober 2022 14:33 schreef Nattekat het volgende:
Heerlijke maandag!
Wacht... het is al 14:33 en het is nog donker buiten.
Zit je in Zuid Spanje?quote:Op maandag 10 oktober 2022 15:57 schreef dick_laurent het volgende:
Graadje of 25, zonnetje.
Ik klaag niet
Hier wordt niet geroddeld.quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
Hadden we eerst zo'n flapdrol die elke keer het weer kwam melden uit een of ander gehucht in Bulgarije. Hebben we nu elke keer deze boomer in Spanje
Haters gonna hatequote:Op maandag 10 oktober 2022 16:36 schreef RamboDirk het volgende:
Hadden we eerst zo'n flapdrol die elke keer het weer kwam melden uit een of ander gehucht in Bulgarije. Hebben we nu elke keer deze boomer in Spanje
Dven is toch weg?quote:Op maandag 10 oktober 2022 16:49 schreef bloodymary1 het volgende:
Haha! Waarom horen we eigenlijk niks meer uit Bulgarije.
Maar even wat anders, hadden jullie regen vandaag? Of alleen in Assen? Hier scheen lekker de zon en was het een graad of 18. Uit de wind kon je echt heerlijk in de zon zitten.
quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:02 schreef Dven het volgende:
19 graden met een schraal zonnetje in #VelikoTarnovo
Tjonge jonge, hadden we daar 283 mentions voor nodig?quote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:02 schreef Dven het volgende:
19 graden met een schraal zonnetje in #VelikoTarnovo
Uitgestelde beloningquote:Op dinsdag 11 oktober 2022 10:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Tjonge jonge, hadden we daar 283 mentions voor nodig?
Mijn energierekening zegt dankjewel!quote:
Momenteel schiet er van warmte op dinsdag volgens ECMWF niet zoveel meer over. Voordeel is dat dit nog wel een aantal keer kan veranderen. De ligging van de rug rond die periode gaat het verschil tussen herfstig of nazomers betekenen. 12 of 20 graden. Of ergens daar tusseninquote:
Beste jaar met de zonnepanelen ooit, nu al bijna 300kwh meer opgehaald dan vorig jaarquote:Op woensdag 12 oktober 2022 15:00 schreef INViCTuS het volgende:
Dit zou elk jaar zo moeten
[ twitter ]
Dit weer past uitstekend bij mijn stemming.quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:44 schreef dick_laurent het volgende:
Jongens, het regent!
Ik neem aan dat iedereen hier nu dolgelukkig is
quote:Op donderdag 13 oktober 2022 07:44 schreef dick_laurent het volgende:
Jongens, het regent!
Ik neem aan dat iedereen hier nu dolgelukkig is
Dat klinkt niet best zeg!quote:Op donderdag 13 oktober 2022 08:31 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dit weer past uitstekend bij mijn stemming.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |