Dat gaat toch wel automatisch met lopen? Maar zal er eens op lettenquote:Op donderdag 27 oktober 2022 21:24 schreef Leandra het volgende:
En je arm (met horloge) beweegt wel tijdens die stappen?
Ik krijg binnenshuis ook minder stappen omdat ik blijkbaar toch een beetje slof ook.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gaat toch wel automatisch met lopen? Maar zal er eens op letten
Edit: je hebt wel een puntik heb het net eens geprobeerd zonder mijn arm te bewegen en dan telt ie inderdaad niet. Toen er 7 stappen geteld waren was ik met een kopje in mijn hand naar beneden gelopen, dus dat klopt! En als ik naar mijn Fitbit kijk of het oploopt dan hou ik natuurlijk ook mijn arm stil.
Maar dan kun je dus ook niks dragen en lopen![]()
Daar heb ik ook wel last van ja. Man roept ook altijd “niet zo sloffen!”quote:Op donderdag 27 oktober 2022 23:44 schreef BE het volgende:
[..]
Ik krijg binnenshuis ook minder stappen omdat ik blijkbaar toch een beetje slof ook.![]()
En niet echt stappen-stappen zet ofzo.
Nee da's toch niet helemaal waar. Als je je arm bewust heel stijf houdt registreert ie inderdaad niet, maar als je gewoon loopt met tassen of een kind op je arm telt ie dat wel.quote:Op donderdag 27 oktober 2022 22:26 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat gaat toch wel automatisch met lopen? Maar zal er eens op letten
Edit: je hebt wel een puntik heb het net eens geprobeerd zonder mijn arm te bewegen en dan telt ie inderdaad niet. Toen er 7 stappen geteld waren was ik met een kopje in mijn hand naar beneden gelopen, dus dat klopt! En als ik naar mijn Fitbit kijk of het oploopt dan hou ik natuurlijk ook mijn arm stil.
Maar dan kun je dus ook niks dragen en lopen![]()
Dat stappen tellen bij de was vouwen doet ie bij mij dus niet, ik doe dat rustig hangend op de bankquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:50 schreef SQ het volgende:
[..]
Nee da's toch niet helemaal waar. Als je je arm bewust heel stijf houdt registreert ie inderdaad niet, maar als je gewoon loopt met tassen of een kind op je arm telt ie dat wel.
Daarnaast compenseren de valse stappen voor was vouwen het ruimschoots. Is ook geen exacte wetenschap natuurlijk.
Wat fijn!quote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:53 schreef SQ het volgende:
Mijn elastische bandje bevalt vooralsnog prima trouwens. Ik heb 2 dagen zonder fitbit gelopen om de zweerplek te laten rusten, nu hopen dat het weg blijft.
Ah mooi, zo irritant als zoiets ellende aan je huid veroorzaaktquote:Op vrijdag 28 oktober 2022 09:53 schreef SQ het volgende:
Mijn elastische bandje bevalt vooralsnog prima trouwens. Ik heb 2 dagen zonder fitbit gelopen om de zweerplek te laten rusten, nu hopen dat het weg blijft.
Nou, ik vind het knap!quote:Op zondag 13 november 2022 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Dankzij mij Fitbit heb ik sinds vandaag een streak van 5 jaar, elke dag 10 duizend stappen
Oh, ik zou hem met volleybal niet omdoenquote:Op maandag 14 november 2022 09:12 schreef Barreltje het volgende:
Sarabi !![]()
Kreeg je er een mooi icoontje voor?
Hoe doen jullie jet trouwens met het ophouden van de tracker tijdens sport?
Met zwemmen en hardlopen en fitness en yoga lukt het me wel, maar ik vraag me af hoe ik dat met volleybal kan doen eigenlijk..
quote:Op zondag 13 november 2022 18:48 schreef Sarabi het volgende:
Dankzij mij Fitbit heb ik sinds vandaag een streak van 5 jaar, elke dag 10 duizend stappen
Paar jaar terug met een dubbele longontsteking was het wel lastigquote:Op maandag 14 november 2022 11:51 schreef BE het volgende:
[..]Ik vind het echt bizar knap dat het je gelukt is nooit 1 dag het niet te halen!
Ja, dat weet ik nog, want ik vond het oprecht gestoordquote:Op maandag 14 november 2022 14:55 schreef Sarabi het volgende:
Paar jaar terug met een dubbele longontsteking was het wel lastig![]()
Maar verder zit het zo in mijn systeem dat ik er geen moeite meer voor hoef te doen.
@:barreltje nee helemaal niets
De puffer die ik toen kreeg was wel echt geweldig. Kwam er toen ook pas achter dat ik eigenlijk altijd benauwd wasquote:Op maandag 14 november 2022 16:06 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik nog, want ik vond het oprecht gestoord![]()
Het is ook zo met zoiets dat hoe langer je streak is, hoe moeilijker het loslaten is als het een dag niet lukt
Ja hoor, bewegen als obsessie is helemaal primaquote:Op maandag 14 november 2022 16:20 schreef Sarabi het volgende:
De puffer die ik toen kreeg was wel echt geweldig. Kwam er toen ook pas achter dat ik eigenlijk altijd benauwd was![]()
Maar goed 9 van de 10x is het wel een gezonde obsessie.
Ik weet dat Garmin dit wel ondersteunt. https://support.garmin.com/en-US/?faq=oHbDqNJFHN2Uqyj6NS99l5quote:Op woensdag 16 november 2022 00:03 schreef Evenstar het volgende:
Weet iemand of er een fitbit is die ook cross-country skien kan tracken? Charge 5 kan het in ieder geval niet. Vraag mij af hoe accuraat calorieën tracken is als je het gewoon als een workout laat invoeren bijv.
Volgens mij is dat nu juist de extra feature die de Music heeft, kan dat op standaard Venu nietquote:Op vrijdag 25 november 2022 13:54 schreef Thomas0701 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een nieuwe smartwatch, en nu zit ik erg te twijfelen tussen Garmin Venu SQ 2 of SQ 2 Music.
Het grote pluspunt van de Music-versie is dat je ca. 500 nummers op de smartwatch kunt zetten, maar voor mij is het niet helemaal duidelijk of je ook muziek kunt luisteren op de 'gewone' Garmin Venu SQ 2 tijdens het hardlopen zonder dat je je mobiele telefoon bij hebt.
Zijn er mensen hier die van advies kunnen voorzien?
Alvast bedankt!
Dank voor je reactie.quote:Op vrijdag 25 november 2022 14:03 schreef cafca het volgende:
[..]
Volgens mij is dat nu juist de extra feature die de Music heeft, kan dat op standaard Venu niet
Lijkt me wel, ja. Maar ik neem sowieso mijn telefoon altijd wel meequote:Op vrijdag 25 november 2022 14:07 schreef Thomas0701 het volgende:
[..]
Dank voor je reactie.
Dat was me dus niet helemaal duidelijk, of het op de standaard überhaupt niet kan of maar minimaal....
Bottomline moet je dus bij de standaard Venu SQ 2 altijd je smartphone mee tijdens het hardlopen om muziek te kunnen luisteren?
quote:Op woensdag 7 december 2022 09:50 schreef marcb1974 het volgende:
Sorry, kwam hem hier onderaan de pagina bij de afbeeldingen tegen
[ afbeelding ]
Ik heb geen van beide, maar kan dus wel muziek op mijn smartwatch zetten (andere Garmin), maar je hebt een bluetooth koptelefoon nodig om het te luisteren. De muziek wordt letterlijk opgeslagen op de watch, dus je hebt je telefoon niet nodig.quote:Op vrijdag 25 november 2022 13:54 schreef Thomas0701 het volgende:
Hallo allemaal,
Ik ben opzoek naar een nieuwe smartwatch, en nu zit ik erg te twijfelen tussen Garmin Venu SQ 2 of SQ 2 Music.
Het grote pluspunt van de Music-versie is dat je ca. 500 nummers op de smartwatch kunt zetten, maar voor mij is het niet helemaal duidelijk of je ook muziek kunt luisteren op de 'gewone' Garmin Venu SQ 2 tijdens het hardlopen zonder dat je je mobiele telefoon bij hebt.
Zijn er mensen hier die van advies kunnen voorzien?
Alvast bedankt!
Bij de Venu en Venu 2(S) kan dit ook en heb je ook geen telefoon nodigquote:Op woensdag 7 december 2022 10:43 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik heb geen van beide, maar kan dus wel muziek op mijn smartwatch zetten (andere Garmin), maar je hebt een bluetooth koptelefoon nodig om het te luisteren. De muziek wordt letterlijk opgeslagen op de watch, dus je hebt je telefoon niet nodig.
Ik weet niet precies hoe het bij de Venu zit, maar bij de vivoactive 4S heb je je telefoon dus NIET nodig.
https://www.fitbit.com/activitiesquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:17 schreef SilverEyes het volgende:
Ik heb een fitbit charge4, weet iemand ook of,en zo ja hoe, er een mogelijkheid is om maand/jaar overzicht te krijgen van activiteiten? Bijvoorbeeld in 2022 400 km gewandeld.
Dank! Precies wat ik zochtquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
https://www.fitbit.com/activities
Hier kan je ook 'jaar' kiezen.
Die heb ik ook. Wat een fijn ding hè.quote:Op donderdag 22 december 2022 10:32 schreef miss_sly het volgende:
Sinds vandaag heb ik ook een Garmin Venu 2S![]()
Ik ben inmiddels zo vergroeid met mijn oude vivosport dat het wel even zoeken wordt naar hoe een en ander werkt. Dat vind ik altijd lastig, maar ik ga proberen dit keer niet te gemakzuchtig te zijn en dingen maar te suboptimaal te laten blijven zodat ik niet uit hoef te zoeken hoe ik het verander
Ik ben er echt zoo blij mee! En ik vind het echt ook een heel mooi horloge. Bovendien zijn er nog andere, mooie bandjes voor te kopen oneens te wisselen.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Die heb ik ook. Wat een fijn ding hè.![]()
Muziek, gps, scherm, batterij. Echt zalig!
Deze tikt echt alle boxen.
En ik kom van Polar en Fitbit.
Ja. Super afleesbaar ook buiten in de zon.quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik ben er echt zoo blij mee! En ik vind het echt ook een heel mooi horloge. Bovendien zijn er nog andere, mooie bandjes voor te kopen oneens te wisselen.
Maar echt, het grote, duidelijke scherm is zo fijn met het sporten
Heb ik voor niets alles zitten optellenquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
En had je goed geteld?quote:Op zaterdag 7 januari 2023 20:08 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Heb ik voor niets alles zitten optellen![]()
Het was mijn verjaardagscadeauquote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:59 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Super afleesbaar ook buiten in de zon.
Echt een topaankoop geweest.
quote:Op zaterdag 7 januari 2023 19:20 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Goed hoorquote:
Nee. Het enige wat ik wilde was groter en meer, maar wel Fitbit. Applewatch leek me ook wel wat, maar de batterijduur is me veel te kort.quote:Op zondag 29 januari 2023 09:39 schreef BE het volgende:
Ik heb juist echt een hele simpele gezocht: Oval time
Maar goed, daar heb je niks aan dus.
Nee, ik heb wel een fitbit, maar mijn wijzerplaat heet 'Oval time', juist zo simpel mogelijk.quote:Op zondag 29 januari 2023 13:53 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Nee. Het enige wat ik wilde was groter en meer, maar wel Fitbit. Applewatch leek me ook wel wat, maar de batterijduur is me veel te kort.
Mijn man heeft een Garmin en die is ook heel tof, maar veel zwaarder en dan kan ik de bingo's niet meer meedoen
Ohquote:Op zondag 29 januari 2023 15:47 schreef BE het volgende:
[..]
Nee, ik heb wel een fitbit, maar mijn wijzerplaat heet 'Oval time', juist zo simpel mogelijk.
Helemaal links bovenin op het home scherm van je app. Daar staat zo'n poppetje toch?quote:Op zondag 29 januari 2023 17:13 schreef SilverEyes het volgende:
Hoe krijgen jullie überhaupt een eigen foto ingesteld? Ik zit in die app te kijken, maar ik word niets wijzer. Heb een sense2 trouwens.
Ik neem je post even mee hier heen, maar ehm... dat van Gogh bandje, wat voor bandje is dat?quote:Op zaterdag 4 maart 2023 17:33 schreef Vlinder het volgende:
Hai. Ik heb toen ik de Versa 4 net binnen had gelijk nieuwe bandjes besteld bij Ali en die zijn nu binnen. Iemand interesse?
Ook een roze beschermplaat (Had ik bij mn Charge 4 ook. Gebruikte ik voor zwemmen zodat ik gewoon de glijbanen af kon racen of me in ieder geval geen zorgen hoefde te maken voor krassen. Leek me wel handig om weer te kopen.)
Ook heb ik 5? Beschermfolietjes.
Alles past op de Versa 3 en 4
Alles is gloednieuw.
Ik hoef alleen de verzendkosten.
[ afbeelding ]
Van Gogh en de bloemen zijn van textiel met lichte rek.quote:Op zaterdag 4 maart 2023 18:26 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik neem je post even mee hier heen, maar ehm... dat van Gogh bandje, wat voor bandje is dat?
Oh! Ik was al aan het zoeken waar ik het uit moet zetten. Moet je van te voren mailen of hoe werkt het? Mijne loopt geloof ik deze maand af.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 12:57 schreef IJsdraakje het volgende:
Ik blijf het maar gaar vinden dat je na de gratis Fitbit Premium maanden niet zelf je abonnement kan aanpassen, maar dat je moet mailen met de klantenservice.
huh, dat moet je toch gewoon zelf uit kunnen zetten? wat raarquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Ik was al aan het zoeken waar ik het uit moet zetten. Moet je van te voren mailen of hoe werkt het? Mijne loopt geloof ik deze maand af.
Nee, dat is dus niet te vindenquote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:12 schreef Puala het volgende:
huh, dat moet je toch gewoon zelf uit kunnen zetten? wat raar
Tik in de Fitbit-app op het tabblad Vandaag. je profielfoto.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:15 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, dat is dus niet te vinden(is een gratis premium, niet een afgesloten premium - die kan je neem ik aan wel zelf aan en uitzetten wanneer je wilt)
Nee, dat werkt niet. Daar staat niks.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Tik in de Fitbit-app op het tabblad Vandaag. je profielfoto.
Scrol omlaag en tik op Accountinstellingen. Abonnementen beheren. Je actieve abonnementen worden in de appstore van je telefoon geopend.
Tik op je Fitbit Premium-abonnement. Abonnement annuleren.
Dus t staat niet daar? ook niet met einddatum?
Mailen met de klantenservice.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Oh! Ik was al aan het zoeken waar ik het uit moet zetten. Moet je van te voren mailen of hoe werkt het? Mijne loopt geloof ik deze maand af.
Nope, die gooien ze automagisch (of ja, het zal in een aan te vinken ding ingebakken hebben gezeten) op de gegevens die je hebt ingevuld bij bestellen.quote:Op dinsdag 7 maart 2023 13:16 schreef Puala het volgende:
[..]
Tik in de Fitbit-app op het tabblad Vandaag. je profielfoto.
Scrol omlaag en tik op Accountinstellingen. Abonnementen beheren. Je actieve abonnementen worden in de appstore van je telefoon geopend.
Tik op je Fitbit Premium-abonnement. Abonnement annuleren.
Dus t staat niet daar? ook niet met einddatum?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |