Ik wist niet eens dat er al een 6 uit was. Ik heb nog steeds de 4 (gaat ook al 4 jaar mee). Al is die performance inmiddels wel echt aan het afnemen dus ergens dit jaar zal die waarschijnlijk ook nog wel vervangen moeten worden.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:01 schreef avotar het volgende:
Ik ben van plan mijn Fitbit Versa 3 te gaan vervangen voor een Garmin.
Ik denk over de Garmin Vivoactive 5, maar zie dat er ook een 6 is.
Nu vind ik de 5 al behoorlijk aan de prijs, is de 6 de extra 100 euro waard?
https://www.coolblue.nl/p(...)oactive-5-zwart.html
https://www.coolblue.nl/p(...)e-6-music-zwart.html
Onder de 500 euro? De Garmin Instinct2?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:10 schreef miss_sly het volgende:
Mijn Garmin Venue 2S geeft het op. Hij gaat telkens uit, gaat moeizaam aan en blijft nu in tracking modus staan. Als ik hem wil stoppen, gaat ie weer uit. Einde verhaal dus.
Dus er moet wel een nieuwe komen, want al mijn actie in de sportschool vanochtend telt nu niet omdat het niet goed getrackt is
Ik zoek een smartwatch met de volgende specificaties:
- rond (ik vind vierkant gewoon echt niet mooi)
- gps
- sportmetingen waaronder kracht, wandelen, hardlopen, crosstrainer, zwemmen
- wifi of bluetooth
- gezondheidsmetingen zoals hartslag, slapen, vo2 max, fitness leeftijd, stress
- app op iPhone
- geen 500+ euro
Tips?
Op zich best een optie.quote:Op woensdag 2 juli 2025 18:23 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Onder de 500 euro? De Garmin Instinct2?
Hoe oud is die van jou?quote:Op zaterdag 21 juni 2025 12:10 schreef miss_sly het volgende:
Mijn Garmin Venue 2S geeft het op. Hij gaat telkens uit, gaat moeizaam aan en blijft nu in tracking modus staan. Als ik hem wil stoppen, gaat ie weer uit. Einde verhaal dus.
Dus er moet wel een nieuwe komen, want al mijn actie in de sportschool vanochtend telt nu niet omdat het niet goed getrackt is
Ik zoek een smartwatch met de volgende specificaties:
- rond (ik vind vierkant gewoon echt niet mooi)
- gps
- sportmetingen waaronder kracht, wandelen, hardlopen, crosstrainer, zwemmen
- wifi of bluetooth
- gezondheidsmetingen zoals hartslag, slapen, vo2 max, fitness leeftijd, stress
- app op iPhone
- geen 500+ euro
Tips?
Mijne is van december 2022. Dus iets ouder dan 2,5 jaar. Garantie is twee jaar, maar toch doen ze dit nu.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hoe oud is die van jou?
Mijn 2s telt steeds verdiepingen die ik niet loop, verder doet hij het nog goed voor zover ik zie...
Ik heb hem in september 2 jaar. Misschien toch eens contact met ze opnemen, maar ik vind het zo onhandig als ik hem moet missen zeg maar...quote:Op woensdag 9 juli 2025 15:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijne is van december 2022. Dus iets ouder dan 2,5 jaar. Garantie is twee jaar, maar toch doen ze dit nu.
Is het gaatje die je hoogte meet misschien vies? Dan meet je Garmin soms onrealistische hoogteverschillen.quote:Op dinsdag 8 juli 2025 15:28 schreef Nijna het volgende:
[..]
Hoe oud is die van jou?
Mijn 2s telt steeds verdiepingen die ik niet loop, verder doet hij het nog goed voor zover ik zie...
Die heb ik geprobeerd schoon te maken, want dat las ik inderdaad al. Ik heb geblazen en geveegd, maar ik zie dat je ook van die spuitbussen hebt om met luchtdruk iets schoon te blazen, misschien is dat nog het proberen waard.quote:Op woensdag 9 juli 2025 21:44 schreef Jeroboam het volgende:
[..]
Is het gaatje die je hoogte meet misschien vies? Dan meet je Garmin soms onrealistische hoogteverschillen.
Heb nu de 5 sinds een week. Wat een fijn horloge.quote:Op woensdag 2 juli 2025 13:01 schreef avotar het volgende:
Ik ben van plan mijn Fitbit Versa 3 te gaan vervangen voor een Garmin.
Ik denk over de Garmin Vivoactive 5, maar zie dat er ook een 6 is.
Nu vind ik de 5 al behoorlijk aan de prijs, is de 6 de extra 100 euro waard?
https://www.coolblue.nl/p(...)oactive-5-zwart.html
https://www.coolblue.nl/p(...)e-6-music-zwart.html
Nee maar ben wel erg benieuwd hoe zoiets werkt.quote:Op vrijdag 18 juli 2025 10:48 schreef vosss het volgende:
Ik heb een Ringconn gen 2 smartring gekocht.
https://ringconn.com/prod(...)riant=48162846769460
Ben nog op de levering aan het wachten.
Vooral gekocht om slaap een beetje bij te houden aangezien de oude smartwatch van m'n vrouw aangaf dat m'n slaap ruk was, maar ik nooit horloges draag en dat dus sowieso kut vond om snachts te dragen. Was een test of dat ding een beetje kon zien hoe ik sliep.
Dus toen maar een smartring gekocht. Ben benieuwd. Ring heb ik al aan een hand, dus deze gaat aan de andere hand, weegt maar 2 a 3 gram, dus daar kan ik sowieso beter mee slapen.
Iemand ervaring met een smartring toevallig?
Actionquote:Op donderdag 10 juli 2025 08:41 schreef Nijna het volgende:
[..]
Die heb ik geprobeerd schoon te maken, want dat las ik inderdaad al. Ik heb geblazen en geveegd, maar ik zie dat je ook van die spuitbussen hebt om met luchtdruk iets schoon te blazen, misschien is dat nog het proberen waard.
Daar stond ik van de week, anti dust spray oid. Maar dat is niet gewoon perslucht, daar zit een of ander goedje in volgens mij. Dat zal wel verdampen. Maar ik durf niet zo goed, straks maak ik iets stuk...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |