Ik lees online dat ie erg kwetsbaar is (stoten, vallen). Nu ben ik nogal een lomp persoonquote:Op donderdag 22 januari 2026 16:52 schreef Vanyel het volgende:
Yup, ik heb de 6, maar geen idee hoe de 5 was, dit is mijn eerste Garmin.
Geen klachten.
Waar twijfel je over?
Ik heb m sinds augustus, ben ook vrij lomp, heb er niet voorzichtig mee gedaan en vind m niet overmatig beschadigd.quote:Op donderdag 22 januari 2026 17:12 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik lees online dat ie erg kwetsbaar is (stoten, vallen). Nu ben ik nogal een lomp persoon. Mijn 4 heeft het meer dan 5 jaar volgehouden, dus best indrukwekkend.
Ik kan niet goed zien of hij een vlak scherm heeft, maar als dat zo is kun je er natuurlijk een screenprotector op plakken. Ik heb nu de Forerunner 165 en die kwam niet als de meest krasvaste uit reviews, maar ik heb er een screenprotector op zitten en dat gaat prima en ziet er wat mij betreft prima uitquote:Op donderdag 22 januari 2026 17:12 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ik lees online dat ie erg kwetsbaar is (stoten, vallen). Nu ben ik nogal een lomp persoon. Mijn 4 heeft het meer dan 5 jaar volgehouden, dus best indrukwekkend.
In welk opzicht?quote:Op zondag 1 februari 2026 16:42 schreef marcb1974 het volgende:
Bij nog meer de stappenteller van Garmin ineens van slag na de laatste update van afgelopen week?
Ik krijg nu meer stappen voor een zelfde stuk lopen.quote:
Die ervaring heb ik niet...quote:Op zondag 1 februari 2026 18:31 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik krijg nu meer stappen voor een zelfde stuk lopen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |