Zo zie ik er nog een paar nixzeggende...quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik vind Ruben zo nietszeggend daar... zou me geen eens opvallen als hij er ineens niet meer was denk ik.
Doen ze altijd, ze moeten wachten in de slaapkamers en je weet nooit wat de opdracht isquote:
Zei Ruben idd, anderen zeiden dat het kloptquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand opperde : de simpele verdienopdrachten waren voor de middag. De 24 en 48 uurs opdrachten na de middag.
Nee weet ik, maar het ziet er grappig uitquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:41 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Doen ze altijd, ze moeten wachten in de slaapkamers en je weet nooit wat de opdracht is
quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand grapt: "Je moet in tweetallen samenwerken .. Jeffrey, Martin, kom maar naar voren"
Denk dat ze geen lange opdrachten gaan doen, morgen nieuwe manager verkooppraatjes.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Iemand opperde : de simpele verdienopdrachten waren voor de middag. De 24 en 48 uurs opdrachten na de middag.
quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:43 schreef Sestra666 het volgende:
ik hoorde t alarm![]()
hoop op eliminatie nu
Ruben nam dingen aan, Djedi zegt, vraag het dan gewoon. Aanname klopte niet. Ze weten nu weer wat ze aan elkaar hebben. Klaar.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:44 schreef Sestra666 het volgende:
hey t gesprek met ruben en djedi (stream loopt half u achter) iemand wat meegekregen?
Volgens mij nog niet geweest, heeft het nog wel even besproken met Jeffrey en Kim D en Eunicequote:Op dinsdag 27 september 2022 14:44 schreef Sestra666 het volgende:
hey t gesprek met ruben en djedi (stream loopt half u achter) iemand wat meegekregen?
Oh gemist dusquote:Op dinsdag 27 september 2022 14:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ruben nam dingen aan, Djedi zegt, vraag het dan gewoon. Aanname klopte niet. Ze weten nu weer wat ze aan elkaar hebben. Klaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |