Kruidvat heeft dat het hele jaar door (wel minder keus) en dan zal Etos het ook wel hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:51 schreef Barreltje het volgende:
Zonnebrillen![]()
Waar in NL is er nog zonnebrand te koop? Is daar een beetje makkelijk aan te komen?
Ik zei toch nergens dat het een zinloze verklaring was?quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:15 schreef fietsie het volgende:
Die zinloze niet ondertekende verklaring werd vorige week drie keer gevraagd/gechecked toen ik voor de prik ging
Elke drogist en grotere supermarktquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:51 schreef Barreltje het volgende:
Zonnebrillen![]()
Waar in NL is er nog zonnebrand te koop? Is daar een beetje makkelijk aan te komen?
Ja, mijn haar moest ook achter mn oren. Ik lijk echt amper op mezelf:')quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:59 schreef Blues het volgende:
Zeer matig allemaal @:Lonaa en ik heb ook ervaring.
Moest én mijn bril af, én mijn haar van voorhoofd en achter mijn orenMijn oren
![]()
EN NIET LACHEN
Je mag niet lachen nee, want er is dan ook niets grappigs aan om door douane te gaan en je rijbewijs aan wie dan ook te moeten laten zien jaquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Passende TT. Net een oud montuur achtergelaten waar computerbrilglazen ingebouwd gaan worden.
Ik mocht wel nog met bril op de fotoMaar kijk dan BOOS
Ze willen daar duidelijk dat je zo min mogelijk op jezelf lijktquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:59 schreef Blues het volgende:
Zeer matig allemaal @:Lonaa en ik heb ook ervaring.
Moest én mijn bril af, én mijn haar van voorhoofd en achter mijn orenMijn oren
![]()
EN NIET LACHEN
Echt hequote:Op dinsdag 27 september 2022 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Ze willen daar duidelijk dat je zo min mogelijk op jezelf lijkt
quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:17 schreef Morgane89 het volgende:
Er was ooit een topic op fok waar je een foto van jezelf moest posten met een vergiet op je hoofdkan 'm niet meer terugvinden helaas.
Nog maar weinig zichtbaar.quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:17 schreef Morgane89 het volgende:
Er was ooit een topic op fok waar je een foto van jezelf moest posten met een vergiet op je hoofdkan 'm niet meer terugvinden helaas.
Coronings? Hier gaan ze weer met bosjes...quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:10 schreef Lonaa het volgende:
Oh. F. komt naar huis. Ziek genoeg blijkbaar.
Klachten zijn misselijk en schijterij dus denk niet. Zn vader had dat zaterdag, die ging ook van zn stokje. Ambu erbij alles. F ging op ziekenbezoek zondag.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Coronings? Hier gaan ze weer met bosjes...
Oow ja dat klinkt ook als een redelijk overdraagbaar gebeuren...quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klachten zijn misselijk en schijterij dus denk niet. Zn vader had dat zaterdag, die ging ook van zn stokje. Ambu erbij alles. F ging op ziekenbezoek zondag.
Onderste linkje even naar SCH geapptquote:Op dinsdag 27 september 2022 13:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog maar weinig zichtbaar.
ONZ / Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.
Hier staan er nog wel een paar.
MED / FOK!ker van de week: Qwea
Beterschap voor hemquote:
Beter blijf ik gewoon "gezond" ja.quote:Op dinsdag 27 september 2022 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Beterschap voor hemEn jij hopelijk niet besmet.
Ben wel blij dat nu.nl me even gerust stelt: https://www.nu.nl/binnenl(...)-eind-september.html Ik stel me niet aan
Same! dank jequote:Op dinsdag 27 september 2022 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ben wel blij dat nu.nl me even gerust stelt: https://www.nu.nl/binnenl(...)-eind-september.html Ik stel me niet aan
FB gaf een herinnering van 5 jr geleden. Ruim 20 gr liepen we op t strandquote:Op dinsdag 27 september 2022 15:08 schreef Isabeau het volgende:
Ooh cool, zo te zien werd ik zelfs nog versierd in dat topicquote:Op dinsdag 27 september 2022 13:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog maar weinig zichtbaar.
ONZ / Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.
Hier staan er nog wel een paar.
MED / FOK!ker van de week: Qwea
Ik wist ditquote:Op dinsdag 27 september 2022 15:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik begon ook al te twijfelen waar de mooie nazomer bleefquote:Op dinsdag 27 september 2022 15:18 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik wist dit
Want tijdens de kermis hier is het ALTIJD (oké, bijna altijd…) mooi weer. Voor de ronde van vanavond ga ik toch maar de winterjas en wollen sokken tevoorschijn trekken
Heeft u een linkje hiervan?quote:Op dinsdag 27 september 2022 15:30 schreef Blues het volgende:
Ik heb heerlijke warme 'pantoffelsokken' van de hema die ik over gewone sokken aantrek. Dan heb je in feite 3 laagjes aan. Lekker!
Ik had dit gewoon van te voren opgezocht ook.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:30 schreef sigme het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)to-paspoort-id-kaart
Eisen aan de manier waarop de persoon op de pasfoto een bril draagt:
• ogen volledig zichtbaar;
• volledig doorschijnende glazen;
• geen verstorende reflectie door de bril;
• geen schaduw.
[ afbeelding ]
Brave schapen dat jullie zijn
Douane is niet zo geïnteresseerd in je paspoort. Die willen je koffer zien.quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:01 schreef Blues het volgende:
[..]
Je mag niet lachen nee, want er is dan ook niets grappigs aan om door douane te gaan en je rijbewijs aan wie dan ook te moeten laten zien ja![]()
Dat vroeg ik me ook al afquote:Op dinsdag 27 september 2022 15:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Heeft u een linkje hiervan?
Gr gr een koudevoetenmevrouw
Ze staan er toch vrij uitgebreid naar de loeren vind ik.quote:Op dinsdag 27 september 2022 16:56 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Douane is niet zo geïnteresseerd in je paspoort. Die willen je koffer zien.
Drie keer gevlogen dit jaar (sorry), een keer helemaal geen paspoort hoeven laten zien aan een persoonquote:Op dinsdag 27 september 2022 17:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze staan er toch vrij uitgebreid naar de loeren vind ik.
Dat was dan neem ik aan binnen de EU/Schengenland. Dan kan dat ja.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:35 schreef derLudolf het volgende:
Drie keer gevlogen dit jaar (sorry), een keer helemaal geen paspoort hoeven laten zien aan een persoonDe andere twee keren alleen aan de persoon bij de gate.
https://www.hema.nl/dames(...)lauw-1000021451.htmlquote:Op dinsdag 27 september 2022 15:43 schreef Molo het volgende:
Heeft u een linkje hiervan?
Gr gr een koudevoetenmevrouw
Zie boven.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Graag ook een linkje voor de warmevoetensokken.
Sollicitatiegesprek gehad. Ging goed, maar ben 1 van de 5, eind volgende week hoor ik meer. Wel een fijne locatie, op een bedrijventerrein, 15 minuten fietsen.
Binnen Schengen kan dat ja. Maar bij inchecken bij de Eurostar werden we heel grondig bekeken en zelfs ondervraagd.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Drie keer gevlogen dit jaar (sorry), een keer helemaal geen paspoort hoeven laten zien aan een persoonDe andere twee keren alleen aan de persoon bij de gate.
Zou dat niet de KMar kunnen zijn?quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:22 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ze staan er toch vrij uitgebreid naar de loeren vind ik.
Dag niet geleerd is een dag niet geleefdquote:Wat is het verschil tussen de Douane en de Koninklijke Marechaussee?
Soms wordt de Koninklijke Marechaussee verward met de Douane, of marechaussees met medewerkers van de Douane. Zo zeggen veel mensen dat ze op Schiphol door de douane zijn gegaan, terwijl ze eigenlijk de paspoortcontrole van de Koninklijke Marechaussee bedoelen. Marechaussees en Douane-functionarissen zijn beide wetshandhavers, maar ze hebben andere taken, bevoegdheden en uniformen. Bedenk: de Marachaussee gaat over mensen en de Douane over goederen.
Ook ver weg gaat via een ID zuil. Komt gen mens aan te pas. Tenminste hier in de EU. Op bestemming hangt het van het land af.quote:Op dinsdag 27 september 2022 17:37 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat was dan neem ik aan binnen de EU/Schengenland. Dan kan dat ja.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |