Kruidvat heeft dat het hele jaar door (wel minder keus) en dan zal Etos het ook wel hebben.quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:51 schreef Barreltje het volgende:
Zonnebrillen![]()
Waar in NL is er nog zonnebrand te koop? Is daar een beetje makkelijk aan te komen?
Ik zei toch nergens dat het een zinloze verklaring was?quote:Op dinsdag 27 september 2022 09:15 schreef fietsie het volgende:
Die zinloze niet ondertekende verklaring werd vorige week drie keer gevraagd/gechecked toen ik voor de prik ging
Elke drogist en grotere supermarktquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:51 schreef Barreltje het volgende:
Zonnebrillen![]()
Waar in NL is er nog zonnebrand te koop? Is daar een beetje makkelijk aan te komen?
Ja, mijn haar moest ook achter mn oren. Ik lijk echt amper op mezelf:')quote:Op dinsdag 27 september 2022 12:59 schreef Blues het volgende:
Zeer matig allemaal @:Lonaa en ik heb ook ervaring.
Moest én mijn bril af, én mijn haar van voorhoofd en achter mijn orenMijn oren
![]()
EN NIET LACHEN
Je mag niet lachen nee, want er is dan ook niets grappigs aan om door douane te gaan en je rijbewijs aan wie dan ook te moeten laten zien jaquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
Passende TT. Net een oud montuur achtergelaten waar computerbrilglazen ingebouwd gaan worden.
Ik mocht wel nog met bril op de fotoMaar kijk dan BOOS
Ze willen daar duidelijk dat je zo min mogelijk op jezelf lijktquote:Op dinsdag 27 september 2022 12:59 schreef Blues het volgende:
Zeer matig allemaal @:Lonaa en ik heb ook ervaring.
Moest én mijn bril af, én mijn haar van voorhoofd en achter mijn orenMijn oren
![]()
EN NIET LACHEN
Echt hequote:Op dinsdag 27 september 2022 13:02 schreef Isabeau het volgende:
Ze willen daar duidelijk dat je zo min mogelijk op jezelf lijkt
quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:17 schreef Morgane89 het volgende:
Er was ooit een topic op fok waar je een foto van jezelf moest posten met een vergiet op je hoofdkan 'm niet meer terugvinden helaas.
Nog maar weinig zichtbaar.quote:Op dinsdag 27 september 2022 13:17 schreef Morgane89 het volgende:
Er was ooit een topic op fok waar je een foto van jezelf moest posten met een vergiet op je hoofdkan 'm niet meer terugvinden helaas.
Coronings? Hier gaan ze weer met bosjes...quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:10 schreef Lonaa het volgende:
Oh. F. komt naar huis. Ziek genoeg blijkbaar.
Klachten zijn misselijk en schijterij dus denk niet. Zn vader had dat zaterdag, die ging ook van zn stokje. Ambu erbij alles. F ging op ziekenbezoek zondag.quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Coronings? Hier gaan ze weer met bosjes...
Oow ja dat klinkt ook als een redelijk overdraagbaar gebeuren...quote:Op dinsdag 27 september 2022 14:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Klachten zijn misselijk en schijterij dus denk niet. Zn vader had dat zaterdag, die ging ook van zn stokje. Ambu erbij alles. F ging op ziekenbezoek zondag.
Onderste linkje even naar SCH geapptquote:Op dinsdag 27 september 2022 13:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nog maar weinig zichtbaar.
ONZ / Het grote fokkers-met-een-vergiet-op-hun-hoofd topic.
Hier staan er nog wel een paar.
MED / FOK!ker van de week: Qwea
Beterschap voor hemquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |