Tyf opquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:01 schreef -XOR- het volgende:
Schreuder is een prima trainer, geef hem gewoon even de tijd.
Oef. Die flashback is er echt hè. Zelfde tempo. Zelfde beleving.quote:
Peter Bosz natuurlijk.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:02 schreef TornadoDK het volgende:
Ik vind Schreuder een enorme mongool met zijn waterhoofd maar ik weet niet wie er dan trainer moet worden
Dat denk ik niet. Zoals ik ongeveer iedere week roep is de defensie van Ajax zeer matig. Elke ploeg in de eredivisie weet (zoals Guus Til terecht zei) dat elke counter tegen Ajax vaak kassa kan zijn. En dat zagen we ook vandaag weer. Verdedigend is Ajax erg zwak, veel te vaak krijgen aanvallers meters ruimte, wordt er niet goed gedekt, worden kopduels verloren, lopen er spelers uit de rug, wordt het cruciale laatste duel verloren. Je hebt nooit het gevoel dat je bij 1-0 of 2-0 al de drie punten in de tas hebt, want Ajax kan in luttele minuten goals tegen krijgen en een voorsprong verspelen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jullie worden wel gewoon kampioen, rustig.
Valt wel mee, gewoon Blind op Osimhen zetten, kan niet misgaan.quote:
Liever weer spektakel dan dit traumatische Frank de Boer oogaids-voetbal van de afgelopen maand. Dit is toch niet om aan te zien?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Flikker toch op die bakt er nergens iets van
Moet ie wel fit zijn, want vandaag was hij er geblesseerd niet bij tegen Torino. Kan zijn dat hij tegen Ajax op de bank terugkeertquote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:08 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Valt wel mee, gewoon Blind op Osimhen zetten, kan niet misgaan.
Frank de Boer haalde tenminste nog resultaat, vier keer op rij kampioen is een wereldprestatie. In twee van de vier seizoenen waren er dusdanig veel blessures dat hij wekenlang vijf basisspelers moest missen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:09 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Liever weer spektakel dan dit traumatische Frank de Boer oogaids-voetbal van de afgelopen maand. Dit is toch niet om aan te zien?
Een goede tweede helft gezien, dit kan niet.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:19 schreef Scorpie het volgende:
Schreuder heeft echt de zelfreflectie van een poffertje.
Ja echt gênant.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een goede tweede helft gezien, dit kan niet.
zei die dat?quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:19 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Een goede tweede helft gezien, dit kan niet.
Dat soort wedstrijden is toch vaak anders. Maar eens afwachten of ze dan wel thuis geven.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 21:52 schreef Tassendief het volgende:
Ze gaan gesloopt worden door Napoli
eens, wedstrijden op zich.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:39 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat soort wedstrijden is toch vaak anders. Maar eens afwachten of ze dan wel thuis geven.
Ja tuurlijk, daar maak ik mij niet druk over. Dit soort duels calculeer ik wel in na een interland break. Maar zelfs dan, geen probleem om het kampioenschap te pakken hoor. Prima dit.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:02 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Jullie worden wel gewoon kampioen, rustig.
er moet wel wat veranderen.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:43 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, daar maak ik mij niet druk over. Dit soort duels calculeer ik wel in na een interland break. Maar zelfs dan, geen probleem om het kampioenschap te pakken hoor. Prima dit.
Ik mis toch nog wat creativiteit in deze ploeg. Een goede steekpass. Taylor heeft dat een klein beetje, en Berghuis iets meer. Toch is dat net niet genoeg. Op zulke momenten mis je toch een jongen als Ziyech die veel risico neemt, en daardoor ook regelmatig een bal inlevert, maar ook enorm veel kansen creëert. Op dit moment creëert Ajax relatief weinig echt grote kansen in een wedstrijd naar mijn idee. Ze hebben wel een aantal grote uitslagen gehad dit seizoen natuurlijk, maar dan vliegt wel bijna elke kans er gelijk in. En dat heb je natuurlijk lang niet altijd.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:48 schreef Malavita het volgende:
[..]
er moet wel wat veranderen.
Ja psv is minstens zo matig en die kakkerlakken lopen al helemaal achter maar toch. Az zal wel mogelijkheden zien op deze manier.
Ik heb anders nooit echt het idee dat Ajax kansloos is. Jullie kunnen enorme moeite hebben met een matige ploeg maar in de laatste minuten alsnog zakelijk afrekenen, desnoods met een zondagsschot. Vandaag zat ik ook te wachten tot die goal viel. Jullie hebben die "luxe", waarbij een club als Feyenoord echt hard moet vechten.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:07 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat denk ik niet. Zoals ik ongeveer iedere week roep is de defensie van Ajax zeer matig. Elke ploeg in de eredivisie weet (zoals Guus Til terecht zei) dat elke counter tegen Ajax vaak kassa kan zijn. En dat zagen we ook vandaag weer. Verdedigend is Ajax erg zwak, veel te vaak krijgen aanvallers meters ruimte, wordt er niet goed gedekt, worden kopduels verloren, lopen er spelers uit de rug, wordt het cruciale laatste duel verloren. Je hebt nooit het gevoel dat je bij 1-0 of 2-0 al de drie punten in de tas hebt, want Ajax kan in luttele minuten goals tegen krijgen en een voorsprong verspelen.
Hopelijk nog 2 verlies potjes en dan opgerot.quote:Op zondag 2 oktober 2022 06:59 schreef Vjenne12345 het volgende:
Lekker hoor, Schreuder. Wat een idioot
Lijkt wel een herhaling van vorig jaar.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:08 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[ afbeelding ]
@:PietjePuk2000 zeg het maar
Eens. En dezelfde haat en gebrek aan krediet richting Schreuder was bij Ten Hag in het begin precies zo.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:13 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Lijkt wel een herhaling van vorig jaar.Zeer ongelukkig puntverlies. Denk 95 procent winkans ofzo.
AZ is intussen een grotere concurrent dan PSV.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:28 schreef Tjacka het volgende:
Toch een punt uitgelopen op de concurrentie.
Dit soort off days moeten ze niet te vaak hebben, PSV is te matig om echt een rol te spelen maar als je verzuimt uit te lopen hou je ze en ook eventuele anderen als AZ wel in de race.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:28 schreef Tjacka het volgende:
Toch een punt uitgelopen op de concurrentie.
Ziyech en Slot niet halen zijn kapitale blunders geweest, wat mij betreft.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 23:53 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik mis toch nog wat creativiteit in deze ploeg. Een goede steekpass. Taylor heeft dat een klein beetje, en Berghuis iets meer. Toch is dat net niet genoeg. Op zulke momenten mis je toch een jongen als Ziyech die veel risico neemt, en daardoor ook regelmatig een bal inlevert, maar ook enorm veel kansen creëert. Op dit moment creëert Ajax relatief weinig echt grote kansen in een wedstrijd naar mijn idee. Ze hebben wel een aantal grote uitslagen gehad dit seizoen natuurlijk, maar dan vliegt wel bijna elke kans er gelijk in. En dat heb je natuurlijk lang niet altijd.
Als het waar is dat Ziyech 10 mil wilde verdienen is dat een prima beslissing geweest.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ziyech en Slot niet halen zijn kapitale blunders geweest, wat mij betreft.
Ten Hag had wel gewoon een zeer goede reputatie opgebouwd bij Utrecht, reputatie van Schreuder is twijfelachtig. Mijn twijfel bij Ten Hag was of hij ook goede prestaties met aanvallend voetbal kon combineren, maar dat bleek al vrij snel het geval.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:23 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Eens. En dezelfde haat en gebrek aan krediet richting Schreuder was bij Ten Hag in het begin precies zo.
Iedereen heeft krom gelegen van het lachen in België en Enschede dat we deze trainer gehaald hebben.quote:Op zondag 2 oktober 2022 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ten Hag had wel gewoon een zeer goede reputatie opgebouwd bij Utrecht, reputatie van Schreuder is twijfelachtig. Mijn twijfel bij Ten Hag was of hij ook goede prestaties met aanvallend voetbal kon combineren, maar dat bleek al vrij snel het geval.
Het is geen man waar het levensgeluk van af spat nee. Wellicht ook begrijpelijk na het overlijden van zijn 6-jarige dochtertje.quote:Op zondag 2 oktober 2022 10:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht psychologie van de koude grond maar als ik Schreuder hoor praten vind ik hem altijd gezapig over komen. Hij straalt misnoegen uit en ik heb hem zelden op enthousiasme of een glimlach betrapt. Ik vraag mij dan af hoe dat op een selectie afstraalt. Lijkt mij geen motivator en iemand waar je plezier door krijgt.
z'n eerste half jaar was ook matig, geen idee of Schreuder goed is maar je trekt je conclusies veel te snelquote:Op zondag 2 oktober 2022 11:01 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ten Hag had wel gewoon een zeer goede reputatie opgebouwd bij Utrecht, reputatie van Schreuder is twijfelachtig. Mijn twijfel bij Ten Hag was of hij ook goede prestaties met aanvallend voetbal kon combineren, maar dat bleek al vrij snel het geval.
Dit, kampioen word je echt wel, CL overwinteren is een heel ander verhaal.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:11 schreef Pedroso het volgende:
AZ gaat de grootste concurrent worden , al zullen die ook nog wel een slechte periode krijgen.
Die hebben het met een veel kleiner budget prima voor elkaar met slim scouten en één van de beste jeugdopleidingen.
Al zie ik Ajax uiteindelijk nog wel vrij gemakkelijk kampioen worden. Doorgaan in de CL is dan weer een ander verhaal, dat gaan ze niet redden (of Liverpool de dip nog enkele maanden houden),
Eerst afwachten wat Feyenoordgod doet lijkt me. Die missen vooral een verdedigende middenvelder.quote:Op zondag 2 oktober 2022 12:11 schreef Pedroso het volgende:
AZ gaat de grootste concurrent worden , al zullen die ook nog wel een slechte periode krijgen.
Die hebben het met een veel kleiner budget prima voor elkaar met slim scouten en één van de beste jeugdopleidingen.
Al zie ik Ajax uiteindelijk nog wel vrij gemakkelijk kampioen worden. Doorgaan in de CL is dan weer een ander verhaal, dat gaan ze niet redden (of Liverpool moet de dip nog enkele maanden houden),
Als je plezier of motivatie vanuit je trainer moet komen heb je sowieso al een vrij groot probleemquote:Op zondag 2 oktober 2022 10:24 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wellicht psychologie van de koude grond maar als ik Schreuder hoor praten vind ik hem altijd gezapig over komen. Hij straalt misnoegen uit en ik heb hem zelden op enthousiasme of een glimlach betrapt. Ik vraag mij dan af hoe dat op een selectie afstraalt. Lijkt mij geen motivator en iemand waar je plezier door krijgt.
Mwa, een trainer heeft best veel invloed op het algehele gemoed van een elftal. Hij kan er vertrouwen inlullen, maar ook de spelers volproppen met tactische opdrachten die verlammend werken of ze de put in praten. Een trainer moet ook een beetje een motivator zijn.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je plezier of motivatie vanuit je trainer moet komen heb je sowieso al een vrij groot probleem
Voorbeelden te over van ploegen waarbij een trainer ontslagen werd en een nieuwe trainer met zijn visie en persoonlijkheid verandering teweeg bracht.quote:Op zondag 2 oktober 2022 13:04 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Als je plezier of motivatie vanuit je trainer moet komen heb je sowieso al een vrij groot probleem
Oh ongetwijfeld maar komt zo'n verandering dan doordat de vorige trainer zo slecht was of dat de nieuwe zo goed is? Het kan een plus zijn als een trainer daar goed in is maar in beginsel gaat het dan fout op mentaal gebied bij de spelersquote:Op zondag 2 oktober 2022 14:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Voorbeelden te over van ploegen waarbij een trainer ontslagen werd en een nieuwe trainer met zijn visie en persoonlijkheid verandering teweeg bracht.
Ik post deze maandelijks tot Schreuder weg is.quote:Op zaterdag 6 augustus 2022 20:03 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
De spelers zijn alles kwijt wat Ten Hag opgebouwd heeft.
Lijkt helemaal nergens meer op.
Eens hoor. Gisteren was meer Frank de Boer spel dan Ten Hag spel. Zat totaal geen gedachte achter.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik post deze maandelijks tot Schreuder weg is.
Tegen Napoli gaat het enorm pijnlijk worden.
Daarnaast liep er bij FdB voor meer dan helft troep op het veld.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:52 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Eens hoor. Gisteren was meer Frank de Boer spel dan Ten Hag spel. Zat totaal geen gedachte achter.
Kvaradona gaat slopen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 16:46 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik post deze maandelijks tot Schreuder weg is.
Tegen Napoli gaat het enorm pijnlijk worden.
Geloof het niet zo eigenlijk dat ie er snel uit moet.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helemaal zoek gespeeld door City. Nog een nederlaagje en dan is het voor hem ook over en uit.
Geen enkele trainer heeft het langer dan 2 seizoenen uitgehouden in de afgelopen 10 jaar bij United. Denk dat Haggie de snelste ontslagen trainer gaat worden daar.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof het niet zo eigenlijk dat ie er snel uit moet.
Geloof er niets van, we gaan het meemaken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen enkele trainer heeft het langer dan 2 seizoenen uitgehouden in de afgelopen 10 jaar bij United. Denk dat Haggie de snelste ontslagen trainer gaat worden daar.
Dat denk ik ook.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Geen enkele trainer heeft het langer dan 2 seizoenen uitgehouden in de afgelopen 10 jaar bij United. Denk dat Haggie de snelste ontslagen trainer gaat worden daar.
Dat wordt ook wel overdrevenquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:12 schreef Ramboetan het volgende:
[..]
Daarnaast liep er bij FdB voor meer dan helft troep op het veld.
Net als da ze Schreuder er zeker dit jaar niet uitgooien, dan zal op z'n vroegst maart ofzo zijn. En dat zal bij Ten Hag vast ook zo zijn inderdaadquote:Op zondag 2 oktober 2022 17:50 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Geloof het niet zo eigenlijk dat ie er snel uit moet.
Welneequote:Op zondag 2 oktober 2022 17:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Helemaal zoek gespeeld door City. Nog een nederlaagje en dan is het voor hem ook over en uit.
De Boer had geen topselecties, maar er wordt soms gedaan of hij met een selectie kampioen werd die nog net beter was dan Sparta en Fortuna..quote:
Jij zou een goede beleidsmaker zijn. Lekker het grootste deel van je begroting spenderen aan afkoopsommen van ontslagen trainers omdat ze een keer verliezen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 17:49 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mwah, City is wel een ingecalculeerd verlies. 6 goals is wel pijnlijk maar als het veldspel snel verbeterd tegen de mindere goden dan gaat die storm ook weer gauw liggen. Het zou mij in elk geval verbazen als hij sneller weg is dan z'n voorganger.quote:Op zondag 2 oktober 2022 18:31 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Mensen onderschatten inderdaad het belang van een 'acceptabele' nederlaag. 6-3 of 6-1 is echt een wereld van verschil.quote:Op zondag 2 oktober 2022 20:14 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Mwah, City is wel een ingecalculeerd verlies. 6 goals is wel pijnlijk maar als het veldspel snel verbeterd tegen de mindere goden dan gaat die storm ook weer gauw liggen. Het zou mij in elk geval verbazen als hij sneller weg is dan z'n voorganger.
Mits hij er niet een grotere puinhoop van maakt dan
Die 6-2 en 6-3 vielen nadat City halve team had gewisseld in 1 keer lol. De Bruyne etc er uit.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mensen onderschatten inderdaad het belang van een 'acceptabele' nederlaag. 6-3 of 6-1 is echt een wereld van verschil.
6-3 lijkt me nooit een acceptabele nederlaagquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Mensen onderschatten inderdaad het belang van een 'acceptabele' nederlaag. 6-3 of 6-1 is echt een wereld van verschil.
Maakt geen bal uit, uiteindelijk leeft alleen de uitslag voort in de herinnering. Feyenoord maakte een paar weken geleden van een 4-0 nog een 4-2, klinkt totaal anders.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:38 schreef koffiekoekjes het volgende:
[..]
Die 6-2 en 6-3 vielen nadat City halve team had gewisseld in 1 keer lol. De Bruyne etc er uit.
Op zich klopt dat wel, al zijn ze daar juist bij United altijd wel vrij realistisch over.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:35 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dát de derby verloren zou gaan was wel zo goed als zeker, dan moet je gewoon de schade beperkt houden. Niet geweldig gelukt maar een nederlaag met 3 goals verschil is dan nog net te doen.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:42 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Op zich klopt dat wel, al zijn ze daar juist bij United altijd wel vrij realistisch over.
Wat een visionair ben je toch ookquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:40 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Maakt geen bal uit, uiteindelijk leeft alleen de uitslag voort in de herinnering. Feyenoord maakte een paar weken geleden van een 4-0 nog een 4-2, klinkt totaal anders.
Scorpie reageert soms wat overdreven maar ook hij mag er zijnquote:Op zondag 2 oktober 2022 19:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij zou een goede beleidsmaker zijn. Lekker het grootste deel van je begroting spenderen aan afkoopsommen van ontslagen trainers omdat ze een keer verliezen.
Klopt, maar ik lees wel eens mee op redcafe en daar schrikken ze echt al lang niet meer van een stevige nederlaag tegen Liverpool of City.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Dát de derby verloren zou gaan was wel zo goed als zeker, dan moet je gewoon de schade beperkt houden. Niet geweldig gelukt maar een nederlaag met 3 goals verschil is dan nog net te doen.
Ook niet van een 6-1? Dat is ook voor een Engelse subtopper gewoon vrij genant. Als Ajax hier 6-1 wint van Twente dan spreken we ook van een slechte prestatie van Twente.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik lees wel eens mee op redcafe en daar schrikken ze echt al lang niet meer van een stevige nederlaag tegen Liverpool of City.
Bij een 6-1 is het spel doorgaans natuurlijk ook navenant en echt leuk vinden ze het ook niet maar het verbaast me in hoe realistisch men daar is en snapt dat City en Liverpool op een heel andere planeet zitten wanneer die in vorm zijn en dat het belangrijker is om wedstrijden tegen concurrenten uit de subtop te winnen dan om uit alle macht afstraffingen tegen de topploegen te voorkomen. 4-0 of 6-0 lijkt ze niet zoveel uit te maken.quote:Op zondag 2 oktober 2022 21:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ook niet van een 6-1? Dat is ook voor een Engelse subtopper gewoon vrij genant. Als Ajax hier 6-1 wint van Twente dan spreken we ook van een slechte prestatie van Twente.
Ik doe gewoon wat nodig is voor de club. Schreuder is gewoon een mol van Frank de Boer.quote:Op zondag 2 oktober 2022 19:57 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij zou een goede beleidsmaker zijn. Lekker het grootste deel van je begroting spenderen aan afkoopsommen van ontslagen trainers omdat ze een keer verliezen.
Dit is echt prachtige scoreboardjournalistiek en laat duidelijk zien dat je de wedstrijd niet gezien hebtquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:46 schreef PietjePuk2000 het volgende:
maar een nederlaag met 3 goals verschil is dan nog net te doen.
Schei uit johquote:Op zondag 2 oktober 2022 21:53 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Klopt, maar ik lees wel eens mee op redcafe en daar schrikken ze echt al lang niet meer van een stevige nederlaag tegen Liverpool of City.
Rot op met Boszquote:Op zondag 2 oktober 2022 22:59 schreef Shreyas het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)an-rc-lens~a37e9687/
Misschien kan het nog voor het WK. Bosz zou een goede trainer zijn voor dit Ajax.
quote:Op zondag 2 oktober 2022 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Misschien kan het nog voor het WK. Bosz zou een goede trainer zijn voor dit Ajax.
Als je wilt dat Ajax leuk speelt, maar niks wint, zou dat wel een goede optie zijn jaquote:Op zondag 2 oktober 2022 22:59 schreef Shreyas het volgende:
Prima. Nu spelen ze matig en winnen ze net zo goed niksquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:43 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Als je wilt dat Ajax leuk speelt, maar niks wint, zou dat wel een goede optie zijn ja
Ze begonnen best aardig maar Alfred heeft vakkundig de Ten Hag stempel eruit weten te slijpenquote:Op maandag 3 oktober 2022 06:30 schreef manny het volgende:
Kamikaze Bosz. Alsjeblieft niet.
Deze selectie is goed genoeg om heel snel beter voetbal te laten zien. Wellicht toch al teveel met Napoli bezig.. geen idee.
Ze begonnen aardig tegen beperkte clubs. Tegen psv wat het een drama, Liverpool ook. Inmiddels ook in de eredivisie. Lekker manquote:Op maandag 3 oktober 2022 08:46 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Ze begonnen best aardig maar Alfred heeft vakkundig de Ten Hag stempel eruit weten te slijpen
Op dit moment wel ja, maar de laatste prijs van Schreuder was in ieder geval nog vrij recent..quote:Op maandag 3 oktober 2022 08:45 schreef Rode_Wijn het volgende:
[..]
Prima. Nu spelen ze matig en winnen ze net zo goed niks
Blind was 1 van de weinige die echt goed was zaterdag.quote:Op zaterdag 1 oktober 2022 22:01 schreef Buitendam het volgende:
Haal een trainer die Tadic en Blind eruit haalt en je wordt kampioen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |