Of, is het begonnen door Moskou? Je weet wel, toen het vorige fascistische regime decennialang bezig was in de voormalige Sovjetstaten met deportaties van allerlei inheemse volkeren, het verkrachten en uitmoorden van de burgerbevolking en het opsluiten van politieke tegenstanders in goelags? Met als gevolg dat al die landen direct in de armen van het westen liepen toen de Sovjetunie neerviel?quote:Op maandag 26 september 2022 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit spel is jaren geleden al begonnen door het Westen.
Er is een dier dat zich voordoet als een gewond dier om zijn prooi te lokken. Briljante strategie.quote:Op maandag 26 september 2022 12:46 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als er iemand in 'het Westen' dit heeft uitgelokt dan is dat West-Europa met hun knikkende knietjes beleid.
Vosss is sinds corona flink het wappie/complot pad opgegaan.quote:Op maandag 26 september 2022 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh god niet dit weer. Hoevaak moet je nog op je bek gaan voordat je het snapt.
Helaas geen geniale strategie maar gewoon ontzettend dom, kortzichtig eigenbelang van enkele belangrijke landen waar Oekraine (en uiteindelijk dus ook wij allemaal) de wrange vruchten van plukken.quote:Op maandag 26 september 2022 12:47 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Er is een dier dat zich voordoet als een gewond dier om zijn prooi te lokken. Briljante strategie.
Ik ga niet op mijn bek.quote:Op maandag 26 september 2022 12:47 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Oh god niet dit weer. Hoevaak moet je nog op je bek gaan voordat je het snapt.
Deja-vu ditquote:Op maandag 26 september 2022 12:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of, is het begonnen door Moskou? Je weet wel, toen het vorige fascistische regime decennialang bezig was in de voormalige Sovjetstaten met deportaties van allerlei inheemse volkeren, het verkrachten en uitmoorden van de burgerbevolking en het opsluiten van politieke tegenstanders in goelags? Met als gevolg dat al die landen direct in de armen van het westen liepen toen de Sovjetunie neerviel?
Zoals altijd draait het om jou. Dat jij er geen last van hebt. Kan het je schelen of je over 30 jaar onder Russisch bewind leeft, als je er maar geen last van hebt...quote:Op maandag 26 september 2022 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga niet op mijn bek.
Hoe werken de sancties voor jullie? Waarschijnlijk vinden jullie die ook allemaal prima werken.
Stelletje mafklappers. Rusland verkoopt nu minder gas en verdient er meer mee dan voorheen. En wij betalen 4x de prijs. Lekker man.
Hardop gelachen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat was niet voor niks. Dat is reeds meermaals verduidelijkt. Ik ga het niet nog een keer allemaal voorkouwen. Het Westen heeft dit uitgelokt. En Putin heeft gehapt.
Welnee. Overigens ben ik nog steeds blij dat ik dat nepvaccin nooit genomen heb.quote:Op maandag 26 september 2022 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Vosss is sinds corona flink het wappie/complot pad opgegaan.
Neeeee joh. Western is slecht, boe-hoe. De anderen zijn helemaal geen imperialisten. Alleen Westen is imperialistisch broer.quote:Op maandag 26 september 2022 12:47 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Of, is het begonnen door Moskou? Je weet wel, toen het vorige fascistische regime decennialang bezig was in de voormalige Sovjetstaten met deportaties van allerlei inheemse volkeren, het verkrachten en uitmoorden van de burgerbevolking en het opsluiten van politieke tegenstanders in goelags? Met als gevolg dat al die landen direct in de armen van het westen liepen toen de Sovjetunie neerviel?
Ramen zijn populair in Rusland.quote:Op maandag 26 september 2022 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Poetin moet uiteindelijk toch een uitweg krijgen.
Is alweer achterhaald hé?quote:Op maandag 26 september 2022 12:49 schreef vosss het volgende:
Rusland verkoopt nu minder gas en verdient er meer mee dan voorheen.
Nee, die kan gewoon opstappen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dat is totaal niet waarschijnlijk. Poetin moet uiteindelijk toch een uitweg krijgen.
Putin wel.quote:
Ik heb het goed hier in NL.quote:Hoe werken de sancties voor jullie? Waarschijnlijk vinden jullie die ook allemaal prima werken.
Ach, de tijd van gratis fossiel was toch al voorbij. Uiteindelijk maakt het weinig uit, hopelijk een snellere energie transitie.quote:Stelletje mafklappers. Rusland verkoopt nu minder gas en verdient er meer mee dan voorheen. En wij betalen 4x de prijs. Lekker man.
Zeg gewoon dat je liever hebt dat de Oekraine aan Rusland gegeven wordt dan dat jij er last van hebt. Scheelt een hele discussie.quote:Op maandag 26 september 2022 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga niet op mijn bek.
Hoe werken de sancties voor jullie? Waarschijnlijk vinden jullie die ook allemaal prima werken.
Stelletje mafklappers. Rusland verkoopt nu minder gas en verdient er meer mee dan voorheen. En wij betalen 4x de prijs. Lekker man.
Daar zijn er meer van…eentje in ons parlement en de ander zit met zijn bolle prednisonkop aan de knoppen in Moskou…quote:Op maandag 26 september 2022 12:48 schreef StateOfMind het volgende:
Vosss is sinds corona flink het wappie/complot pad opgegaan.
Maar zo eerlijk zijn de trollen nooit....quote:Op maandag 26 september 2022 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je liever hebt dat de Oekraine aan Rusland gegeven wordt dan dat jij er last van hebt. Scheelt een hele discussie.
En zo is dat.quote:Op maandag 26 september 2022 12:49 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zoals altijd draait het om jou. Dat jij er geen last van hebt. Kan het je schelen of je over 30 jaar onder Russisch bewind leeft, als je er maar geen last van hebt...
Alle grootmachten zijn in bepaalde mate imperialistisch. Ander waren ze geen grootmacht.quote:Op maandag 26 september 2022 12:50 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Neeeee joh. Western is slecht, boe-hoe. De anderen zijn helemaal geen imperialisten. Alleen Westen is imperialistisch broer.
Dat vaccin doet niks. Ik heb al 3 spuiten gehad, maar geen symptomen hoor. Gewoon helemaal niks.quote:Op maandag 26 september 2022 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Overigens ben ik nog steeds blij dat ik dat nepvaccin nooit genomen heb.
de gasprijs is weer terug op het niveau van voor de oorlog broerquote:Op maandag 26 september 2022 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga niet op mijn bek.
vosss is wel eens zo eerlijk hoor. Dat vind ik meteen zijn grootste pluspunt.quote:Op maandag 26 september 2022 12:51 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar zo eerlijk zijn de trollen nooit....
Dat heeft niemand gedaan.quote:Op maandag 26 september 2022 12:50 schreef vosss het volgende:
[..]
Welnee. Overigens ben ik nog steeds blij dat ik dat nepvaccin nooit genomen heb.
JA MAAR DE GASPRIJS!!!quote:Op maandag 26 september 2022 12:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de gasprijs is weer terug op het niveau van voor de oorlog broer
Kouwen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat was niet voor niks. Dat is reeds meermaals verduidelijkt. Ik ga het niet nog een keer allemaal voorkouwen. Het Westen heeft dit uitgelokt. En Putin heeft gehapt.
Het gaat anders bijzonder slecht met de Russische economie, ze kunnen geen wapens of tanks of wat dan ook meer produceren, dat was het doel ook.quote:Op maandag 26 september 2022 12:49 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik ga niet op mijn bek.
Ik dacht dat ik daar meermaals vrij duidelijk over was. Geef die paar provincies op. Opgelost. Kan iedereen weer gewoon normaal doen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:51 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zeg gewoon dat je liever hebt dat de Oekraine aan Rusland gegeven wordt dan dat jij er last van hebt. Scheelt een hele discussie.
Wanneer had je de eerste?quote:Op maandag 26 september 2022 12:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dat vaccin doet niks. Ik heb al 3 spuiten gehad, maar geen symptomen hoor. Gewoon helemaal niks.
Oe! Iemand maakt een typefoutje, whoehahaha!!quote:
Hoho, Lada is net met een revolutionair model gekomen, hoor!quote:Op maandag 26 september 2022 12:53 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Het gaat anders bijzonder slecht met de Russische economie, ze kunnen geen wapens of tanks of wat dan ook meer produceren, dat was het doel ook.
Denken dat het dan over isquote:Op maandag 26 september 2022 12:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik daar meermaals vrij duidelijk over was. Geef die paar provincies op. Opgelost. Kan iedereen weer gewoon normaal doen.
Daarom betaal ik nu 3 euro 10 per kuubquote:Op maandag 26 september 2022 12:52 schreef Nielsch het volgende:
[..]
de gasprijs is weer terug op het niveau van voor de oorlog broer
Tot de volgende invasie.quote:Op maandag 26 september 2022 12:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik daar meermaals vrij duidelijk over was. Geef die paar provincies op. Opgelost. Kan iedereen weer gewoon normaal doen.
Er zijn dagen dat ik wens dat ik ook zo simpel was, het leven wordt wel een stuk eenvoudiger.quote:Op maandag 26 september 2022 12:53 schreef vosss het volgende:
[..]
Dankjequote:Op maandag 26 september 2022 12:52 schreef Perrin het volgende:
[..]
vosss is wel eens zo eerlijk hoor. Dat vind ik meteen zijn grootste pluspunt.
Neuh, maar dan moet je je er ook maar bij neerleggen dat het wel een nucleaire oorlog kan worden met alle gevolgen van dien. Laat maar komen dan, why not.quote:Op maandag 26 september 2022 12:35 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar het is gewoon geen optie dat we die haatdwerg zijn imperialistische drang gaan belonen, omdat figuren zoals jij bang zijn voor 'de bom'.
Maar je verwacht sympathie, terwijl je je eigen egoïsme van de daken schreeuwt?quote:Op maandag 26 september 2022 12:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Daarom betaal ik nu 3 euro 10 per kuub
Ongelooflijke taferelen. Zack the Russian vertelde gisteren in zijn livestream over politie die mensen afperst in de rij bij de Georgische grens. Vanaf ongeveer 48:30 beelden van een bus waar iedereen 100 dollar (in roebels) moet betalen aan een corrupte agent. Dus 3500 dollar voor de hele bus. Moet je indenken hoeveel die agenten ophalen als ze de hele rij hebben afgewerkt.quote:Op maandag 26 september 2022 00:07 schreef Perrin het volgende:
Jezus wat een monsterfile aan de Georgische grens:
[ twitter ]
Had je maar een meerjaarcontract moeten nemen ipv energiehoppen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was sarcastisch. De “anti-imperialisten” zijn oorverdovend stil wanneer het op Russisch of Chinees imperialisme aankomt.quote:Op maandag 26 september 2022 12:52 schreef Perrin het volgende:
Alle grootmachten zijn in bepaalde mate imperialistisch. Ander waren ze geen grootmacht.
Zou die gek echt weer oprukken richting Kiev met een kapot leger? Ik weet het niet. Deze annexatie kan voor hem wel eens de end game betekenen. Gezichtsverlies zou beperkt zijn.quote:
hij dreigt met nukes, keer op keer, het westen niet!quote:Op maandag 26 september 2022 12:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Neuh, maar dan moet je je er ook maar bij neerleggen dat het wel een nucleaire oorlog kan worden met alle gevolgen van dien. Laat maar komen dan, why not.
Dat had ik. En dat is net afgelopen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:55 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Had je maar een meerjaarcontract moeten nemen ipv energiehoppen.
Karmaquote:Op maandag 26 september 2022 12:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat had ik. En dat is net afgelopen.
Niks mis met een beetje egoïsme. Eigen volk eerst. En ik voorop. Sucks to be de rest.quote:Op maandag 26 september 2022 12:55 schreef ExTec het volgende:
[..]
Maar je verwacht sympathie, terwijl je je eigen egoïsme van de daken schreeuwt?
Tjah, vind het niet zo'n probleem om wat extra's te moeten betalen. We moeten echt solidair blijven aan de Oekries, die hebben het nog vele malen erger.quote:Op maandag 26 september 2022 12:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat risico moeten we inderdaad maar nemen, is nu even vervelend maar bij lange na niet zo vervelend als een wereld waarin landen zich gesterkt voelen in het idee dat dit soort nucleaire chantage prima werkt.quote:Op maandag 26 september 2022 12:55 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Neuh, maar dan moet je je er ook maar bij neerleggen dat het wel een nucleaire oorlog kan worden met alle gevolgen van dien. Laat maar komen dan, why not.
zullen we Nederland ook maar weer aan Duitsland geven als ze daar om vragen?quote:Op maandag 26 september 2022 12:53 schreef vosss het volgende:
[..]
tsja, dat ligt toch echt aan je leverancier met miljardenwinsten...quote:Op maandag 26 september 2022 12:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Als je Ukraine gesteund had, had Ukraine nu gewonnen en was de gasprijs weer normaal geweest.quote:Op maandag 26 september 2022 12:57 schreef vosss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |