Geef hem een pistool met 1 kogel. Prima uitweg lijkt mijquote:Op maandag 26 september 2022 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dat is totaal niet waarschijnlijk. Poetin moet uiteindelijk toch een uitweg krijgen.
Nogal verstandig idd. En natuurlijk luxe dat ze uitwijkmogelijkheden heeft.quote:Op maandag 26 september 2022 12:23 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Toch heftig. Russische vriendin van mij is hem al op 26 februari gepeerd met haar man, bijna meteen na de inval. Was achteraf gezien erg slim. Gelukkig heeft ze familie in het VK (permanent wonen daar) dus volgens mij kunnen ze samen in principe nu daar gaan wonen.
All-in heeft ook weinig nut. Wat gaat hij doen? Nukes gooien op een land dat daarna niet geannexeerd kan worden door de straling ?quote:Op maandag 26 september 2022 12:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat ie nu geen rede meer heeft om niet all in te gaan. Iedereen zit klem. Wij kunnen niet niks doen, maar Poetin ook niet. Het is een ultieme vorm van entrapment.
Nukes!quote:Op maandag 26 september 2022 12:16 schreef Discombobulate het volgende:
Denk dat nukes een noodzakelijkheid gaan zijn, iedereen zit met z'n rug tegen de muur. En misschien is MAD dan ook wel een noodzakelijkheid.
Is ook decennialang het 'contract' tussen Russen en hun machthebbers geweest. Als Rus laat je het Kremlin zijn gang gaan en bepaalde groepen Russen worden door het Kremlin met rust gelaten.quote:Op maandag 26 september 2022 12:30 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Zegt wel genoeg. De Russen vinden de oorlog prima zolang ze zelf maar geen onderdeel er van zijn.
Dat komt mooi uit, want ik heb de laatste opquote:
Je krijgt wel de rare situatie nu dat alle slimme mensen er vandoor gaan (of al weg zijn dus) en wat je overhoudt zijn toch meer de pro-poetin/pro-oorlog lui. Maar voor hun wordt de kans steeds groter om naar het front gestuurd te wordenquote:Op maandag 26 september 2022 12:32 schreef Perrin het volgende:
[..]
Nogal verstandig idd. En natuurlijk luxe dat ze uitwijkmogelijkheden heeft.
Als je rijk bent kan je overal mee wegkomen in Rusland.quote:Op maandag 26 september 2022 12:34 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is ook decennialang het 'contract' tussen Russen en hun machthebbers geweest. Als Rus laat je het Kremlin zijn gang gaan en bepaalde groepen Russen worden door het Kremlin met rust gelaten.
Wat maakt het uit, dat Rode Leger. Dat was toch nog van de Sovjet Unie, jouw nieuwe troepen zijn veel beter.quote:Op maandag 26 september 2022 12:20 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Poetin in paniek?
[ twitter ]
Als dit je vrienden zijn snap ik het wel.
Maar het is gewoon geen optie dat we die haatdwerg zijn imperialistische drang gaan belonen, omdat figuren zoals jij bang zijn voor 'de bom'.quote:Op maandag 26 september 2022 12:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Omdat ie nu geen rede meer heeft om niet all in te gaan. Iedereen zit klem. Wij kunnen niet niks doen, maar Poetin ook niet. Het is een ultieme vorm van entrapment.
De grens is sinds gisteren dicht, toch?quote:Op maandag 26 september 2022 12:35 schreef xzaz het volgende:
Grens bij Georgië blijkt ondertussen ook een chaos te worden.
Ze voeren daar al tijden een omgekeerde selectie op competentie uit idd.quote:Op maandag 26 september 2022 12:35 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Je krijgt wel de rare situatie nu dat alle slimme mensen er vandoor gaan (of al weg zijn dus) en wat je overhoudt zijn toch meer de pro-poetin/pro-oorlog lui. Maar voor hun wordt de kans steeds groter om naar het front gestuurd te worden
Xi, heeft ook een paar dingen gezegd, die me hoop geven dat het, niet verder gaat.quote:Op maandag 26 september 2022 12:25 schreef Wantie het volgende:
[..]
Putin niet, maar Rusland zelf kan dat heus wel
Voor een bepaalde groep Russen is de dictatuur daar heerlijk ja.quote:Op maandag 26 september 2022 12:35 schreef quirina het volgende:
[..]
Als je rijk bent kan je overal mee wegkomen in Rusland.
bribe away komrad!
15-18km file.quote:Op maandag 26 september 2022 12:36 schreef Starhopper het volgende:
[..]
De grens is sinds gisteren dicht, toch?
Dit kan Rusland niet een paar jaar volhouden. Over een paar maandjes is het voorbijquote:
In de vorm van mooie reis galg.quote:Op maandag 26 september 2022 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dat is totaal niet waarschijnlijk. Poetin moet uiteindelijk toch een uitweg krijgen.
Volgens geruchten gaat de grens door Rusland over 1 a 2 dagen gesloten worden.quote:Op maandag 26 september 2022 12:18 schreef Nielsch het volgende:
waarom opereren die Russiche ordetroepen eigenlijk niet bij de grensposten om daar deserteurs op te pakken?
De eerste schattingen waren 20 jaar, maar toen dachten we nog dat de russen veel sterker waren.quote:
Hij kan kiezen tussen een kleine doos of een grotere met tralies.quote:Op maandag 26 september 2022 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Als Putin eindelijk snapt dat wij ook niet terug kunnen, kan hij zijn verlies nemen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:29 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Wat ik vooral zie is hoe klein poetin is vergeleken met hem. En hoe dun zijn beentjes zijn...quote:Op maandag 26 september 2022 12:20 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Poetin in paniek?
[ twitter ]
Als dit je vrienden zijn snap ik het wel.
Denk jij dat Putin ooit zijn verlies neemt?quote:Op maandag 26 september 2022 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Putin eindelijk snapt dat wij ook niet terug kunnen, kan hij zijn verlies nemen.
Hij is dit spel begonnen, niemand anders.
Komt uit dezelfde fabriek als Trump. Lomp en dumb als fuck.quote:Op maandag 26 september 2022 12:39 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Wat ik vooral zie is hoe klein poetin is vergeleken met hem. En hoe dun zijn beentjes zijn...
Ik zou daar dolgraag op vakantie willen, de Kaukasus. De landschappen, de natuur, de historie. Maar ja, zoveel spanningen.quote:
Ik weet ook niet hoe geloofwaardig ik het idee vind dat een man die nagenoeg absolute controle heeft over de pers in zijn land geen exit strategie kan hebben buiten de oorlog (deels) winnen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als Putin eindelijk snapt dat wij ook niet terug kunnen, kan hij zijn verlies nemen.
Dan is de angel er uit (of verder geescaleerd) maar ik ben benieuwd wat de NATO gaat doen om te zorgen dat het nu echt afgelopen is en dat er ook geen gedonder meer is bij die grensgebieden. Concreet: hoe gaat UA de achterdeur dichthouden.quote:Op maandag 26 september 2022 12:37 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dit kan Rusland niet een paar jaar volhouden. Over een paar maandjes is het voorbij
Pas als hij door de Russische interne politieke logica wordt gedwongen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Denk jij dat Putin ooit zijn verlies neemt?
Beste optie is lidmaatschap, maar tot daar sprake van is zal het een kwestie van luchtverdediging en (hoe cru het ook klinkt) volhouden blijven.quote:Op maandag 26 september 2022 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is de angel er uit (of verder geescaleerd) maar ik ben benieuwd wat de NATO gaat doen om te zorgen dat het nu echt afgelopen is en dat er ook geen gedonder meer is bij die grensgebieden. Concreet: hoe gaat UA de achterdeur dichthouden.
Eens moet de eerste keer zijn.quote:Op maandag 26 september 2022 12:40 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Denk jij dat Putin ooit zijn verlies neemt?
Poetin heeft een mooi Dachatje in Sochi van al zijn gestolen geld. Prima uitweg.quote:Op maandag 26 september 2022 12:27 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit spel is jaren geleden al begonnen door het Westen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:39 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Als hij zo stoer is om een oorlog te beginnen, is hij ook stoer genoeg voor een eigen exit.quote:Op maandag 26 september 2022 12:41 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Ik weet ook niet hoe geloofwaardig ik het idee vind dat een man die nagenoeg absolute controle heeft over de pers in zijn land geen exit strategie kan hebben buiten de oorlog (deels) winnen.
Vosssje, wat ben je toch oliedom.quote:Op maandag 26 september 2022 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit spel is jaren geleden al begonnen door het Westen.
Putin was toch bang dat Rusland door NATO omsingeld zou worden?quote:Op maandag 26 september 2022 12:41 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Dan is de angel er uit (of verder geescaleerd) maar ik ben benieuwd wat de NATO gaat doen om te zorgen dat het nu echt afgelopen is en dat er ook geen gedonder meer is bij die grensgebieden. Concreet: hoe gaat UA de achterdeur dichthouden.
Poetin is begonnen met de annexatie van De Krim en Donbas.quote:Op maandag 26 september 2022 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ah de blame troll is er ook weerquote:Op maandag 26 september 2022 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja, een briljante strategie om Putin in de val te laten lopen. En het lukt!quote:Op maandag 26 september 2022 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat was niet voor niks. Dat is reeds meermaals verduidelijkt. Ik ga het niet nog een keer allemaal voorkouwen. Het Westen heeft dit uitgelokt. En Putin heeft gehapt.quote:Op maandag 26 september 2022 12:43 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poetin is begonnen met de annexatie van De Krim en Donbas.
Kemlin-powered desinformatie is geen uitleg, laat staan rechtvaardiging.quote:Op maandag 26 september 2022 12:45 schreef vosss het volgende:
Dat is reeds meermaals verduidelijkt. Ik ga het niet nog een keer allemaal voorkouwen.
Als er al iemand in 'het Westen' dit heeft uitgelokt dan is dat West-Europa met hun knikkende-knietjes-beleid en die handel-durch-wandel-onzin rondom het goedkope Russische gas.quote:Op maandag 26 september 2022 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat was niet voor niks. Dat is reeds meermaals verduidelijkt. Ik ga het niet nog een keer allemaal voorkouwen. Het Westen heeft dit uitgelokt. En Putin heeft gehapt.
En Putin gaat happend ten onder! Game, set and....quote:Op maandag 26 september 2022 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
En dat was niet voor niks. Dat is reeds meermaals verduidelijkt. Ik ga het niet nog een keer allemaal voorkouwen. Het Westen heeft dit uitgelokt. En Putin heeft gehapt.
Ik zal hem maar weer is van stal halen.quote:Op maandag 26 september 2022 12:42 schreef vosss het volgende:
[..]
En dan neem je Ukr. in en dan ben je in 1 keer buurquote:Op maandag 26 september 2022 12:43 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Putin was toch bang dat Rusland door NATO omsingeld zou worden?
Oh god niet dit weer. Hoevaak moet je nog op je bek gaan voordat je het snapt.quote:Op maandag 26 september 2022 12:45 schreef vosss het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |