abonnement Unibet Coolblue
pi_206098153
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:42 schreef quirina het volgende:
Overal zijn er knappe en minder knappe vrouwen op de wereld. En overal zijn er knappe mannen en minder knappe mannen op de wereld.
True, al help welvaart vaak ook wel mee.
  zondag 25 september 2022 @ 16:44:59 #62
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206098154
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Ze zijn het echter wél eens met het regime, ze willen er alleen niet voor sneuvelen. Dat mogen de volgens de Slavische Russen minderwaardige etnische minderheden uit de deelrepublieken doen.
Je bekijkt het veel te simpel, mensen mogen ook gewoon van mening veranderen en beslissen dat ze het ergens niet mee eens zijn.
pi_206098176
twitter
  zondag 25 september 2022 @ 16:49:50 #64
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206098184
quote:
Nukes! *O*
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_206098208
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:10 schreef Dr88 het volgende:

[..]
Dat je je eigen dommigheid gelooft zegt genoeg idd :')
Wat zit je hem nou te trollen? Hij heeft gewoon gelijk :')
Geen enkel land dat in eigen territorium gedoe heeft met provincies die graag onafhankelijk willen worden, Kosovo, Catalonie etc erkennen dat soort gebieden als het in andere landen speelt, ongeacht hoe ze elkaar steunen op andere vlakken.
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_206098218
quote:
Rusland wil heel Oekraine demilitarizeren. Mis ik een beetje in dit verhaal
  zondag 25 september 2022 @ 16:58:39 #67
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206098263
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Russische vrouwen zijn ontzettend knap, maar erg afstandelijk.

Ben heel vaak in Turkije geweest all-in, en daar zaten altijd een hele hoop Russen.
Zijn vaak ontzettend 'koud' in hun doen en laten, en maken al helemaal geen contact met anderen.

Een beetje dus als Poolse mensen, maar dan nog afstandelijker. :P
Je beseft jezelf dat Russische vrouwen in Turkse resorts voor het overgrote deel “sugarbabes” zijn? Welgestelde oudere kalende Russische mannen met een buikje en een jong kippetje.
pi_206098281
Russian media: Armenia, Vietnam and Kazakhstan suspend use of Russian Mir cards
https://kyivindependent.c(...)of-russian-mir-cards
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206098285
quote:
Als dit ook daadwerkelijk gaat gebeuren acht ik de kans groot dat op zijn minst Polen zich in de strijd gaat mengen :)
pi_206098287
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Je beseft jezelf dat Russische vrouwen in Turkse resorts voor het overgrote deel “sugarbabes” zijn? Welgestelde oudere kalende Russische mannen met een buikje en een jong kippetje.
Wacht, je bedoelt dat die dronken Britten in Amsterdam ook geen afspiegeling zijn van GB?
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_206098289
pi_206098397
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:44 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Je bekijkt het veel te simpel, mensen mogen ook gewoon van mening veranderen en beslissen dat ze het ergens niet mee eens zijn.
Da's wel erg makkelijk; even "je mening veranderen", Rusland uit vluchten om onder de mobilisatie uit te komen en eenmaal in de EU weer met je Russische vlag zwaaien en lopen provoceren. Gelukkig sluiten de Russen binnen een paar dagen zelf de grens, zodat we ons in de EU niet af hoeven te vragen of we medelijden moeten hebben met "vluchtende" nazi's.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  zondag 25 september 2022 @ 17:18:09 #73
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206098430
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 11:55 schreef phpmystyle het volgende:

[..]
Dit is ook niet waar.
ik ben bang van wel

https://twitter.com/derks(...)ZoCW_yjYqIejp1ALeB4w

Sneuvelen in de oorlog wast alle zonden weg volgens de Russisch Orthodoxe kerk
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
  zondag 25 september 2022 @ 17:21:23 #74
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_206098462
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 17:01 schreef Aether het volgende:

[..]
Wacht, je bedoelt dat die dronken Britten in Amsterdam ook geen afspiegeling zijn van GB?
Zeker wel.

Vond het wat sneu voor BMW. Al die moeite om een meisje proberen te versieren terwijl een Versace tasje het minimum tarief is.
  zondag 25 september 2022 @ 17:24:40 #75
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206098493
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef BMW1993 het volgende:
Russische vrouwen zijn ontzettend knap, maar erg afstandelijk.

Ben heel vaak in Turkije geweest all-in, en daar zaten altijd een hele hoop Russen.
Zijn vaak ontzettend 'koud' in hun doen en laten, en maken al helemaal geen contact met anderen.

Een beetje dus als Poolse mensen, maar dan nog afstandelijker. :P
He wat grappig: ik heb totaal tegenovergestelde ervaringen met de paar Russische vrouwen die ik ken/ontmoet heb. Maar goed, ik kom dan ook niet in all-inclusive verschrikkingen.
Huilen dan.
pi_206098496
De Oekraïeners steken hun verwachtingen over het Russisch brandhout wat eraan komt niet onder stoelen of banken:

twitter


_O-
pi_206098508
Interessant draadje over het gebrek aan logica achter de huidige Russische mobilisatie:

twitter
pi_206098528
twitter
pi_206098530
quote:
7s.gif Op zondag 25 september 2022 17:24 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
He wat grappig: ik heb totaal tegenovergestelde ervaringen met de paar Russische vrouwen die ik ken/ontmoet heb. Maar goed, ik kom dan ook niet in all-inclusive verschrikkingen.
Misschien dat lelijke Russinnen inderdaad minder afstandelijk zijn.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 september 2022 @ 17:37:24 #80
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206098560
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 17:24 schreef J.B. het volgende:
De Oekraïeners steken hun verwachtingen over het Russisch brandhout wat eraan komt niet onder stoelen of banken:

[ twitter ]

_O-
:D _O-
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 25 september 2022 @ 17:39:53 #81
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_206098580
quote:
The U.S. says it has warned Russia of ‘catastrophic consequences’ if it uses nuclear weapons in Ukraine.

Biden administration officials have warned Russian officials in private conversations of “catastrophic consequences” if Moscow uses nuclear weapons in its invasion of Ukraine, the U.S. national security adviser said on Sunday.

President Vladimir V. Putin of Russia said on Wednesday that he could use all arms available to him in the war — remarks interpreted by officials in both Russia and the West as a veiled threat about the use of nuclear weapons.

Jake Sullivan, the national security adviser, said in televised interviews on Sunday that the United States has detailed its potential response to the use of nuclear weapons to Russian officials, though he declined to make those details public.

Appearing on ABC’s “This Week,” Mr. Sullivan said the administration is taking Mr. Putin’s nuclear threats seriously — preparing for “every contingency” in the conflict and working to deter Russia from using nuclear weapons.

“We have communicated directly, privately, at very high levels to the Russians, that there will be catastrophic consequences if they use nuclear weapons in Ukraine,” Mr. Sullivan said.

On NBC’s “Meet the Press,” Mr. Sullivan said American and Russian officials have spoken frankly and repeatedly, including in recent days, about specific steps the administration would take if nuclear weapons were deployed.

“We do have the capacity to speak directly at senior levels and be clear about our messages to them,” he said, adding: “Russia understands very well what the United States would do in response to nuclear weapons use in Ukraine, because we have spelled it out for them.”

Also on NBC, Mr. Sullivan said there would be new announcements within the coming days of new economic sanctions from the Group of 7 nations against Russia — including on Russian entities operating in other countries — in response to Moscow's “sham” referendums in portions of Ukraine it is occupying.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 september 2022 @ 17:40:57 #82
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206098589
De mobilisatie ontvluchten en dan de Russische vlag hijsen in het gastland :') Als je zo trots bent op Rusland, pleurt op naar het front!

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 25 september 2022 @ 17:44:34 #83
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206098617
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 17:31 schreef Adames het volgende:

[..]
Misschien dat lelijke Russinnen inderdaad minder afstandelijk zijn.
:'(
Huilen dan.
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 25 september 2022 @ 17:45:04 #84
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_206098623
En weer een autobom! Ik ben benieuwd wie het was :P

twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_206098643
quote:
84s.gif Op zondag 25 september 2022 17:40 schreef Starhopper het volgende:
De mobilisatie ontvluchten en dan de Russische vlag hijsen in het gastland :') Als je zo trots bent op Rusland, pleurt op naar het front!

[ twitter ]
Het lijken de Turken wel. ;)

quote:
84s.gif Op zondag 25 september 2022 17:45 schreef Starhopper het volgende:
En weer een autobom! Ik ben benieuwd wie het was :P

[ twitter ]
De Islamitische staat?
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206098644
quote:
84s.gif Op zondag 25 september 2022 17:40 schreef Starhopper het volgende:
De mobilisatie ontvluchten en dan de Russische vlag hijsen in het gastland :') Als je zo trots bent op Rusland, pleurt op naar het front!

[ twitter ]
Zie hier de reden waarom je vluchtende Russen geen asiel moet bieden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_206098686
quote:
84s.gif Op zondag 25 september 2022 17:40 schreef Starhopper het volgende:
De mobilisatie ontvluchten en dan de Russische vlag hijsen in het gastland :') Als je zo trots bent op Rusland, pleurt op naar het front!

[ twitter ]
Dumpen in Zuid-Ossetië die "gasten".
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 25 september 2022 @ 17:51:09 #88
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_206098687
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:58 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]
Je beseft jezelf dat Russische vrouwen in Turkse resorts voor het overgrote deel “sugarbabes” zijn? Welgestelde oudere kalende Russische mannen met een buikje en een jong kippetje.
Ja die Russinen uit Moscow die zijn erg duur , maar in Kiev is hetzelfde, een beetje knappe hoer kost daar 300 euro voor paar uurtjes

nou laat maar dan
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_206098691
quote:
84s.gif Op zondag 25 september 2022 17:40 schreef Starhopper het volgende:
De mobilisatie ontvluchten en dan de Russische vlag hijsen in het gastland :') Als je zo trots bent op Rusland, pleurt op naar het front!

[ twitter ]
Weer zo'n stelletje dat eigenlijk wel voor de oorlog is, zolang ze zelf niet hoeven te vechten. :X
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_206098716
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 17:51 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]
Weer zo'n stelletje dat eigenlijk wel voor de oorlog is, zolang ze zelf niet hoeven te vechten. :X
Ze hebben allemaal de oer reflex dat ze geen pijnlijke en zinloze dood willen sterven aan het front, maar het giftige nationalisme zit er al ingebakken vanaf de dag dat ze geboren zijn.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')