"Verdiep je in de materie". Vertaling: verzin zelf maar waarom ik dit roep want mij lukt het niet.quote:Op zondag 25 september 2022 15:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Candy zegt rustig dat water niet nat is in Rusland, vervolgens bewijs je dat water wel nat is in Rusland en zegt hij: in Nederland is het water extra nat. Vervolgens vraag je aan hem: dus water is nat in Rusland? Maar natuurlijk niet!
En toch mag je niet zeggen dat je de meest vreemde hersenkronkels in BNW kan vinden.
Dat gebeurd niet.quote:Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat er gaat gebeuren als Rusland de rest ook verovert.
Is dat dan automatisch Russisch grondgebied?
Nee hoor. Als ik verzin dat 100% van de Nederlanders wil dat het land wordt geregeerd door konijntjes gebeurt het ook niet. Je verwart wat Rusland wil met wat Rusland krijgt.quote:Op zondag 25 september 2022 15:48 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Inderdaad, lekker boeiend.
Dus na de 27ste en de goedkeuring van de Doema is het Russisch gebied.
Precies. Oprotten dus, Rusland. Herstelbetalingen dokken en lekker verder de marge in met dat land.quote:Aangezien het niet boeiend is kunnen we dit hoofdstuk afsluiten.
Lekkere stoere praat.quote:Op zondag 25 september 2022 15:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor. Als ik verzin dat 100% van de Nederlanders wil dat het land wordt geregeerd door konijntjes gebeurt het ook niet. Je verwart wat Rusland wil met wat Rusland krijgt.
[..]
Precies. Oprotten dus, Rusland. Herstelbetalingen dokken en lekker verder de marge in met dat land.
Dat komt omdat hier vrij veel mensen zijn die onderzoek doen naar bepaalde omstandigheden en hoe bepaalde zaken tot stand komen.quote:Op zondag 25 september 2022 15:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
"Verdiep je in de materie". Vertaling: verzin zelf maar waarom ik dit roep want mij lukt het niet.Ook al zo'n stokpaardje hier.
Ahh ja niks nieuws alles en iedereen wat voor Oekraïne is betreft een nazi.quote:Op zaterdag 24 september 2022 20:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
Ja.. is jou idee van tegen deze oorlog zijn het financieren en van wapens voorzien?Het in 2014 organiseren van een Staatsgreep tegenbeen democratisch verkozen President? Het ondersteunen van de erna neergezette president Poroshenko zijn decreet elke Oekrainer en Oekrainse organisatie die Pro Russisch is wordt aangemerkt als terrorist etc etc. Wat nou tegen oorlog
Nee hoor. Alleen volgens Rusland maar wie luistert daar nou naar.quote:Op zondag 25 september 2022 15:57 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Lekkere stoere praat.
Alleen die 4 provincies worden Russisch.
Zelfs de USA kan daar niets aan doen.
Als je je punt niet wilt onderbouwen wordt het lastig discussiëren natuurlijk.quote:Op zondag 25 september 2022 16:00 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dat komt omdat hier vrij veel mensen zijn die onderzoek doen naar bepaalde omstandigheden en hoe bepaalde zaken tot stand komen.
Dat zijn dingen waar de meeste media over zwijgen.
Als je dan zonder enige kennis daar van hier komt zeggen dat het onzin is zonder zelf onderzoek gedaan te hebben is het wel een logisch antwoord.
Genoeg landen die gebruik gaan maken van die havens w.o Turkije.quote:Op zondag 25 september 2022 16:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nee hoor. Alleen volgens Rusland maar wie luistert daar nou naar.
Ik zal 1 puntje benoemen.quote:Op zondag 25 september 2022 16:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Als je je punt niet wilt onderbouwen wordt het lastig discussiëren natuurlijk.
Meerdere users hebben je inmiddels uit proberen te leggen dat "ja maar Europa" geen argument is om Rusland democratisch te noemen, en al helemaal niet om te beweren dat je daar alleen opgepakt kan worden als je "probeert de democratie omver te werpen".quote:Op zondag 25 september 2022 16:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zal 1 puntje benoemen.
De democratische EU.
https://www.europa-nu.nl/(...)topfuncties_in_de_eu
Allemaal ongekozen mensen, ja gekozen door hun vriendjes maar niet door de burger.
Geen enkele vorm van democratie.
Maar dat zijn wel de mensen die grote beslissingen nemen.
Geen idee waar je het over hebt.quote:Op zondag 25 september 2022 16:08 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Genoeg landen die gebruik gaan maken van die havens w.o Turkije.
Uiteraard kan de EU en de USA hun leden gaan verbieden om deze havens te gebruiken maar wie luistert daar nu naar.
Klopt.quote:Op zondag 25 september 2022 16:10 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ik zal 1 puntje benoemen.
De democratische EU.
https://www.europa-nu.nl/(...)topfuncties_in_de_eu
Allemaal ongekozen mensen, ja gekozen door hun vriendjes maar niet door de burger.
Geen enkele vorm van democratie.
Maar dat zijn wel de mensen die grote beslissingen nemen.
Ja dat dacht ik al.quote:Op zondag 25 september 2022 16:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Hoe kan je nou Rusland ondemocratisch noemen als de EU geleid word door ongekozen personen?quote:Op zondag 25 september 2022 16:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Meerdere users hebben je inmiddels uit proberen te leggen dat "ja maar Europa" geen argument is om Rusland democratisch te noemen, en al helemaal niet om te beweren dat je daar alleen opgepakt kan worden als je "probeert de democratie omver te werpen".
Dus nee helaas, dit is geen onderbouwing.
De Italianen zijn al min of meer bedreigd door de EU.quote:Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Klopt.
En laten we eerlijk zijn: als er een conflict uitbreekt wat de EU hard treft, dan lijkt het mij dat de burgers bepalen hoe hun land zal reageren op de aankomende gebeurtenissen.
Niet een of andere slappe dweil zoals een Rutte.
Vandaar dat filmpje wat ik net geplaatst heb.
Als de Italianen een regering kiezen die neutraal wenst te blijven in dit conflict en gas wenst af te nemen van Rusland dan behoren wij dat te respecteren.
Maar nee hoor, wij gaan wel even zeggen wat de Italianen moeten doen in hun eigen land.Super Democratisch zeg.
Zie Hongarije. Orban zegt: ik heb Russisch gas nodig anders dondert mijn land in elkaar.
En dat gaat Brussel verbieden.
Waarom?
Omdat de USA dat wenst. Niets meer en niets minder.
Waarom post je het danquote:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Politieke_partijen_in_Ruslandquote:Op zondag 25 september 2022 16:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Rusland ondemocratisch noemen als de EU geleid word door ongekozen personen?
Dan heb je toch een beste plaat voor je kop.
Maar als je nou nog de parallellen niet ziet dan geef ik het op.
Soort van zelfkastijding...quote:Op zondag 25 september 2022 16:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Waarom post je het dan
Bewijs maar dat je in Rusland alleen maar wordt opgepakt als je de democratie omver wilt werpen. En niet, zoals we allemaal hebben gezien, om elke kritiek op de regering of de oorlog, of het zelfs maar een oorlog noemen, of het ventileren van een verkeerde mening. Dat is je bewering, dus dat dien je te onderbouwen. Maar dat kun je niet en dus wijs je maar naar een ander.quote:Op zondag 25 september 2022 16:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Hoe kan je nou Rusland ondemocratisch noemen als de EU geleid word door ongekozen personen?
Dan heb je toch een beste plaat voor je kop.
Maar als je nou nog de parallellen niet ziet dan geef ik het op.
-Nee- Sterke ermee.quote:
Dat jij nou al die spookverhalen gelooft is niet mijn schuld.quote:Op zondag 25 september 2022 16:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Bewijs maar dat je in Rusland alleen maar wordt opgepakt als je de democratie omver wilt werpen. En niet, zoals we allemaal hebben gezien, om elke kritiek op de regering of de oorlog, of het zelfs maar een oorlog noemen, of het ventileren van een verkeerde mening. Dat is je bewering, dus dat dien je te onderbouwen. Maar dat kun je niet en dus wijs je maar naar een ander.
Wat denk je zelf dat de Russen gaan doen? Wat de echte vraag is: wat is een referendum waard als de helft maar kan stemmen. Mijn antwoord is helemaal niks.quote:Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Dan vraag ik me af wat er gaat gebeuren als Rusland de rest ook verovert.
Is dat dan automatisch Russisch grondgebied?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |