Ah meid gossiequote:Op zondag 25 september 2022 13:28 schreef Schaamlap het volgende:
Wat een geneuzel hier.
Die 4 provincies gaan uit Oekraine en worden Russisch, of je het nu leuk vindt of niet.
Of dachten jullie dat die inwoners graag bij Oekraine willen blijven na alles wat dat regime heeft geflikt?
Wat een onzin.
Al gaat de wereld op zn kop staan, dit gaat gewoon gebeuren.
Klaar.
Dus omdat de EU niet democratisch is dan is het Rusland het wel.quote:Op zondag 25 september 2022 13:12 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als je jezelf een beetje gaat verdiepen in de materie zal je zien dat Rusland democratischer is dan de EU.
Nee, als de EU democratisch is dan is Rusland het ook.quote:Op zondag 25 september 2022 14:03 schreef SjonShitcoin het volgende:
[..]
Dus omdat de EU niet democratisch is dan is het Rusland het wel.
Ok.
Je accepteert niet dat je ongelijk had en je komt met totaal onrelevante zaken om de aandacht af te leiden. Dat klinkt niet als iemand die er geen emoties bij heeft.quote:Op zondag 25 september 2022 13:36 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nee want ik ben niet verontwaardigd.
Iedereen die veel in dit topic post heeft er wel wat emotie bij denk.quote:Op zondag 25 september 2022 14:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je accepteert niet dat je ongelijk had en je komt met totaal onrelevante zaken om de aandacht af te leiden. Dat klinkt niet als iemand die er geen emoties bij heeft.
Als je jezelf gaat verdiepen in de materie zal je zien dat ik geen ongelijk heb.quote:Op zondag 25 september 2022 14:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je accepteert niet dat je ongelijk had en je komt met totaal onrelevante zaken om de aandacht af te leiden. Dat klinkt niet als iemand die er geen emoties bij heeft.
Als je jezelf gaat verdiepenquote:Op zondag 25 september 2022 14:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als je jezelf gaat verdiepen in de materie zal je zien dat ik geen ongelijk heb.
-Nee-quote:Op zondag 25 september 2022 14:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Als je jezelf gaat verdiepen in de materie zal je zien dat ik geen ongelijk heb.
Maar als je het hier niet leuk vind waarom kom je hier dan nog?quote:
Mensen die met een leeg bord ergens gaan staan werpen de democratie omver.quote:Op zondag 25 september 2022 14:22 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Er valt niet te discussieren met dit soort lege vaten... het enige wat ze kunnen fulmileren is" Rusland slecht, Putin slecht.quote:Op zondag 25 september 2022 14:57 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar als je het hier niet leuk vind waarom kom je hier dan nog?
Ja moet je vooral doen, ik heb m'n antwoord al klaar.quote:Op zondag 25 september 2022 14:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Mensen die met een leeg bord ergens gaan staan werpen de democratie omver.
Candymannetje
Weer een leuke als ik voor het volgende topic weer een samenvatting van de beste meningen maak.
Jammer is dat, ik wil best een discussie op niveau aan gaan en sta open voor inhoudelijke reacties maar die komen niet echt.quote:Op zondag 25 september 2022 15:04 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Er valt niet te discussieren met dit soort lege vaten... het enige wat ze kunnen fulmileren is" Rusland slecht, Putin slecht.
Ben je snel uitgepraat.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 25 september 2022 15:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jammer is dat, ik wil best een discussie op niveau aan gaan en sta open voor inhoudelijke reacties maar die komen niet echt.
Zijn de betreffende provincies volledig in handen van Rusland?quote:Op zondag 25 september 2022 15:26 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Dat bedoel ik.
Alleen maar dom Telegraaf geklets meer niet.
Alleen kunnen ze niets veranderen aan de situatie.
Om door te gaan met de referenda.
Die vier provincies gaan naar Rusland, klaar uit.
Die burgers wensen niet meer te leven onder Kiev dictatuur.
En dan nog dit:
The right of a people to self-determination[1] is a cardinal principle in modern international law (commonly regarded as a jus cogens rule), binding, as such, on the United Nations as authoritative interpretation of the Charter's norms.[2][3] It states that peoples, based on respect for the principle of equal rights and fair equality of opportunity, have the right to freely choose their sovereignty and international political status with no interference.
De UN verklaring dat elk deel van een land, wat onder druk/opressie staat van zijn/haar regering, zijn eigen lot mag bepalen, werd in de jaren 90 uitgevoerd in Kosovo.
Datzelfde wordt nu gedaan in Oekraine en nu kan het opeens niet?
Lachwekkend natuurlijk.
Baskenland wenst ook onafhankelijkheid van Spanje maar daar wordt ook alles aan gedaan om dit de kop in te drukken in "Democratisch" Europa.
Dus er klopt iets niet. Er wordt duidelijk met 2 maten gemeten.
Deze regel wordt alleen gebruikt als het de Westerse landen en de USA uitkomt.
Je antwoord was dat Nederland ook kut is, maar dat maakt jezelf eerder belachelijker dan dat het een antwoord is.quote:Op zondag 25 september 2022 15:05 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Ja moet je vooral doen, ik heb m'n antwoord al klaar.
Nee.quote:Op zondag 25 september 2022 15:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zijn de betreffende provincies volledig in handen van Rusland?
Vrijwel.quote:Op zondag 25 september 2022 15:28 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Zijn de betreffende provincies volledig in handen van Rusland?
Nou nee, je loopt juist weg voor discussies. Dat is in dit topic nog aangetoond.quote:Op zondag 25 september 2022 15:07 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Jammer is dat, ik wil best een discussie op niveau aan gaan en sta open voor inhoudelijke reacties maar die komen niet echt.
Bij meerdere van die provincies is de helft nog niet in handen van Rusland en is zelfs de hoofdstad nog in Oekraïne.quote:Op zondag 25 september 2022 15:36 schreef Schaamlap het volgende:
[..]
Vrijwel.
Dat doet niets aan de uitslag af van het refendum danwel de wil van de burgers in die provincies.
De coup die Kiev in 2014 plaatsvond heeft alleen maar ellende opgeleverd voor de Oekrainiers en de rest van de wereld.
Kon de USA dat verwachten?
Jazeker. Voordat ze zoiets in werking stellen worden alle voor en tegens uitgedacht en afgewogen.
Ze wisten dat er een reactie zou komen van de Russen en mogelijkerwijs van de Donbass.
Hoe dan ook, de wapenindustrie draait lekker op volle toeren dus de Senatoren in de VS zijn blij want hun bankrekeningen worden weer extra gespekt.
Candy zegt rustig dat water niet nat is in Rusland, vervolgens bewijs je dat water wel nat is in Rusland en zegt hij: in Nederland is het water extra nat. Vervolgens vraag je aan hem: dus water is nat in Rusland? Maar natuurlijk niet!quote:Op zondag 25 september 2022 15:40 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Nou nee, je loopt juist weg voor discussies. Dat is in dit topic nog aangetoond.
Over geneuzel gesproken. De uitkomst van dat "referendum" staat al lang vast, net zoals het feit dat het terecht niet wordt geaccepteerd door alle normale landen. Lekker boeiend dus wat daaruit komt.quote:Op zondag 25 september 2022 13:28 schreef Schaamlap het volgende:
Wat een geneuzel hier.
Die 4 provincies gaan uit Oekraine en worden Russisch, of je het nu leuk vindt of niet.
Of dachten jullie dat die inwoners graag bij Oekraine willen blijven na alles wat dat regime heeft geflikt?
Wat een onzin.
Al gaat de wereld op zn kop staan, dit gaat gewoon gebeuren.
Klaar.
Dan vraag ik me af wat er gaat gebeuren als Rusland de rest ook verovert.quote:Op zondag 25 september 2022 15:40 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bij meerdere van die provincies is de helft nog niet in handen van Rusland en is zelfs de hoofdstad nog in Oekraïne.
Geef eens een quote waarin ik dat zeg of stop anders met die leugens.quote:Op zondag 25 september 2022 15:42 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Candy zegt rustig dat water niet nat is in Rusland, vervolgens bewijs je dat water wel nat is in Rusland en zegt hij: in Nederland is het water extra nat. Vervolgens vraag je aan hem: dus water is nat in Rusland? Maar natuurlijk niet!
En toch mag je niet zeggen dat je de meest vreemde hersenkronkels in BNW kan vinden.
Inderdaad, lekker boeiend.quote:Op zondag 25 september 2022 15:45 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:
[..]
Over geneuzel gesproken. De uitkomst van dat "referendum" staat al lang vast, net zoals het feit dat het terecht niet wordt geaccepteerd door alle normale landen. Lekker boeiend dus wat daaruit komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |