abonnement Unibet Coolblue
  zondag 25 september 2022 @ 15:48:23 #201
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206097767
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:42 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Candy zegt rustig dat water niet nat is in Rusland, vervolgens bewijs je dat water wel nat is in Rusland en zegt hij: in Nederland is het water extra nat. Vervolgens vraag je aan hem: dus water is nat in Rusland? Maar natuurlijk niet!

En toch mag je niet zeggen dat je de meest vreemde hersenkronkels in BNW kan vinden.
"Verdiep je in de materie". Vertaling: verzin zelf maar waarom ik dit roep want mij lukt het niet. :D Ook al zo'n stokpaardje hier.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206097775
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dan vraag ik me af wat er gaat gebeuren als Rusland de rest ook verovert.
Is dat dan automatisch Russisch grondgebied?
Dat gebeurd niet.
Rusland is niet geinterreseerd in Kiev.
Misschien dat ze Odessa er nog bij halen omdat daar ook een grote Russisch sprekende bevolking is die geterorriseerd worden door de Bandera's.
  zondag 25 september 2022 @ 15:52:54 #203
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206097788
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:48 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Inderdaad, lekker boeiend.
Dus na de 27ste en de goedkeuring van de Doema is het Russisch gebied.
Nee hoor. Als ik verzin dat 100% van de Nederlanders wil dat het land wordt geregeerd door konijntjes gebeurt het ook niet. Je verwart wat Rusland wil met wat Rusland krijgt.
quote:
Aangezien het niet boeiend is kunnen we dit hoofdstuk afsluiten.
Precies. Oprotten dus, Rusland. Herstelbetalingen dokken en lekker verder de marge in met dat land.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206097807
quote:
14s.gif Op zondag 25 september 2022 15:52 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nee hoor. Als ik verzin dat 100% van de Nederlanders wil dat het land wordt geregeerd door konijntjes gebeurt het ook niet. Je verwart wat Rusland wil met wat Rusland krijgt.
[..]
Precies. Oprotten dus, Rusland. Herstelbetalingen dokken en lekker verder de marge in met dat land.
Lekkere stoere praat.
Alleen die 4 provincies worden Russisch.
Zelfs de USA kan daar niets aan doen.
pi_206097837
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 15:48 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
"Verdiep je in de materie". Vertaling: verzin zelf maar waarom ik dit roep want mij lukt het niet. :D Ook al zo'n stokpaardje hier.
Dat komt omdat hier vrij veel mensen zijn die onderzoek doen naar bepaalde omstandigheden en hoe bepaalde zaken tot stand komen.
Dat zijn dingen waar de meeste media over zwijgen.
Als je dan zonder enige kennis daar van hier komt zeggen dat het onzin is zonder zelf onderzoek gedaan te hebben is het wel een logisch antwoord.
pi_206097864

‘Shameful Arrogance,’ Italy Slams EU After Ursula von der Leyen’s Threats

Het Democratische proces in de EU.
Als je niet doet wat wij zeggen dan dwingen je met tegen maatregelen. Wat een ongelofelijke domme doos is die von der Leyen toch. Maar goed... de EU kraakt in zn voegen
  zondag 25 september 2022 @ 16:06:15 #207
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_206097877
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 september 2022 20:21 schreef ZOA het volgende:

[..]
Ja.. is jou idee van tegen deze oorlog zijn het financieren en van wapens voorzien?Het in 2014 organiseren van een Staatsgreep tegenbeen democratisch verkozen President? Het ondersteunen van de erna neergezette president Poroshenko zijn decreet elke Oekrainer en Oekrainse organisatie die Pro Russisch is wordt aangemerkt als terrorist etc etc. Wat nou tegen oorlog
Ahh ja niks nieuws alles en iedereen wat voor Oekraïne is betreft een nazi.

Dus niks nieuws onder de zon in BnW.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  zondag 25 september 2022 @ 16:06:26 #208
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206097879
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:57 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Lekkere stoere praat.
Alleen die 4 provincies worden Russisch.
Zelfs de USA kan daar niets aan doen.
Nee hoor. Alleen volgens Rusland maar wie luistert daar nou naar.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 25 september 2022 @ 16:07:59 #209
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206097892
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 16:00 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat komt omdat hier vrij veel mensen zijn die onderzoek doen naar bepaalde omstandigheden en hoe bepaalde zaken tot stand komen.
Dat zijn dingen waar de meeste media over zwijgen.
Als je dan zonder enige kennis daar van hier komt zeggen dat het onzin is zonder zelf onderzoek gedaan te hebben is het wel een logisch antwoord.
Als je je punt niet wilt onderbouwen wordt het lastig discussiëren natuurlijk.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206097899
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2022 16:06 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Nee hoor. Alleen volgens Rusland maar wie luistert daar nou naar.
Genoeg landen die gebruik gaan maken van die havens w.o Turkije.
Uiteraard kan de EU en de USA hun leden gaan verbieden om deze havens te gebruiken maar wie luistert daar nu naar. :+
pi_206097918
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2022 16:07 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Als je je punt niet wilt onderbouwen wordt het lastig discussiëren natuurlijk.
Ik zal 1 puntje benoemen.
De democratische EU.
https://www.europa-nu.nl/(...)topfuncties_in_de_eu
Allemaal ongekozen mensen, ja gekozen door hun vriendjes maar niet door de burger.
Geen enkele vorm van democratie.
Maar dat zijn wel de mensen die grote beslissingen nemen.
  zondag 25 september 2022 @ 16:17:23 #212
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206097949
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik zal 1 puntje benoemen.
De democratische EU.
https://www.europa-nu.nl/(...)topfuncties_in_de_eu
Allemaal ongekozen mensen, ja gekozen door hun vriendjes maar niet door de burger.
Geen enkele vorm van democratie.
Maar dat zijn wel de mensen die grote beslissingen nemen.
Meerdere users hebben je inmiddels uit proberen te leggen dat "ja maar Europa" geen argument is om Rusland democratisch te noemen, en al helemaal niet om te beweren dat je daar alleen opgepakt kan worden als je "probeert de democratie omver te werpen".

Dus nee helaas, dit is geen onderbouwing.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 25 september 2022 @ 16:18:14 #213
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206097955
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:08 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Genoeg landen die gebruik gaan maken van die havens w.o Turkije.
Uiteraard kan de EU en de USA hun leden gaan verbieden om deze havens te gebruiken maar wie luistert daar nu naar. :+
Geen idee waar je het over hebt.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206097967
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:10 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik zal 1 puntje benoemen.
De democratische EU.
https://www.europa-nu.nl/(...)topfuncties_in_de_eu
Allemaal ongekozen mensen, ja gekozen door hun vriendjes maar niet door de burger.
Geen enkele vorm van democratie.
Maar dat zijn wel de mensen die grote beslissingen nemen.
Klopt.
En laten we eerlijk zijn: als er een conflict uitbreekt wat de EU hard treft, dan lijkt het mij dat de burgers bepalen hoe hun land zal reageren op de aankomende gebeurtenissen.
Niet een of andere slappe dweil zoals een Rutte.
Vandaar dat filmpje wat ik net geplaatst heb.
Als de Italianen een regering kiezen die neutraal wenst te blijven in dit conflict en gas wenst af te nemen van Rusland dan behoren wij dat te respecteren.
Maar nee hoor, wij gaan wel even zeggen wat de Italianen moeten doen in hun eigen land. _O- Super Democratisch zeg.
Zie Hongarije. Orban zegt: ik heb Russisch gas nodig anders dondert mijn land in elkaar.
En dat gaat Brussel verbieden.
Waarom?
Omdat de USA dat wenst. Niets meer en niets minder.
pi_206097977
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2022 16:18 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Geen idee waar je het over hebt.
Ja dat dacht ik al. :+
pi_206097993
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 16:17 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Meerdere users hebben je inmiddels uit proberen te leggen dat "ja maar Europa" geen argument is om Rusland democratisch te noemen, en al helemaal niet om te beweren dat je daar alleen opgepakt kan worden als je "probeert de democratie omver te werpen".

Dus nee helaas, dit is geen onderbouwing.
Hoe kan je nou Rusland ondemocratisch noemen als de EU geleid word door ongekozen personen?
Dan heb je toch een beste plaat voor je kop.
Maar als je nou nog de parallellen niet ziet dan geef ik het op.
pi_206098010
Is Azov controlled opposition?

Meermaals wordt het bataljon beschuldigd van mensenrechtenschendingen, het vermoorden van onschuldigen, verkrachtingen, geweldige aanvallen op Roma en LHBTQ, uiten van antisemitische opmerkingen en plotseling verdwijnen van personen.[5][6] Daarnaast roepen ook de Nazi symbolen die de beweging hanteert vragen op.

Ook de doelen die de beweging heeft roepen kritiek op:

"Oekraïne moet de blanke Slavische rassen leiden in een laatste kruistocht tegen de door Joden geleide Untermenschen”.[5]
“Oekraïne voorbereiden op verdere expansie en strijden voor de bevrijding van het volledige Blanke Slavische ras van de overheersing van het internationale speculatieve kapitaal”[4]
“zware bestraffing van seksuele perversie en elke interraciaal contact dat kan leiden tot het uitsterven van de Blanke Slavische man”.[4] (dit sentiment is wereldwijd een smoes)

en dan
Het werd aanvankelijk gefinancierd door de oligarch Ihor Kolomoisky die nauwe banden onderhoudt met Zelensky.

Kolomoyskyi has been a prominent figure in Ukraine's organised Jewish community. In 2008, he was elected the President of “the United Jewish community of Ukraine” in Kyiv He became a major funder in Ukraine of the missionary Chabad movement which has Ukrainian roots.

Wie/wat is chabad?

[ Bericht 1% gewijzigd door Alarmonoff op 25-09-2022 16:31:22 ]
God was in Christ, reconciling the world unto himself, not imputing their trespasses unto them;
pi_206098018
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Klopt.
En laten we eerlijk zijn: als er een conflict uitbreekt wat de EU hard treft, dan lijkt het mij dat de burgers bepalen hoe hun land zal reageren op de aankomende gebeurtenissen.
Niet een of andere slappe dweil zoals een Rutte.
Vandaar dat filmpje wat ik net geplaatst heb.
Als de Italianen een regering kiezen die neutraal wenst te blijven in dit conflict en gas wenst af te nemen van Rusland dan behoren wij dat te respecteren.
Maar nee hoor, wij gaan wel even zeggen wat de Italianen moeten doen in hun eigen land. _O- Super Democratisch zeg.
Zie Hongarije. Orban zegt: ik heb Russisch gas nodig anders dondert mijn land in elkaar.
En dat gaat Brussel verbieden.
Waarom?
Omdat de USA dat wenst. Niets meer en niets minder.
De Italianen zijn al min of meer bedreigd door de EU.
Als de verkeerde mensen aan macht komen kunnen er sancties volgen.
Toch te gek voor woorden, ze proberen niet eens meer democratisch over te komen.
  zondag 25 september 2022 @ 16:29:35 #219
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206098042
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:20 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Ja dat dacht ik al. :+
Waarom post je het dan :+
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206098043
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hoe kan je nou Rusland ondemocratisch noemen als de EU geleid word door ongekozen personen?
Dan heb je toch een beste plaat voor je kop.
Maar als je nou nog de parallellen niet ziet dan geef ik het op.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Politieke_partijen_in_Rusland

Genoeg partijen in Rusland waar men op kan stemmen.
Tuurlijk zijn er verschillen met de EU maar is de EU zo ontzettend Democratisch.
Kleinere/zwakkere landen worden gechanteerd om te doen wat de sterkste landen dicteren anders geen geld.
En de EU doet blindelings wat de VS dicteert.
Er zijn vele landen, w.o in de Balkan, die totaal corrupt zijn en waar de Regeringen miljoenen stelen van hun bevolking en van de EU.
En dat weten ze wel in Brussel maar er wordt niets aan gedaan zolang die corrupte regeringen maar meeknikken met Brussel.
De EU is corrupter en on-Democratischer dan meesten denken.
pi_206098055
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 16:29 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Waarom post je het dan :+
Soort van zelfkastijding... ^O^
  zondag 25 september 2022 @ 16:32:19 #222
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206098060
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Hoe kan je nou Rusland ondemocratisch noemen als de EU geleid word door ongekozen personen?
Dan heb je toch een beste plaat voor je kop.
Maar als je nou nog de parallellen niet ziet dan geef ik het op.
Bewijs maar dat je in Rusland alleen maar wordt opgepakt als je de democratie omver wilt werpen. En niet, zoals we allemaal hebben gezien, om elke kritiek op de regering of de oorlog, of het zelfs maar een oorlog noemen, of het ventileren van een verkeerde mening. Dat is je bewering, dus dat dien je te onderbouwen. Maar dat kun je niet en dus wijs je maar naar een ander.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 25 september 2022 @ 16:32:50 #223
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206098067
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:31 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Soort van zelfkastijding... ^O^
-Nee- Sterke ermee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 25-09-2022 21:08:22 ]
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206098076
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 16:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Bewijs maar dat je in Rusland alleen maar wordt opgepakt als je de democratie omver wilt werpen. En niet, zoals we allemaal hebben gezien, om elke kritiek op de regering of de oorlog, of het zelfs maar een oorlog noemen, of het ventileren van een verkeerde mening. Dat is je bewering, dus dat dien je te onderbouwen. Maar dat kun je niet en dus wijs je maar naar een ander.
Dat jij nou al die spookverhalen gelooft is niet mijn schuld.
Dat vrouwtje wat op de Russische tv kwam om te zeggen dat het oorlog is werd opgepakt en de volgende dag al weer vrijgelaten.
Mensen zoals jij laten zich een mening opdringen door de media.
pi_206098088
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:46 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dan vraag ik me af wat er gaat gebeuren als Rusland de rest ook verovert.
Is dat dan automatisch Russisch grondgebied?
Wat denk je zelf dat de Russen gaan doen? Wat de echte vraag is: wat is een referendum waard als de helft maar kan stemmen. Mijn antwoord is helemaal niks.
pi_206098093
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 16:32 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Bewijs maar dat je in Rusland alleen maar wordt opgepakt als je de democratie omver wilt werpen. En niet, zoals we allemaal hebben gezien, om elke kritiek op de regering of de oorlog, of het zelfs maar een oorlog noemen, of het ventileren van een verkeerde mening. Dat is je bewering, dus dat dien je te onderbouwen. Maar dat kun je niet en dus wijs je maar naar een ander.
Je wordt in Nederland opgepakt en in elkaar gemept als je tegen Corona maatregelen protesteert.
In Canada werd/wordt je rekening geblokkeert als je de Truckers, die toen protesteerden, financieel bijstond waardoor mensen financieel in de afgrond donderden met gezin en al.

Politiegeweld in Nederland
Geweldsincidenten bij demonstraties, excessief geweld met politiehonden, discussie over de Taser: politiegeweld is voortdurend in het nieuws.

https://www.amnesty.nl/politiegeweld-in-nederland

https://www.theguardian.c(...)ce-brutality-protest
Nearly 1,000 instances of police brutality recorded in US anti-racism protests
pi_206098106
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:37 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Wat denk je zelf dat de Russen gaan doen? Wat de echte vraag is: wat is een referendum waard als de helft maar kan stemmen. Mijn antwoord is helemaal niks.
Net zoveel waard als die coup in 2014 toen de rest van Oekraine NIETS werd gevraagd of zij het er mee eens waren wat er gebeurde! :Y
pi_206098115
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 15:47 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Geef eens een quote waarin ik dat zeg of stop anders met die leugens.
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 09:30 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Je mag best kritiek hebben op de regering.
Allemaal spookverhalen.
Je wordt pas opgepakt als je gaat proberen de democratie omver te werpen.
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 12:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja leuk, hier liepen de demonstraten met vlaggen waarop stond 'liefde, vrijheid, geen dictatuur' en die vlaggen werden werden met knuppels uit hun handen geslagen.
pi_206098123
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Je wordt in Nederland opgepakt en in elkaar gemept als je tegen Corona maatregelen protesteert.
In Canada werd/wordt je rekening geblokkeert als je de Truckers, die toen protesteerden, financieel bijstond waardoor mensen financieel in de afgrond donderden met gezin en al.

Politiegeweld in Nederland
Geweldsincidenten bij demonstraties, excessief geweld met politiehonden, discussie over de Taser: politiegeweld is voortdurend in het nieuws.

https://www.amnesty.nl/politiegeweld-in-nederland

https://www.theguardian.c(...)ce-brutality-protest
Nearly 1,000 instances of police brutality recorded in US anti-racism protests
Ik heb wel helemaal in een deuk gelezen over die ene gozer die getaserd werd en het hem niks deed.
Was een paar weken geleden op dumpert, een surinaamse gozer ofzo.
pi_206098128
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:39 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
[..]
[..]

Dus je hebt geen quote waarin ik dat zeg, duidelijk.
-Nee-

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 25-09-2022 21:09:18 ]
  zondag 25 september 2022 @ 16:43:48 #231
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206098142
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:35 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat jij nou al die spookverhalen gelooft is niet mijn schuld.

Bewijs dan dat het spookverhalen zijn.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  zondag 25 september 2022 @ 16:44:32 #232
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206098149
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:37 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Je wordt in Nederland opgepakt en in elkaar gemept als je tegen Corona maatregelen protesteert.
In Canada werd/wordt je rekening geblokkeert als je de Truckers, die toen protesteerden, financieel bijstond waardoor mensen financieel in de afgrond donderden met gezin en al.

Politiegeweld in Nederland
Geweldsincidenten bij demonstraties, excessief geweld met politiehonden, discussie over de Taser: politiegeweld is voortdurend in het nieuws.

https://www.amnesty.nl/politiegeweld-in-nederland

https://www.theguardian.c(...)ce-brutality-protest
Nearly 1,000 instances of police brutality recorded in US anti-racism protests
Interesseert me allemaal niet. We hebben het hier over Rusland.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206098155
quote:
10s.gif Op zondag 25 september 2022 16:43 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Bewijs dan dat het spookverhalen zijn.
Ik heb je net een voorbeeld gegeven
  zondag 25 september 2022 @ 16:46:10 #234
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_206098163
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:45 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ik heb je net een voorbeeld gegeven
Datis geen bewijs, dat is een post. Je kan zoveel posten.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_206098166
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:22 schreef Candymannetje het volgende:
Hoe kan je nou Rusland ondemocratisch noemen als de EU geleid word door ongekozen personen?
Omdat het voor de mate van democratie in Rusland niet van belang is of de EU democratisch is. Al leven wij met zijn allen in een goelag, dan maakt dat Rusland niet automatisch democratisch als het daar ook een goelag is.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_206098187
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:38 schreef Schaamlap het volgende:

[..]
Net zoveel waard als die coup in 2014 toen de rest van Oekraine NIETS werd gevraagd of zij het er mee eens waren wat er gebeurde! :Y
Maar gelukkig hebben ze HETZELFDE jaar en in 2019 nog een keer verkiezingen gehouden waarin iedereen kon aangeven wat ze er van vonden, behalve de gebieden die al met geweld waren ingenomen door de RUSSEN.

En als TWEE verkiezingen nog niet GENOEG zijn om je uit te spreken, dan hoor ik GRAAG hoeveel wel.
pi_206098188
quote:
1s.gif Op zondag 25 september 2022 16:46 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Datis geen bewijs, dat is een post. Je kan zoveel posten.
https://www.hln.be/buiten(...)rijgelaten~a45b7353/
pi_206098190
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:41 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus je hebt geen quote waarin ik dat zeg, duidelijk.
Dus stop met die leugens.
Niet letterlijk water nee :')
pi_206098193
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2022 16:46 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Omdat het voor de mate van democratie in Rusland niet van belang is of de EU democratisch is. Al leven wij met zijn allen in een goelag, dan maakt dat Rusland niet automatisch democratisch als het daar ook een goelag is.
Wel als wij onszelf democratisch noemen.
pi_206098200
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Niet letterlijk water nee :')
-Nee- beperk je tot de materie die hier besproken is.
Met dingen verzinnen bereik je niks.

[ Bericht 2% gewijzigd door Jippie op 25-09-2022 21:10:06 ]
pi_206098207
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:51 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
-Nee- beperk je tot de materie die hier besproken is.
Met dingen verzinnen bereik je niks.
-Nee-

[ Bericht 4% gewijzigd door Jippie op 25-09-2022 21:10:42 ]
pi_206098210
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:50 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Wel als wij onszelf democratisch noemen.
Waarom is dat relevant? Democratie is gewoon een definitie van een staatsvorm, dus ook zonder de EU moet Rusland op zichzelf voldoen aan die definitie om zich democratisch te kunnen noemen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_206098212
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:51 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
-Nee-
-Nee-

[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 25-09-2022 21:11:24 ]
pi_206098216
quote:
5s.gif Op zondag 25 september 2022 16:52 schreef Ludachrist het volgende:

[..]
Waarom is dat relevant? Democratie is gewoon een definitie van een staatsvorm, dus ook zonder de EU moet Rusland op zichzelf voldoen aan die definitie om zich democratisch te kunnen noemen.
Iets met pot verwijt de ketel.
pi_206098222
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:52 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
-Nee-
Bijvoorbeeld dat je mag demonstreren in Rusland.

[ Bericht 1% gewijzigd door Jippie op 25-09-2022 21:12:00 ]
pi_206098232
quote:
2s.gif Op zondag 25 september 2022 16:44 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Interesseert me allemaal niet. We hebben het hier over Rusland.
Interesseert mij niet wat jou interesseert. :W
pi_206098235
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:53 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Iets met pot verwijt de ketel.
Kun je dit iets verder uitleggen, want ik denk dat ik je niet helemaal volg.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_206098237
@Candymannetje, als ik een mooie GoFundMe start waarmee we geld in gaan zamelen om voor jou een mooi tripje naar Den Haag én naar Moskou te betalen, zou je dan gaan?

Even bij het Binnenhof staan met een A4'tje waarop niets staat en vervolgens dat ook even naast het Kremlin doen. Deal?
pi_206098241
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:54 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Bijvoorbeeld dat je mag demonstreren in Rusland.
Demonstreren is toegestaan in Rusland.
Vastgelegd in de grondwet.
pi_206098247
quote:
0s.gif Op zondag 25 september 2022 16:56 schreef Raw85 het volgende:
@:Candymannetje, als ik een mooie GoFundMe start waarmee we geld in gaan zamelen om voor jou een mooi tripje naar Den Haag én naar Moskou te betalen, zou je dan gaan?

Even bij het Binnenhof staan met een A4'tje waarop niets staat en vervolgens dat ook even naast het Kremlin doen. Deal?
Stort eerst het geld maar dan kijk ik wel verder.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')