Und hamburger.quote:
Hier kan je hem terugzien .....quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:20 schreef claire3500 het volgende:
Ik baal zo erg dat ik die ruzie heb gemist!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:29 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Hier kan je hem terugzien .....![]()
[ afbeelding ]Pas bij filmpje 2 werd me duidelijk waar het precies over ging.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
[..]
[ afbeelding ]heb je voor mij de link naar fimpje boze berend bij centraal?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat in je DM.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:31 schreef Adat231 het volgende:
[..]
heb je voor mij de link naar fimpje boze berend bij centraal?
Die bbq ding neequote:
Je bent er al zo druk mee.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:34 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Thanks, je was mij voor ...
Het is hier ook 15 graden.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Sommige lopen daar nog steeds in korte broek, zal het in de loods toch wel warm zijn
[..]
[ afbeelding ]OH YES dank je wel lieverd!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
13 hier, heb kachel aan gedaan en zit in mijn joggingpakquote:
Een echte Utopia zaterdagavond bezigheidstherapie...bedankt voor de waarschuwing dus....quote:
En BB deden ze het ook toch?quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een echte Utopia zaterdagavond bezigheidstherapie...bedankt voor de waarschuwing dus....
Tijd om wat anders te gaan doen dus.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Een echte Utopia zaterdagavond bezigheidstherapie...bedankt voor de waarschuwing dus....
Dat heb ik dus ook gemist bij Utopia.. ben benieuwdquote:Op zaterdag 24 september 2022 17:39 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |