Neef koop gewoon een audi rs 3 , die boekt de popo eruitquote:Op vrijdag 23 september 2022 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik kreeg (zoals zo vaak) weer auto advertenties voorgeschoteld op fok.
Nu stuitte ik op dit beschamende pareltje:
https://www.autotrack.nl/(...)137972401.1654625192
Een BMW 118i met een foeilelijke neus, voorwielaandrijving en een sneue 3-cilinder in het vooronder![]()
Dan denk je oké voor als je geen fatsoenlijke auto kunt betalen dan koop je zoiets.
Kijk je naar de prijs; 60.000 euro__!!!!!!
Voor een afgetrapt demo-model dat 100 korte ritjes heeft gemaakt waarin de koude 3-pitter steeds vol in het rood is gestampt om die bak nog enigszins vooruit te branden. Terwijl....voor 15-20k heb je ook gewoon een M-Sport F20 120i van een jaar of 6 oud. En dan heb je dus wel gewoon een 4-cilinder die er makkelijk 200 pk's uitperst en kun je elke bocht dwars nemen want rwd
Maar ook als je toch graag 60k neerlapt is er een hoop leuker spul te krijgen.
Klacht: Mensen wier 60k neerlappen voor een 2dehands 118i
Toevallig zag ik dit nog in een filmpje op tiktok.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:59 schreef gers het volgende:
[..]
Neef koop gewoon een audi rs 3 , die boekt de popo eruit
quote:Op vrijdag 23 september 2022 23:08 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wat valt er te vieren, dit is een klacht.
Nee een nieuwe auto kopen die slechter presteert dan één van 6 jaar oudquote:Op zaterdag 24 september 2022 00:16 schreef leolinedance het volgende:
Een 6 jaar oude auto kopen![]()
Skeere tatta gespot
Het is gewoon een oude bak.quote:Op zaterdag 24 september 2022 08:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee een nieuwe auto kopen die slechter presteert dan één van 6 jaar oud
Ha ha haaaaquote:Op zaterdag 24 september 2022 08:27 schreef Rode_Wijn het volgende:
Zit er dan wel een knipperlicht op? Is een zeldzaam ding bij bmw's en audi's
En veel plasticquote:Op zaterdag 24 september 2022 08:39 schreef mschol het volgende:
meer dan 5k uitgeven aan metaal met rubber
LOL iddquote:Op zaterdag 24 september 2022 12:20 schreef epicbeardman het volgende:
Een stock m135i nieuw is trouwens maar 63k, dus dan ben je best dom als je die 118i haalt.
https://configure.bmw.nl/(...),S0ZE8?expanded=true
En stock m135i heeft meer opties wss
Rol jij maar lekker verder in je kut Volvoquote:Op zaterdag 24 september 2022 12:27 schreef Innisdemon het volgende:
BMW rijden
Op BMW advertenties klikken
TS
haha Volvoquote:Op zaterdag 24 september 2022 12:34 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Rol jij maar lekker verder in je kut Volvo
Vind deze klacht wel terecht.quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Een BMW 118i met een foeilelijke neus, voorwielaandrijving en een sneue 3-cilinder in het vooronder![]()
Dan denk je oké voor als je geen fatsoenlijke auto kunt betalen dan koop je zoiets.
Voor een afgetrapt demo-model dat 100 korte ritjes heeft gemaakt waarin de koude 3-pitter steeds vol in het rood is gestampt om die bak nog enigszins vooruit te branden. Terwijl....voor 15-20k heb je ook gewoon een M-Sport F20 120i van een jaar of 6 oud. En dan heb je dus wel gewoon een 4-cilinder die er makkelijk 200 pk's uitperst en kun je elke bocht dwars nemen want rwd
Klopt het wordt steeds kutter, heb een E46 328Ci gehad maar die heb echt compleet gaar gereden.quote:Op zaterdag 24 september 2022 13:21 schreef matigeuser het volgende:
Wow BMW is echt een kutmerk geworden gewoon. En dat komt van iemand die al 12 jaar alleen BMW's heeft gekocht en er momenteel 2 heeft.
Lelijke designs. Voorwielaandrijving. Een zielige 1.5 liter 3 cilinder. Wat een verschrikking. En die 2 serie... Een ouwe lullen bak met voorwielaandrijving. Er zijn inmiddels zoveel type BMW's dat er voor iedereen wat wils tussen zit.
Ze doen maar hoor, maar voor mij is het allemaal ruk wat ze de laatste tijd uitbrengen.
gr gr vanuit een E46 330i.
Skere tatta gespotquote:Op zaterdag 24 september 2022 14:51 schreef Aiciu het volgende:
Een jaarinkomen spenderen aan een auto
Een jaar inkomen van minder dan 450 miljoen hebbenquote:Op zaterdag 24 september 2022 14:51 schreef Aiciu het volgende:
Een jaarinkomen spenderen aan een auto
Iedereen is skeer die niet financieel onafhankelijk is.quote:Op zaterdag 24 september 2022 15:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een jaar inkomen van minder dan 450 miljoen hebben![]()
Dan ben je toch echt wel een skeere pauper
2022 dus praktisch nog nieuw (ex-demo)quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
55k cataloguswaarde volgens RDW kentekencheck voor deze 'high executive' uitvoering.quote:Op zaterdag 24 september 2022 17:06 schreef Bocaj het volgende:
[..]
2022 dus praktisch nog nieuw (ex-demo)
Misschien lekker aangekleed...
Wat kost zoiets nieuw dan met alle opties?
Tering wat zijn de Wajong uitkeringen laag gewordenquote:
Handbak lolquote:Op zaterdag 24 september 2022 14:48 schreef Rickyyboy het volgende:
Ik heb een F20 M140i handbakvoor de helft van een nieuwe 118i
![]()
Ik heb ook een F31 320i. Een prima wagen, echt niets mis mee. Maar de 'BMW-ziel' is er wat mij betreft helemaal uit. Het sturen is 'fly by wire', dus geen gevoel met de wielen. Alsof je een computerstuur in je handen hebt. Veel te licht ook. Echt sportief kun je er niet mee doen vanwege de vorm (station wagon).quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klopt het wordt steeds kutter, heb een E46 328Ci gehad maar die heb echt compleet gaar gereden.
Tuf nu rond in een F20 116i, mist het geluid wel van de 6-cilinder en de looks, want ik vond dat echt een mooie coupé. Maar deze is wel rapper (na tune naar 220pk).Volgende auto zou ik nog niet weten, F40 vind ik eigenlijk niks maar vind de grote kofferklep van een hatchback wel een serieus pluspunt tov de E46 coupé.
Klopt maar dat is met elk merk zo tegenwoordig. Het analoge is helemaal vanaf.quote:Op zaterdag 24 september 2022 19:17 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik heb ook een F31 320i. Een prima wagen, echt niets mis mee. Maar de 'BMW-ziel' is er wat mij betreft helemaal uit. Het sturen is 'fly by wire', dus geen gevoel met de wielen. Alsof je een computerstuur in je handen hebt. Veel te licht ook. Echt sportief kun je er niet mee doen vanwege de vorm (station wagon).
Ik denk dat een elke moderne station van elk degelijk merk een vergelijkbare ervaring geeft. Als ik dan weer in mijn e46 stap dan is dat gevoel heel anders.
Als ik nu in de markt was voor iets nieuws en het mag geen 'klassieke' oude bak zijn, dan zou ik denk ik niet meer naar BMW kijken.
Zelden zo'n tereckte klacht gezien. Die 1 serie uit de OP is spuuglelijk. Wat mij betreft mag daar geen eens het BMW logo op.....quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Een oud stinkhok rijdenquote:Op zaterdag 24 september 2022 08:19 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Nee een nieuwe auto kopen die slechter presteert dan één van 6 jaar oud
Heb ooit een F30 gehad. Slechts een 320d maar jongens wat een bazenauto was datquote:Op zaterdag 24 september 2022 19:17 schreef matigeuser het volgende:
[..]
Ik heb ook een F31 320i. Een prima wagen, echt niets mis mee. Maar de 'BMW-ziel' is er wat mij betreft helemaal uit. Het sturen is 'fly by wire', dus geen gevoel met de wielen. Alsof je een computerstuur in je handen hebt. Veel te licht ook. Echt sportief kun je er niet mee doen vanwege de vorm (station wagon).
Ik denk dat een elke moderne station van elk degelijk merk een vergelijkbare ervaring geeft. Als ik dan weer in mijn e46 stap dan is dat gevoel heel anders.
Als ik nu in de markt was voor iets nieuws en het mag geen 'klassieke' oude bak zijn, dan zou ik denk ik niet meer naar BMW kijken.
Een racewagen heeft ook geen cruise control, denk dat ze voor die feel gingen.quote:Op zondag 25 september 2022 01:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ooit een F30 gehad. Slechts een 320d maar jongens wat een bazenauto was datWat een heerlijke stoelen ook. Alweer 9 jaar geleden, de tijd gaat snel..Wat me altijd bij zal blijven is dat die auto wel schakelflippers en sportstoelen had, maar geen cruise control
![]()
quote:Op vrijdag 23 september 2022 22:57 schreef Hyaenidae het volgende:
Je klaagt dus ook over je eigen beslissingen?quote:Op zaterdag 24 september 2022 14:03 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Tuf nu rond in een F20 116i, mist het geluid wel van de 6-cilinder en de looks, want ik vond dat echt een mooie coupé. Maar deze is wel rapper (na tune naar 220pk).
Nee want ik heb geen 3 cilinder, maar de 4-cilinder. 116i/118i/120i is allemaal hetzelfde blok dat na een tune 220pk levert. Alleen is het aanbod in 116i's in M-Sport vele malen groter dan de 118i/120i.quote:Op zondag 25 september 2022 07:30 schreef Sometimes het volgende:
[..]
[..]
Je klaagt dus ook over je eigen beslissingen?
Serieus? Wat moet je met cruisecontrol in een BMW?quote:Op zondag 25 september 2022 01:15 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Heb ooit een F30 gehad. Slechts een 320d maar jongens wat een bazenauto was datWat een heerlijke stoelen ook. Alweer 9 jaar geleden, de tijd gaat snel.. Wat me altijd bij zal blijven is dat die auto wel schakelflippers en sportstoelen had, maar geen cruise control
![]()
quote:Op zondag 25 september 2022 07:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Serieus? Wat moet je met cruisecontrol in een BMW?
Ik heb wel cruise control maar gebruik hem nooit.
Maar 9 jaar geleden toen was dat ding net uit, dus je had hem waarschijnlijk als lease meegekregen van het werk.
Afgeven op mensen die een 5 jaar oude BMW kopen en dan zelf in een huurautootje rondtuffen
Hoezo je kan gewoon met het stuur de snelheid aanpassen, in de cruise control accelereert hij ook veel sneller dan in eco stand met de voet.quote:Op zondag 25 september 2022 10:43 schreef Aiciu het volgende:
Cruisecontrol heb je niks aan in Nederland met al die kneuzen
Tenzij je ACC hebt.
Voor hetzelfde geld heb je ook een Model 3 idd die tig keer sneller isquote:Op zondag 25 september 2022 10:05 schreef Jahr00n het volgende:
hoeveel pk heeft deze wagen gek
volgens mij rop ik deze er makkelijk uit met de tesla
Dat is toch kut. Ik wil gewoon constant rijden.quote:Op zondag 25 september 2022 11:16 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[..]
Hoezo je kan gewoon met het stuur de snelheid aanpassen, in de cruise control accelereert hij ook veel sneller dan in eco stand met de voet.
Bmw remt ook op de cruisecontrol als je paar tikjes naar beneden doet, of knop inhoud en dan ga je met stappen van 10km versnellen/vertagen
als mensen een beamer met 140 op de linkerbaan zien aankomen weten ze niet hoe snel ze naar rechts moeten toch? althans dat is mijn ervaringquote:Op zondag 25 september 2022 15:20 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat is toch kut. Ik wil gewoon constant rijden.
Mensen die hun rijbewijs verdienen doen dat ongeacht welk merk ze aan zien komen op de linkerbaan. Helaas werkt het in dit apenkutland helaas iets anders, maar merk zou hierin geen onderscheid moeten maken.quote:Op zondag 25 september 2022 17:48 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
als mensen een beamer met 140 op de linkerbaan zien aankomen weten ze niet hoe snel ze naar rechts moeten toch? althans dat is mijn ervaring
Leasenquote:Op zondag 25 september 2022 07:37 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Serieus? Wat moet je met cruisecontrol in een BMW?
Ik heb wel cruise control maar gebruik hem nooit.
Maar 9 jaar geleden toen was dat ding net uit, dus je had hem waarschijnlijk als lease meegekregen van het werk.
Afgeven op mensen die een 5 jaar oude BMW kopen en dan zelf in een huurautootje rondtuffen
ACC boeit me geen kut.quote:Op zondag 25 september 2022 23:05 schreef leolinedance het volgende:
[..]
LeasenDit jaar werd er weer een nieuwe afgeleverd
Gelukkig nu wel met ACC, lekker man.
218quote:Op woensdag 28 september 2022 22:15 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ACC boeit me geen kut.
Hoeveel pk?
Zozo een kenner......quote:Op maandag 26 september 2022 08:13 schreef LooneyTroons het volgende:
Tot met de E modellen was BMW geweldig, vanaf de F modellen ging het allemaal hard achteruit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Leg uit waarom dan?quote:Op donderdag 29 september 2022 09:59 schreef Questular het volgende:
BMW 1 serie rijden is sowieso al een klacht. Net niet BMW voor de net niet mens.
De meeste hebben geen 6 cilinder. Als jij een hebt met 6 cilinders dan heb ik niks gezegd.quote:Op donderdag 29 september 2022 17:18 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Leg uit waarom dan?
Denk dat qua performance weinig in de buurt komt van een M140i rond die prijsklasse, niet alleen vermogen maar ook qua rijgedrag. Of je moet naar echte sportwagens gaan zoals een Cayman oid.
Om nog maar te zwijgen over het tunings-potentieel met relatief weinig aanpassingen.
Wat heb je nu dan?quote:Op donderdag 29 september 2022 18:44 schreef laforest het volgende:
Ik vind de 2022/2023 118i een mooie auto, maar motor is niet sterk. Heb er een jaar in gereden, maar als je rond de 100 komt dan wacht de wagen/motor even met accelereren. Dat vond ik met inhalen gevaarlijk en heb hem weggedaan.
128Ti had je dan motte hebbequote:Op donderdag 29 september 2022 18:44 schreef laforest het volgende:
Ik vind de 2022/2023 118i een mooie auto, maar motor is niet sterk. Heb er een jaar in gereden, maar als je rond de 100 komt dan wacht de wagen/motor even met accelereren. Dat vond ik met inhalen gevaarlijk en heb hem weggedaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |