abonnement bol.com Unibet Coolblue
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:11:21 #76
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206076392
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:09 schreef ExTec het volgende:

[..]
Hoe dat zo?

Iemand merkt op dat het wellicht in ons voordeel is dat putin's dochter hier woont. Omdat ze dan de bom niet gaan gooien.

Maar die woont hier niet meer.

Daar antwoord ik op: geen zorg, het is in europa afgeladen met oligarchen kinderen.

Wat jij voor de rest er bij bedenkt, weet ik niet.
Wel alles en iedereen mooi even over een kam scheren als dieven. Weet je wie dat ook deden maar dan noemde ze de bevolking Nazi's? Laat je even nadenken dan mag je antwoorden.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:12:33 #77
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206076404
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:10 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Grafsteen makers:
[ afbeelding ]
De meeste dode russen liggen nu nog weg te rotten op het slagveld...
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_206076424
twitter

Dit was natuurlijk totaal niet de verwachting.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:15:42 #79
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206076429
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:11 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Wel alles en iedereen mooi even over een kam scheren als dieven. Weet je wie dat ook deden maar dan noemde ze de bevolking Nazi's? Laat je even nadenken dan mag je antwoorden.
Ja, oligarchen zijn inderdaad in de regel gewoon dieven, ja :)

Die zijn belachelijk rijk omdat ze via de juiste connecties voor een appel en ei belangrijke grondstoffen of industrieën hebben kunnen 'kopen'.

En in een normalere constructie eindigt zoiets in een NV waarvan de staat een flink aantal aandelen heeft. Zodat de overheid nuttige dingen kan doen met dat geld, zoals een weg verharden *)

Dus vandaar dat ik ze dieven noem ;)
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:17:46 #80
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206076451
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:15 schreef ExTec het volgende:

[..]
Ja, oligarchen zijn inderdaad in de regel gewoon dieven, ja :)

Die zijn belachelijk rijk omdat ze via de juiste connecties voor een appel en ei belangrijke grondstoffen of industrieën hebben kunnen 'kopen'.

En in een normalere constructie eindigt zoiets in een NV waarvan de staat een flink aantal aandelen heeft. Zodat de overheid nuttige dingen kan doen met dat geld, zoals een weg verharden *)

Dus vandaar dat ik ze dieven noem ;)
Ah ja dus een beetje hetzelfde zoals vaak de extreem rijke mensen in Nederland. Gaan we die voortaan ook allemaal dieven noemen!

Een beetje nuance is je nogal vreemd merk ik.
pi_206076464
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:14 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit was natuurlijk totaal niet de verwachting.
Om eerlijk te zijn had ik 120 procent verwacht in plaats van 97 procent.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_206076473
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:14 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit was natuurlijk totaal niet de verwachting.
Ze doen ook niet eens hun heel klein beetje hun best om er iets geloofwaardigs van te maken :')
pi_206076477
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:33 schreef Aloulu het volgende:
Die Russische varkens gaan zich natuurlijk flink uitleven op de lokale Oekrainse bevolking en vrouwen in bezet gebied. Geen normaal vreten krijgen ze, slecht gekleed in de winter…de bevolking gaat zwaar geterroriseerd worden helaas.
Denk je dat ze daar aan zullen komen? Heb het idee dat al die arme stakkers die we op die filmpjes die bussen in zien lopen gewoon een bom vanuit een drone gaan koppen zonder zelf ook maar een kogel af te vuren. Kannonenvoer dus.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:22:31 #84
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206076486
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:17 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Ah ja dus een beetje hetzelfde zoals vaak de extreem rijke mensen in Nederland. Gaan we die voortaan ook allemaal dieven noemen!
Die zou ik idd dieven noemen, als ze zo belachelijk rijk waren geworden doordat ze via wat connecties, bv, het slochterse gasveld hadden gekocht, en daarna ook meerdere jachten van een paar miljard per stuk hadden gekocht.

Maar kijken we naar NL, was de laatste keer dat ik keek, de Heineken familie de rijkste. En laten die dat nou gewoon eerlijk verdient hebben.

Door het hele westen heen: die bezos lul van amazone. Ik mag hem voor geen meter, maar ook heeft eerlijk zijn centen verdient.

Dus hoe bedoel je dat we die mensen 'dieven' zouden noemen?

quote:
Een beetje nuance is je nogal vreemd merk ik.
Ultra goedkoop hier de moralist uit gaan hangen. Ga toch weg joh.
&lt;signature here&gt;.
pi_206076487
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:12 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
De meeste dode russen liggen nu nog weg te rotten op het slagveld...
Wilt de familie als nog een graf hebben
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:22:58 #86
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_206076490
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:14 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Dit was natuurlijk totaal niet de verwachting.
Percentages onder de 100. Beter dan ik verwacht had.
Huilen dan.
pi_206076492
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vrouwen in Iran hebben meer ballen dan Russen die zich pas laten horen wanneer ze zelf naar het front gestuurd dreigen te worden.
Russen ontvluchten het geweld wat op hun te wachten staat. Iraanse vrouwen willen meer rechten.

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:33 schreef Aloulu het volgende:
Die Russische varkens gaan zich natuurlijk flink uitleven op de lokale Oekrainse bevolking en vrouwen in bezet gebied. Geen normaal vreten krijgen ze, slecht gekleed in de winter…de bevolking gaat zwaar geterroriseerd worden helaas.
Het lijkt Saudi-Arabië met Jemen en Turkije met de Koerden wel.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:24:15 #88
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206076500
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:22 schreef ExTec het volgende:

[..]
Die zou ik idd dieven noemen, als ze zo belachelijk rijk waren geworden doordat ze via wat connecties, bv, het slochterse gasveld hadden gekocht, en daarna ook meerdere jachten van een paar miljard per stuk hadden gekocht.

Maar kijken we naar NL, was de laatste keer dat ik keek, de Heineken familie de rijkste. En laten die dat nou gewoon eerlijk verdient hebben.

Door het hele westen heen: die bezos lul van amazone. Ik mag hem voor geen meter, maar ook heeft eerlijk zijn centen verdient.

Dus hoe bedoel je dat we die mensen 'dieven' zouden noemen?
[..]
Ultra goedkoop hier de moralist uit gaan hangen. Ga toch weg joh.
Goedkoop de moralist uithangen? Jij doet exact hetzelfde als waarvoor je Putin veroordeeld. Ben het er mee eens dat Putin 1000% ongelijk heeft in deze kwestie maar zie jou niets anders doen als hele bevolkingen discrimineren. Dat is imo net zo fout als wat Putin doet.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:25:38 #89
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206076509
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:24 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Jij doet exact hetzelfde als waarvoor je Putin veroordeeld.
Nou vooruit, je hebt gelijk, ik zal mijn legers die nu in België los gaan, terugtrekken.
&lt;signature here&gt;.
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:26:31 #90
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_206076515
quote:
10s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:25 schreef ExTec het volgende:

[..]
Nou vooruit, je hebt gelijk, ik zal mijn legers die nu in België los gaan, terugtrekken.
Man man man :')
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:27:32 #91
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_206076520
Wat is eigenlijk de prognose van Arjen? Hoeveel procent van de russen wil zich bij Nederland aansluiten? 98% toch zeker wel denk ik.

Hopelijk gaat rusland dat land dan ook afstaan.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:28:50 #92
6484 ExTec
<subtitle here>
pi_206076531
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:26 schreef LitmanenAFCA het volgende:

[..]
Man man man :')
Ja, dat vind ik ook.

Ik heb het niet zo op vluchtheuvel moralisme.

Want ook al heb je 0 mee te brengen, "Ze zijn niet allemaal zo! En dat zeg jij niet! Dus maak ik er lekker van dat jij denkt dat ze echt allemaal zo zijn!" werkt altijd, is het niet?
&lt;signature here&gt;.
pi_206076540
Nederland stuurt deserteurs niet terug en goed ook. Iedereen die geweld probeert te ontvluchten heeft recht op onderdak.

https://www.ad.nl/buitenl(...)niet-terug~ac547e8d/

quote:
Staatssecretaris Eric van der Burg (Asiel) zegt Russische mannen die in Nederland aankloppen omdat ze niet in Oekraïne willen vechten 'zeker' niet terug te willen sturen. ,,Want dan weten we in ieder geval dat ze daar vervolgd zullen worden."

De afgelopen dagen is het druk aan de Russische grenzen met Georgië en Mongolië. Dat komt onder meer omdat mannen het land ontvluchten die zijn opgeroepen om te vechten in Oekraïne. De Russische president Vladimir Poetin heeft 300.000 reservisten opgeroepen.

Van der Burg zegt dat mensen uit Rusland die zich hier melden sowieso niet worden teruggestuurd gezien de situatie in Oekraïne en deserteurs zeker niet. De Immigratie- en Naturalisatiedienst (IND) heeft van dat laatste nog geen meldingen ontvangen, zegt de staatssecretaris.

Eind juni besloot Van der Burg dat Russische dienstplichtigen die weigeren te vechten in Oekraïne of deserteren tot zeker eind 2022 mogen blijven. Daarmee koopt het kabinet tijd om te beoordelen hoe met deze groep moet worden omgegaan. Of Russen die niet willen vechten asiel krijgen, wordt per geval beoordeeld.

Donderdag zeiden meerdere Duitse ministers in de pers dat alle Russische deserteurs of dienstweigeraars zich mogen melden als vluchteling. Een dergelijke mededeling is in Nederland vooralsnog niet gedaan.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206076548
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:29 schreef HSG het volgende:
Nederland stuurt deserteurs niet terug en goed ook. Iedereen die geweld probeert te ontvluchten heeft recht op onderdak.

https://www.ad.nl/buitenl(...)niet-terug~ac547e8d/
[..]

Mooi.

Nu nog wel even uitkijken dat ze geen leidinggevende functies binnen de energiesector of defensie krijgen en dan is het goed.
pi_206076577
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:30 schreef Adames het volgende:

[..]
Mooi.

Nu nog wel even uitkijken dat ze geen leidinggevende functies binnen de energiesector of defensie krijgen en dan is het goed.
Ze zijn dan asielzoeker dus maak je daar maar geen zorgen om.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206076599
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:29 schreef HSG het volgende:
Nederland stuurt deserteurs niet terug en goed ook. Iedereen die geweld probeert te ontvluchten heeft recht op onderdak.

https://www.ad.nl/buitenl(...)niet-terug~ac547e8d/
[..]

Lekker tussen de Oekraïners in de asielopvang. Zal een leuk sfeertje worden.
pi_206076608
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:36 schreef Spablauw214 het volgende:

[..]
Lekker tussen de Oekraïners in de asielopvang. Zal een leuk sfeertje worden.
Het zal maar een klein groepje zijn die voor bombarie gaat zorgen. Grotendeel van de mensen snappen echt wel dat de Russen hier ook niet voor gekozen hebben.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_206076615
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:36 schreef HSG het volgende:

[..]
Het zal maar een klein groepje zijn die voor bombarie gaat zorgen. Grotendeel van de mensen snappen echt wel dat de Russen hier ook niet voor gekozen hebben.
Die Russen moeten niet vluchten maar protesteren. Wat mij betreft laten we ze lekker daar zitten. Waarom zouden wij dit uitschot moeten opvangen?
  vrijdag 23 september 2022 @ 14:39:23 #99
94451 SillyWalks
Ministry of Silly Walks
pi_206076623
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 september 2022 14:09 schreef RetepV het volgende:

[..]
Nah, ik vind dit een beetje gechargeerd. Er wonen 145.000.000 mensen in dat land. En er zijn er nu misschien 50.000 doorheen gedraaid?

Vergelijk dat met Duitsland die destijds 65.000.000 inwoners had en er tegen het einde van de oorlog zo'n 20.000.000 doorheen had gedraaid.

Rusland heeft nog 5 jaar de tijd om het record van Duitsland te verbreken. Nog 5 jaar de tijd om er zo'n 50.000.000 mensen doorheen te draaien (1/3 van hun bevolking). Op dit moment zijn ze bepaald niet op schema.
"Among the Axis powers, there were about 4,200,000 German deaths"
https://www.britannica.co(...)-during-World-War-II

Hoe kom je bij 20 miljoen?
Minister: lt's not particularly silly, is it? I mean, the right leg isn't silly at all and the left leg merely does a forward aerial half turn every alternate step.
Mr Pudey: Yes, but I think that with Government backing I could make it very silly.
pi_206076628
quote:
7s.gif Op vrijdag 23 september 2022 13:58 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Vrouwen in Iran hebben meer ballen dan Russen die zich pas laten horen wanneer ze zelf naar het front gestuurd dreigen te worden.
Die Iraanse vrouwen hoeven in tegenstelling tot de Russen niet bang te zijn dat ze voor maanden naar een strafkamp gaan omdat ze op een plein stonden
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')