Mwah, ik denk dat hij oprecht denkt dat als hij het maar lang genoeg vol houdt dat de steun vanuit het Westen en de wil van de Oekraïners om te blijven doorvechten wel op zal drogen en hij alsnog Oekraïne onder de voet kan lopen. Want ja, in tegenstelling tot Rusland waar nog eckte mannen wonen zitten daar toch alleen maar decadente zwakkelingen die wel op zullen geven als de verwarming 's winters op 19 graden ipv 21 zou moeten.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:40 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Lullig om te zeggen maar eigenlijk alleen maar om zijn eigen reet en ego te redden meer niet.
Als je sommige mensen hoort, heeft ie in dat laatste wel een beetje gelijk, helaas.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij oprecht denkt dat als hij het maar lang genoeg vol houdt dat de steun vanuit het Westen en de wil van de Oekraïners om te blijven doorvechten wel op zal drogen en hij alsnog Oekraïne onder de voet kan lopen. Want ja, in tegenstelling tot Rusland waar nog eckte mannen wonen zitten daar toch alleen maar decadente zwakkelingen die wel op zullen geven als de verwarming 's winters op 19 graden ipv 21 zou moeten.
Zolang je blijft dansen hoef je niet naar het front.quote:
Na 72 uur zullen de meeste toch wel uitgeput zijn. Zou wel leuke TV zijn.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:54 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Zolang je blijft dansen hoef je niet naar het front.
Genoeg fokkers hier die het meenden. Ik ken niet de bias van elke posterquote:
Een beetje wel ja, maar zolang die groep niet groot genoeg en gemotiveerd genoeg is om het beleid bij te sturen koop je er niks voor als Poetin zijnde.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:48 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Als je sommige mensen hoort, heeft ie in dat laatste wel een beetje gelijk, helaas.
Vrouwen in Iran hebben meer ballen dan Russen die zich pas laten horen wanneer ze zelf naar het front gestuurd dreigen te worden.quote:
Ik denk dat het merendeel niet in de buurt vd bevolking gaat komen omdat ze daar weinig nut hebben. Je hebt die lui aan het front nodig waar gevochten wordtquote:Op vrijdag 23 september 2022 13:33 schreef Aloulu het volgende:
Die Russische varkens gaan zich natuurlijk flink uitleven op de lokale Oekrainse bevolking en vrouwen in bezet gebied. Geen normaal vreten krijgen ze, slecht gekleed in de winter…de bevolking gaat zwaar geterroriseerd worden helaas.
Heb het idee dat er overlap zit in de groep mensen die vinden dat Russen nog echte mannen zijn, en de groep die nu klaagt dat ze de verwarming op 19 moeten zitten lol.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Mwah, ik denk dat hij oprecht denkt dat als hij het maar lang genoeg vol houdt dat de steun vanuit het Westen en de wil van de Oekraïners om te blijven doorvechten wel op zal drogen en hij alsnog Oekraïne onder de voet kan lopen. Want ja, in tegenstelling tot Rusland waar nog eckte mannen wonen zitten daar toch alleen maar decadente zwakkelingen die wel op zullen geven als de verwarming 's winters op 19 graden ipv 21 zou moeten.
Als we toch speculeren: Het zou wel eens in ons voordeel kunnen zijn dat een dochter van Poetin met een Nederlander getrouwd is. Poetin is toch anders gestoord dan die gek in Noord Korea; vooralsnog gooit ie zijn eigen familieleden niet uit het raam. Het lijkt me geen lekker gesprek met je schoonzoon als je een bom hebt gegooid nabij zijn in familie in Nederland.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:18 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Een atoombom op de rotterdamse haven zou nog enigzins het aantal slachtoffers beperken dus liever dat dan op het centrum van Rotterdam of Amsterdam. Silver liningsDe vraag is hoe effectief het is. Europa heeft veel havens en nog veel meer vliegvelden en legerbasissen. spul van de VS komt er dus sowieso wel in.
Ik dacht dat ze allang opgerot was hier?quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:59 schreef Hatseflats22 het volgende:
[..]
Als we toch speculeren: Het zou wel eens in ons voordeel kunnen zijn dat een dochter van Poetin met een Nederlander getrouwd is. Poetin is toch anders gestoord dan die gek in Noord Korea; vooralsnog gooit ie zijn eigen familieleden niet uit het raam. Het lijkt me geen lekker gesprek met je schoonzoon als je een bom hebt gegooid nabij zijn in familie in Nederland.
/Einde/speculatie
Gelukkig maar!quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:57 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Een beetje wel ja, maar zolang die groep niet groot genoeg en gemotiveerd genoeg is om het beleid bij te sturen koop je er niks voor als Poetin zijnde.
Zou kunnen maar hij kreeg voor de mobilisatie vooral problemen met de hardliners en nationalisten die om meer actie riepen. Nu is de vraag wat de grote meerderheid er van vind. Want hun zagen het meer als zolang wij er geen last van hebben ga je gang maar in Oekraïne. Maar nu ze zelf opgeroepen kunnen worden begint het daar wel te rommelen. Dat weet Poetin ook want tot nu toe worden vooral mensen opgeroepen uit gebieden waar ze in Moskou niets om geven. Moskou en St Petersburg worden nog redelijk ontzien tot nu toe.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:47 schreef Tocadisco het volgende:
[..]
Klopt, maar bv london is ook afgeladen met oligarchen kinderen. Monaco, ook zo'n plek waar die dieven vaak wonen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allang opgerot was hier?
Zeker, maar zijn familie woont hier nog wel. De hele familie van de schoonzoon van Poetinquote:Op vrijdag 23 september 2022 13:59 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze allang opgerot was hier?
Dat soort discussies zijn leuk, maar ik zie dat soort officieren meer als een soort van tumor van Rusland. Met alleen discussies kom je er niet vanaf.quote:
Uiteindelijk maakt het weinig uit waar mensen zitten trouwens. Want een atoombom op Nederland is sowieso een all out nucleaire oorlog waar maar weinig overlevenden in zullen zijn. Dus of die dochter nu in Nederland, London, of Rusland zit... t zal weinig uitmaken.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt, maar bv london is ook afgeladen met oligarchen kinderen. Monaco, ook zo'n plek waar die dieven vaak wonen.
Je begint een beetje enge trekjes aan te nemen gaat het wel met je?quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:01 schreef ExTec het volgende:
[..]
Klopt, maar bv london is ook afgeladen met oligarchen kinderen. Monaco, ook zo'n plek waar die dieven vaak wonen.
Nah, ik vind dit een beetje gechargeerd. Er wonen 145.000.000 mensen in dat land. En er zijn er nu misschien 50.000 doorheen gedraaid?quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:46 schreef EttovanBelgie het volgende:
Rusland zit nu, na driekwart jaar, al in de fase waarin de Zuidelijke Confederatie na 4 en Nazi-Duitsland na 5 jaar oorlog zat: optrommelen van alles met armen en benen en een pols.
Misschien is dit wel hoe ze door het leven gaan en vallen er in die industrie daardoor flinke klappen.quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:08 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Er is 1 industrie die flink profiteert van de mobilisatie.
Hoe dat zo?quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je begint een beetje enge trekjes aan te nemen gaat het wel met je?
Grafsteen makers:quote:Op vrijdag 23 september 2022 14:08 schreef ipa84 het volgende:
[ twitter ]
Er is 1 industrie die flink profiteert van de mobilisatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |