abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 9 oktober 2022 @ 21:07:20 #51
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_206268632
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
O+ Ik kom HEEEEEEEL voorzichtig om het hoekje gluren! O+

Vanochtend had ik een positieve test in handen! O+ Zag het eigenlijk nog niet gebeuren voorlopig vanwege mijn late ovulaties en korte luteale fase! Maar toch echt twee streepjes!

Voorlopig in ieder geval nog weinig symptomen. Gister had ik de hele dag door flinke ongesteldheids krampen die constant toe en afnamen. En was er echt van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Vanochtend dan getest. Vandaag voel ik wat krampjes zo nu en dan. Heel sporadisch een lichte duizeling als ik te snel op sta. Heel sporadisch een paar seconden licht misselijk.

Voelt ook wel meteen al raar, omdat dit (hopelijk) mijn 2e en vrijwel zeker ons laatste kindje gaat worden. Dus alles is nu ook meteen de aller laatste keer!
Spannend! En natuurlijk welkom O+
Hoe oud is je eerste?
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  zondag 9 oktober 2022 @ 21:18:51 #52
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_206268795
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 21:07 schreef automatic_ het volgende:

[..]
Spannend! En natuurlijk welkom O+
Hoe oud is je eerste?
J is nu net 20 maanden oud! O+ Volgens eigen berekening zal mijn uitrekenings datum ergens mid Juni 23 gaan vallen denk ik? Nu afwachten of alles goed blijft gaan! O+
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 06:45:38 #53
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206395329
quote:
0s.gif Op zondag 9 oktober 2022 21:18 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]
J is nu net 20 maanden oud! O+ Volgens eigen berekening zal mijn uitrekenings datum ergens mid Juni 23 gaan vallen denk ik? Nu afwachten of alles goed blijft gaan! O+
Hoe gaat het nu? O+
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 08:48:48 #54
318361 Bienelientjee
pi_206396031
quote:
17s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 06:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Hoe gaat het nu? O+
Gaat volgens mij wel goed, maar heb nog erg weinig symptomen. Maak mij een beetje bezorgd of alles wel goed is van binnen. Maar ik ovuleerde ook laat en innesteling was dan denk ik laat, dus denk dat ik nog wat achterloop.

Wordt afwachten dus!
pi_206396105
Spannend!
Moet je nog lang wachten op de eerste echo?
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 09:38:24 #56
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206396484
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:48 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]
Gaat volgens mij wel goed, maar heb nog erg weinig symptomen. Maak mij een beetje bezorgd of alles wel goed is van binnen. Maar ik ovuleerde ook laat en innesteling was dan denk ik laat, dus denk dat ik nog wat achterloop.

Wordt afwachten dus!
Spannend! Maar klinkt als so far so good. Ik ben benieuwd naar je eerste echo! O+
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 21 oktober 2022 @ 13:40:59 #57
318361 Bienelientjee
pi_206399109
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 oktober 2022 08:54 schreef Lokasenna het volgende:
Spannend!
Moet je nog lang wachten op de eerste echo?
Heb mij gister aangemeld bij de midwifes hier in Engeland. Dus nu afwachten tot de eerste afspraak gemaakt is! Met J deden we er één prive met 9 weken, maar dat is nu zo duur, die kosten zijn een week aan boodschappen waard. Dus alleen als ik het echt niet meer trek ofzo dan overwegen we het misschien. :D

Edit: man vond een aanbieding die vandaag geplaatst was (wat een toeval!) en heeft een scan ingeboekt voor de 30e. O+

[ Bericht 11% gewijzigd door Bienelientjee op 21-10-2022 15:19:06 ]
pi_206402086
Fijn dat je nu toch wat eerder kan!
Dat het daar zo duur is particulier, volgens mij was bij mijn echocentrum een vroege pretecho nog geen 40 euro.
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:02:56 #59
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_206470814
Okee, drie keer is scheepsrecht dan maar?

Vorige week had ik weer een positieve test *O* Clearblue test gaf aan 1-2 weken zwanger maar de verloskundige gaat uit van de officiele telling wat betekent dat ik vandaag op 5 weken en 4 dagen zit. Volgende week vrijdag is de vitaliteitsecho.

Echter heb ik dit keer veel last van buikpijn wat me de nodige stress bezorgd, want ik heb 2 miskramen gehad. Allebei rond de 6 weken, dus buikpijn en het feit dat ik nu op 5 weken en 4 dagen zit is niet bepaald geruststellend. Nu zie ik wel dat buikpijn juist ook goed kan zijn. Toch ben ik volgende week pas gerustgesteld..
With love :*
  donderdag 27 oktober 2022 @ 21:35:00 #60
318361 Bienelientjee
pi_206471210
@girlnextdoor. Gefeliciteerd! O+ O+ Ik kan begrijpen dat je erg veel stress voelt nu! Ik houd alle vingers en tenen gekruist voor je! O+

Volgens mijn laatste ongesteldheid ben ik nu 7 weken, 3 dagen. Maar ik loop een week achter vanwege mijn late ovulatie verwacht ik. Zal ik zondag te horen krijgen bij de privé scan. Spannend!

Ik begin nu meer vlagen van misselijkheid te krijgen en vandaag ook erg opgeblazen. En laatste week ook flink moe halverwege de dag. Die moeheid had ik toen nog echt niet zo vroeg met J en toen werkte ik gewoon ook!

Bij goed nieuws gaan wij het de schoonouders zondag ook al vertellen. Ze weten zowiezo dat wij aan het proberen zijn en heb geen zin om nog weken moeten doen alsof elke zondag dat we langsgaan. :D
pi_206471759
quote:
1s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:02 schreef girlnextdoor. het volgende:
Okee, drie keer is scheepsrecht dan maar?

Vorige week had ik weer een positieve test *O* Clearblue test gaf aan 1-2 weken zwanger maar de verloskundige gaat uit van de officiele telling wat betekent dat ik vandaag op 5 weken en 4 dagen zit. Volgende week vrijdag is de vitaliteitsecho.

Echter heb ik dit keer veel last van buikpijn wat me de nodige stress bezorgd, want ik heb 2 miskramen gehad. Allebei rond de 6 weken, dus buikpijn en het feit dat ik nu op 5 weken en 4 dagen zit is niet bepaald geruststellend. Nu zie ik wel dat buikpijn juist ook goed kan zijn. Toch ben ik volgende week pas gerustgesteld..
Ohhh wat spannend, gefeliciteerd! En herkenbaar dat je na een miskraam heel onrustig wordt van die buikpijn. Maar het is vaak juist een heel goed teken idd, dus hopelijk voor jou ook. O+
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 17:28:53 #62
431496 girlnextdoor.
pi_206478612
Thanks @Bienelientjee en @Bami ! De buikpijn komt en gaat al een paar dagen, vooral als ik buk of enigszins minn buikspieren gebruik is het gevoelig en daarna pijnlijk. Dus veel rust houden en mijn inmiddels man aan het werk zetten :) Fingers crossed voor de komende week!
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 18:02:15 #63
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206478882
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 17:28 schreef girlnextdoor. het volgende:
Thanks @:Bienelientjee en @:Bami ! De buikpijn komt en gaat al een paar dagen, vooral als ik buk of enigszins minn buikspieren gebruik is het gevoelig en daarna pijnlijk. Dus veel rust houden en mijn inmiddels man aan het werk zetten :) Fingers crossed voor de komende week!
Ik ga voor je duimen, naamgenootje! O+
|| justdiggit.org ||
  vrijdag 28 oktober 2022 @ 19:12:55 #64
431496 girlnextdoor.
pi_206479807
quote:
17s.gif Op vrijdag 28 oktober 2022 18:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:

[..]
Ik ga voor je duimen, naamgenootje! O+
Dankje O+
  zondag 30 oktober 2022 @ 07:52:46 #65
431496 girlnextdoor.
pi_206495427
quote:
0s.gif Op donderdag 27 oktober 2022 21:35 schreef Bienelientjee het volgende:
@:girlnextdoor. Gefeliciteerd! O+ O+ Ik kan begrijpen dat je erg veel stress voelt nu! Ik houd alle vingers en tenen gekruist voor je! O+

Volgens mijn laatste ongesteldheid ben ik nu 7 weken, 3 dagen. Maar ik loop een week achter vanwege mijn late ovulatie verwacht ik. Zal ik zondag te horen krijgen bij de privé scan. Spannend!

Ik begin nu meer vlagen van misselijkheid te krijgen en vandaag ook erg opgeblazen. En laatste week ook flink moe halverwege de dag. Die moeheid had ik toen nog echt niet zo vroeg met J en toen werkte ik gewoon ook!

Bij goed nieuws gaan wij het de schoonouders zondag ook al vertellen. Ze weten zowiezo dat wij aan het proberen zijn en heb geen zin om nog weken moeten doen alsof elke zondag dat we langsgaan. :D
Succes bij je privéscan vandaag!
  zondag 30 oktober 2022 @ 13:25:00 #66
318361 Bienelientjee
pi_206497836
Alles was goed! Kleine blob is 6w5d! Dus inderdaad een week korter dan ik al dacht! Kloppend hartje en 19 juni hebben ze als uitrekenings datum! :D
  zondag 30 oktober 2022 @ 13:39:56 #67
431496 girlnextdoor.
pi_206497949
Jaaaa gefeliciteerd :)
  zondag 30 oktober 2022 @ 13:40:39 #68
228417 TheGirlNextDoor
Of gewoon Buurmeisje.
pi_206497954
quote:
0s.gif Op zondag 30 oktober 2022 13:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Alles was goed! Kleine blob is 6w5d! Dus inderdaad een week korter dan ik al dacht! Kloppend hartje en 19 juni hebben ze als uitrekenings datum! :D
Yay voor kleine blob! *O*
|| justdiggit.org ||
pi_206498286
Wat fijn, gefeliciteerd bienelientje. O+
  dinsdag 1 november 2022 @ 18:36:26 #70
431496 girlnextdoor.
pi_206523369
Kleine update hier. De buikpijn is weer terug en af en toe scherpe steken in mijn buik. Heb de vk gebeld, ze zei gelukkig dat ze niet meteen aan een miskraam dacht. De echo blijft op vrijdag staan omdat nu het risico te groot is dat ze het nog niet goed kunnen zien. De zwangerschapskwaaltjes zijn er nog wel, inclusief emotionele puinhoop. Collega heeft wel de zwangerschap al geraden, volgens haar heb ik een bepaalde glow. Dat doet dan weer goed. Er is trouwens geen bloedverlies.

Is dit herkenbaar voor een van jullie, die buikpijn/steken?
pi_206523585
Ja wel herkenbaar, de eerste paar weken dat ik het wist voelden als een soort menstruatiepijn. En ik had steken aan de rechterkant waar ook de follikels gesprongen waren bij de ovulatie.
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:09:40 #72
231574 automatic_
muppetinnetje.
pi_206523887
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
Ja wel herkenbaar, de eerste paar weken dat ik het wist voelden als een soort menstruatiepijn. En ik had steken aan de rechterkant waar ook de follikels gesprongen waren bij de ovulatie.
Ja dit herken ik ook.
"It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
  dinsdag 1 november 2022 @ 19:16:14 #73
318361 Bienelientjee
pi_206523985
Ik had in de dagen na implantatie ook wat steekjes deze keer (Met J had ik niets). En op de dag van mijn gemiste ongesteldheid had ik de hele dag echt flinke ongesteldheids krampen!

Is je kramp ver beneden? Kan hopelijk ook nog groeipijntjes zijn van je baarmoeder die groter begint te worden enzo! Het is gelukkig bijna vrijdag! Hopelijk goed nieuws!

Ik ben nu bijna de hele dag door misselijk in vlagen, maar gelukkig nog niet hoeven over te geven. Wel een paar keer kokhalzen en echt op het randje van. Gelukkig kan ik eigenlijk bijna alles nog eten. (Behalve brocoli op dit moment, daar ga ik meteen van kokhalzen :D En uien snijden maken me aan het kokhalzen haha....?!).

Met J was ik met 7 weken al echt van al het eten af. Kan me herinneren dat ik dagen nauwelijks at. Nu kan ik gelukkig nog volledige maaltijden eten!

Wel net veel te veel gegeten. Nieuw pasta recept uitgeprobeerd. Was erg lekker, maar voelde me toen wat ziekerig. Dus lig nu even in bed uit te buiken voordat ik de afwas ga doen! :D
  dinsdag 1 november 2022 @ 21:05:21 #74
431496 girlnextdoor.
pi_206525763
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 november 2022 19:16 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik had in de dagen na implantatie ook wat steekjes deze keer (Met J had ik niets). En op de dag van mijn gemiste ongesteldheid had ik de hele dag echt flinke ongesteldheids krampen!

Is je kramp ver beneden? Kan hopelijk ook nog groeipijntjes zijn van je baarmoeder die groter begint te worden enzo! Het is gelukkig bijna vrijdag! Hopelijk goed nieuws!

Ik ben nu bijna de hele dag door misselijk in vlagen, maar gelukkig nog niet hoeven over te geven. Wel een paar keer kokhalzen en echt op het randje van. Gelukkig kan ik eigenlijk bijna alles nog eten. (Behalve brocoli op dit moment, daar ga ik meteen van kokhalzen :D En uien snijden maken me aan het kokhalzen haha....?!).

Met J was ik met 7 weken al echt van al het eten af. Kan me herinneren dat ik dagen nauwelijks at. Nu kan ik gelukkig nog volledige maaltijden eten!

Wel net veel te veel gegeten. Nieuw pasta recept uitgeprobeerd. Was erg lekker, maar voelde me toen wat ziekerig. Dus lig nu even in bed uit te buiken voordat ik de afwas ga doen! :D
Het zit onderaan mijn buik, bij mijn schaambot en de echt steken aan mijn linkerkant. Het is nu weer minder maar ik wordt er zo onzeker van. Nog 3 dagen.
pi_206526029
quote:
1s.gif Op dinsdag 1 november 2022 18:36 schreef girlnextdoor. het volgende:
Kleine update hier. De buikpijn is weer terug en af en toe scherpe steken in mijn buik. Heb de vk gebeld, ze zei gelukkig dat ze niet meteen aan een miskraam dacht. De echo blijft op vrijdag staan omdat nu het risico te groot is dat ze het nog niet goed kunnen zien. De zwangerschapskwaaltjes zijn er nog wel, inclusief emotionele puinhoop. Collega heeft wel de zwangerschap al geraden, volgens haar heb ik een bepaalde glow. Dat doet dan weer goed. Er is trouwens geen bloedverlies.

Is dit herkenbaar voor een van jullie, die buikpijn/steken?
Heel herkenbaar! Ik had die bij mijn succesvolle zwangerschap ook veel meer dan tijdens de miskraam-zwangerschap.
Zijn waarschijnlijk groeipijnen van je baarmoeder idd, maar ik herken ook heel erg hoeveel onzekerheid en angst ze opleveren. :*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')