Nou! Ik voel mijzelf een beetje eenzaam straks, haha. Bij mij mag er meisje achter overigensquote:Op vrijdag 23 september 2022 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel een heel kort lijstje dat er overblijftAls er nog aanvullingen in de OP moeten, let me know!
Haha, snap ikquote:Op vrijdag 23 september 2022 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou! Ik voel mijzelf een beetje eenzaam straks, haha. Bij mij mag er meisje achter overigens
Ik mis jouw kledingfoto's!quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:32 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik ben trouwens voor midden April uitgerekend!!
Staat erin!quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:32 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik ben trouwens voor midden April uitgerekend!!
Wij zijn hard aan het proberen om weer aan te sluiten!quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou! Ik voel mijzelf een beetje eenzaam straks, haha. Bij mij mag er meisje achter overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:52 schreef Bami het volgende:
Meld met baby op buik ipv erin!
Vanochtend is bij ons thuis in bad onze dochter geboren.Yes wat goed, gefeliciteerd! Ze heeft netjes gewacht tot je weer water had dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.
disclaimer
Vanochtend is bij ons thuis in bad onze dochter geboren.Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Helemaal netjes volgens het boekjequote:Op zaterdag 24 september 2022 12:00 schreef Bami het volgende:
Haha zeker! Gisteravond begonnen de weëen, maar ik dacht dat het voorwerk was. Dus heb pas rond kwart voor 5 de verloskundige gebeld en man wakker gemaakt om het bad op te zetten. Half zes weer gebeld omdat er toen nog maar 2,5 minuut tussen de weëen in zat. 8:21 was ze er.
Vanochtend is bij ons thuis in bad onze dochter geboren.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.
Mooi dat alles goed is verlopen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vanochtend is bij ons thuis in bad onze dochter geboren.Wat heerlijk dat het zo gegaan is, gefeliciteerd met jullie kleintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.![]()
Jij ook nog gefeliciteerd, papa Kaneelquote:
Vanochtend is bij ons thuis in bad onze dochter geboren.Geweldig, heel veel geluk gewenst met jullie dochter!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.in de haak.
Ik wil ook wel meeschrijven en ben uitgerekend eind april als het goed is. Volgende week de 11-weken echo dus dan weet ik het zeker.quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel een heel kort lijstje dat er overblijftAls er nog aanvullingen in de OP moeten, let me know!
Ik kan het niet meer aanpassen, maar @MaJo wel!quote:Op maandag 26 september 2022 13:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meeschrijven en ben uitgerekend eind april als het goed is. Volgende week de 11-weken echo dus dan weet ik het zeker.
Dat kan ik zekerquote:Op maandag 26 september 2022 14:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik kan het niet meer aanpassen, maar @:MaJo wel!
Leuk, nog iemand erbij!
Dankjewel en Loka en Bami gefeliciteerd, erg leuke namen ook.quote:Op maandag 26 september 2022 15:23 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat kan ik zekerIk zet je erin @:Ed1234!
En Loka en Bami ook nog gefeliciteerd, 2 turbobevallingen
Welkom!quote:Op maandag 26 september 2022 13:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Ik wil ook wel meeschrijven en ben uitgerekend eind april als het goed is. Volgende week de 11-weken echo dus dan weet ik het zeker.
We hopen jullie snel te zien!quote:Op vrijdag 23 september 2022 20:48 schreef Bienelientjee het volgende:
Wij zijn hard aan het proberen om weer aan te sluiten!![]()
Heey wat leuk, welkom! Ik ben voor midden april uitgerekend en vandaag precies 12 weken !quote:Op maandag 26 september 2022 13:47 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Wat fijn dat de uitslag zo goed was! Ik ben zondag precies 11 weken als het goed is, dus loop ongeveer een weekje op je achter. Hoe voel je je verder?quote:Op donderdag 29 september 2022 12:56 schreef margaretha_01 het volgende:
[..]
Heey wat leuk, welkom! Ik ben voor midden april uitgerekend en vandaag precies 12 weken !
Gister heb ik de combinatietest laten uitvoeren (die bestaat niet meer in Nederland).
Wat betreft de nekplooimeting hadden we de beste uitslag die je daarvoor kunt krijgen, maar nu nog wachten op de uitslag van de bloedtest. De NIPT doen we nu alleen als de bloedtest van gister slecht zou uitvallen.
Vond het zelf ook moeilijk om een beslissing te nemen of en indien ja welke tests we wilden doen. Maar vooral omdat je je zo bezig begint te houden met de daaropvolgende stap als de uitslag niet goed uitvalt…
Jeej, van harte!quote:Op zondag 9 oktober 2022 20:46 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik kom HEEEEEEEL voorzichtig om het hoekje gluren!
![]()
Vanochtend had ik een positieve test in handen!Zag het eigenlijk nog niet gebeuren voorlopig vanwege mijn late ovulaties en korte luteale fase! Maar toch echt twee streepjes!
Voorlopig in ieder geval nog weinig symptomen. Gister had ik de hele dag door flinke ongesteldheids krampen die constant toe en afnamen. En was er echt van overtuigd dat ik ongesteld zou worden. Vanochtend dan getest. Vandaag voel ik wat krampjes zo nu en dan. Heel sporadisch een lichte duizeling als ik te snel op sta. Heel sporadisch een paar seconden licht misselijk.
Voelt ook wel meteen al raar, omdat dit (hopelijk) mijn 2e en vrijwel zeker ons laatste kindje gaat worden. Dus alles is nu ook meteen de aller laatste keer!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |