Nou! Ik voel mijzelf een beetje eenzaam straks, haha. Bij mij mag er meisje achter overigensquote:Op vrijdag 23 september 2022 12:27 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Wel een heel kort lijstje dat er overblijftAls er nog aanvullingen in de OP moeten, let me know!
Haha, snap ikquote:Op vrijdag 23 september 2022 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou! Ik voel mijzelf een beetje eenzaam straks, haha. Bij mij mag er meisje achter overigens
Ik mis jouw kledingfoto's!quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:32 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik ben trouwens voor midden April uitgerekend!!
Staat erin!quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:32 schreef margaretha_01 het volgende:
Ik ben trouwens voor midden April uitgerekend!!
Wij zijn hard aan het proberen om weer aan te sluiten!quote:Op vrijdag 23 september 2022 12:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Nou! Ik voel mijzelf een beetje eenzaam straks, haha. Bij mij mag er meisje achter overigens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.![]()
quote:Op zaterdag 24 september 2022 11:52 schreef Bami het volgende:
Meld met baby op buik ipv erin!
Vanochtend is bij ons thuis in bad onze dochter geboren.Yes wat goed, gefeliciteerd! Ze heeft netjes gewacht tot je weer water had dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.
disclaimer
Vanochtend is bij ons thuis in bad onze dochter geboren.Gefeliciteerd!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
Helemaal netjes volgens het boekjequote:Op zaterdag 24 september 2022 12:00 schreef Bami het volgende:
Haha zeker! Gisteravond begonnen de weëen, maar ik dacht dat het voorwerk was. Dus heb pas rond kwart voor 5 de verloskundige gebeld en man wakker gemaakt om het bad op te zetten. Half zes weer gebeld omdat er toen nog maar 2,5 minuut tussen de weëen in zat. 8:21 was ze er.
Vanochtend is bij ons thuis in bad onze dochter geboren.Gefeliciteerd!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.
Mooi dat alles goed is verlopen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Vanochtend is bij ons thuis in bad onze dochter geboren.Wat heerlijk dat het zo gegaan is, gefeliciteerd met jullie kleintje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles is super voorspoedig verlopen, ik hoefde niet gehecht te worden en we liggen nu lekker samen bij te komen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |